Přejít na obsah

špatny START ZA TEPLA


Malibu

Doporučené příspěvky

ahoj,

mam dotaz, ktery me zacina trapitt poslednich 500km... jak se snazim nastartovat "teplej" motor (po jizde) tak to nechce zrovna nejlip chytat, celkem dlouho to toci, nez to chytne, a uz se mi i stalo, ze to hned zdechlo :( vim, ze je to blbej dotaz, ale nema nekdo tuseni, ci nesetkal se s tim nekdo, co s tim muze byt? (krom toho, ze je to rozbity?)

je to fabka 1,2 (40kw), rv 2004, najeto 84tisic

ps: studenej start - chytne to behem vterinky, ale jak je to teply, tak se tomu nechce :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

se mi nejak neodeslala vcera odpoved. hledal jsem tady na foru, par dotazu jsem nasel, nekdo tu psal, ze to muze byt "zapalovaci listou" nebo tak nejak a jde mi o to, zda to teda nekdo vubec vyresil a zda to tim opravdu bylo..pripadne zda se da udelat vymena bez pomoci servisu, nebo je nutny to davat do servisu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud se ti jedná o výměnu lišty, tak tu zvládneš sám, jsou tam jen dva TORX šrouby (takže potřebuješ TORX klíče) jinak na tom nic opravdu není. Odpojíš konektor, odšroubuješ, sundáš .... žádná věda ;)

Rekl bych ze na HTP 6v zadne srouby nejsou. Ani zadna lista tam neni. Asi mysli zapalovaci civky, ovsem menit je aniz bys provedl diagnostiku je predcasne. A stejne bych rekl ze to tim nebude :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha :) máš pravdu, nějak jsem při pročítání spousty vláken nezaregistroval, že se nejedná o čtyřhrnek, ikdyž jsem v názvu viděl 1,2 ... ale tak nějak jsem si myslel že se k tomu tématu někdo přifařil :doh

takže jinak ... Malibu zapomeň na Torx šrouby a na lištu, pouze dva šroubováky zapáčíš za modul a odpojíš jen konektor a sundáš modul ... ovšem nejsem si ale jistý že to bude řešit tvůj problém, páč kdyby jsi měl v háji zapal.modul tak by jsi s tím horko těžko jel. Ale můžeš se mrknout na svíce, když už sundáš ty moduly. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

tak a je to spraveny, nakonec byla spatna lambda, cidlo teploty (jak tu bylo zmineno) a k tomu jeste vaha vzduchu spinava.. no pekne se to nakupilo po necelych 90ti tisic km =) a vsem dekuju za pomoc =)

Editováno: , autor: Malibu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám ten samý problém + mi kolísaj otáčky motoru za tepla. Byl jsem s tím ve škoda servise a řekl jsem, že si myslím, že to startování za tepla dělá vadná lišta zapalování jak mi tu bylo řečeno a to kolísání otáček dělá špinavá škrtíci klapka. Tak to píchly na pc, řekli, že jim to nic neukazuje takže zap. lišta je O.K. a že je zbytečné jí měnit a škrtíci klapku my vyčistily za 500 a bez výsledku. Takže vše je přistarém. Prosím poraďte. Mám 1.4 mpi 50kw r.v.2002

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak nez jsem se dostal znovu na net, tka uplynul vice nez tyden a vysledek jsem bohzel zakrknul... :( auto slo hned druhy den zpatky, probehla znova vymena lambdy za original (novy), i neoriginal (novy), rovnez tak i cidlo teploty (novy orig, i neorig), a vysledek je stale stejny, wag nic neukazuje, zkouseli i nejakej test kabelaze, zda je to v poradku (ci tak neco..) a to je prej taky v poradku, skrtici kladka nastavena na nejaky zakladni nastaveni a taky porad to stejny.. po teplym motoru,staci na cca 5minut vypnout a uz nejde startovat, toci dlouho a kdyz naskoci,tak cca po 10ti sec a vic, popr. s pridanim plynu to naskoci.. mmchd. jaky by mely byt otacky u studenyho motoru po nastartovani? (mam tam jen cca 1000otacek, pri zahratym lehce nad 750ot :(

nejakej dalsi typ, cim by to tak mohlo byt? ze ty spatny starty jsou jen pri chladnuti motoru? 5min az 8hod...

