Leden 24, 200817 r niekde som cital temu kde sa niekto pytal ako spoznat ci ma obtokove turbo alebo VNT. boli tam aj obrazky podla ktorych sa to dalo urcit ale nemozem to uz najst Poznas jednoduse.Otevri kapotu a vzadu na stene jsou ventily.Pokud jsou oba stejne jedn jsou barevne jine tak je VNT a pokud tam je kosticka tak obtokove. Jinak taky jak shodis kryt motoru tak u vstriku je u VNT plastova cerna koule(zasobnik podtlaku)cca 8cm velka, pokud tam neni tak obtok. Upraveno Leden 24, 200817 r od TDIfun
Leden 24, 200817 r Poznas jednoduse.Otevri kapotu a vzadu na stene jsou ventily.Pokud jsou oba stejne jedn jsou barevne jine tak je VNT a pokud tam je kosticka tak obtokove. Jinak taky jak shodis kryt motoru tak u vstriku je u VNT plastova cerna koule(zasobnik podtlaku)cca 8cm velka, pokud tam neni tak obtok. no tak je to jasne. mam VNT. to mi odlahlo. takze je vyriesena dilema odkedy sa davali VNTecka. ja mam 11/2000 ALH a uz ho mam, takze sa davali asi do vsetkych ALH motorov a nie od MR 2002 ako som kdesi tu na fore cital Upraveno Leden 24, 200817 r od martino
Leden 24, 200817 r tak som to predsa nasiel http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...35&hl=turbopodla toho obrazku mam teda VNT ale idem to pre istotu omrknut díky chlape máš to u mě
Leden 24, 200817 r Mam stejný motor ALH 66Kw ale rok výroby 2001. Tento týden jsem si nechal namontovat trysky S764. Rozdíl je určitě poznat a oproti skutečné 81Kw bych řekl že výkon je asi stejný (služební auto v práci).Automechanik co mi to montoval tam měl svýho Fiata Cromu (myslím rok výroby cca 92, nejsem si jistej) s namontovaným turbem z Passatu, tryskama S764 a řídící jednotkou z Octavie ještě k tomu chipnutou. Nechápu jak to tam dostal. Vypadá to šíleně a auto jede jak zběsilý. Plánuje experiment s turbem z PD tak se přijdu podívat . Hned na to jsem vyzkoušel stejnou Octu s chipem, ale nárůst výkonu nebyl až tak výrazný jako při změně trisek. V chipu vidím výhodu, že si můžu nechat "naladit" motor podle stylu jakým jezdím.
Leden 30, 200817 r Zdravim všechny. Jelikož jsem si pořídil "novou" OI combi TDi 66kW, a chtěl bych trošku více koníků, tak jsem se chtěl zeptat na váš názor, co je podle vás pro tento motor (typovka ALH) lepší. Jestli čip nebo vstřiky z 81kw. Všem předem dík za názory...... Ahoj, měl jsem Octavii TDI 66 kW, ale AGR. Měl jsem standardní chip. Jelo to krásně. Na sprintech jsem hravě porážel klasické TDI 81 kW. Co se týče výkonu, tak super. Měl jsem najeto 240 000 km a nikdy nebyla měněná spojka, což plno lidí moc nechápe. Jezdil jsem hodně ostře, pořád plyn na podlaze a hrabačky. Ale asi po roce a půl se mi už zdálo, že to auto je slabé a nechtěl jsem kupovat trysky a pak znovu chipovat. Nakonec jsem auto prodal. Co ti můžu poradit, dej tam nejdříve trysky. Po nějaké době ti to nejspíše omrzí jako v mém případě a přidáš ještě chip. Motory TDI 66 kW jsou dá se říct nesmrtelné, takže neměj ani strach ohledně životnosti motoru.
