Publikováno Leden 15, 201015 r tak bohužel mi to naklápění přestalo fungovat. Ví někdo kde začít a jak postupovat při zjištění závady? Díky
Únor 13, 201015 r Autor tak diagnostika připojena a ohledne světel nic nenašla. Takže otázka zní pod čím to hledat nebo nemuže to být v té krabičce na kastli u přední nápravy? Díky
Únor 14, 201015 r začal bych tim že vyměnim motorky naklápění světel pokud máš xenony chce to na diagnostice v blokách naměřených hodnot ale kouknout na to jestli neni v háji jeden ze snímačů světlé výšky ty to yslim u Octavie nenapíše jako vadný a nefunguje to
Únor 14, 201015 r Autor A víš přesnou cestu v diagnostice? já tam našel regulace xenonů a pak myslím ještě něco. Zkoušel jsem i automatickou kontrolu a bez závad. Snímač světlé výšky je ten nad přední nápravou vlevo??
Únor 14, 201015 r to už z hlavy nevim už sem u jiný značky než Škoda tam to přímo píše závadu. Měla by to být adresa 29 pak naměřený hodnoty, ale ve kterým poli bude přední a zadní snímač nevim. a nebo zkus odpojit snímač od ramene a hýbat s nim jestli se ty motorky pohnou nebo ne
Únor 14, 201015 r Diagnostika adresa 29 levý světlomet -je to master-řídící 39 pravý Dej diagnostiku akčních členů,provede sklopení,zvednutí světlometů Parametry snímačů měřené hodnoty skup. 002
Únor 14, 201015 r Anebo mrknout na měřený hodnoty. Už jen když vlezeš do auta a trochu si to auto sedne, se mění docela o dost hodnota napětí, co leze ze snímače polohy. Myslím, že to asi bude jeden ze snímačů, jeden je na přední, druhý na zadní nápravě... Oba jsou stejné, a stejně drahé mrchy...
Únor 15, 201015 r pokud se nesklopí už při rozsvícení tak bych to viděl na pojistku i když čidla nejsou tak při zap. zapalování chodí
Únor 15, 201015 r taky bych to tak nejak videl,strycovi nivelace vubec nefunguje a svetla se po otoceni klicku naklapeji,me se stalo neco podobneho ale na nic sem neprisel tak sem musel rozdelat svetlo,zahybal sem s motorkem a zas to funguje,stalo se me to tak asi 2krat vzdy na levem svetle
Únor 15, 201015 r Asi to bude logické, protože čidla naklápění jsou jen potenciometr, takže nějakou hodnotu odporu dává tak či onak. Je to docela super, hned po zapnutí zapalování je slyšet, jak pracují...
Únor 15, 201015 r No tak já už si to tak moc nepamatuju a ruku do ohně za to nedám, ale myslím si, že než šly ty moje snímače na auto, tak jsem si je kontroloval ohmmetrem a při hýbání ručičkou čidla se měnil odpor na výstupu... Samozřejmě, že při přiložení napětí na dvě svorky tohoto čidla pak z té třetí samozřejmě nic jiného než napětí nepoleze. Ale nechci se hádat, myslím, že pravdu mám. Ale už je to dlouho, co jsem to dělal...
Únor 15, 201015 r Vaša tu někde psal, že to kdysi rozebíral, a vysypalo se cosi jako Hallův snímač, nedovedu si představit, že by potenciometr v těch podmínkách přežil.
Únor 15, 201015 r Hm, tak proč ne? Možný to je... Bylo by to bezkontaktní měření, což by pro tyhle podmínky bylo skutečně optimální...
Únor 17, 201015 r Autor Tak dnes otestovano. Akčni členy - šlo mi jen pravé světlo (nahoru/dolu) hodnoty snímačů, přední v normě a zadní 3,3V tedy o něco méně. Ví někdo, jaká je to případně pojistka? nejspíš budu muset rozebrat světlo.
Únor 17, 201015 r ad konstrukce čidel: něvím jestli tam nebylo jádro s cívkou už je tom pár let ale potenciometr to není pojistka je společná pro obě světla takže pokud jedno chodí tak to pojistkoiu není a stejně by ses nespojil s jednotkami světel
Únor 17, 201015 r Díky za odpověď. Takže ten Hallův snímač by snad mohl být to, co snímá polohu... Potenciometr by se opravdu asi za chvilku vydřel...
Únor 25, 201015 r Autor Tak jsem světla rozebral a zkusil prohodit motorky. (jeden byl trochu vysunutý) namontoval zpět a světe div se, obě světla fungovaly. PS:naklápění se srovná jen při prvním zapnutí klíčku (nastartování) ?
Únor 25, 201015 r Při každém zapnutí klíčku světla nejdřív sjedou na dolní "doraz" a pak se vrátí na polohu danou údajem ze snímačů poloh náprav, neboli na polohu danou zatížením auta...
Březen 25, 201312 r Zdravím, tak já se dostal na adr. 29 a vypsalo mi to: chyba 01539 chyba př. čidla 00496 chyba zad. čidla 00497 Po otočení klíče pokaždé sjedou dolů a potom vyjedou. Ovšem v noci není vidět vůbec. Jak dále pokračovat a jak zjistit zda jsou čidla K.O.? tím měřením jak je zde popisováno?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.