kazda rada dobra :-)

fci hledat jsem zkousel, hodne se to tu resilo, ale vysledek nikdo nenapsal, jen to,ze to byvalo cidlem (ale jak jsem psla, tj vymene...), svicky, lambda taktez...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

tak uz se vratila fabia z prohlidky ve skodovce a verdikt spatnych startu - nutna vymena hlavy motoru + ventily - odhad ceny je 30tisic a vys...

by clovek necekal od 4roky staryho auta, ktery ma chvilku po sve prvni technicke kontrole, ze se tak po.... bohuzel je to konstrukcni vada vsech 1,2motoru (pripadne podrobnejsi vysvetleni radi podaji technici skodovky) - ve zkratce - vedeni ventilu je kratky, ventil se vyglajda (v tom vedeni z hliniku), podpalej se ventily a hura, je to na svete... skoda, ze skodovaci nedelaji vedeni ventilu zvlast (jako nektere jine automobilky) - tim i vedeni ventilu z jinyho materialu (nejidealnejsi a overena litina) a zapasovani do bloku.. nu coz uz :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak reklamace bohuzel neni mozna... to by tam mohly zajet vsechny tri valcovy fabky :-) pac hlavy mame vsechny stejny :-(

jeden to tu uz resil, stalo se mu to tusim v 35ti tisic km +-

kdyby se to aspon stalo v zarucni dobe.. no ted uz je to fuk... nejspis to pujde zpet do skodovky na protiucet za novou..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viem že tu napr. boli zavady vadnej riadiacej jednotky a tý, ktorý sa ozvali, tak im to preflašovali zadara, alebo mali nejaku zlavu....ale ako chceš. J :feve: a by som sa ich opýtal že ako to riešia....ked su takéto konštrukčné zavad...fakt...ved čo za to dáš ked sa opýtaš... ;):feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 8 měsíců později...

Dobry den.chtel bych se zeptat jestli mi nekdo muze poradit s mym problemem.mam Fabii 1.4 mpi 44 kw 2001 rok.za studena mam upe krasny start ale jakmile se motor zahreje na provozni teplotu(90st.) tak po zhasnuti motoru a opetovnem startu musim drzet dele klicek ve startovaci poloze nez za studena.cili hur to chyta.menil jsem uz palivovy a vzduchovy filtr,svicky,a dnes nova lambda sonda a vycistěni skrtici klapky .bylo to napojene na pocitaci a vyjela akorat spatna lambda ale problem neni vyresen.porad stejne.uz si nevim rady.za studena hned na poprve chytne akorat za tepla je to horsi.citim v aute i mensi vibrace ale otácky mam v norme..padaji max o 40 otacek.Predem dekuji za rady. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normalni jev, dokonce tady bylo nekde zduvodneni, ze kdyz je motor zahraty ma chudsi smes a proto se mu nechce, problemy by mely pochazet ze stari motoru (kontrukce) a modernich emisnich limitu. Dela mi to taky a proto nerad popojizdim po meste protoze se mu pak nechce startovat. Ale jinak to neresim, tak se to potoci dele no, pripadne pridat trochu plynu.

(Prece jenom uz to ma svoje roky... a doufam ze chvili jeste pojezdi, - mam stejnou motorizaci a rok 2000)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cidlo bych mel mit v poradku..teplotu mi to ukazuje jak to ma prave.jde mi i oto ze v aute jdou citit male vibrace kdyz jede motor na volnobeh.kolisaji otacky ale jen o 40 otacek.takze to je nic...auto je i po rozvodech a ma najeto 112000.nevim jestli to je normalni..ale kdyz vlezu k nekomu jinemu do auta tak v zadnem jsem to necitil.nevim no:(

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...