Malibu Vloženo 15. Únor 2009 Sdílet Vloženo 15. Únor 2009 ahoj, mam dotaz, ktery me zacina trapitt poslednich 500km... jak se snazim nastartovat "teplej" motor (po jizde) tak to nechce zrovna nejlip chytat, celkem dlouho to toci, nez to chytne, a uz se mi i stalo, ze to hned zdechlo vim, ze je to blbej dotaz, ale nema nekdo tuseni, ci nesetkal se s tim nekdo, co s tim muze byt? (krom toho, ze je to rozbity?) je to fabka 1,2 (40kw), rv 2004, najeto 84tisic ps: studenej start - chytne to behem vterinky, ale jak je to teply, tak se tomu nechce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malibu Vloženo 16. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 se mi nejak neodeslala vcera odpoved. hledal jsem tady na foru, par dotazu jsem nasel, nekdo tu psal, ze to muze byt "zapalovaci listou" nebo tak nejak a jde mi o to, zda to teda nekdo vubec vyresil a zda to tim opravdu bylo..pripadne zda se da udelat vymena bez pomoci servisu, nebo je nutny to davat do servisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Únor 2009 Sdílet Vloženo 17. Únor 2009 pokud se ti jedná o výměnu lišty, tak tu zvládneš sám, jsou tam jen dva TORX šrouby (takže potřebuješ TORX klíče) jinak na tom nic opravdu není. Odpojíš konektor, odšroubuješ, sundáš .... žádná věda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malibu Vloženo 19. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 Ahoj, dik za opdpoved, to zni dobr,e ze o jde vymenit i bez servisu...jen ted azustava stale otazka, zda je to opravdu tou listou, abych ji pak nekoupil a po vymene aby to delalo dal, zrovna levna ta lista neni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 tak se zkus domluvit s někým známým, zda by ti ji nepůjčil na odzkoušení, protože máš pravdu, toto je drahé experimentování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri59 Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 (editace) Měl jsem s Fabkou podobný problém, v servisu mi poradili teplý motor startovat pod plynem. Ale toho plynu ne moc , pomohlo to. Vyzkoušej. Editováno: 19. Únor 2009, autor: Jiri59 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 pokud se ti jedná o výměnu lišty, tak tu zvládneš sám, jsou tam jen dva TORX šrouby (takže potřebuješ TORX klíče) jinak na tom nic opravdu není. Odpojíš konektor, odšroubuješ, sundáš .... žádná věda Rekl bych ze na HTP 6v zadne srouby nejsou. Ani zadna lista tam neni. Asi mysli zapalovaci civky, ovsem menit je aniz bys provedl diagnostiku je predcasne. A stejne bych rekl ze to tim nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 aha máš pravdu, nějak jsem při pročítání spousty vláken nezaregistroval, že se nejedná o čtyřhrnek, ikdyž jsem v názvu viděl 1,2 ... ale tak nějak jsem si myslel že se k tomu tématu někdo přifařil takže jinak ... Malibu zapomeň na Torx šrouby a na lištu, pouze dva šroubováky zapáčíš za modul a odpojíš jen konektor a sundáš modul ... ovšem nejsem si ale jistý že to bude řešit tvůj problém, páč kdyby jsi měl v háji zapal.modul tak by jsi s tím horko těžko jel. Ale můžeš se mrknout na svíce, když už sundáš ty moduly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malibu Vloženo 6. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 (editace) tak a je to spraveny, nakonec byla spatna lambda, cidlo teploty (jak tu bylo zmineno) a k tomu jeste vaha vzduchu spinava.. no pekne se to nakupilo po necelych 90ti tisic km =) a vsem dekuju za pomoc =) Editováno: 6. Březen 2009, autor: Malibu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mija Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Já mám ten samý problém + mi kolísaj otáčky motoru za tepla. Byl jsem s tím ve škoda servise a řekl jsem, že si myslím, že to startování za tepla dělá vadná lišta zapalování jak mi tu bylo řečeno a to kolísání otáček dělá špinavá škrtíci klapka. Tak to píchly na pc, řekli, že jim to nic neukazuje takže zap. lišta je O.K. a že je zbytečné jí měnit a škrtíci klapku my vyčistily za 500 a bez výsledku. Takže vše je přistarém. Prosím poraďte. Mám 1.4 mpi 50kw r.v.2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malibu Vloženo 14. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 no tak nez jsem se dostal znovu na net, tka uplynul vice nez tyden a vysledek jsem bohzel zakrknul... auto slo hned druhy den zpatky, probehla znova vymena lambdy za original (novy), i neoriginal (novy), rovnez tak i cidlo teploty (novy orig, i neorig), a vysledek je stale stejny, wag nic neukazuje, zkouseli i nejakej test kabelaze, zda je to v poradku (ci tak neco..) a to je prej taky v poradku, skrtici kladka nastavena na nejaky zakladni nastaveni a taky porad to stejny.. po teplym motoru,staci na cca 5minut vypnout a uz nejde startovat, toci dlouho a kdyz naskoci,tak cca po 10ti sec a vic, popr. s pridanim plynu to naskoci.. mmchd. jaky by mely byt otacky u studenyho motoru po nastartovani? (mam tam jen cca 1000otacek, pri zahratym lehce nad 750ot nejakej dalsi typ, cim by to tak mohlo byt? ze ty spatny starty jsou jen pri chladnuti motoru? 