Leden 30, 200817 r no tak je to jasne. mam VNT. to mi odlahlo. takze je vyriesena dilema odkedy sa davali VNTecka. ja mam 11/2000 ALH a uz ho mam, takze sa davali asi do vsetkych ALH motorov a nie od MR 2002 ako som kdesi tu na fore cital Podstatny je vzdy kod motoru ALH se oficialne davalo od MR02 ja mam auto taky vyrobeny na vanoce 2000 MR01 a mel sem jeste AGR jako asi vetsina a tedy obtokove...jak sem psal uz jinde tim ModelovymRokem se nemuzes az tak ridit Skoda kolikrat bouchla co mela, bud rad, ze si jeden ze stasnych a uz mas VNT dost usetris Upraveno Leden 30, 200817 r od JasteR
Leden 30, 200817 r Ahoj, měl jsem Octavii TDI 66 kW, ale AGR. Měl jsem standardní chip. Jelo to krásně. Na sprintech jsem hravě porážel klasické TDI 81 kW. Co se týče výkonu, tak super. Měl jsem najeto 240 000 km a nikdy nebyla měněná spojka, což plno lidí moc nechápe. Jezdil jsem hodně ostře, pořád plyn na podlaze a hrabačky. Ale asi po roce a půl se mi už zdálo, že to auto je slabé a nechtěl jsem kupovat trysky a pak znovu chipovat. Nakonec jsem auto prodal. Co ti můžu poradit, dej tam nejdříve trysky. Po nějaké době ti to nejspíše omrzí jako v mém případě a přidáš ještě chip. Motory TDI 66 kW jsou dá se říct nesmrtelné, takže neměj ani strach ohledně životnosti motoru. díky moc za příspěvek přesně takhle jsem si to představoval
Leden 31, 200817 r neni tu nekdo z okoli ov kdo by ty trysky dodal a namontoval do alh motoru? Tady to máš: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=21920 Zkus hledat
Leden 31, 200817 r neni tu nekdo z okoli ov kdo by ty trysky dodal a namontoval do alh motoru? Máš SZ
Leden 31, 200817 r Máš SZ Nekdo neumi asi cist?? z okoli Ostravy... klidne se ozvy na tdi.upravy@email.cz, Cesky Tesin,Havirov,Bohumin...
Leden 31, 200817 r Ja mam r.v. 2003 orig. 90PS cipnute na 120 PS. Krutiaci moment je 314 Nm. Auto ide o dost lepsie, spotreba okolo 5 L, ziadne problemy.
Únor 1, 200817 r čauec mam 8/2000kod alh a je tam turbo z promenlivym natacenim lopatek tedy VNT akorat ho jdu tahat ven bo se seka svině
Duben 23, 200817 r Ahoj, zajímá mě jak se projeví výměna vstřiků na spotřebě? žere to víc a nebo mín a má to nějaký špatný vliv na další součástky, myslím tím že časem odejde turbo a nebo spojka? Prostě chci jen vědět zda když vyměním vstřiky tomu nějak neublížím a nezvíším tím spotřebu. Díky
Duben 24, 200817 r Ahoj, zajímá mě jak se projeví výměna vstřiků na spotřebě? žere to víc a nebo mín a má to nějaký špatný vliv na další součástky, myslím tím že časem odejde turbo a nebo spojka? Prostě chci jen vědět zda když vyměním vstřiky tomu nějak neublížím a nezvíším tím spotřebu.Díky Trošku si totu pročti a pak napiš co tě zajímá,jestli stejné nebo větší vstřiky, ale vzhledem k tomu, že je v tvém příspěvku dvakrát spotřeba tak dej stejné,ale nové.Navíc jsi nenapsal typ motoru, rok a ani km.
