Přejít na obsah

2.0 TDI CR 125kW


noacoak

Doporučené příspěvky

  • o 3 roky později...

Ahoj vsichni

Pokrocil jiz cas od posledniho prizpevku v tomto tematu, tak toho vyuziji, protoze ykusenosti s timto motorem by mohli byt vetsi a nechci zakladat nove tema.

Chtel bych koupit YETIka s motorem viz tema 2.0 TDI 125kW CR generace II, ale samo ze ne novy, ale z bazaru.

Mam v merku pekny kousek, ale ma najeto 150 000 km, myslite ze je to na tento motor hodne??

Dik za prakticke rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen taková úvaha: 150tis za cca 2 roky (2. generace), to znamená nějakých 200 km denně včetně nedělí a Vánoc... To se dá leda po dálnici, něco jako denní HK-Pha-HK. Možná je to lepší než denně 10 km po městě do práce a zpátky, obě cesty se  studeným motorem (a nějakých 20000km na tacho). Ale souhlas s F., líp asi nikdo neporadí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, to máte pravdu že to auto musí člověk znát ze všech stran, mě šlo spíše o to jak si tento motor stojí po stránce výdrže. Přeci jen zkušenosti již mnozí z vás s tímto motorem mají. Tak třeba neodchází často střiky, čerpadlo, turbo atd. Například já mám OII s motorem 1,4 TSI a již mi 3 krát měnili vodní pumpu, že by náhoda ??

Jo a generace 2 je již od roku 2011.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

150 000 km je podle mě v pohodě, tím že to jezdilo delší trasy by měl být motor i auto v daleko lepší kondici, než když někdo najede těch 150tis za 10let po městě.

 

Předchozí auto (Land Rover Freelander 2, automat, rv. 2007) jsem prodával po necelých 7 letech a 250tis km, byl tam motor Ford 2.2 TDCi, ve 190tis jsem musel měnit vstřikovače a žhavící svíčky, pak ve 240tis rozvody, jinak bez problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, souhlas toto nema neni o vybave, to jsem ani nectel resit. Opet se vracim k motoru je 150k na tento motor hodne?? Jaka je zivotnost, nebo nema nejake neduhy?? Dik

pokud sou poctive tak uplne v poho,ja jsem ted kupoval 103kw verzi a ma 213tis km a vubec se toho nebojim,posrat se muze i v 10tis km,vzdy zalezi od majitele a kusu,takhle podle cisla se rict neda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zdravím, právě jsem si pořídili 125kW v manuálu a najetými 195k a kódem motoru CEGA. Můžete mi někdo říct, na co si dávat u tohoto motoru pozor, čeho se vyvarovat atd? Jinak jede krásně, jenom si ševelí. Cestou domů po dálnici super, spotřeba taky solidní - při 140-145 počítač ukazoval 5.8l/100km. U 150 6l... Mám ho teprve 4 dny a zatím max. spokojenost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má větší turbo než 81 a 103 kW verze, takže v nejnižších otáčkách nic moc reakce na přidání, ale jakmile se trochu roztočí, jede jak blázen a je i překvapivě úsporný ve spotřebě.

Obvykle do 200 tis.km nezlobí. Občas pozvolný únik chladící kapaliny.

Takže standard - po 15 tis. km měnit olej s filtrem, po 120 tis. km rozvody (po 60 tis.km olej v haldexu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No toho jsem si právě všiml, že po přeřazení mu chvilku trvá než zabere. Je tam celkem dost prodleva od sešlápnutí plynu a záběru motoru. Chci to dát do Zlína do Škodovky napíchnout, aby zjistili, jestli s tím minulý majitel nějak nemachinoval. Ale jestli píšeš, že je to celkem normální, tak asi jo. Pro jistotu tam s tím ale zajedu... Jinak díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak spotřebu mi ukazoval počítač, tu jsem si nevymyslel. Přišlo mi to hodně slušné... Jel jsem trasu Děčín-Praha-Zlín-Uh.Brod. Spotřeba stoupla až při přejezdu mezi Zlínem a Uh. Brodem přes dědiny. Tam to šlo na nějaké 6,2. Jinak při cestě po dálnici kolem těch 140 mi to ukazovalo tak jak jsem psal... No a s tou prodlevou jde něco udělat? Nějak to poladit? Nebo to tak prostě zůstane?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde o míru té věci.

Do určité míry je to normální a dané větší vahou rotujících součástí, které mají větší setrvačnost a déle jim tedy trvá se roztočit a generovat plnící tlak.

Takže určitě nebude na škodu navštívit servis a ujistit se, že tam není nějaký problém, který by prodlevu zvětšoval.

Pokud není, je jen jedna konstruktivní možnost - si to oblíbit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...