5min az 8hod... kazda rada dobra :-) fci hledat jsem zkousel, hodne se to tu resilo, ale vysledek nikdo nenapsal, jen to,ze to byvalo cidlem (ale jak jsem psla, tj vymene...), svicky, lambda taktez... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Bzučí ti před startem benz. čerpadlo?Když ti to chytne s přidaným plynem, vypadá jako by to dávalo málo paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malibu Vloženo 15. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 bzuci... stejne tak, jako pri studenym startu atp.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malibu Vloženo 14. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 tak uz se vratila fabia z prohlidky ve skodovce a verdikt spatnych startu - nutna vymena hlavy motoru + ventily - odhad ceny je 30tisic a vys... by clovek necekal od 4roky staryho auta, ktery ma chvilku po sve prvni technicke kontrole, ze se tak po.... bohuzel je to konstrukcni vada vsech 1,2motoru (pripadne podrobnejsi vysvetleni radi podaji technici skodovky) - ve zkratce - vedeni ventilu je kratky, ventil se vyglajda (v tom vedeni z hliniku), podpalej se ventily a hura, je to na svete... skoda, ze skodovaci nedelaji vedeni ventilu zvlast (jako nektere jine automobilky) - tim i vedeni ventilu z jinyho materialu (nejidealnejsi a overena litina) a zapasovani do bloku.. nu coz uz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 předpokládám že je to 1,2 6V (40kW) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malibu Vloženo 14. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 (editace) předpokládám že je to 1,2 6V (40kW) je to napsano v prvnim prispevku pri zalozeni.. 1,2 - 40kw = 6V Editováno: 14. Duben 2009, autor: Malibu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Tak to reklamuj.....konštrukčná vada.... Predaju Ti vadné auto a chcu teraz od Teba ešte 30.000. ...to určite... Skus sa tu niekde niekoho opytat..možno mal taku situaciu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malibu Vloženo 14. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 tak reklamace bohuzel neni mozna... to by tam mohly zajet vsechny tri valcovy fabky :-) pac hlavy mame vsechny stejny :-( jeden to tu uz resil, stalo se mu to tusim v 35ti tisic km +- kdyby se to aspon stalo v zarucni dobe.. no ted uz je to fuk... nejspis to pujde zpet do skodovky na protiucet za novou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Viem že tu napr. boli zavady vadnej riadiacej jednotky a tý, ktorý sa ozvali, tak im to preflašovali zadara, alebo mali nejaku zlavu....ale ako chceš. J a by som sa ich opýtal že ako to riešia....ked su takéto konštrukčné zavad...fakt...ved čo za to dáš ked sa opýtaš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalett81 Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 vimen palivoi iltr s regulatorem tlaku a bude to ok a DULEZITE!!!!!!!!!!! na namontovanem filtru to je zapojeny modra a cerna trubicka kdyz koupis original filtr za 850kc tak to je zapojeny obracene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 ( to by mě zajímalo, jestli tenhle problém mají i HTP u F2, nebo jestli už to mají vychytaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeno4 Vloženo 3. Únor 2010 Sdílet Vloženo 3. Únor 2010 Dobry den.chtel bych se zeptat jestli mi nekdo muze poradit s mym problemem.mam Fabii 1.4 mpi 44 kw 2001 rok.za studena mam upe krasny start ale jakmile se motor zahreje na provozni teplotu(90st.) tak po zhasnuti motoru a opetovnem startu musim drzet dele klicek ve startovaci poloze nez za studena.cili hur to chyta.menil jsem uz palivovy a vzduchovy filtr,svicky,a dnes nova lambda sonda a vycistěni skrtici klapky .bylo to napojene na pocitaci a vyjela akorat spatna lambda ale problem neni vyresen.porad stejne.uz si nevim rady.za studena hned na poprve chytne akorat za tepla je to horsi.citim v aute i mensi vibrace ale otácky mam v norme..padaji max o 40 otacek.Predem dekuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfig Vloženo 3. Únor 2010 Sdílet Vloženo 3. Únor 2010 Normalni jev, dokonce tady bylo nekde zduvodneni, ze kdyz je motor zahraty ma chudsi smes a proto se mu nechce, problemy by mely pochazet ze stari motoru (kontrukce) a modernich emisnich limitu. Dela mi to taky a proto nerad popojizdim po meste protoze se mu pak nechce startovat. Ale jinak to neresim, tak se to potoci dele no, pripadne pridat trochu plynu. (Prece jenom uz to ma svoje roky... a doufam ze chvili jeste pojezdi, - mam stejnou motorizaci a rok 2000) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malejmirda Vloženo 5. Únor 2010 Sdílet Vloženo 5. Únor 2010 Co zkusit vyměnit čidlo teploty chladící kapaliny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdeno4 Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 (editace) cidlo bych mel mit v poradku..teplotu mi to ukazuje jak to ma prave.jde mi i oto ze v aute jdou citit male vibrace kdyz jede motor na volnobeh.kolisaji otacky ale jen o 40 otacek.takze to je nic...auto je i po rozvodech a ma najeto 112000.nevim jestli to je normalni..ale kdyz vlezu k nekomu jinemu do auta tak v zadnem jsem to necitil.nevim no:( Editováno: 10. Únor 2010, autor: Standis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.