Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

niekde som cital temu kde sa niekto pytal ako spoznat ci ma obtokove turbo alebo VNT. boli tam aj obrazky podla ktorych sa to dalo urcit ale nemozem to uz najst

Poznas jednoduse.Otevri kapotu a vzadu na stene jsou ventily.Pokud jsou oba stejne jedn jsou barevne jine tak je VNT a pokud tam je kosticka tak obtokove. Jinak taky jak shodis kryt motoru tak u vstriku je u VNT plastova cerna koule(zasobnik podtlaku)cca 8cm velka, pokud tam neni tak obtok.

Upraveno od TDIfun

Poznas jednoduse.Otevri kapotu a vzadu na stene jsou ventily.Pokud jsou oba stejne jedn jsou barevne jine tak je VNT a pokud tam je kosticka tak obtokove. Jinak taky jak shodis kryt motoru tak u vstriku je u VNT plastova cerna koule(zasobnik podtlaku)cca 8cm velka, pokud tam neni tak obtok.

no tak je to jasne. mam VNT. to mi odlahlo. takze je vyriesena dilema odkedy sa davali VNTecka. ja mam 11/2000 ALH a uz ho mam, takze sa davali asi do vsetkych ALH motorov a nie od MR 2002 ako som kdesi tu na fore cital -_-

Upraveno od martino

Mam stejný motor ALH 66Kw ale rok výroby 2001. Tento týden jsem si nechal namontovat trysky S764. Rozdíl je určitě poznat a oproti skutečné 81Kw bych řekl že výkon je asi stejný (služební auto v práci).Automechanik co mi to montoval tam měl svýho Fiata Cromu (myslím rok výroby cca 92, nejsem si jistej) s namontovaným turbem z Passatu, tryskama S764 a řídící jednotkou z Octavie ještě k tomu chipnutou. Nechápu jak to tam dostal. Vypadá to šíleně a auto jede jak zběsilý. Plánuje experiment s turbem z PD tak se přijdu podívat :).

Hned na to jsem vyzkoušel stejnou Octu s chipem, ale nárůst výkonu nebyl až tak výrazný jako při změně trisek. V chipu vidím výhodu, že si můžu nechat "naladit" motor podle stylu jakým jezdím.

Zdravim všechny. Jelikož jsem si pořídil "novou" OI combi TDi 66kW, a chtěl bych trošku více koníků, tak jsem se chtěl zeptat na váš názor, co je podle vás pro tento motor (typovka ALH) lepší. Jestli čip nebo vstřiky z 81kw. Všem předem dík za názory...... :palec2:

Ahoj, měl jsem Octavii TDI 66 kW, ale AGR. Měl jsem standardní chip. Jelo to krásně. Na sprintech jsem hravě porážel klasické TDI 81 kW. Co se týče výkonu, tak super. Měl jsem najeto 240 000 km a nikdy nebyla měněná spojka, což plno lidí moc nechápe. Jezdil jsem hodně ostře, pořád plyn na podlaze a hrabačky. Ale asi po roce a půl se mi už zdálo, že to auto je slabé a nechtěl jsem kupovat trysky a pak znovu chipovat. Nakonec jsem auto prodal.

Co ti můžu poradit, dej tam nejdříve trysky. Po nějaké době ti to nejspíše omrzí jako v mém případě a přidáš ještě chip. Motory TDI 66 kW jsou dá se říct nesmrtelné, takže neměj ani strach ohledně životnosti motoru.

no tak je to jasne. mam VNT. to mi odlahlo. takze je vyriesena dilema odkedy sa davali VNTecka. ja mam 11/2000 ALH a uz ho mam, takze sa davali asi do vsetkych ALH motorov a nie od MR 2002 ako som kdesi tu na fore cital -_-

