houmr Vloženo 7. leden 2010 Sdílet Vloženo 7. leden 2010 Nie je to provokujuci prispevok, prave naopak. davam to tu ako rady pre nich ako sa vyvarovat problemom. p.s.: kto chce nech si precita moze napisat ale k veci a nie ziadne blbosti, inak budem ziadat tresty pre nespratnikov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 7. leden 2010 Sdílet Vloženo 7. leden 2010 Odkud to máš, co je to za časák? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 7. leden 2010 Sdílet Vloženo 7. leden 2010 pekny clanok, sice nic co by som o svojom motore nevedel, ale pekny. Aj ked jedna vec ma tamn zarazila. Info na tento clanok hladal pol roka? Peeekna robota.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2010 woody: casopis autojetiny a auto moto special, cartmanko: ono vies podlozit to niecim a ziskat nejake stanovisko nie je zrovna tak lahke. p.s.: skus napisat do skody auto co ti prijde za stanovisko.............. bla bla obratne sa na nas servis s problemom a tam ho vyriesia, velky prd ho tam vyriesia. inak aspon v jednej veci ma ten clanok utvrdil, ze airbox nad motorom nie je zrovna stastne riesenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 9. leden 2010 Sdílet Vloženo 9. leden 2010 a v daslej veci ma to tiez utvrdilo, skrz ten olej... ked tomu niekto dlhodobo dava 130-150 po dialnici.. tak dostava ten mestsky chudak pekne na frak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 9. leden 2010 Sdílet Vloženo 9. leden 2010 To bylo první když jsem byl na první garančce a měl jsem najeto kolem 14tis,tak jsem se ptal mechanika jestli není lepší měnit olej dřiv,kvuli tomu kat,před motorem,koukal jako z jara a jediny co se zmoh tak,že ser.int. je 15tis.OD té doby si olej měním sám vždy do 10tiskm a moturek zatím maká bez problému a teď už má 90tis km na tachometru.To co píšou v článku o 7,5tis jenom utvrzuje,že jsme se stařikem měli pravdu o dřívější vyměně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 9. leden 2010 Sdílet Vloženo 9. leden 2010 (editace) Katalyzator sa casom droli???? Krisusat, to akoze mozem cakat ze sa mi to stane? ci sa to zacne sypat len pri nespravnom jazdnom style? Ja menim tak po 12-13 a nemam problem, ale urcite moj olej nedostava tak nafrak, kedze fabka nad 80km/h nikdy nejde kedze jazdi v meste iba, vacsinou iba 50 Editováno: 9. leden 2010, autor: TomaS-BB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 11. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. leden 2010 vidis, podporuj domaci trh a zacne sa ti to rozpadat, korejci su na smiech a zrazu maju lepsie motory ako shade wagen, este 5 rokov a predbehnu aj dielenske spracovanie vw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 11. leden 2010 Sdílet Vloženo 11. leden 2010 V timhle článku jsou odpovědi a vyjádření sofistikovaných lidí ... jen to stanovisko Škoda-Auto mi přijde jako by to sepsala nějáká paní z vrátnice. dotaz: Když tam leju olej 10W40,musim udělat kompletně výplach motoru,abych tam mohl nalít 5W50... a jaký je poměr cen na L mezi těmito tipy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 nemusíš, jen vypustit starý olej a dát nový. Pokud teda byla prováděna výměna oleje včas a pravidelně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 Azriel neblbni nech to co tam máš nebo tam dej 5W40,radši zkrat vyměnu na 10tis.Hlavně bez paniky,venku je taky kalamita a ve skutečnosti Leden zimní měsíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vranis Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 To bylo první když jsem byl na první garančce a měl jsem najeto kolem 14tis,tak jsem se ptal mechanika jestli není lepší měnit olej dřiv,kvuli tomu kat,před motorem,koukal jako z jara a jediny co se zmoh tak,že ser.int. je 15tis.OD té doby si olej měním sám vždy do 10tiskm a moturek zatím maká bez problému a teď už má 90tis km na tachometru.To co píšou v článku o 7,5tis jenom utvrzuje,že jsme se stařikem měli pravdu o dřívější vyměně. Mam najeto 92000, olej menim na serviskach, vzdy radeji pozdeji, nez driv, takze 16-17000 a doposud jsem zadne problemy popisovane v clanku nepozoroval. Zatim jen vymena spotrebnich veci na servisnich prohlidkach, nic vic. Mozna se nekomu neco vysere, ale ktere auto je bezporuchove, ze? Mam 1,2 47 KW 10/2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 zrovna na oleji bych teda nešetřil, těch 15t km je pro olej maximum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 Azriel neblbni nech to co tam máš nebo tam dej 5W40,radši zkrat vyměnu na 10tis.Hlavně bez paniky,venku je taky kalamita a ve skutečnosti Leden zimní měsíc. Já jsem v klidu .. jen se tak ptám .. výměnu mam za 4,5tis... měnim po 7,5tis od doby co mam chip p.Jandy.Intervaly jsem si nastvil ve VAGu,abych na to nezapoměl .. a každý 2 interval čistim klapku a měnim vzduchách ... :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 Já si myslím že zase tak horké to nebude:-)je plno aut s motory 1.2 htp co mají najeto přes 200tisíc km a fungují bez problémů....víte kolik jezdí služebáku stímto motorem....a jezdí dál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vranis Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 Tak nejak bych to