Publikováno Leden 25, 201015 r Nevíte někdo je-li možná, případně co vše obnáší dodatečná montáž ASR?
Leden 25, 201015 r Autor právě že jsem hledal, ale nic konkrétního jsem nenašel. Vše se víceméně točilo kolem ESP.
Leden 25, 201015 r No je to v podstatě to samo Akorát nedáváš kroužek pod volant a jednotku s ESP, ale pouze s ASR. Vyjde to asi o polovinu levněji než ESP, tj cca 3000.
Leden 25, 201015 r - To bych netvrdil. Zrovna teď, když jsou cesty zasněžené a zledovatělé je to velmi užitečný pomocník...
Leden 25, 201015 r Autor - To bych netvrdil. Zrovna teď, když jsou cesty zasněžené a zledovatělé je to velmi užitečný pomocník... Přesně tak. Bydlím totiž na kopci a proto se o to zajímám. Bohužel když jsem si objednával auto, tak jsem na toto bohužel pozapomněl. Proto teď zjišťuji co obnáší dodatečná montáž.
Leden 25, 201015 r Jako když máš zaplý ASR a jedeš do kopce, přičemž začneš podhrabovat, tak ASR ubere plyn (sníží výkon vozu) a leda Ti to tak zdechne a né že to vyjedeš. Teď mi to zrovna říkal kamarád, má sice Forda, ale nemyslím, že by v tom byl až takový rozdíl. Asi taky záleží, o jakej kopec je tu řeč...
Leden 25, 201015 r Obnáší to asi to samé jako u FI, výměnu hydraulický jednotky ABS a natáhnutí a namontování vypínače. Prace na půl - max. den... Z dílů z vrakáče tak 2-3tis.
Leden 26, 201015 r Jako když máš zaplý ASR a jedeš do kopce, přičemž začneš podhrabovat, tak ASR ubere plyn (sníží výkon vozu) a leda Ti to tak zdechne a né že to vyjedeš. Teď mi to zrovna říkal kamarád, má sice Forda, ale nemyslím, že by v tom byl až takový rozdíl. Asi taky záleží, o jakej kopec je tu řeč... Mnoo tak hrozny to neni. Zrovna sme to resili v jinym vlakne. V zasade to snizuje vykon prenaseny an kolo, ktere se protaci, ale chcipa to vyjimecne. Ne ze by to neslo. Me samotnymu se to povedlo u OIIC 1,9 TDI Osobne se bez nej tkay obejdu, ale pokud nekdo bydli, zije, nebo pracuje v miste, kde sou kopce a snih, tak to dost pomuze.
Leden 26, 201015 r Autor Obnáší to asi to samé jako u FI, výměnu hydraulický jednotky ABS a natáhnutí a namontování vypínače. Prace na půl - max. den... Z dílů z vrakáče tak 2-3tis. Určitě je třeba měnit jednotku ABS? Já myslel, že to ovládá ŘJ motoru.
Leden 26, 201015 r "Jako když máš zaplý ASR a jedeš do kopce, přičemž začneš podhrabovat, tak ASR ubere plyn (sníží výkon vozu) a leda Ti to tak zdechne a né že to vyjedeš. Teď mi to zrovna říkal kamarád, má sice Forda, ale nemyslím, že by v tom byl až takový rozdíl. Asi taky záleží, o jakej kopec je tu řeč... " Toto je velmi kvalitní příspěvek. Nic o tom nevím, slyšel jsem o tom od známého, ten má úplně jinou značku a zcela jistě vím, že je to k ničemu. ASR není všemožné, ale tam kde je to možné dokáže hodně pomoct. Za sebe bych možná už při domontování ASR uvažoval asi i o ESP, práce nebude o tolik víc. Bohužel, je to jedna z položek, kde se dodatečná montáž oproti zadání do výroby nevyplácí.
Leden 26, 201015 r a EDS.Když máš ASR,tak nepotřebuješ ani zimáky,jak to funguje u Fabky Kde ford stojí,tam fabka jede,máme focusa a tam je jenom ABS a ještě né te kvality co má fabka.
Leden 26, 201015 r tohle je druhej nesmyslnej extrém. ASR nebo EDS ti nepomůže při tuhnutí letních pneumatik v mrazu.. je to systém, kterej reguluje výkon/elektronickou uzávěrku diferenciálu.
Únor 15, 201015 r A není ASR "jen" o tom, že přibrzdí brzdou (proto ta výměna ABS) kolo, které se protáčí? (proto si myslím, že to s uzávěrkou dif. má společný jen výsledný efekt) Mám to na služební OI a je to parádní věc. Ne, že by člověk nepotřebobal zimní gumy, ale spíš se častěji obejdu bez řetězů, resp. řetězy jsem ještě nepotřeboval. Není to všemocné, ale když alespoň jedno hnací kolo je na povrchu, na kterém neproklouzne, tak tě to vytáhne.
Únor 16, 201015 r Z vlastní zkušenosti musím napsat, že ASR výrazně usnadní jízdu po zledovatělém povrchu, kterého jsem si v letošní dlouhé zimě užil až až. ASR brání prokluzování kol, což je v tomto počasí důležité zejména v zatáčkovitých a kopcovitých úsecích, a nemělo by se tak stát to, že při necitlivém sešlápnutí plynu v zatáčce nebo v kopci ztratí kola adhezi a auto by se tudíž smýkalo cestou nejmenšího odporu - zpravidla rovně nebo do škarpy ASR jsem dosud musel vypnout jen jednou, a to když jsem stál zapadlý v závěji a potřeboval jsem se z ní vyhrabat.
Srpen 29, 201213 r napiš odkud jsi a někdo už se ti ozve...Já v Humpolci, Rolbař - Praha, Vaša - Prostějov, je tady více šikovných lidí
Prosinec 6, 201212 r Mohl by mi někdo napsat čísla ŘJ pro ASR? A případně i v kombinaci s ESP. Vůz je Roomster 1.2 TSI 63kW r.v. 2012. Díky.
Prosinec 6, 201212 r na autě mám 6R0 907 379 AA i na předchozím TSI jsem měl stejnou jednotku obojí auta s ESP
Prosinec 6, 201212 r By mě zajímalo na kolik vyjde dodatečná montáž ESP, ASR. Z výroby stojí 16 800,-
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.