Losky83 Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 Ahoj, dali jsme nový altík a od té doby to špatně dobíjí. Při vyplém zapalování mám na baterii 12,5 V, po nastartování to spadne na 11,4V a budíky svítí z půlky a slabě. Můžu šlapat na plyn a je to polozhaslé a napětí na baterce je pořád 11,4 V. Když se dostanu přes 3000 ot/min, začne to dobíjet na cca 14,5V. Čím to může být. Klidně můžu jet kolik km chci, ale jak se nepřehoupnu otáčkama přes 3tis, tak to nedobíjí. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 zly alternator. regler je v alternatore a pokial viem neda sa samostatne menit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 25. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2010 U toho, kdo mi to měnil, mi tvrdí, že byl ozkoušenej. Dohodli jsme se, že to proměří přímo na alternátoru, prý to spíš typuje na zoxidovaný kabel od alternátoru k baterce. Dá se normálně alternátor změřit voltmetrem? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 25. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2010 Tak jsem se to pokusil změřit. Z altíku vede jeden tlustej kábl k baterce. Tak ten a kostru jsem připojil přes voltmetr a výsledek po nastartování 11,65V a víc ani ťuk i při šlapání na plyn. Po překročení 3tis ot se to splaší a dobíjí pak už normálně asi 14,6V. Takže je asi včudu ten alternátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 (editace) A co ten "budící" kablík? Taky by mohla být v prd... usm. dioda... Editováno: 25. leden 2010, autor: NNNTomas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 25. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2010 budící káblik je ten co se na altík nacvakává? Myslím, že je to modrý a hnědý drát. Já tomu nerozumím, takže nevím, k čemu to je a jak to proměřit:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 zly alternator. regler je v alternatore a pokial viem neda sa samostatne menit. Regler sa DA VYMENIT AJ samostatne. Zrepasovat alternator. Dobijat ma po nastartovani 13,8v---14,5v Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 25. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2010 Je to úplná funglovka, příští týden prohodíme za jiný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.