Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

A

Upraveno od Boby77

Bohužel, stará linie TSI "musí" dojet vytyčenou trasu na zaplacení nákladů na vývoj a problémové období ale i Rapid se může pravděpodobně těšit na řemínkový motor. TSI řetězová jsou upravena proti přeskočení a turbo je v "další" modifikaci.

To je jedna z nej barev co znám....Když bych se nebál že by jedničková Octáva vypadala blbě,tak do ní půjdu :kol-28:

se mi jednou pripletla do cesty. vic nemam

post-6391-0-66066500-1347221635_thumb.jp


Bohužel, stará linie TSI "musí" dojet vytyčenou trasu na zaplacení nákladů na vývoj a problémové období ale i Rapid se může pravděpodobně těšit na řemínkový motor. TSI řetězová jsou upravena proti přeskočení a turbo je v "další" modifikaci.

Pokud je mi z dostupných zdrojů známo, tak Rapid se nemůže se těšit na řemínkový motor 1.2 TSI. Nové benzínové modulární motory (MOB) TSI řady EA 211 lze namontovat jen do nové platformy MQB, což Rapid nemá.

No je to zvláštní, protože co jsem se bavil s prodejcem tak tvrdí že tomu tak bude v modifikaci auta podobné faceliftu.

Jedině snad, že by koncern trochu zmodernizoval stávající 1.2 TSI, poněvadž ty nové, kromě názvu, toho nemají moc společného s touto původní verzí. Koncern údajně nechtěl měnit název TSI, aby pro neznalé zákazníky, a těch bude většina, nešlo rozlišit, která verze to vlastně je. Ale nevím, jestli to není nějaká kachna. Nevím jaké máš s prodejci zkušenosti, ale já jim nevěřím ani slovo a jejich znalosti jsou občas také dost bídné i o stávajících vozech, natož o budoucím faceliftu auta, které se teprve začalo vyrábět. Čas ukáže, jak se to bude vyvíjet. Je také možné, že ty nové TSI budou mít zase jinou Achilovu patu, než rozvody. :kol-32:


Pokud je mi z dostupných zdrojů známo, tak Rapid se nemůže se těšit na řemínkový motor 1.2 TSI. Nové benzínové modulární motory (MOB) TSI řady EA 211 lze namontovat jen do nové platformy MQB, což Rapid nemá.

musim suhlasit

Tak to mi ale připadá jako totální absurdita, aby v podstatě "odepsanou" řadu motorů vyráběli pro jedinou modelovou řadu aut.

TSI řetězovky pokud je známo nepůjdou už do žádných nových aut, Rapida nebrajíc už jako další novinku vyrábí se.

Vše jde konsrukčně upravit stejně i uchycení motorů, viz jaká paleta motorů se používá(la) např v FI - FII- 1,4MPI- 1,9TDi.

V podstatě je to věcí fabriky a aby se na řetízkáče ještě nevzpomínalo v dobrém....

Rapid, Toledo, zatím Ibiza, Polo, Fabia II + Roomster, asi se jim to vyplácí?

A

Upraveno od Boby77

no otázka je, co takový motor vydrží, to si myslím, že je na ten objem už opravdu hodně naddimenzované

pokud vím, tak TSI je jízdně taky paráda, jiná je ovšem ta technická stránka

promin.... ale ECOBOOST je otazka kolik ty motory vydrzi a hlavne naco jsou staveny,..... ono mit LITRANKOVEJ moturek a z neho vyzdimat 125 koniku nebude asi jen tak leda jakej zazrak na ostatni dily motoru,... kdyby mohli mluvit zajimalo by me co by mi povedely ;)

takze asi takhle,... ale je jasny ze se jede na ekologii,... takze se proste rideji,... cim nizsi objem ale vykon zanechavat stejne,... ba i o neco vetsi,... tod muj nazor na ECOBOOST

nerikam ze by se mi nelibil,.. taky sem v nem uz jel ale proste stejne,... kolik to tam muze vydrzel ? 200 - 300 000 km a jde do prdele

Upraveno od Lukason


Rapid, Toledo, zatím Ibiza, Polo, Fabia II + Roomster, asi se jim to vyplácí?


Krom prvních dvou zbytek do dvou let čeká náhrada a pak jsou sirotci. Nebo přijde fcl a tam bude změna. Když to samé staré TSI může být ve FII a zároveň v OII.....
tak proč by to nemohlo jít znovu a obráceně. Jasně, tam jsou skloněny jinak, jinak řešena spousta dalších věcí a taky je mezi motorem a mezistěnou stále dost místa na deformační zónu i při záklonu motoru.
Každopádně je mi to putna, protože mám řetízkáč a půjdu-li do Rapka, což asi že jo tak to s ním stihnu stejně.... Alespoň se budu mít čím bavit.

