Boby77 Vloženo 9. Září 2012 Sdílet Vloženo 9. Září 2012 (editace) A Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 9. Září 2012 Sdílet Vloženo 9. Září 2012 Bohužel, stará linie TSI "musí" dojet vytyčenou trasu na zaplacení nákladů na vývoj a problémové období ale i Rapid se může pravděpodobně těšit na řemínkový motor. TSI řetězová jsou upravena proti přeskočení a turbo je v "další" modifikaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0007 Vloženo 9. Září 2012 Sdílet Vloženo 9. Září 2012 To je jedna z nej barev co znám....Když bych se nebál že by jedničková Octáva vypadala blbě,tak do ní půjdu se mi jednou pripletla do cesty. vic nemam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 9. Září 2012 Sdílet Vloženo 9. Září 2012 (editace) http://new.skoda-aut...ff=1#carcolor01 Odbrnkni intro a ta barva tam je taky........ Editováno: 9. Září 2012, autor: Jakub Nabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 Bohužel, stará linie TSI "musí" dojet vytyčenou trasu na zaplacení nákladů na vývoj a problémové období ale i Rapid se může pravděpodobně těšit na řemínkový motor. TSI řetězová jsou upravena proti přeskočení a turbo je v "další" modifikaci. Pokud je mi z dostupných zdrojů známo, tak Rapid se nemůže se těšit na řemínkový motor 1.2 TSI. Nové benzínové modulární motory (MOB) TSI řady EA 211 lze namontovat jen do nové platformy MQB, což Rapid nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 No je to zvláštní, protože co jsem se bavil s prodejcem tak tvrdí že tomu tak bude v modifikaci auta podobné faceliftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 Jedině snad, že by koncern trochu zmodernizoval stávající 1.2 TSI, poněvadž ty nové, kromě názvu, toho nemají moc společného s touto původní verzí. Koncern údajně nechtěl měnit název TSI, aby pro neznalé zákazníky, a těch bude většina, nešlo rozlišit, která verze to vlastně je. Ale nevím, jestli to není nějaká kachna. Nevím jaké máš s prodejci zkušenosti, ale já jim nevěřím ani slovo a jejich znalosti jsou občas také dost bídné i o stávajících vozech, natož o budoucím faceliftu auta, které se teprve začalo vyrábět. Čas ukáže, jak se to bude vyvíjet. Je také možné, že ty nové TSI budou mít zase jinou Achilovu patu, než rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 Pokud je mi z dostupných zdrojů známo, tak Rapid se nemůže se těšit na řemínkový motor 1.2 TSI. Nové benzínové modulární motory (MOB) TSI řady EA 211 lze namontovat jen do nové platformy MQB, což Rapid nemá. musim suhlasit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 Tak to mi ale připadá jako totální absurdita, aby v podstatě "odepsanou" řadu motorů vyráběli pro jedinou modelovou řadu aut. TSI řetězovky pokud je známo nepůjdou už do žádných nových aut, Rapida nebrajíc už jako další novinku vyrábí se. Vše jde konsrukčně upravit stejně i uchycení motorů, viz jaká paleta motorů se používá(la) např v FI - FII- 1,4MPI- 1,9TDi. V podstatě je to věcí fabriky a aby se na řetízkáče ještě nevzpomínalo v dobrém.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 Rapid, Toledo, zatím Ibiza, Polo, Fabia II + Roomster, asi se jim to vyplácí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 (editace) A Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 no otázka je, co takový motor vydrží, to si myslím, že je na ten objem už opravdu hodně naddimenzované pokud vím, tak TSI je jízdně taky paráda, jiná je ovšem ta technická stránka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 (editace) promin.... ale ECOBOOST je otazka kolik ty motory vydrzi a hlavne naco jsou staveny,..... ono mit LITRANKOVEJ moturek a z neho vyzdimat 125 koniku nebude asi jen tak leda jakej zazrak na ostatni dily motoru,... kdyby mohli mluvit zajimalo by me co by mi povedely takze asi takhle,... ale je jasny ze se jede na ekologii,... takze se proste rideji,... cim nizsi objem ale vykon zanechavat stejne,... ba i o neco vetsi,... tod muj nazor na ECOBOOST nerikam ze by se mi nelibil,.. taky sem v nem uz jel ale proste stejne,... kolik to tam muze vydrzel ? 