Přejít na obsah

Škoda RAPID


djpetr

Doporučené příspěvky

http://www.tipcars.com/magazin-skoda-rapid-spaceback-je-na-startu-6302.html

 

"Dodací lhůta nyní činí až osm týdnů od objednávky, v některých případech aut s mimořádnou výbavou je ještě delší." když k tomu přidáme dvoutýdenní celozávodní dovču 13.7.-27.7. tak to je mazec no :(

 

"

Šéf představenstva vyzdvihl, že
nové modely ŠKODA mají obrovský
úspěch, model Octavia Combi
vyhrává jeden test za druhým a je
to opravdu nádherné auto, které se
ještě představí ve variantách 4x4,
RS, SNG a Scout. Nedávno se
představila i studie Rapid Sport, a to
na tuningovém srazu Volkswagen
u jezera Wörthersee. „Musím říci,
že u našeho stánku se přes půl hodiny
zdrželi i pan Winterkorn i Piëch
a naše vozy si velmi pochvalovali,
řekli, že jdeme správným směrem,“
uvedl W. Vahland. Podnikové
radě také představil model Rapid
Spaceback, který firma vystaví
na autosalonu ve Franfurtu a facelift
modelu Yeti."


"Spaceback by se měl montovat na lince s Fabií a náběh je po celozávodní dovolené-32KT/13.

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

attachicon.gifSkoda_Rapid_Sport_2013_zive_dalsi_15_800_600.jpg attachicon.gifLištapalubky.JPG

Povšiměnte si té červeně lakované lišty na palubce. V ETCE je tento dvoudílný set lišt vyobrazen, ale zatím není veden jako ND. Doufám, že brzo bude nějaká stříbrná lišta jako příslušenství.

Mj. čínský RAPID (má ale trochu jiný tvar přístrojovky) tu lištu má.....

attachicon.gifskoda-rapid-china-launch-4.jpg

Takže v ETCE už lišta palubky pro m.r.2014 je a hned v několika provedeních

post-6633-0-06126500-1369764459_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak uvidime kolik za to Skodovaci budou chtit... Ale fakt by se mi tam ta lista libila.

V pondeli sem mluvil s prodejcem a nic mi o problemech nerikal. Ale uz to tady pise vic lidi, tak mu asi zavolam a zeptam se. Dam vedet...

Zatim mam termin tyden 27

Tak na muj dotaz jestli prodejce vi neco o problemech s vyrobou motoru mi odpovedel, ze moje obj. je beze zmen. Tak nevim...

Editováno: , autor: vlakras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Z váše uvedného usuzuji,že tedy máš benzínový motor. Což jsi prvně neuvedl. A ano,podle manuálu je pro LL VW 504 00,pro pevný interval 502 00.
Obecně dále pro koncernové benzínové motory platí: Oleje s normou VW 504 00 jsou určeny určeny pro benzínové motory a lze jimi nahradit oleje VW norem: VW 501 01, VW 502 00, VW 503 00, VW 503 01 a VW 505 01.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lit to tam muzes jak chces, kodovat taky. ale udajne pokud prejdes z obyc na long, zadelavas si na problem. asi jako bys do jawy nalil misto m2t nejakou syntetiku. ty long oleje by mely bejt pry vic "ziravy" a lip uvolnujou bordel z toho nelong oleje. tot rada servisaka.

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se tady někde psalo,že je to u aut,co mají pevný interval již z výroby. Ale to je nezaručené. Víc si nepamatuji. Já mám zkušenosti jen z OII FL a FII FL,kde to po přechodu na pevný interval teplotu oleje zobrazuje. 

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych neexperimentoval a nechal tam to, co je z vyroby, to jest LL. Nikde nikdy nikdo neprokazal, ze by to motorum necim vadilo. Kecy radoby odborniku, co se jen tak mimodek zivi prodejem oleje, ze pro motor je nejlepe menit olej 2x tydne, nemuze snad brat nikdo vazne. Prodlouzeny interval je pomerne hodne vychytany a pokud jezdis jen kratke trasy tak se stejne budes pohybovat s vymenama jen neco malo pres 15000 nebo 365 dni. A pokud jezdis 500km trasy na jeden zatah, tak se sice dostanes az skoro k 30k, ale to ten olej zcela v pohode zvladne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo sry za ten motor, jedná se o 1.2 TSI. Popravdě jsem nikdy na ty prodloužené intervaly nevěřil, u auta bez turba možná jo, ale s turbem pochybuju. Z vlastní zkušenosti vím, že je lepší kupovat "obyčejnější" olej a měnit ho častěji, než koupit něco drahého a vyměnit to 4x za život auta. Dneska jsem o tom hodně četl a ten Mobil 1 0W-40 je plně syntetický, což jak jsem se dneska dozvěděl tak plně syntetických olejů (v 5W) je hodně málo a chcu do auta lít kvalitku a měnit každý rok.

