Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dík za pomoc.VAG nediagnostikovalo nič,ale RJ je vadná.Nemáte nápad, kde by sa dalo sehnat za rozumnú cenu?U nás totiš v ŠKODA servise to stojí 244 eur.Dík za pomoc.

Vloženo

na foru bazar, nebo kterykoliv vrakoviste, jestli funguje by se dalo poznat hned po pripojeni do auta jeste u vrakoviste

vyzkouset jestli sepne vetraky po zapnuti klimatizace a taky kdyz se ohreje motor (to v zime bude na dyl :( )

Vloženo

než bych zháněl dochlazovačku tak bych zkontroloval čidla teploty

přerušené čidlo jednotka vyhodnotí jako nebezpečí a pro jistotu sepne vrtule

když je přerušeny tak odpojení neudělá žádnou změnu

u 1,6 je to celkem častá závada

ad dochlazovačka: je to vlastně jen spínací relé a to když se pokazí tak nespíná vůbec, i kdyby bylo zpečený tak je napájený sv.30 z baterky takže by to jelo dokud by byla připojená baterka a nereagovalo by to na klíček

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím všechny.. Prosím o radu (čerstvého majitle vozu Octavia)!! Dnes jsem si koupil z bazaru Octávku a jel jsem s ní z Nového Jíčina do Znojma. Teplota ukazovala to co měla, vše v cajku. Jen jsem dojel a chladil ventilátor (ale nepřisuzoval jsem tomu váhu, říkal jsem si asi je to vřelý). Jenže po 2 hodinách, když jsem se vrátil k vozu, ventilátor pořád běžel. Jediná šance jak ho vypnout je, na tvrdo odpojit baterku a pak když ji připojím, tak už neběží do doby než zapnu motor, pak zase běží pořád, ikdyž motor vypnu. Prosím o radu! Na co kouknout, co koupit nového?? A prodejce ukřižovat???:) :)

Vloženo

bylo by fajn napsat jakou Octavii (motor rok výroby, jedničková? dvojková?)

pokud jedničková někdy je problem v ŘJ ventilátorů (černá krabička pod baterkou na dva šroubky) buď špatný konektory ve svorkovnici nebo celá KO ta krabička

pokud dvojková muže být víc příčin a bez diagnostiky jen plácání do větru

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, včera jsem přijel domů a zjistil, že i po vypnutí motoru a vytažení klíčů mi stále běží ventilátor na chladiči, jelikož běžel i asi po 20 minutách, odpojil jsem baterii, aby nedošlo k jejímu úplnému vybití. Nějaký čas vypadávala teplota motoru, takže jsem myslel, že nevypínající ventilátory mají souvislot se špatným čidlem chladicí kapaliny. Čidlo jsem dnes vyměnil, nicméně ventilátory se točí stále. Kde by mohl být problém? Motor 1.8T Díky.

Vloženo

Tak dnes sem zůstal stát u marketu s totálně vybitou baterkou. Ventilátor zase nevypnul, doma jsme pak zjistili, že problém byl v prodřených drátech na čidle přímo v chladiči. Svazek drátů od čidla tam plandal a vrtule je časem v jednom místě oholila až na meď, pak to zkratovalo a dělalo neplechu.

  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

Ahojte všichni zdravím vás na Škoda foru,a začínám at nerad problémem,mám octavia 2001 1,6 75kw, pořád se mi točí oba dva ventilátory,i po vypnutí motoru a kliče,,,Motor byl s teploptou úplně na nule,tak jsem vyměnil čidlo u motoru//4 dráty// a pořad stejné?? myslím ale že je v háji termostat tak jej dám nový,,ale ty sepnuté ventilátory můžou stím souviset??

Díky za jakou koli radu

PS. po vypnutí motoru i klíčku běží ještě asi tak 5 min,,ale podotýkám že voda v systému je studená a tudiž by neměl klasicky dochlazovat jako to dělá u teplého motoru třeba při stání?

Editováno: , autor: Giovanny19711
Vloženo

- stalo se mi přesně to samé, ale v krutém mrazu -20°C takže auto netopilo

- v servise mi poklepali a rozpojily kontakty na ŘJ dochlazování, pod baterií, prý se v ní mrazem slepily kontakty, je to jakoby relé

- přístup k tomu je strašný ale třeba se ti povede konektory odpojit, prostříkat a uvidíš že to bude OK, jinak teda koupit novou

- termostat je tam elektronický, stojí 1500,- hrdlo s vložkou :( ale podle mě i pokud je vadný tak vrtule nespustí protože on jen při malé zátěži motoru drží déle okruh uzavřený

a tím zvyšuje teplotu motoru, dál ale pracuje klasický bimetal který okruh otevře

- zkus ještě prostříkat kontakty na čidle a termostatu tím nic nezkazíš

Vloženo

- stalo se mi přesně to samé, ale v krutém mrazu -20°C takže auto netopilo

- v servise mi poklepali a rozpojily kontakty na ŘJ dochlazování, pod baterií, prý se v ní mrazem slepily kontakty, je to jakoby relé