200 - 300 000 km a jde do prdele Editováno: 10. Září 2012, autor: Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 Rapid, Toledo, zatím Ibiza, Polo, Fabia II + Roomster, asi se jim to vyplácí? Krom prvních dvou zbytek do dvou let čeká náhrada a pak jsou sirotci. Nebo přijde fcl a tam bude změna. Když to samé staré TSI může být ve FII a zároveň v OII.....tak proč by to nemohlo jít znovu a obráceně. Jasně, tam jsou skloněny jinak, jinak řešena spousta dalších věcí a taky je mezi motorem a mezistěnou stále dost místa na deformační zónu i při záklonu motoru.Každopádně je mi to putna, protože mám řetízkáč a půjdu-li do Rapka, což asi že jo tak to s ním stihnu stejně.... Alespoň se budu mít čím bavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 Boby77, jediné, co by měla škodovka, potažmo VW udělat, je pořádně zapracovat na spolehlivosti svých TSI motorů. Ford tento litrový EcoBoost bude dávat do Mondea čistě z emisních důvodů...dosavadní základem byla atmosférická 1.6, nic jiného v tom není. No a vzhledem k tomu, že Ford až do nedávna prakticky svoje motory neměl, přebíral je od jiných automobilek, případně si je nechal vyvíjet a to proto, že ve svém vývoji poněkud výrazně pokulhával, bych byl v hodnocení tohoto motoru opatrný. Vše ukáže čas. Dejme tomu rok, dva a uvidí se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 Krom prvních dvou zbytek do dvou let čeká náhrada a pak jsou sirotci. Nebo přijde fcl a tam bude změna. Když to samé staré TSI může být ve FII a zároveň v OII.....tak proč by to nemohlo jít znovu a obráceně. Jasně, tam jsou skloněny jinak, jinak řešena spousta dalších věcí a taky je mezi motorem a mezistěnou stále dost místa na deformační zónu i při záklonu motoru.Každopádně je mi to putna, protože mám řetízkáč a půjdu-li do Rapka, což asi že jo tak to s ním stihnu stejně.... Alespoň se budu mít čím bavit. Nová platforma MQB má pro všechny modely, pro které je určena,danou pevnou vzdálenost mezi přední nápravou a příčkou mezi kabinou a motorovým prostorem a např. tím dané rozestupy pedálové skupiny a fůru dalších věcí. A to se určitě nebude shodovat s Rapidem. Tato platforma bude společná všem vozům od velikosti Pola do velikosti Passatu.http://www.autoforum...tu-predstavena/Nicméně, jestli půjdeš do Rapida s řetězem, alespoň víš, co tě může potkat. U těch nových TSI bude nějaký ten pátek trvat, než se projeví případné problémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 11. Září 2012 Sdílet Vloženo 11. Září 2012 Mne děsí i u té 1,4ky TSI že blok jde do ALu ještě zmenšují ložiska na klice. Beru, sniřují tření, ale pochybuju že v plném tahu je to až tak důležitý faktor vůči spotřebe. Co to bude dělat v neustálém zápřahu u služebáků.... Ty motory se z toho podělají. Mám pochyby že to nahrká 300 tis bez problémů jako nám ve firmě lítaly MPIčka FI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Září 2012 Sdílet Vloženo 11. Září 2012 To, že se začnou nové motory montovat do Audi A3, Golfu, Leonu a OIII ještě neznamená, že staré už budou dávat jenom do Rapidu. Máme tady krom dobíhajících modelů řadu aut, nedávno představených. Beetle má ani ne rok, hodně mladá je Jetta, to stejné Sharan/Alhambra, Polo a Yeti jsou na trhu tři roky atd. atd. Pokud je MQB tak flexibilní jak říkají, tak zástavba motoru do starší karoserie by neměla být problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 11. Září 2012 Sdílet Vloženo 11. Září 2012 No, a to tady celou dobu píšu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 (editace) Kraviny Kola, některá chybí. U poklic Škoda pokračuje usilovně v soutěži o nejhnusnější poklicu na světě. 14 poklice METIS 15 CARME 15 poklice DAKARA 16 DIONE 17 CAMELOT 17 RAY Editováno: 12. Září 2012, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Jestli dobře vidím, tak by měly být zadní kotoučové brzdy od 66kW. Paket plus pro Ambition by měl obsahovat sunset, přední mlhovky, radio Blues a litá kola 15 palců. Paket Active Plus přidává tonovaná skla a klimatizaci. Vypadá to, že v prodeji nebude 1.2/55kW, naopak pro Active 1.2TSI kola 14 palců. Škrabka na led nebude v Ambition. No uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Ty puklice jsou fakt humáč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Hm, no poklice nic moc...V poslední aktualizaci ETKY 462/115 se již objevil Rapid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molvy Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 (editace) Ty 17tky RAY by odpovídaly tomuto, viz obr. Editováno: 12. Září 2012, autor: Molvy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 Pawouk: podíval by ses, v čem se liší podvozky Roomsteru a Rapidu? Hlavně u přední nápravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.