 

Přikládám citaci, co napsal do tohoto článku jeden člen http://forum.skodahome.cz/topic/99638-olej-12-tsi/

 

"Samozrejme, ze aj Castrol Magnatec 5W-40 splna normu 502 00, ale...Oleje sa vyrabaju ako plne synteticke, synteticke, polosynteticke a mineralne. A prave Castrol Magnatec je "HC" (hydrokrakovany) olej cize synteticky.
1. Vacsina olejov triedy 5W-40 su dnes bohuzial iba HC oleje (hydrokrakovane), co su len vylepsene mineralne oleje. Skutocne syntetickych (PAO-polyalfaolefin) olejov je v tejto triede spocitatelnych len na prstoch jednej ruky - Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40, Motul X-cess 5W-40, Valvoline SynPower 5W-40, Mobil 1 5W-50 a Mobil 1 0W-40. Pričom posledne menovany je momentalne svetova spicka a ostatni sa musia merat s nim.
2. V triede 0W-40 by uz mali byt vsetky plnesynteticke (PAO), aj ked iste dnes nie je nic. Spicka je znovu Mobil 1
3. PAO oleje maju oproti HC olejom jednu obrovsku vyhodu a sice, svoje mazacie vlastnosti si prakticky udrzuju po cely vymenny interval, kdezto HC oleje su vacsinou po polovici az 2/3 intervalu vhodne akurat tak na vyliatie, pretoze ovela rychlejsie degraduju. A potom HC oleje s narastajucou teplotou rychlejsie rednu, cize pri zohriatom motore su na tom PAO oleje jednoznacne lepsie, maju lepsiu strihovu stabilitu - mazaci film sa len tak rychlo "neroztrhne" (treba zobrat do uvahy, ze na kruzkoch piestov uz pri relativne nizkozatazovom jazdeni vladnu teploty okolo 150°C, pricom pri velkej zatazi to moze byt 250-300°C. Napr. olej Mobil1 5W-50 by mal vydrzat az 350°C.
4. 5W oleje nie su redsie nez 10W oleje (bavime sa o "hustote" za tepla. AKurat za studena su tekutejsie a ovela rychlejsie premazu motor pri studenych startoch, cize su vhodnejsie pre caste studene starty. Pre vysoku teplotnu stabilitu a tym padom stabilitu mazacieho filmu rozhoduje druhe cislo. 30 je pre moderne motory su velmi "riedke" aby setrili palivo, v praxi sa vsak ich vyhody moc neukazuju. 40 je pre normalne vozy optimum no a 50 resp. 60 je lepsie pre vysokonamahane (napr. vysokootackove) motory, resp. pre tych, ktori radi jazdia trvalejsie vo vysokych otackach. Maju totiz vysoke HTHS - vysoku strihovu stabilitu.
5. O kvalite olejov vsak do velkej miery rozhoduje aditivacny balik, pridany do oleja. Su totiz aj oleje v triede 10W-40, ktore mozu mat kvalitnejsie aditiva, nez napr. 5W olej od nejakeho no name vyrobcu. Vacsinou kvalitne oleje maju aj kvalitne aditiva (spickou je znovu Mobil 1 - ale musi tam byt ta jednotka za nazvom).
Tento clanok je z jedneho nemeckeho fora."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ještě specifikace toho oleje (Mobil 1 0W-40)

 

Mobil 1 New Life 0W-40 je plně syntetický motorový olej nejvyšší kvality, který poskytuje motoru maximální čistící schopnosti, ochranu proti opotřebení a celkově zlepšuje jeho chod. Mobil 1 New Life 0W-40 je vyroben na  Mobil SHC Synthese Technology™, celosvětově nové, inovativní a unikátní technologii v oblasti základových olejů. Mobil 1 New Life 0W-40 je již sedmou generací tohoto oleje. Je vyroben na základě speciální patentované směsi syntetických základových složek nejvyšší kvality v kombinaci s protiotěrovou technologií Supersyn, která představuje v současnosti nejprogresivnější dostupnou technologii aditiv.

Mobil 1 New Life 0W-40 překračuje požadavky norem předních průmyslových výrobců a výrobců moderních zážehových a vznětových automobilových motorů. Oleje Mobil 1 se osvědčily u závodních automobilů, proto si tyto oleje vybírají automobiloví závodníci série NASCAR a Team Mercedes Mc Laren F1.

Mobil 1 New Life 0W-40 poskytuje kvalitní ochranu i tam, kde běžné oleje selhávají a je ideální pro všechny typy vozidel používané na celém světě. Někteří výrobci nejvýkonnějších vozidel, např. Mercedes Benz AMG, Porsche a Aston Martin si olej Mobil 1 vybrali jako prvonáplň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych jeden dotaz. Nejsem si jistej do který části fóra to patří, tak se ptám tady. Dneska jsem si stáhl nový návod na rapida a mezi motory je tam uveden 1,6 MPI  77kW /153Nm.

Je to jenom chyba? Chápu že bude uveden třeba v ruském návodu, nebo v čínském. Ale proč je uveden v českém?

Editováno: , autor: dusek29
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...