Srpen 7, 200817 r nazdar Chlapi, chcel by som sa spýtať o kolko by sa dal zvyšiť výkon zo 66kw /90 PS ,a akým spôsobom by to bolo najlepšie, ale bo poradte dobru firmu alebo powerbox od kvalitnej firmy aby mi to nepokazilo motor ani životnosť. ake diely su potrebne a kolko sa dá vyžmýkať z toho motora aby to bezpečne chodilo? DAKUJEM VÁM a krutiaci moment aký by bol? a samozrejme cena chipu a uprav ? Upraveno Srpen 7, 200817 r od turboss
Srpen 7, 200817 r Dojed a udelame chip na morave.. Je zde na foru mnoho spokojenych clenu i tech co maj 66kw u mne po chipu. 85kw zatah hned poznas a bez koure. Upraveno Srpen 7, 200817 r od TDIfun
Srpen 8, 200817 r a akú by si dal cenu ? díkes Upraveno Srpen 27, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Srpen 8, 200817 r Hele ja ti to taky klidně chipnu delám to za 3000 Kč a jako nikdo si nestěžoval jako koli kw to má to těško říct to zjistíš sám na brzdě ale možno skusit u mího bratra v octav. 66kw R.v.2002 260 000km abez závad zaleží kdo to auto měl před tebou a jak stim jezdil vjetšinou kdo to šmrdla a po chipu tomu dava tak se to sere.Já mám96kw a mam snim co dělat muj tip je 84 85Kw ale chipuju od R.V. 1999 Předtím sem měl Golfa IV 1.9 TDI 66kw 200 000 Km nechal jsem pracovat Cimbu autosport cena 12 000 Kč o týden pozdeji regulač. ventyt turba 1500 o měsíc pozdeji regulace turba (následná repase 8500 kč) Upraveno Srpen 27, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Srpen 8, 200817 r Hnus, do roku 99 neumi pan ani pajet a nema ani vybaveni, druha vec.Poskozeny ventil N75 vlivem chipu Cimbu to si delas prdel????Zadrena regulace po chipu??? To je prave ze naopak ale to asi ani nevis proc tomu tak je a jaky vliv co kde ma EGT!!! Prosim vyvarujte se techto lidi co nemaj ani potuchy co jak ma fungovat, kteri si jen koupi chinskej klon a k tomu Cd s rozhodne super softy co funguji[ jedno takove jsem videl].. Moje cena je min dvounasobna ale kvalitou rucim, samozrejmosti je kontrola technickeho stavu a vsech akcnich clenu pred chipem u nas v provozovne kde je i moznost okamzite opravy atd...bohate zkusenosti se specialnimy upravamy RACE, softwery a upravy testujeme v extremnich podminkach a vse monitorujem specialnim vybavenim pro nonstop kontrolu dulezitych faktoru pro vliv na vykon a zivotnost motoru.Preferuji tuning s rozumem a ne jit na zivotnost motoru NEMODIFIKUJI POKAZENE AUTA!!!!
Srpen 8, 200817 r Taky sem řešil tuhle věc. Zajel sem k TDIfun http://chipforum.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=1362 Mám O1 puvodně 66 teď cca.85 a max spokojenost.
Srpen 8, 200817 r a akú by si dal cenu ? díkes Hele nemam nic proti TDIFUN ani cimbu ja vám jen řikám že u toho mího golfa IV to taghle bylo ja to auto měl 2 roky bez chipu ani jedna zavada po chipu ventyl turbo opravil jsem to a pak teprve spokojenost ale ta spokajenost mě stála 22 000kč.Bracha má octavku a u ni jsem předělával soft. jednotky ja. Tak my teda vysvětli že mě spráskal když říkáš že já mam šitovej soft a ja jedu golfem kterej má soft. od Cimbu???????????????????????????????????? Jo a to že se nehrabu vjednotkách sori ja dělám totiž lakyrničinu ......
Srpen 8, 200817 r Hele ja ti to taky klidně chipnu delám to za 3000 Kč a jako nikdo si nestěžoval jako koli kw to má to těško říct to zjistíš sám na brzdě ale možno skusit u mího bratra v octav. 66kw R.v.2002 260 000km abez závad zaleží kdo to auto měl před tebou a jak stim jezdil vjetšinou kdo to šmrdla a po chipu tomu dava tak se to sere.Já mám96kw a mam snim co dělat muj tip je 84 85Kw ale chipuju od R.V. 1999 Předtím sem měl Golfa IV 1.9 TDI 66kw 200 000 Km nechal jsem pracovat Cimbu autosport cena 12 000 Kč o týden pozdeji regulač. ventyt turba 1500 o měsíc pozdeji regulace turba (následná repase 8500 kč) nic proti tobe ale ja radsi k odbornikom,ja mam taky znameho co ma firmu v brne a praze a urcite by me udelal soft za tu stejnou cenu jak mas ty ale chcu zkusit TDIfana kdyz je to machr v oboru uvidime kolik si rekne ne fakt to chci u nej zkusit a doufam ze to klapne
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.