Přejít na obsah

Chip motoru 1.9TDI 66kW


(cz)tomves

Doporučené příspěvky

niekde som cital temu kde sa niekto pytal ako spoznat ci ma obtokove turbo alebo VNT. boli tam aj obrazky podla ktorych sa to dalo urcit ale nemozem to uz najst

Poznas jednoduse.Otevri kapotu a vzadu na stene jsou ventily.Pokud jsou oba stejne jedn jsou barevne jine tak je VNT a pokud tam je kosticka tak obtokove. Jinak taky jak shodis kryt motoru tak u vstriku je u VNT plastova cerna koule(zasobnik podtlaku)cca 8cm velka, pokud tam neni tak obtok.

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poznas jednoduse.Otevri kapotu a vzadu na stene jsou ventily.Pokud jsou oba stejne jedn jsou barevne jine tak je VNT a pokud tam je kosticka tak obtokove. Jinak taky jak shodis kryt motoru tak u vstriku je u VNT plastova cerna koule(zasobnik podtlaku)cca 8cm velka, pokud tam neni tak obtok.

no tak je to jasne. mam VNT. to mi odlahlo. takze je vyriesena dilema odkedy sa davali VNTecka. ja mam 11/2000 ALH a uz ho mam, takze sa davali asi do vsetkych ALH motorov a nie od MR 2002 ako som kdesi tu na fore cital -_-

Editováno: , autor: martino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam stejný motor ALH 66Kw ale rok výroby 2001. Tento týden jsem si nechal namontovat trysky S764. Rozdíl je určitě poznat a oproti skutečné 81Kw bych řekl že výkon je asi stejný (služební auto v práci).Automechanik co mi to montoval tam měl svýho Fiata Cromu (myslím rok výroby cca 92, nejsem si jistej) s namontovaným turbem z Passatu, tryskama S764 a řídící jednotkou z Octavie ještě k tomu chipnutou. Nechápu jak to tam dostal. Vypadá to šíleně a auto jede jak zběsilý. Plánuje experiment s turbem z PD tak se přijdu podívat :).

Hned na to jsem vyzkoušel stejnou Octu s chipem, ale nárůst výkonu nebyl až tak výrazný jako při změně trisek. V chipu vidím výhodu, že si můžu nechat "naladit" motor podle stylu jakým jezdím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všechny. Jelikož jsem si pořídil "novou" OI combi TDi 66kW, a chtěl bych trošku více koníků, tak jsem se chtěl zeptat na váš názor, co je podle vás pro tento motor (typovka ALH) lepší. Jestli čip nebo vstřiky z 81kw. Všem předem dík za názory...... :palec2:

Ahoj, měl jsem Octavii TDI 66 kW, ale AGR. Měl jsem standardní chip. Jelo to krásně. Na sprintech jsem hravě porážel klasické TDI 81 kW. Co se týče výkonu, tak super. Měl jsem najeto 240 000 km a nikdy nebyla měněná spojka, což plno lidí moc nechápe. Jezdil jsem hodně ostře, pořád plyn na podlaze a hrabačky. Ale asi po roce a půl se mi už zdálo, že to auto je slabé a nechtěl jsem kupovat trysky a pak znovu chipovat. Nakonec jsem auto prodal.

Co ti můžu poradit, dej tam nejdříve trysky. Po nějaké době ti to nejspíše omrzí jako v mém případě a přidáš ještě chip. Motory TDI 66 kW jsou dá se říct nesmrtelné, takže neměj ani strach ohledně životnosti motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak je to jasne. mam VNT. to mi odlahlo. takze je vyriesena dilema odkedy sa davali VNTecka. ja mam 11/2000 ALH a uz ho mam, takze sa davali asi do vsetkych ALH motorov a nie od MR 2002 ako som kdesi tu na fore cital -_-

Podstatny je vzdy kod motoru ALH se oficialne davalo od MR02 ja mam auto taky vyrobeny na vanoce 2000 MR01 a mel sem jeste AGR jako asi vetsina a tedy obtokove...jak sem psal uz jinde tim ModelovymRokem se nemuzes az tak ridit Skoda kolikrat bouchla co mela, bud rad, ze si jeden ze stasnych a uz mas VNT dost usetris ;)

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, měl jsem Octavii TDI 66 kW, ale AGR. Měl jsem standardní chip. Jelo to krásně. Na sprintech jsem hravě porážel klasické TDI 81 kW. Co se týče výkonu, tak super. Měl jsem najeto 240 000 km a nikdy nebyla měněná spojka, což plno lidí moc nechápe. Jezdil jsem hodně ostře, pořád plyn na podlaze a hrabačky. Ale asi po roce a půl se mi už zdálo, že to auto je slabé a nechtěl jsem kupovat trysky a pak znovu chipovat. Nakonec jsem auto prodal.

