Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ve SM jsem zahlídl že při montáži dokázali prohodit horní a spodní šálu :) Jinak prý u BXE jsou na vině ty šrouby a od doby úspor prý to že jsou šály jen lepené bez zámku (mechanická zarážka) takže od do určitýho roku to může potkat malé procento jakéhokoliv motoru u kterýho se to utrhne.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Vzhledem k tomu, že výrobce mlčí nebo jen mlží, jen těžko asi dospějeme k jednoznačnému závěru. Ví někdo aspoň, kolik motorů BXE bylo vůbec vyrobeno, jaký je odhad počtu destrukcí u nečipovaných motorů bez LL výměny olejů, jedná se skutečně o sériovou závadu nebo se jedná o souběh toho, že většina závad se týká upravených motorů s čipem, navíc znásobených efektem, že špatné zprávy se šíří mnohem rychleji než většina dobrých...

Mj. minulý týden jsem se doslechl, že pokud výměna šroubů probíhá ve značkovém servisu, ten prý má pokyn automaticky zkontrolovat i šály a v případě pochyb je zdarma vyměnit na náklady jejich výrobce , aniž by se to nakonec objevilo ve vyúčtování. Ale je tomu tak skutečně?

Vloženo

Nikde nikdo vám k tomu relevantní informaci nedá. Max o těch šroubech. Nicméně když už měníte šrouby, tak určitě udělejte i ty šály. Stojí to 2800,-Kč plus práce. Není to taková darda.

nechal jsem to udělat na BXE 02/07 ve 195 tisíci km a šály byly naprosto ok. Těžko dohledávat. ale není to taková pecka cenová. zároveň se u toho dá vyčistit sací koš atd.

Vloženo

Mj. minulý týden jsem se doslechl, že pokud výměna šroubů probíhá ve značkovém servisu, ten prý má pokyn automaticky zkontrolovat i šály a v případě pochyb je zdarma vyměnit na náklady jejich výrobce , aniž by se to nakonec objevilo ve vyúčtování. Ale je tomu tak skutečně?

pochybujem...a dosť

Vloženo

 Ví někdo aspoň, kolik motorů BXE bylo vůbec vyrobeno, jaký je odhad počtu destrukcí u nečipovaných motorů bez LL výměny olejů, jedná se skutečně o sériovou závadu nebo se jedná o souběh toho, že většina závad se týká upravených motorů s čipem, navíc znásobených efektem, že špatné zprávy se šíří mnohem rychleji než většina dobrých...

 

 

A hlavně toto není jen problém Octavie. Motory BXE s tímto problémem mají i v Audi a VW. Stačí se podívat i na jejich fórum. A není to jen ojedinělé. :kol-28:  

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Dnes vymenené ojničné ložiská + skrutky na octavii BXE 08/2008 - 173000km.

Spodné mali číslo 045 701 J a vrchné 045 701 H. Do 150 tkm LL každých cca 30tkm. Teraz LL každých 15tkm. Auto bolo servisované v autorizovanom servise.

 

 

post-21382-0-60080000-1413884358_thumb.j

 

  • o 3 týdny později...
Vloženo

za měsíc před výměnou oleje to nechám rozebrat ve škodovce u známého,šrouby vyměním určitě ty objednám,pak se podíváme na šály a pokud budou chycené,tak je objednám a vyměníme také.Mám najeto 95tis

Vloženo

spodní šály budou určitě dobré,ale ty horní se bojím,že bude nějaká vydřená,uvidíme,ale mám ještě málo najeto.Jinak ve škodovce tam prý mění jen šrouby na ojnicích. Nechám to zkontrolovat celé.Motor ven nemusí

Vloženo (editace)

Zdravím vás. Hľadal som nahradné diely, a som našiel šály pod číslom 038105561AM007 ale tie ojničné šróby nemôžem nájsť, poradíte číslo? Keď je už motor von z auta (mením motor), tak koľko zaberie tá výmena šálov a šróbov? 1.9tdi 77kw bxe

Dík.

Editováno: , autor: Robo-Cadca
  • o 3 týdny později...
Vloženo

....Mj. minulý týden jsem se doslechl, že pokud výměna šroubů probíhá ve značkovém servisu, ten prý má pokyn automaticky zkontrolovat i šály a v případě pochyb je zdarma vyměnit na náklady jejich výrobce , aniž by se to nakonec objevilo ve vyúčtování. Ale je tomu tak skutečně?

 

Snažil som sa nechať vymeniť šróby aj ložiská v dvoch značkových servisoch Škoda a jednom neznačkovom a odhovárali ma od toho, že nevedia o nijakom hromadnom odchádzaní motorov BXE z dôvodu ojničných skrutiek. Stretli sa ale s motormi, ktoré odídu na diaľnici pri vyšších rýchlostiach a to tak, že odíde turbo a to preťaží motor (vyletia otáčky) a vtedy môže prasknúť ojnica, lebo to nezvládne. "predávam ako som kúpil"....

 

A na 160tis. motore nie je žiadna kulancia ani iný záujem na refundácii nákladov, tak som si šróby u nich kúpil a vymenil sám. (Ložiská som si netrúfol, neviem, ako by som vymenil horné). Mám už 20tis. km po výmene a fičí to (ťuk ťuk ťuk). Inak musím pochváliť inžinierov z VW, lebo prístup k motoru a ojniciam bol vynikajúci :kol-47: a výmena ma vyšla na cca 40€ cakom prásk + olej a filtre....ale tie nerátam, aj tak by som ich musel vymeniť.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

v pátek budu rozdělávat svůj motor bxe-95tis,budu měnit šrouby a kontrolovat šály...,tak uvidíme,zda bude nějáká vydřená.Mám tam ted 103kw,tak to raději udělám a dám vědět

tak šály jsem měl jak nové,vyměněny jen ojniční šrouby...

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ahoj,příští týden je raději taky vyměním. Chci se zeptat, jaký je utahovací moment na olejové čerpadlo? Nové šály se vkládají na odmaštěnou plochu ojnice nebo stačí otřít suchým hadrem? Když jsem koukal na rok výroby motoru-nenašel jsem, ale narazil jsem v bloku na viz.foto,ví někdo k čemu to slouží? Díky za info.

post-66553-0-44506200-1421247831_thumb.j

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...