Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Potrebujem radu.pri volnobehu mi akoby vynechaval niektorí valec.Vago som zistil poruchu č.16555 čo znamená:rada valcov1 systém davkovania paliva príliš chudobná zmes.Tak som vyčistil trisky vymazal chybi po dalšom štarte sa zdalo že to pomohlo ale za chvilku to bolo to isté aj z poruchami.môžu to byť sviečky?

Vloženo

ahojda .. nepravidelnost chodu urcitych typu motoru je normalni .. ja sam mam 1.4 Mpi a dela mi to taktez .. zkousel jsem uz vycistit klapku,vstriky,svicky a nic nepomohlo .. malinke zlepseni nastalo,ale nic markantniho .. je to take hodne zpusobene benzinem,ktery tankujes,respektive benzinkou,kde ten benzin beres .. tot ma zkusenost ..

zarazi me ta chyba na VAGu,ta se u me nevyskytovala .. :unsure:

to poradi asi jini a zkusenejsi .. ;)

Vloženo

Rovněž mám 1.4 MPi a jak jsem zde několikrát psal taky to cuká, klepe, třese, klapka vyčištěna, soft přehrán, svíčky nové........ najeto 50.000 km

Vloženo

Přesně o tom jsem tu nedávno mluvil. Motor ztratil výkon, vyšší spotřeba.

Při volnoběhu jeden z válců jede natvrdo.

Řada válců jedna: chyba v systému dávkování paliva.

Nikde s tím nechtějí nic dělat. Až v Praze na Jarově mi to příští týden

vezmou a prohlídnou to. Mám 1.2 HTP.

Vloženo
Potrebujem radu.pri volnobehu mi akoby vynechaval niektorí valec.Vago som zistil poruchu č.16555 čo znamená:rada valcov1 systém davkovania paliva príliš chudobná zmes.Tak som vyčistil trisky vymazal chybi po dalšom štarte sa zdalo že to pomohlo ale za chvilku to bolo to isté aj z poruchami.môžu to byť sviečky?

mohol by si napisat typ motora, rok vyroby, nabehane kilometre, co si menil a pod,.....???

Vloženo
Přesně o tom jsem tu nedávno mluvil. Motor ztratil výkon, vyšší spotřeba.

Při volnoběhu jeden z válců jede natvrdo.

Řada válců jedna: chyba v systému dávkování paliva.

Nikde s tím nechtějí nic dělat. Až v Praze na Jarově mi to příští týden

vezmou a prohlídnou to. Mám 1.2 HTP.

v kazdom pripade daj vediet ako si dopadol. Aku mas HTP 6V ci 12V?

Vloženo

Nazdarek,mam 2.0 Mpi a mam ten samy problem ale vsude v servisu(aspon tady v Nemecku)mi rikali ze je to normalni!! Trochu mne to stve ale co se da delat. <_<

Vloženo

Ahoj měl jsem ten samý problém.Týpek co se mi na to díval říkal že buď zapalovací lišta nebo vadný vstřikovač.Po přehození lišty nepravidelný chod stále.Takže vyměnil vstřikovač a vše o.k.

Vloženo

Sajraity v benzínech kupovaných zejména u hypermarketů a noname pump zalepují vstřikovače resp. znesnadňují pohyb jehly. Stačí koupit čistič palivového systému za asi 150 Kč a nalít do nádrže. Toť moje zkušenost

Vloženo

Nepravidelný chod na volnoběch mam taky a mam 1.4 16v 6/2005, všichni píšou že je to normální, ale nemá to vliv na ložiska a na uložení různých částí v motoru ? Vždiť se to chová jako kdyby motor nebyl vyvážený.

Vloženo

Tyto motory trpí nepravidelným chodem proto,že jsou konstrukčně zastaralé.Tyto motory jsou spíchnuté tzv. horkou jehlou.Nešťastný objem a elektronika,která má hlídat emise.A ten motor se s tím často trápí.Jak říkám ten mnotor jsem měl snad ještě ve staré stodesítce.

Vloženo
Tyto motory trpí nepravidelným chodem proto,že jsou konstrukčně zastaralé.Tyto motory jsou spíchnuté tzv. horkou jehlou.Nešťastný objem a elektronika,která má hlídat emise.A ten motor se s tím často trápí.Jak říkám ten mnotor jsem měl snad ještě ve staré stodesítce.

co chcel tym basnik povedat???? :unsure:

Vloženo
Tyto motory trpí nepravidelným chodem proto,že jsou konstrukčně zastaralé.Tyto motory jsou spíchnuté tzv. horkou jehlou.Nešťastný objem a elektronika,která má hlídat emise.A ten motor se s tím často trápí.Jak říkám ten mnotor jsem měl snad ještě ve staré stodesítce.

Ve stodesítce jsi ho určitě měl, ale premiéru měl už v 1000 Malých Bolestí :D

Vloženo

Ve stodesítce jsi ho určitě měl, ale premiéru měl už v 1000 Malých Bolestí

Jojo to mi je jasné,že 110 nebyla první auto.Ale s tím motorem jsem byl spokojený.

Vloženo
Tyto motory trpí nepravidelným chodem proto,že jsou konstrukčně zastaralé.Tyto motory jsou spíchnuté tzv. horkou jehlou.Nešťastný objem a elektronika,která má hlídat emise.A ten motor se s tím často trápí.Jak říkám ten mnotor jsem měl snad ještě ve staré stodesítce.

co chcel tym basnik povedat???? :unsure:

básník chtěl říct.Že se z konstrukčně zastaralého motoru se snažili udělat motor moderní.

Vloženo

Bol som u automechanika a povedal aby som išiel do servisu prepáliť softvér.vypisuje mi aj ešte :zistenie zátaže nezmyselná hodnota a ešte :riadiaca jednotka motoru zablokovaná.Tak teraz neviem čo urobiť skúsiť vymeniť vstrekovač?ako by som zistil či je vadný ?je to na 12V?

Vloženo
Bol som u automechanika a povedal aby som išiel do servisu prepáliť softvér.vypisuje mi aj ešte :zistenie zátaže nezmyselná hodnota a ešte :riadiaca jednotka motoru zablokovaná.Tak teraz neviem čo urobiť skúsiť vymeniť vstrekovač?ako by som zistil či je vadný ?je to na 12V?

Ten vstřikovač nezjistíš nijak to ti musím píchnout na nějaký přístroj a ten zjistí asik podle tlaku či co.Přesně nevím.Je-li v pořádku nebo je kaput.

S tou řídící jednotkou neměl jsi odpojenou baterku?

Vloženo

Nie baterku som nemal odpojenú,ale to si resetnem Vagom riadiacu jednotku.Takže keby som prehodil vstrekovače tak teoreticky by mi malo ukázať chybu na inom valci?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...