Podstatny je vzdy kod motoru ALH se oficialne davalo od MR02 ja mam auto taky vyrobeny na vanoce 2000 MR01 a mel sem jeste AGR jako asi vetsina a tedy obtokove...jak sem psal uz jinde tim ModelovymRokem se nemuzes az tak ridit Skoda kolikrat bouchla co mela, bud rad, ze si jeden ze stasnych a uz mas VNT dost usetris ;)

Upraveno od JasteR

Ahoj, měl jsem Octavii TDI 66 kW, ale AGR. Měl jsem standardní chip. Jelo to krásně. Na sprintech jsem hravě porážel klasické TDI 81 kW. Co se týče výkonu, tak super. Měl jsem najeto 240 000 km a nikdy nebyla měněná spojka, což plno lidí moc nechápe. Jezdil jsem hodně ostře, pořád plyn na podlaze a hrabačky. Ale asi po roce a půl se mi už zdálo, že to auto je slabé a nechtěl jsem kupovat trysky a pak znovu chipovat. Nakonec jsem auto prodal.

Co ti můžu poradit, dej tam nejdříve trysky. Po nějaké době ti to nejspíše omrzí jako v mém případě a přidáš ještě chip. Motory TDI 66 kW jsou dá se říct nesmrtelné, takže neměj ani strach ohledně životnosti motoru.

díky moc za příspěvek přesně takhle jsem si to představoval :palec2:

neni tu nekdo z okoli ov kdo by ty trysky dodal a namontoval do alh motoru?

neni tu nekdo z okoli ov kdo by ty trysky dodal a namontoval do alh motoru?

Máš SZ ;)

Máš SZ ;)

Nekdo neumi asi cist?? :kuk: z okoli Ostravy... klidne se ozvy na tdi.upravy@email.cz, Cesky Tesin,Havirov,Bohumin...

Ja mam r.v. 2003 orig. 90PS cipnute na 120 PS. Krutiaci moment je 314 Nm. Auto ide o dost lepsie, spotreba okolo 5 L, ziadne problemy. :)

čauec mam 8/2000kod alh a je tam turbo z promenlivym natacenim lopatek tedy VNT akorat ho jdu tahat ven bo se seka svině

  • 2 měsíce později...

Ahoj, zajímá mě jak se projeví výměna vstřiků na spotřebě? žere to víc a nebo mín a má to nějaký špatný vliv na další součástky, myslím tím že časem odejde turbo a nebo spojka? Prostě chci jen vědět zda když vyměním vstřiky tomu nějak neublížím a nezvíším tím spotřebu.

Díky

Ahoj, zajímá mě jak se projeví výměna vstřiků na spotřebě? žere to víc a nebo mín a má to nějaký špatný vliv na další součástky, myslím tím že časem odejde turbo a nebo spojka? Prostě chci jen vědět zda když vyměním vstřiky tomu nějak neublížím a nezvíším tím spotřebu.

Díky

Trošku si totu pročti a pak napiš co tě zajímá,jestli stejné nebo větší vstřiky, ale vzhledem k tomu, že je v tvém příspěvku dvakrát spotřeba tak dej stejné,ale nové.Navíc jsi nenapsal typ motoru, rok a ani km.

  • 3 měsíce později...

nazdar Chlapi,

chcel by som sa spýtať o kolko by sa dal zvyšiť výkon zo 66kw /90 PS ,a akým spôsobom by to bolo najlepšie, ale bo poradte dobru firmu alebo powerbox od kvalitnej firmy aby mi to nepokazilo motor ani životnosť.

ake diely su potrebne a kolko sa dá vyžmýkať z toho motora aby to bezpečne chodilo? DAKUJEM VÁM

a krutiaci moment aký by bol? a samozrejme cena chipu a uprav ?

Upraveno od turboss

Dojed a udelame chip na morave.. Je zde na foru mnoho spokojenych clenu i tech co maj 66kw u mne po chipu. 85kw zatah hned poznas a bez koure.