Boby77, jediné, co by měla škodovka, potažmo VW udělat, je pořádně zapracovat na spolehlivosti svých TSI motorů. Ford tento litrový EcoBoost bude dávat do Mondea čistě z emisních důvodů...dosavadní základem byla atmosférická 1.6, nic jiného v tom není. No a vzhledem k tomu, že Ford až do nedávna prakticky svoje motory neměl, přebíral je od jiných automobilek, případně si je nechal vyvíjet a to proto, že ve svém vývoji poněkud výrazně pokulhával, bych byl v hodnocení tohoto motoru opatrný. Vše ukáže čas. Dejme tomu rok, dva a uvidí se.


Krom prvních dvou zbytek do dvou let čeká náhrada a pak jsou sirotci. Nebo přijde fcl a tam bude změna. Když to samé staré TSI může být ve FII a zároveň v OII.....
tak proč by to nemohlo jít znovu a obráceně. Jasně, tam jsou skloněny jinak, jinak řešena spousta dalších věcí a taky je mezi motorem a mezistěnou stále dost místa na deformační zónu i při záklonu motoru.
Každopádně je mi to putna, protože mám řetízkáč a půjdu-li do Rapka, což asi že jo tak to s ním stihnu stejně.... Alespoň se budu mít čím bavit.

Nová platforma MQB má pro všechny modely, pro které je určena,danou pevnou vzdálenost mezi přední nápravou a příčkou mezi kabinou a motorovým prostorem a např. tím dané rozestupy pedálové skupiny a fůru dalších věcí. A to se určitě nebude shodovat s Rapidem. Tato platforma bude společná všem vozům od velikosti Pola do velikosti Passatu.

http://www.autoforum...tu-predstavena/

Nicméně, jestli půjdeš do Rapida s řetězem, alespoň víš, co tě může potkat. U těch nových TSI bude nějaký ten pátek trvat, než se projeví případné problémy.

Mne děsí i u té 1,4ky TSI že blok jde do ALu ještě zmenšují ložiska na klice. Beru, sniřují tření, ale pochybuju že v plném tahu je to až tak důležitý faktor vůči spotřebe.

Co to bude dělat v neustálém zápřahu u služebáků.... Ty motory se z toho podělají. Mám pochyby že to nahrká 300 tis bez problémů jako nám ve firmě lítaly MPIčka FI.

To, že se začnou nové motory montovat do Audi A3, Golfu, Leonu a OIII ještě neznamená, že staré už budou dávat jenom do Rapidu. Máme tady krom dobíhajících modelů řadu aut, nedávno představených. Beetle má ani ne rok, hodně mladá je Jetta, to stejné Sharan/Alhambra, Polo a Yeti jsou na trhu tři roky atd. atd.

Pokud je MQB tak flexibilní jak říkají, tak zástavba motoru do starší karoserie by neměla být problém.

No, a to tady celou dobu píšu...

Kraviny :kol-31:

Kola, některá chybí. U poklic Škoda pokračuje usilovně v soutěži o nejhnusnější poklicu na světě.

14 poklice METIS

post-14317-0-05326100-1347458370_thumb.j

15 CARME

post-14317-0-48744000-1347458376_thumb.j

15 poklice DAKARA

post-14317-0-14022000-1347458434_thumb.j

16 DIONE

post-14317-0-10374200-1347458395_thumb.j

17 CAMELOT

post-14317-0-48178600-1347458407_thumb.j

17 RAY

post-14317-0-86477500-1347458411_thumb.j

Upraveno od bojler

Jestli dobře vidím, tak by měly být zadní kotoučové brzdy od 66kW. Paket plus pro Ambition by měl obsahovat sunset, přední mlhovky, radio Blues a litá kola 15 palců. Paket Active Plus přidává tonovaná skla a klimatizaci. Vypadá to, že v prodeji nebude 1.2/55kW, naopak pro Active 1.2TSI kola 14 palců. Škrabka na led nebude v Ambition. No uvidíme.

Ty puklice jsou fakt humáč kol9

Hm, no poklice nic moc...
V poslední aktualizaci ETKY 462/115 se již objevil Rapid.

Ty 17tky RAY by odpovídaly tomuto, viz obr.

post-66783-0-24579900-1347483200_thumb.j

Upraveno od Molvy

Pawouk: podíval by ses, v čem se liší podvozky Roomsteru a Rapidu? Hlavně u přední nápravy.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.