Mima Vloženo 23. Květen 2014 Vloženo 23. Květen 2014 Chlapi, ako sa uchytávajú ojničné ložiská (šály) na BXE, niekde som počul, že sa lepia na ojnicu špeci tmelom. Zárezy nemajú, tak neviem. Dík za odpovede. Citovat
jakub benes Vloženo 23. Květen 2014 Vloženo 23. Květen 2014 tmelem urcite nee, to je hovadina. Drzi tam stlacenim horniho a spodni casti ojnice, saly jsou o neco vetsi a tim jak se to stahne se vmacknou do samotne ojnice kde pak drzi. Citovat
libero Vloženo 23. Květen 2014 Vloženo 23. Květen 2014 niekde som počul, že sa lepia na ojnicu špeci tmelom. na toto radšej rýchlo zabudni ... ...."niekde" sa toto narozpráva Citovat
Mima Vloženo 24. Květen 2014 Vloženo 24. Květen 2014 (editace) Dík, takže neexistuje šanca, že by sa šály povysunuli? Tým by zablokovali ojnicu a tá by následne praskla? Ešte jedna otázka. Akým momentom sa majú šróby dotiahnúť? V DP nie je konkrétne BXE motor spomínaný... Predáva sa viac značiek týchto šróbov? Ktorý výrobca je najlepší? (BXE 4/2008) (Inak bola by sranda mať niekde evidenciu poradových čísel OII, kde vyletela ojnica.) Editováno: 27. Květen 2014, autor: Mima Citovat
Mima Vloženo 28. Květen 2014 Vloženo 28. Květen 2014 Môžem ojničné ložiská vymeniť za nové len tak, alebo sa musí upraviť/obrúsiť kľukovka? Citovat
libero Vloženo 20. Červen 2014 Vloženo 20. Červen 2014 ďalší kus pred total smrťou ... ...OII FL → MR08 → 257tkm → BXE → 4.válec Citovat
Mima Vloženo 21. Červen 2014 Vloženo 21. Červen 2014 (editace) Tak už som sa aj ja presunul na druhý breh BXE a vymenil som ojničné skrutky za nové a zistil som nasledovné dĺžky skrutiek: staré skrutky: 52,04mm, 52mm, 52,13mm... nové skrutky: 51,64mm, 51,55mm, 51,68mm... teda staré boli dlhšie o cca 0,45mm, neviem, či je to bežné, alebo boli natiahnuté... MR 2008/04 Musím pochváliť inžinierov z NDR, lebo ku všetkému bol výborný prístup. Tak verím, že mi dlho vydržia. (Moment 30Nm + 1/4 otáčky) Editováno: 21. Červen 2014, autor: Mima 1 Citovat
Pavel S Vloženo 27. Červen 2014 Vloženo 27. Červen 2014 (editace) Po přečtení této závady jsem v šoku!!Vlastním taky BXE rv-09.2006 najeto 220000km.poctivých a zatím vše OK . Od 170000km.olej měněn po 15000km.Většinou se to týká ročníku 07,08,09,mám se taky začít bát? Editováno: 27. Červen 2014, autor: Pavel S Citovat
libero Vloženo 27. Červen 2014 Vloženo 27. Červen 2014 to nikto popravde netuší ... ...hlavná skupina bola ročníky 07-08 a našli sa aj nejaké 09 Citovat
jany32 Vloženo 9. Červenec 2014 Vloženo 9. Červenec 2014 Taky vlastním již 3 roky OII 09/2006 BXE... koupena při 140 tis, teď 185 tis., 1,9 TDI 77 KW, nedávno čipnuto na cca 100KW , pravidelný serv. interval 15000/rok...a a zatím vše OK a s autem mega moc spokojen, ale uvažuji o výměne, po debatě s mým velmi dobrým kamošem a osobmím servismenem výměna šroubů není nijak náročná navíc zároveň s výměnou oleje, narozdíl od nedej bože výměny motoru, navíc jak časová, tak finačně menší zátěž a jistota...no a ty nervy, když náhodou ten motor...brrrrrr ani nechci pomyslet....tímto zároveň soucítím se všemi, kterým se to stalo... Citovat
jakub benes Vloženo 9. Červenec 2014 Vloženo 9. Červenec 2014 spis nez srouby je treba vymenit saly Tam vznika ten hlavni problem. Citovat
libero Vloženo 10. Červenec 2014 Vloženo 10. Červenec 2014 či to sú šróby alebo ojničné ložiská sú neutíchajúce dohady... Citovat
maros Vloženo 10. Červenec 2014 Vloženo 10. Červenec 2014 a co třeba - nafta v oleji - pak to nemaze dobre a sala se vydre = leti to ven. Citovat
Pavel S Vloženo 10. Červenec 2014 Vloženo 10. Červenec 2014 Známí co dělá ve Škodovce v servisu mě na tohle téma řekl,že už se s tím párkrát setlal,ale vždy se jednalo o auta rv.07,08,09. a všechna ,která na to dojela byla but čilpá,nebo měla DPF,a nebo jezdila celou dobu na prodloužený interval výměny oleje.A to v rozmezí cca.100000 až 180000km.Ale taky k nim jezdí auta motor BXE co mají i 300000km.a více např. (TAXI) a vše OK. Ůdajně nejhorší je prý kombinace pro motory a ne jenom BXE, je DPF a prodloužený interval výměny oleje. Citovat
