Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nevíte někdo je-li možná, případně co vše obnáší dodatečná montáž ASR?

Možný to, řešilo se to tu, musíš si to vyhledat. Toto vlákno Ti zamknou. lol

  • Autor

právě že jsem hledal, ale nic konkrétního jsem nenašel. Vše se víceméně točilo kolem ESP.

No je to v podstatě to samo :) Akorát nedáváš kroužek pod volant a jednotku s ESP, ale pouze s ASR. Vyjde to asi o polovinu levněji než ESP, tj cca 3000.

ASR je somarina

- To bych netvrdil. Zrovna teď, když jsou cesty zasněžené a zledovatělé je to velmi užitečný pomocník...

já osobně jsem s ASR spokojen.Když je to somarina,máš to pořád vyplé? :palec2:

  • Autor
- To bych netvrdil. Zrovna teď, když jsou cesty zasněžené a zledovatělé je to velmi užitečný pomocník...

Přesně tak. Bydlím totiž na kopci a proto se o to zajímám. Bohužel když jsem si objednával auto, tak jsem na toto bohužel pozapomněl. Proto teď zjišťuji co obnáší dodatečná montáž.

Jako když máš zaplý ASR a jedeš do kopce, přičemž začneš podhrabovat, tak ASR ubere plyn (sníží výkon vozu) a leda Ti to tak zdechne a né že to vyjedeš. Teď mi to zrovna říkal kamarád, má sice Forda, ale nemyslím, že by v tom byl až takový rozdíl. Asi taky záleží, o jakej kopec je tu řeč...

Obnáší to asi to samé jako u FI, výměnu hydraulický jednotky ABS a natáhnutí a namontování vypínače. Prace na půl - max. den... Z dílů z vrakáče tak 2-3tis.

Jako když máš zaplý ASR a jedeš do kopce, přičemž začneš podhrabovat, tak ASR ubere plyn (sníží výkon vozu) a leda Ti to tak zdechne a né že to vyjedeš. Teď mi to zrovna říkal kamarád, má sice Forda, ale nemyslím, že by v tom byl až takový rozdíl. Asi taky záleží, o jakej kopec je tu řeč...

Mnoo tak hrozny to neni. Zrovna sme to resili v jinym vlakne. V zasade to snizuje vykon prenaseny an kolo, ktere se protaci, ale chcipa to vyjimecne. Ne ze by to neslo. Me samotnymu se to povedlo u OIIC 1,9 TDI :p Osobne se bez nej tkay obejdu, ale pokud nekdo bydli, zije, nebo pracuje v miste, kde sou kopce a snih, tak to dost pomuze. :palec2:

  • Autor
Obnáší to asi to samé jako u FI, výměnu hydraulický jednotky ABS a natáhnutí a namontování vypínače. Prace na půl - max. den... Z dílů z vrakáče tak 2-3tis.

Určitě je třeba měnit jednotku ABS? Já myslel, že to ovládá ŘJ motoru.

"Jako když máš zaplý ASR a jedeš do kopce, přičemž začneš podhrabovat, tak ASR ubere plyn (sníží výkon vozu) a leda Ti to tak zdechne a né že to vyjedeš. Teď mi to zrovna říkal kamarád, má sice Forda, ale nemyslím, že by v tom byl až takový rozdíl. Asi taky záleží, o jakej kopec je tu řeč... "

Toto je velmi kvalitní příspěvek. Nic o tom nevím, slyšel jsem o tom od známého, ten má úplně jinou značku a zcela jistě vím, že je to k ničemu. ASR není všemožné, ale tam kde je to možné dokáže hodně pomoct.

Za sebe bych možná už při domontování ASR uvažoval asi i o ESP, práce nebude o tolik víc. Bohužel, je to jedna z položek, kde se dodatečná montáž oproti zadání do výroby nevyplácí.

a EDS.Když máš ASR,tak nepotřebuješ ani zimáky,jak to funguje u Fabky :palec2: Kde ford stojí,tam fabka jede,máme focusa a tam je jenom ABS a ještě né te kvality co má fabka. :palec2:

tohle je druhej nesmyslnej extrém. ASR nebo EDS ti nepomůže při tuhnutí letních pneumatik v mrazu.. je to systém, kterej reguluje výkon/elektronickou uzávěrku diferenciálu.

  • 3 týdny později...

A není ASR "jen" o tom, že přibrzdí brzdou (proto ta výměna ABS) kolo, které se protáčí? (proto si myslím, že to s uzávěrkou dif. má společný jen výsledný efekt) Mám to na služební OI a je to parádní věc. Ne, že by člověk nepotřebobal zimní gumy, ale spíš se častěji obejdu bez řetězů, resp. řetězy jsem ještě nepotřeboval. Není to všemocné, ale když alespoň jedno hnací kolo je na povrchu, na kterém neproklouzne, tak tě to vytáhne.

Z vlastní zkušenosti musím napsat, že ASR výrazně usnadní jízdu po zledovatělém povrchu, kterého jsem si v letošní dlouhé zimě užil až až.

ASR brání prokluzování kol, což je v tomto počasí důležité zejména v zatáčkovitých a kopcovitých úsecích, a nemělo by se tak stát to, že při necitlivém sešlápnutí plynu v zatáčce nebo v kopci ztratí kola adhezi a auto by se tudíž smýkalo cestou nejmenšího odporu - zpravidla rovně nebo do škarpy lol

ASR jsem dosud musel vypnout jen jednou, a to když jsem stál zapadlý v závěji a potřeboval jsem se z ní vyhrabat.

  • 2 roky později...

Kdo by umel dodelat asr? Diky :-)

napiš odkud jsi a někdo už se ti ozve...Já v Humpolci, Rolbař - Praha, Vaša - Prostějov, je tady více šikovných lidí

no,mel bych zajem :-)

  • 3 měsíce později...

Mohl by mi někdo napsat čísla ŘJ pro ASR? A případně i v kombinaci s ESP. Vůz je Roomster 1.2 TSI 63kW r.v. 2012. Díky.

našel jsem 6R0614517T - může jich být i více

na autě mám 6R0 907 379 AA i na předchozím TSI jsem měl stejnou jednotku ;) obojí auta s ESP

By mě zajímalo na kolik vyjde dodatečná montáž ESP, ASR. Z výroby stojí 16 800,-

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.