Co ti můžu poradit, dej tam nejdříve trysky. Po nějaké době ti to nejspíše omrzí jako v mém případě a přidáš ještě chip. Motory TDI 66 kW jsou dá se říct nesmrtelné, takže neměj ani strach ohledně životnosti motoru.

díky moc za příspěvek přesně takhle jsem si to představoval :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj, zajímá mě jak se projeví výměna vstřiků na spotřebě? žere to víc a nebo mín a má to nějaký špatný vliv na další součástky, myslím tím že časem odejde turbo a nebo spojka? Prostě chci jen vědět zda když vyměním vstřiky tomu nějak neublížím a nezvíším tím spotřebu.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, zajímá mě jak se projeví výměna vstřiků na spotřebě? žere to víc a nebo mín a má to nějaký špatný vliv na další součástky, myslím tím že časem odejde turbo a nebo spojka? Prostě chci jen vědět zda když vyměním vstřiky tomu nějak neublížím a nezvíším tím spotřebu.

Díky

Trošku si totu pročti a pak napiš co tě zajímá,jestli stejné nebo větší vstřiky, ale vzhledem k tomu, že je v tvém příspěvku dvakrát spotřeba tak dej stejné,ale nové.Navíc jsi nenapsal typ motoru, rok a ani km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

nazdar Chlapi,

chcel by som sa spýtať o kolko by sa dal zvyšiť výkon zo 66kw /90 PS ,a akým spôsobom by to bolo najlepšie, ale bo poradte dobru firmu alebo powerbox od kvalitnej firmy aby mi to nepokazilo motor ani životnosť.

ake diely su potrebne a kolko sa dá vyžmýkať z toho motora aby to bezpečne chodilo? DAKUJEM VÁM

a krutiaci moment aký by bol? a samozrejme cena chipu a uprav ?

Editováno: , autor: turboss
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele ja ti to taky klidně chipnu delám to za 3000 Kč a jako nikdo si nestěžoval jako koli kw to má to těško říct

to zjistíš sám na brzdě ale možno skusit u mího bratra v octav. 66kw R.v.2002 260 000km abez závad zaleží kdo to auto měl před tebou a jak stim jezdil vjetšinou kdo to šmrdla a po chipu tomu dava tak se to sere.Já mám96kw a mam snim co dělat muj tip

je 84 85Kw ale chipuju od R.V. 1999

Předtím sem měl Golfa IV 1.9 TDI 66kw 200 000 Km nechal jsem pracovat Cimbu autosport cena 12 000 Kč

o týden pozdeji regulač. ventyt turba 1500 o měsíc pozdeji regulace turba (následná repase 8500 kč)

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hnus, do roku 99 neumi pan ani pajet a nema ani vybaveni, druha vec.Poskozeny ventil N75 vlivem chipu Cimbu to si delas prdel????Zadrena regulace po chipu??? To je prave ze naopak ale to asi ani nevis proc tomu tak je a jaky vliv co kde ma EGT!!! Prosim vyvarujte se techto lidi co nemaj ani potuchy co jak ma fungovat, kteri si jen koupi chinskej klon a k tomu Cd s rozhodne super softy co funguji[ jedno takove jsem videl].. Moje cena je min dvounasobna ale kvalitou rucim, samozrejmosti je kontrola technickeho stavu a vsech akcnich clenu pred chipem u nas v provozovne kde je i moznost okamzite opravy atd...bohate zkusenosti se specialnimy upravamy RACE, softwery a upravy testujeme v extremnich podminkach a vse monitorujem specialnim vybavenim pro nonstop kontrolu dulezitych faktoru pro vliv na vykon a zivotnost motoru.Preferuji tuning s rozumem a ne jit na zivotnost motoru

NEMODIFIKUJI POKAZENE AUTA!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a akú by si dal cenu ? díkes

Hele nemam nic proti TDIFUN ani cimbu ja vám jen řikám že u toho mího golfa IV to taghle bylo ja to auto měl 2 roky bez chipu ani jedna zavada po chipu

ventyl turbo opravil jsem to a pak teprve spokojenost ale ta spokajenost mě stála 22 000kč.Bracha má octavku a u ni jsem předělával soft. jednotky ja.

Tak my teda vysvětli že mě spráskal když říkáš že já mam šitovej soft a ja jedu golfem kterej má soft. od Cimbu????????????????????????????????????

Jo a to že se nehrabu vjednotkách sori ja dělám totiž lakyrničinu ......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele ja ti to taky klidně chipnu delám to za 3000 Kč a jako nikdo si nestěžoval jako koli kw to má to těško říct

to zjistíš sám na brzdě ale možno skusit u mího bratra v octav. 66kw R.v.2002 260 000km abez závad zaleží kdo to auto měl před tebou a jak stim jezdil vjetšinou kdo to šmrdla a po chipu tomu dava tak se to sere.Já mám96kw a mam snim co dělat muj tip

je 84 85Kw ale chipuju od R.V. 1999

Předtím sem měl Golfa IV 1.9 TDI 66kw 200 000 Km nechal jsem pracovat Cimbu autosport cena 12 000 Kč

o týden pozdeji regulač. ventyt turba 1500 o měsíc pozdeji regulace turba (následná repase 8500 kč)

nic proti tobe ale ja radsi k odbornikom,ja mam taky znameho co ma firmu v brne a praze a urcite by me udelal soft za tu stejnou cenu jak mas ty ale chcu zkusit TDIfana kdyz je to machr v oboru :palec2: uvidime kolik si rekne :) ne fakt to chci u nej zkusit a doufam ze to klapne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...