Publikováno Květen 3, 200619 r Potrebujem radu.pri volnobehu mi akoby vynechaval niektorí valec.Vago som zistil poruchu č.16555 čo znamená:rada valcov1 systém davkovania paliva príliš chudobná zmes.Tak som vyčistil trisky vymazal chybi po dalšom štarte sa zdalo že to pomohlo ale za chvilku to bolo to isté aj z poruchami.môžu to byť sviečky?
Květen 3, 200619 r ahojda .. nepravidelnost chodu urcitych typu motoru je normalni .. ja sam mam 1.4 Mpi a dela mi to taktez .. zkousel jsem uz vycistit klapku,vstriky,svicky a nic nepomohlo .. malinke zlepseni nastalo,ale nic markantniho .. je to take hodne zpusobene benzinem,ktery tankujes,respektive benzinkou,kde ten benzin beres .. tot ma zkusenost .. zarazi me ta chyba na VAGu,ta se u me nevyskytovala .. to poradi asi jini a zkusenejsi ..
Květen 3, 200619 r Rovněž mám 1.4 MPi a jak jsem zde několikrát psal taky to cuká, klepe, třese, klapka vyčištěna, soft přehrán, svíčky nové........ najeto 50.000 km
Květen 4, 200619 r U 1,4 MPI jak 44 tak 50kW je kolísavý volnoběh zcela v normálu, je to dáno konstrukcí a dělá to každé MPI, neřeš to, není to žádný problém...
Květen 4, 200619 r Přesně o tom jsem tu nedávno mluvil. Motor ztratil výkon, vyšší spotřeba. Při volnoběhu jeden z válců jede natvrdo. Řada válců jedna: chyba v systému dávkování paliva. Nikde s tím nechtějí nic dělat. Až v Praze na Jarově mi to příští týden vezmou a prohlídnou to. Mám 1.2 HTP.
Květen 4, 200619 r Potrebujem radu.pri volnobehu mi akoby vynechaval niektorí valec.Vago som zistil poruchu č.16555 čo znamená:rada valcov1 systém davkovania paliva príliš chudobná zmes.Tak som vyčistil trisky vymazal chybi po dalšom štarte sa zdalo že to pomohlo ale za chvilku to bolo to isté aj z poruchami.môžu to byť sviečky? mohol by si napisat typ motora, rok vyroby, nabehane kilometre, co si menil a pod,.....???
Květen 4, 200619 r Přesně o tom jsem tu nedávno mluvil. Motor ztratil výkon, vyšší spotřeba.Při volnoběhu jeden z válců jede natvrdo. Řada válců jedna: chyba v systému dávkování paliva. Nikde s tím nechtějí nic dělat. Až v Praze na Jarově mi to příští týden vezmou a prohlídnou to. Mám 1.2 HTP. v kazdom pripade daj vediet ako si dopadol. Aku mas HTP 6V ci 12V?
Květen 4, 200619 r Autor Je to 1.4 MPI rok 2000 doteraz mi to išlo dobre ked som natankoval to začalo.za studena to nieje až tak cítiť.
Květen 4, 200619 r Nazdarek,mam 2.0 Mpi a mam ten samy problem ale vsude v servisu(aspon tady v Nemecku)mi rikali ze je to normalni!! Trochu mne to stve ale co se da delat.
Květen 4, 200619 r Autor Toto ale nemôže byť normálne lebo tak to šklbe z motorom chvílami čakám že sám zhasne
Květen 4, 200619 r Ahoj měl jsem ten samý problém.Týpek co se mi na to díval říkal že buď zapalovací lišta nebo vadný vstřikovač.Po přehození lišty nepravidelný chod stále.Takže vyměnil vstřikovač a vše o.k.
Květen 5, 200619 r Sajraity v benzínech kupovaných zejména u hypermarketů a noname pump zalepují vstřikovače resp. znesnadňují pohyb jehly. Stačí koupit čistič palivového systému za asi 150 Kč a nalít do nádrže. Toť moje zkušenost
Květen 5, 200619 r Mam 2.0 Mpi a taky mi to dela. Servis tvrdi, ze to je normalni, zadne negativni ucinky to nema, takze to neresim.
Květen 5, 200619 r Nepravidelný chod na volnoběch mam taky a mam 1.4 16v 6/2005, všichni píšou že je to normální, ale nemá to vliv na ložiska a na uložení různých částí v motoru ? Vždiť se to chová jako kdyby motor nebyl vyvážený.
Květen 7, 200619 r Tyto motory trpí nepravidelným chodem proto,že jsou konstrukčně zastaralé.Tyto motory jsou spíchnuté tzv. horkou jehlou.Nešťastný objem a elektronika,která má hlídat emise.A ten motor se s tím často trápí.Jak říkám ten mnotor jsem měl snad ještě ve staré stodesítce.
Květen 7, 200619 r Tyto motory trpí nepravidelným chodem proto,že jsou konstrukčně zastaralé.Tyto motory jsou spíchnuté tzv. horkou jehlou.Nešťastný objem a elektronika,která má hlídat emise.A ten motor se s tím často trápí.Jak říkám ten mnotor jsem měl snad ještě ve staré stodesítce. co chcel tym basnik povedat????
Květen 7, 200619 r Tyto motory trpí nepravidelným chodem proto,že jsou konstrukčně zastaralé.Tyto motory jsou spíchnuté tzv. horkou jehlou.Nešťastný objem a elektronika,která má hlídat emise.A ten motor se s tím často trápí.Jak říkám ten mnotor jsem měl snad ještě ve staré stodesítce. Ve stodesítce jsi ho určitě měl, ale premiéru měl už v 1000 Malých Bolestí
Květen 7, 200619 r Ve stodesítce jsi ho určitě měl, ale premiéru měl už v 1000 Malých Bolestí Jojo to mi je jasné,že 110 nebyla první auto.Ale s tím motorem jsem byl spokojený.
Květen 7, 200619 r Tyto motory trpí nepravidelným chodem proto,že jsou konstrukčně zastaralé.Tyto motory jsou spíchnuté tzv. horkou jehlou.Nešťastný objem a elektronika,která má hlídat emise.A ten motor se s tím často trápí.Jak říkám ten mnotor jsem měl snad ještě ve staré stodesítce. co chcel tym basnik povedat???? básník chtěl říct.Že se z konstrukčně zastaralého motoru se snažili udělat motor moderní.
Květen 7, 200619 r Autor Bol som u automechanika a povedal aby som išiel do servisu prepáliť softvér.vypisuje mi aj ešte :zistenie zátaže nezmyselná hodnota a ešte :riadiaca jednotka motoru zablokovaná.Tak teraz neviem čo urobiť skúsiť vymeniť vstrekovač?ako by som zistil či je vadný ?je to na 12V?
Květen 7, 200619 r Bol som u automechanika a povedal aby som išiel do servisu prepáliť softvér.vypisuje mi aj ešte :zistenie zátaže nezmyselná hodnota a ešte :riadiaca jednotka motoru zablokovaná.Tak teraz neviem čo urobiť skúsiť vymeniť vstrekovač?ako by som zistil či je vadný ?je to na 12V? Ten vstřikovač nezjistíš nijak to ti musím píchnout na nějaký přístroj a ten zjistí asik podle tlaku či co.Přesně nevím.Je-li v pořádku nebo je kaput. S tou řídící jednotkou neměl jsi odpojenou baterku?
Květen 8, 200619 r Autor Nie baterku som nemal odpojenú,ale to si resetnem Vagom riadiacu jednotku.Takže keby som prehodil vstrekovače tak teoreticky by mi malo ukázať chybu na inom valci?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.