Přejít na obsah

Nepravidelný chod motora pri volnobehu chyba 16555


def

Doporučené příspěvky

No teoreticky by to tak být mohlo,ale nevím jak prakticky.Taky jsem si myslel,že když vím,že je ten a ten vstřikovač vadny tak si ho vyměním sám.Jenže on ho po výměně musel ještě tim Vagem nějak nastavit.Ale nevím jestli to bylo protože byl nový nebo jsou tam pro každý válec jiné parametry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som bol v servise a všetky cesty vedú k špatnému benzínu(málo oktánov)natankoval som plnú a asi vtom čase to začalo robiť,mechanik hovoril že ešte také CO2 ešte nevidel,myslím tím malé hodnoty.poj........benzínka už tam nepôjdem a ked pôjdem tak im zadakujem za kvalitu benzínu kur..,údajne moc áut smeruje z tejto benzínky do servisu. teraz asi natankujem 98-čku ked budem mať pol nádrže,no neviem či je to vhodné. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně o tom jsem tu nedávno mluvil. Motor ztratil výkon, vyšší spotřeba.

Při volnoběhu jeden z válců jede natvrdo.

Řada válců jedna: chyba v systému dávkování paliva.

Nikde s tím nechtějí nic dělat. Až v Praze na Jarově mi to příští týden

vezmou a prohlídnou to. Mám 1.2 HTP.

v kazdom pripade daj vediet ako si dopadol. Aku mas HTP 6V ci 12V?

Tu chybu smazali. Nepomohlo to. Opět se na VAGu objevila.

Dnes by to mělo být hotový. Pak napíšu, co to bylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyto motory trpí nepravidelným chodem proto,že jsou konstrukčně zastaralé.Tyto motory jsou spíchnuté tzv. horkou jehlou.Nešťastný objem a elektronika,která má hlídat emise.A ten motor se s tím často trápí.Jak říkám ten mnotor jsem měl snad ještě ve staré stodesítce.

co chcel tym basnik povedat???? :unsure:

básník chtěl říct.Že se z konstrukčně zastaralého motoru se snažili udělat motor moderní.

Chujovina ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JA SOM MAL TEN ISTY PROBLEM, V SERVISE TO NAPOJILI A TESTOVALI....MOTOR BEZAL TRI HODINY V KUSE NA VOLNOBEH....POZERALI NA PRISTROJ KTORY V KUSE VYPISOVAL ZE JE VSETKO OK,TAK SOM ISIEL DO DRUHEHO KDE TO NAPOJILI NAINY VRJ LESI PRISTROJ KTORY TIEZ POCAS JEDNEJ ODINY VOLNOBEHU UKAZOVAL ZE JE VSETKO V PORIADKU....NIADNA VYNECHANA ISKRA ZIADNY VADNY VENTYL A VSTREKOVAC, JAZDY SOM TYZDEN A PRE ISTOTU MI TO NAJILI ESTE RAZA ZNOVU NIC......TAK TO NERIESIM A KLUDNE SPIM, NIJAKE NEGATYVNE PREJAVY AKO NAPR. STRATU VYKONU TO NEMA TAK TO JE V POHODE......

VED AJ NA 120 CVHODILI OTACKY NA VOLNOBEH HORE-DOLE A MOTOR FICAL 20 ROKOV...TAK SA TYM NETRAPTE!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak s tým benzínom to pravda celkom nebola.Potom to tak trhalo že niekedy až zhasol,tak som dal dolu kryt z motora a zdalo sa mi ako keby salo vzduch,tak som vzal spray WD-čko a nastriekal som okolo vstrekovačov všetko bolo v poriedku ale potom som nastriekal kde je spojené sacie potrubie z hlavou motora a motor zvýšil otáčky,tak si predstavte že to bolo špatné tesnenie.teraz všetko šlape OK ako predtým.V tých servisoch vedia také "kulové"hlavne že tam maturovali nad tým dve hodiny a to je treba zaplatiť. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...