Přejít na obsah

Problém se řazením jedničky


freesnake

Doporučené příspěvky

Ahojte chlapi,

občas se mi stane že mi nejde zařadit jednička. Jako by tam vůbec nebyla. Je to OII 1.9 TDi 6 kvalt.

Ostatní rychlosti jdou v poho. Když pak parkrát projedu všechny zbívající rychlosti nahoru a dolu tak to zase jde. Nevíte co by to mohlo bejt nebo na co kouknout?

Dík moc

Editováno: , autor: freesnake
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte chlapi,

občas se mi stane že mi nejde zařadit jednička. Jako by tam vůbec nebyla. Je to OII 1.9 TDi 6 kvalt.

Ostatní rychlosti jdou v poho. Když pak parkrát projedu všechny zbívající rychlosti nahoru a dolu tak to zase jde. Nevíte co by to mohlo bejt nebo na co kouknout?

Dík moc

Ja jsem mel problem se razenim po vymene oleje v prevodovce. Mel jsem trochu prelito, po revizi je to OK, v zime samozdrejme jednicka a dvojka je hur, po zahrati ve OK.

Potom jeste jsou seridit lanka na razeni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem mel problem se razenim po vymene oleje v prevodovce. Mel jsem trochu prelito, po revizi je to OK, v zime samozdrejme jednicka a dvojka je hur, po zahrati ve OK.

Potom jeste jsou seridit lanka na razeni.

No ja sem olej v prevodovce zatim nemenil a ani sem o tom neuvazoval pac razeni je po 180tis km v pohode i pres zimu, az na to obcasne zlobeni jednicky (a ze nejde zaradit se my stane az kdyz nekam dojedu, takze je to urco zahraty). Nebo u OII se ma menit? Na ty lanovody se zeptam.

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja sem olej v prevodovce zatim nemenil a ani sem o tom neuvazoval pac razeni je po 180tis km v pohode i pres zimu, az na to obcasne zlobeni jednicky (a ze nejde zaradit se my stane az kdyz nekam dojedu, takze je to urco zahraty). Nebo u OII se ma menit? Na ty lanovody se zeptam.

Diky

nech si seštolovat řazení..zaaretovat řadičku na kulise, v poloze neutrálu, zaaretovat kolíčkem jarmaru, vytáhnout pérka a poštoolovat, vše oddělat a je to..ale na 6 q je to horší než na 5 q..vyjde to až na nekolikátý pokus třeba..pro dostání k táhlům stačí vyhodit filtrbox..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dělá taky, navíc mi jde blbě i zpátečka. Mám to seřízený už od dvou lidí a pořád stejný. Prý je to tím, že je v řiti setrvák. Mám najeto ale už 220T, takže už na to má nárok.Příští víkend vyměním celou sadu, tak uvidím :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Cau,

tak me to razeni zacalo po dlouhe dobe opet zlobit a konecne se mi podarilo dojet do servisu aby to stale blblo ... no a uz vim pravou pricinu meho problemu. Zacalo to serizovanim, ktere take nepomohlo. Ze by to delal setrvak se servisakovi nezdalo. Takze nakonec sla prevodovka ven no a sinchron na jednicce v pr......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Cau,

tak me to razeni zacalo po dlouhe dobe opet zlobit a konecne se mi podarilo dojet do servisu aby to stale blblo ... no a uz vim pravou pricinu meho problemu. Zacalo to serizovanim, ktere take nepomohlo. Ze by to delal setrvak se servisakovi nezdalo. Takze nakonec sla prevodovka ven no a sinchron na jednicce v pr......

Zdar, mám asi podbný problém. Mám asi půl roku OII 1,9TDI 5kv., rv. 2007, 130tis. km, při pořádném prohřátí motoru, asi po ujetí tak 100km, mi začne při řazení z jedna na dva vynechávat synchron (prostě to jde na zuby). Dělá to jenom při rozjezdu na vyšší otáčky, na křižovatkách, když potřebuju rychle zmyzet, dost nemilá věc. Zkusil jsem vyměnit olej v převodovce, zatím to vypadá dobře, ale ještě jsem to pořádně nezahřál. Myslím, že mě ale stejně čeká oprava toho synchronu, tak jsem se chtěl zeptat na kolik tě to vyšlo a jestli náhodou není jednodušší sehnat někde celou převodovku. V tom případě by mě zajímalo, jestli tam nejde nacpat ten 6kv., na dálnicích asi skvělá věc.

Dík za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar, mám asi podbný problém. Mám asi půl roku OII 1,9TDI 5kv., rv. 2007, 130tis. km, při pořádném prohřátí motoru, asi po ujetí tak 100km, mi začne při řazení z jedna na dva vynechávat synchron (prostě to jde na zuby). Dělá to jenom při rozjezdu na vyšší otáčky, na křižovatkách, když potřebuju rychle zmyzet, dost nemilá věc. Zkusil jsem vyměnit olej v převodovce, zatím to vypadá dobře, ale ještě jsem to pořádně nezahřál. Myslím, že mě ale stejně čeká oprava toho synchronu, tak jsem se chtěl zeptat na kolik tě to vyšlo a jestli náhodou není jednodušší sehnat někde celou převodovku. V tom případě by mě zajímalo, jestli tam nejde nacpat ten 6kv., na dálnicích asi skvělá věc.

Dík za odpověď.

Ahoj,

no osobne si myslim ze sehnat prevodovku jednodussi nebude. Nova bude stat asi ranec a starou bych urcite nebral pac tam muzes mit uplne stejnej problem.

Jinak opravu mi delal mistni servisak a vyslo me to na necelejch 17tis. Z toho 7300 bylo jen za dily do prevodovky (tri synchronni krouzky po 700/700/1400Kc a nejake prerazovaci kolecko za 4500).

S tim 6q ti neporadim to zkus zapatrat po foru, urcite to uz nekdo resil.

Jeste mala zkusenost ... nevim jak je hajsavej 5q ale u 6q urcite po oprave doporucuji nalejt do prevodovky pouze origo olej. Taky sem spekuloval a chtel usetrit a nakonec sem po precteni jinych clanku vylejval tu nahrazku pac razeni bylo mnohem horsi a taky pro klid duse :) Ted je razeni uplne perfektni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...