- přístup k tomu je strašný ale třeba se ti povede konektory odpojit, prostříkat a uvidíš že to bude OK, jinak teda koupit novou

- termostat je tam elektronický, stojí 1500,- hrdlo s vložkou :( ale podle mě i pokud je vadný tak vrtule nespustí protože on jen při malé zátěži motoru drží déle okruh uzavřený

a tím zvyšuje teplotu motoru, dál ale pracuje klasický bimetal který okruh otevře

- zkus ještě prostříkat kontakty na čidle a termostatu tím nic nezkazíš

JJ dík za odpověd,, zkusím to ŘJ dochlazování ,,jinak se to po každem nastartování zapne a ihned po vypnutí se ty vrtule točí asi 7 minut, zkoušel jsem odpojit všechy čidla jak na chladiciči,tak termostat,i 4 polové ba i dokonce jsem odpojil klimu ale ta mrcha se stejně tech asi 7 minut točí i při téměř studeném motoru.

Zítra se nato podívám a snad se najde řešení. :palec2:

Vloženo

Čaute,

je to termostat, osobně mám už 2x zkušenost, ŘJ dochlazování asi dostává špatný, nebo žádný, signál a proto z praventivních důvodů spouští ventilátory. Vyměň termostat a bude vše OK. R. :palec2:

Vloženo

Čaute,

je to termostat, osobně mám už 2x zkušenost, ŘJ dochlazování asi dostává špatný, nebo žádný, signál a proto z praventivních důvodů spouští ventilátory. Vyměň termostat a bude vše OK. R. :palec2:

Právě jej měním napíšu co a jak,at se to potvrdí i pro ostatní :palec2:

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ja si to menil ted v sobotu. Mam taky 1,9 TDI 66 kw, r.v. 2003

Na tom starem bylo cislo 1J0 959 455 D.

Po dlouhem badani s temi cisly sem dosel k tomu by to mel byt typ 6X0 959 455 A.

Ten puvodni byl udajne timto nahrazen.

Rozdil je snad jen v tom, ze ten novy ma trochu vetsi motorek a vykon 250/60 W, stary mel 200/60 W.

Dal sem tam cinskej za 750,- Kc, originalni stoji cca 3900,- Kc

Starej mel kaput lozisko, kdyz se tocil tak to klepalo celym autem.

Vloženo

ja som dal tiez cinu a ide zatial uz dva roky v kuse teda v lete s klimou lebo inac som ich tocit sa nevidel .. jedine v lete ked ide klima..

jedou i ted, kdyz auto stoji a klima je zapnuta

teda mozna i pri jizde, ale to moc nejde overit :-)

Vloženo

ja som myslel ze ide bez problemov a teda nie v kuse bez prestania,zeby sa nedali vypnut :-)))

teda ze som ich nevidel sa tocit napr v lete po zastaveni a naraste teploty,iba v pripade ze som mal zapnutu klimu.

  • o 4 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Zdravím pánové mám problém

-mám octu 1.6. 55kw (to není problém :palec2: ) bez klimatizace

-při zahřátí se mi nechce zapnout ventilátor na chladiči!!!!!!!

Teď menší příběh:28.4.2011 sem stál v koloně…auto se mi přehřálo díky tomu sem musel měnit tyto věci…1)těsnění pod hlavou..2)termostat+obal termostatu…3)čidlo teploty které je u motoru na hadici……ale stále řeším problém že mi nejede ten ventilátor tak to potřebuju dořešit ať to nemusím měnit znovu….dneska 1.5.2011 sem zkoušel najít tu kouzelnou krabičku co je pod baterkou jak tady píšete ale má octa tam žádnou krabičku nemá……všechny kontakty sem vystřííkal.......pojistky vyměnil....a stále nic

ŽÁDÁM VAS O RYCHLOU POMOC JAK TUTO ZÁVADU ODSTRANIT

-ještě mě napadlo jestli nemůže být špatné čidlo na chladiči a nebo relátko :feve:

Editováno: , autor: arnyy
Vloženo

A jen tak připojit přímo ten ventilátor k baterce jsi nezkoušel? Je vůbec dobrý?

Vem si k sobě pomocníka, odpoj konektor z ventilátoru, vem nějaké dva dráty, pomocník je přiloží ke kontaktům na baterce a ty na konektor ventilátoru.

Vloženo (editace)

zdar jj to sem zkoušel a ventilátor jede....mysl.že to může byt relátkem?ale nevím které to je

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravim mam takovy problem.Zjistil jsem ze se mi netoci ten velky ventilator dal jsem to do servisu a tam mi rekly ze ventilator je spatnej ze elektricky je to v poradku.vymnenily ventilator a ten se porad netoci klima ma polovicny vykon pac bezi jen ten malej ted co stim? At zase nevyhodim prachy oknem jen vim ze do tohodle servisu uz nejedu.Hlavne mi jde o to abych to nekde neuvaril ted jsem auto zahral 15 KM jizdou a pak cekal 10 Min na volnobech jestly se neroztoci ten velky ventilator a nic jen se roztocil na chvilku ten malej rucicka stale na 90 stupnich. je to TDicko a klima je manualni

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...