videl taky. Myslim si, ze autor clanku je zaujaty a HTP motor zna pouze z casopisu a nikdy ho zive ani nevidel. Taky ve mne 3valec kdysi nebudil moc duvery, ale po zkusenostech, kdyz jsem s nim mel moznost nejaky cas jezdit, jsem si jej koupil a nestezuju si. HTP motor ma snad kazda druha Fabka, pokud by byly s motorem takove problemy, tak by v servisech nestalo nic jineho. A ze se jezdi HTP ve sluzebnich autech a motory drzi, to taky svedci o tom, ze motor neco vydrzi, bo tam auto nikdo nesetri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 hele ale prevence znamená 50% úspěch.... většina lidí i já radši koupim do toho 4 x ročně olej,než pak kupovat motor a mordovat se s papírováním Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 Tak nejak bych to videl taky. Myslim si, ze autor clanku je zaujaty a HTP motor zna pouze z casopisu a nikdy ho zive ani nevidel. Taky když autor postavil celý článek prakticky na jednom člověku - Mr. Cimbu. A to je člověk, který byl před časem odejit ze škodovky kvůli jistým neshodám mezi ním a vedením, potažmo odpovědnými lidmi ve VW. To, že ony neshody se týkaly třeba právě toho HTP je věc další a nelze se divit, že vůči tomu motoru má Cimbu takovou averzi Jinak co se týče konkrétně toho oleje, tak to je v podání Mr. Cimbu takovej evergreen, který si prosazuje už několik let prakticky u všech motorů, ať už se jedná o sériový HTP, nebo načipovaný 1.9 TDIčka. Paradoxní je, že na webu má už snad pět let jednu a tu stejnou fotku jednoho konkrétního zničenýho motoru a s tou argumentuje všude neustále dokola. On má podle mne tendenci všemu rozumět nejlépe a všichni ostatní jsou jen blbci - viz pasáž, kdy se píše, že člověk zodpovědný za konstrukční úpravy toho motoru zná všechno jen z vysokoškolských skript a praxe mu nic neříká. To je přesně Cimbův styl tohle. V praxi se skutečně objevil problém s přeskakováním toho řetězu, kdy z toho byla dokonce svého času kauza na Nově - stávalo se to při odtahování těchto vozidel městskou policií a tito pak museli veškeré škody samozřejmě uhradit. Tehdy se k tomu vyjadřovala i škodovka, že tento problém se skutečně u některých verzí tohoto motoru vyskytl, nicméně potom provedli úpravu a bylo po problému. Ale to už je pár let stará záležitost Ve finále, jak už tu bylo zmíněno, jezdí HTPček mraky jak v rukou důchodců, tak ve firemních autech, kde se s tím nikdo nepáře a žádné zásadní problémy nejsou, najezdí to spoustu statisíců kilometrů a jezdí to dále. Přitom z toho článku to vypadá, jako by se ty motory měly sypat na počkání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 mám HTPko od nova, teď na jaře v březnu je budu mít 5 let a najeto 179 000km, olej měním normálka po 15t km a z těch závad co jsou v článku popsány musím dát zapravdu akorát tomu EGR, neb ten už mám třetí. První origo vydržel do 90t km, druhý vydržel asi 40t km a tento zatím drží. Ale vcelku mě to netrápí, páč platil jsem akorát ten první (v těch 90t km) páč ten druhý pak byl ještě v záruce a ta byla vyřízena kladně. Ale dá se jezdit i se zaslepeným, teda pokud vám nevadí že svítí na palubce kontrolka Check motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 no ja prošel po 45tis. vyměnou hlavy kvuli již zmínovanym problemum s ventily,rok vyroby 06,tak se naten motor dívám dost skepticky.nijak to nehonim všechny servisky absolvovany :-( podlemě někdo ve vyvoji udělal kopanec a co sem se zde na foru vyčet tak nas bylo celkem dost :-( kdo so tím prošel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 a jaký máš motor 6 ventilový nebo dvanácti? co se týká honění ... občas to protáhnu i k max.otáčkám, takže tomu dopřávám vícero režimů, ovšem zásadně nepodtáčím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpavlik Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 K castym zavadam bych jeste pridal poruchove zapalovaci civky. Ale za to nemuze motor, ale pouzity koncernovy dil. A na 2 to fakt nejede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hornobrizak Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Mám najeto dnešním dnem 235300 km a motor naprosto bez problémů.Byl to služebák,takže dostával hodně zabrat a olej se měnil často až po 16000km a jezdí pořád.1,2 47 kw 2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luco7 Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 tak ma napadlo ked sa tak stazuju na teplotu oleja skusal niekto na vlastne naklady namontovat nejaký chladic oleja ? Popripade bolo by to mozne a kolko by to asi stalo ? Podla mna by to bola rozumna investicia hlavne do zivotnosti motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 článek se mi nechce číst ale já měl HTP 12V r.v. 03 combi(odnovoty) jezdil sem snim denně do roku 07(cca 120tis km), řekl bych že vpoho, udělal sem těsnění pod hlavou a měnil jednu zapalovací cívku,, to je myslim všechno, na dálnici a i kolikrát po městě makal (ale zase samo nebyl jsem na něj ošklivej, olej dostával pokud bylo vmejch silách pravidelně tisíc sem tísíc tam)byl jsem snim spokojenej nato jakej to je moturek tak je fajn odemě si ji koupil kamarád a s motorem myslim neměl žádnej problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.