jakub benes Vloženo 10. Červenec 2014 Vloženo 10. Červenec 2014 za vse muzou saly, kouknete na dieselpowerforum. U problemovych motoru maji saly jine koncove oznaceni a jsou vetsinou znacne vydrene, Momentalne se daji koupit pouze jedny a rozdeluji se na horni a dolni saly. Sam jsem vymenu delal, fotky info najde tam Citovat
libero Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 nie... a co třeba - nafta v oleji - pak to nemaze dobre a sala se vydre = leti to ven. toto nehraje vôbec rolu a hlavne BXE nemá DPF ...sú to autá aj so servisom 15tkm/rok a všechna ,která na to dojela byla but čilpá,nebo měla DPF,a nebo jezdila celou dobu na prodloužený interval výměny oleje Citovat
kokta7 Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 Na bxe to odchází i bez čipu, to samy i spojka/převodovka Citovat
sisin Vloženo 11. Červenec 2014 Vloženo 11. Červenec 2014 Nebude to třeba trochu souviset jedno s druhým? Dodržování servisních intervalů, výměna oleje , jeho kvalita, styl jízdy, rok výroby, najeté km....atd ? Když se to všechno sečte tak to může jít ven kdykoliv. Zatím jsem se nedočetl nic konkrétního než co je výše psané v příspěvcích. Bohužel. Mám 2007 MR 2008 O2 1.9 Tdi 132t a nějaké drobné a zatím je klid, zatím, takže by mě to taky zajímalo, ale konkrétní a 100% odpověď na příčinu jsem prostě nenašel. Všechno jsou zatím jenom zkušenosti, že se jedná o určité roky výroby a motorizace, ale jasná příčina nikde. Samozřejmě beru výměnu šálků a šroubů jako prevenci, ale jasná příčina nikde. Možná by to chtělo sjednotit, že jsou na vině dotahovací momenty, délka šroubů nebo špatný materiál šálků. Někdo psal, rozměry starých a nových šroubů,to by mohlo svádět k nevhodnosti použitého materiálu u šroubů. Třeba těma šroubama by asi bylo dobré začít. Preventivně hned vyměnit šály. Pak by snad mohla mít většina majitelů těchto aut trochu klid. Nejsem odborník takže do mě, ale je to můj názor. Citovat
suri. Vloženo 12. Červenec 2014 Vloženo 12. Červenec 2014 (editace) Preventívne by som si kúpil "motor" a nie pohrobok Zetoru Crystal ... Editováno: 12. Červenec 2014, autor: suri. Citovat
Petr 1.9TDI Vloženo 3. Srpen 2014 Vloženo 3. Srpen 2014 (editace) Tak se taky přidám. Je to teda dva roky zpátky 1.9 TDi PD r.v.2006 + chip. Asi na 57tis km mi praskla ojnice na třetím válci a z bloku jsem měl pěkný cedník.Kdysi mi někdo říkal,že v roce 2006 sjely z linky špatný ojnice a nedávno mi někdo říkal,že sání oleje ve vaně motoru má hrozně jemnou síťku a ta se prý zanáší až to začne špatně mazat a pak je zametýno. Tak že pravidelně měnit olej nebo i dřív.A taky mi radil třeba někdy sundat vanu a vyčistit to aby tam nebyl bordel. Já mám teď teda momentálně problém s převodovkou, po zahřátí mi jde zpátečka jedině přes zuby ale jak vychladne tak to funguje všiml jsem si toho teda včera když jsem byl na chalupě,jinak jezdím kolem komína. Editováno: 3. Srpen 2014, autor: Petr 1.9TDI Citovat
Sniper_2003 Vloženo 3. Srpen 2014 Vloženo 3. Srpen 2014 Zkus vyměnit olej v převodovce. A jsi si jistý že to nezpůsobil ten chip? Pokud to není tajné, jaká firma ti ho dělala? Citovat
šulda Vloženo 3. Srpen 2014 Vloženo 3. Srpen 2014 A já bych se ještě zeptal na kód motoru a MR. Citovat
Petr 1.9TDI Vloženo 3. Srpen 2014 Vloženo 3. Srpen 2014 (editace) Mám o2 předface 2006 motor 1.9 TDi PD 77kW údajně má 105 kW BXE.Ale na 100% neřeknu koupil jsem to uz s tim od známého upravoval to on.Já jen za sebe můžu říct,že jede jak ďas.Ale já tomu čoud nijak nedávám-rodinné vozidlo.Jezdí jen o výkendu a že bych jí pořád nakládal to vůbec.Já to pouze předělával na RS a dodělával max výbavu.Zítra to hodim kamaradovy do servisu at kouknou jestli tam ten olej vubec je.Jinak motor jsem sehnal myslim z MR 2010 a 2 roky vyšlapuje i s chipe možná líp než ten co se rozlít+teda komplet spojku sachs.Myslim že od mě má všechno co potřebuje jak něco zacvaká hned jde do servisu a kolikrát to jsou pěkný záludnosti podle toho co mi kamarád v servise řekne.Ale pokud by se na převodovce podepsal chip tak je mi záhadou proč na zpátečce. Editováno: 3. Srpen 2014, autor: Petr 1.9TDI Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.