Upraveno od TDIfun

a akú by si dal cenu ? díkes

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku

Jsem ti poslal SZ s cenou pro clena fora...

ja chcu taky cenu pro clena fora :palec2:

Hele ja ti to taky klidně chipnu delám to za 3000 Kč a jako nikdo si nestěžoval jako koli kw to má to těško říct

to zjistíš sám na brzdě ale možno skusit u mího bratra v octav. 66kw R.v.2002 260 000km abez závad zaleží kdo to auto měl před tebou a jak stim jezdil vjetšinou kdo to šmrdla a po chipu tomu dava tak se to sere.Já mám96kw a mam snim co dělat muj tip

je 84 85Kw ale chipuju od R.V. 1999

Předtím sem měl Golfa IV 1.9 TDI 66kw 200 000 Km nechal jsem pracovat Cimbu autosport cena 12 000 Kč

o týden pozdeji regulač. ventyt turba 1500 o měsíc pozdeji regulace turba (následná repase 8500 kč)

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku

Hnus, do roku 99 neumi pan ani pajet a nema ani vybaveni, druha vec.Poskozeny ventil N75 vlivem chipu Cimbu to si delas prdel????Zadrena regulace po chipu??? To je prave ze naopak ale to asi ani nevis proc tomu tak je a jaky vliv co kde ma EGT!!! Prosim vyvarujte se techto lidi co nemaj ani potuchy co jak ma fungovat, kteri si jen koupi chinskej klon a k tomu Cd s rozhodne super softy co funguji[ jedno takove jsem videl].. Moje cena je min dvounasobna ale kvalitou rucim, samozrejmosti je kontrola technickeho stavu a vsech akcnich clenu pred chipem u nas v provozovne kde je i moznost okamzite opravy atd...bohate zkusenosti se specialnimy upravamy RACE, softwery a upravy testujeme v extremnich podminkach a vse monitorujem specialnim vybavenim pro nonstop kontrolu dulezitych faktoru pro vliv na vykon a zivotnost motoru.Preferuji tuning s rozumem a ne jit na zivotnost motoru

NEMODIFIKUJI POKAZENE AUTA!!!!

a akú by si dal cenu ? díkes

Hele nemam nic proti TDIFUN ani cimbu ja vám jen řikám že u toho mího golfa IV to taghle bylo ja to auto měl 2 roky bez chipu ani jedna zavada po chipu

ventyl turbo opravil jsem to a pak teprve spokojenost ale ta spokajenost mě stála 22 000kč.Bracha má octavku a u ni jsem předělával soft. jednotky ja.

Tak my teda vysvětli že mě spráskal když říkáš že já mam šitovej soft a ja jedu golfem kterej má soft. od Cimbu????????????????????????????????????

Jo a to že se nehrabu vjednotkách sori ja dělám totiž lakyrničinu ......

Hele ja ti to taky klidně chipnu delám to za 3000 Kč a jako nikdo si nestěžoval jako koli kw to má to těško říct

to zjistíš sám na brzdě ale možno skusit u mího bratra v octav. 66kw R.v.2002 260 000km abez závad zaleží kdo to auto měl před tebou a jak stim jezdil vjetšinou kdo to šmrdla a po chipu tomu dava tak se to sere.Já mám96kw a mam snim co dělat muj tip

je 84 85Kw ale chipuju od R.V. 1999

Předtím sem měl Golfa IV 1.9 TDI 66kw 200 000 Km nechal jsem pracovat Cimbu autosport cena 12 000 Kč

o týden pozdeji regulač. ventyt turba 1500 o měsíc pozdeji regulace turba (následná repase 8500 kč)

nic proti tobe ale ja radsi k odbornikom,ja mam taky znameho co ma firmu v brne a praze a urcite by me udelal soft za tu stejnou cenu jak mas ty ale chcu zkusit TDIfana kdyz je to machr v oboru :palec2: uvidime kolik si rekne :) ne fakt to chci u nej zkusit a doufam ze to klapne

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.