freesnake Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 (editace) Ahojte chlapi, občas se mi stane že mi nejde zařadit jednička. Jako by tam vůbec nebyla. Je to OII 1.9 TDi 6 kvalt. Ostatní rychlosti jdou v poho. Když pak parkrát projedu všechny zbívající rychlosti nahoru a dolu tak to zase jde. Nevíte co by to mohlo bejt nebo na co kouknout? Dík moc Editováno: 22. Únor 2010, autor: freesnake Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 Ahojte chlapi, občas se mi stane že mi nejde zařadit jednička. Jako by tam vůbec nebyla. Je to OII 1.9 TDi 6 kvalt. Ostatní rychlosti jdou v poho. Když pak parkrát projedu všechny zbívající rychlosti nahoru a dolu tak to zase jde. Nevíte co by to mohlo bejt nebo na co kouknout? Dík moc Ja jsem mel problem se razenim po vymene oleje v prevodovce. Mel jsem trochu prelito, po revizi je to OK, v zime samozdrejme jednicka a dvojka je hur, po zahrati ve OK. Potom jeste jsou seridit lanka na razeni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 O II 1,9 se delala i s 6 rychlostni prevodovkou? Ja myslel ze to jsou jen 5kvalty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 O II 1,9 se delala i s 6 rychlostni prevodovkou? Ja myslel ze to jsou jen 5kvalty. verze 4x4 asi jo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freesnake Vloženo 23. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 O II 1,9 se delala i s 6 rychlostni prevodovkou? Ja myslel ze to jsou jen 5kvalty. JJ, jde o 4x4 ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freesnake Vloženo 23. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 Ja jsem mel problem se razenim po vymene oleje v prevodovce. Mel jsem trochu prelito, po revizi je to OK, v zime samozdrejme jednicka a dvojka je hur, po zahrati ve OK. Potom jeste jsou seridit lanka na razeni. No ja sem olej v prevodovce zatim nemenil a ani sem o tom neuvazoval pac razeni je po 180tis km v pohode i pres zimu, az na to obcasne zlobeni jednicky (a ze nejde zaradit se my stane az kdyz nekam dojedu, takze je to urco zahraty). Nebo u OII se ma menit? Na ty lanovody se zeptam. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joujou Vloženo 26. Únor 2010 Sdílet Vloženo 26. Únor 2010 No ja sem olej v prevodovce zatim nemenil a ani sem o tom neuvazoval pac razeni je po 180tis km v pohode i pres zimu, az na to obcasne zlobeni jednicky (a ze nejde zaradit se my stane az kdyz nekam dojedu, takze je to urco zahraty). Nebo u OII se ma menit? Na ty lanovody se zeptam. Diky nech si seštolovat řazení..zaaretovat řadičku na kulise, v poloze neutrálu, zaaretovat kolíčkem jarmaru, vytáhnout pérka a poštoolovat, vše oddělat a je to..ale na 6 q je to horší než na 5 q..vyjde to až na nekolikátý pokus třeba..pro dostání k táhlům stačí vyhodit filtrbox.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klif Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 Mě to dělá taky, navíc mi jde blbě i zpátečka. Mám to seřízený už od dvou lidí a pořád stejný. Prý je to tím, že je v řiti setrvák. Mám najeto ale už 220T, takže už na to má nárok.Příští víkend vyměním celou sadu, tak uvidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petan1 Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 vymenit spojku i se setrvakem pak ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freesnake Vloženo 1. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 vymenit spojku i se setrvakem pak ok A na kolik te ta sranda vysla? ... jestli se mohu zeptat, abych vedel na co se mam pripravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freesnake Vloženo 12. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2010 Cau, tak me to razeni zacalo po dlouhe dobe opet zlobit a konecne se mi podarilo dojet do servisu aby to stale blblo ... no a uz vim pravou pricinu meho problemu. Zacalo to serizovanim, ktere take nepomohlo. Ze by to delal setrvak se servisakovi nezdalo. Takze nakonec sla prevodovka ven no a sinchron na jednicce v pr...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tezkoklavesista Vloženo 6. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2010 Cau, tak me to razeni zacalo po dlouhe dobe opet zlobit a konecne se mi podarilo dojet do servisu aby to stale blblo ... no a uz vim pravou pricinu meho problemu. Zacalo to serizovanim, ktere take nepomohlo. Ze by to delal setrvak se servisakovi nezdalo. Takze nakonec sla prevodovka ven no a sinchron na jednicce v pr...... Zdar, mám asi podbný problém. Mám asi půl roku OII 1,9TDI 5kv., rv. 2007, 130tis. km, při pořádném prohřátí motoru, asi po ujetí tak 100km, mi začne při řazení z jedna na dva vynechávat synchron (prostě to jde na zuby). Dělá to jenom při rozjezdu na vyšší otáčky, na křižovatkách, když potřebuju rychle zmyzet, dost nemilá věc. Zkusil jsem vyměnit olej v převodovce, zatím to vypadá dobře, ale ještě jsem to pořádně nezahřál. Myslím, že mě ale stejně čeká oprava toho synchronu, tak jsem se chtěl zeptat na kolik tě to vyšlo a jestli náhodou není jednodušší sehnat někde celou převodovku. V tom případě by mě zajímalo, jestli tam nejde nacpat ten 6kv., na dálnicích asi skvělá věc. Dík za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freesnake Vloženo 6. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Srpen 2010 Zdar, mám asi podbný problém. Mám asi půl roku OII 1,9TDI 5kv., rv. 2007, 130tis. km, při pořádném prohřátí motoru, asi po ujetí tak 100km, mi začne při řazení z jedna na dva vynechávat synchron (prostě to jde na zuby). Dělá to jenom při rozjezdu na vyšší otáčky, na křižovatkách, když potřebuju rychle zmyzet, dost nemilá věc. Zkusil jsem vyměnit olej v převodovce, zatím to vypadá dobře, ale ještě jsem to pořádně nezahřál. Myslím, že mě ale stejně čeká oprava toho synchronu, tak jsem se chtěl zeptat na kolik tě to vyšlo a jestli náhodou není jednodušší sehnat někde celou převodovku. V tom případě by mě zajímalo, jestli tam nejde nacpat ten 6kv., na dálnicích asi skvělá věc. Dík za odpověď. Ahoj, no osobne si myslim ze sehnat prevodovku jednodussi nebude. Nova bude stat asi ranec a starou bych urcite nebral pac tam muzes mit uplne stejnej problem. Jinak opravu mi delal mistni servisak a vyslo me to na necelejch 17tis. Z toho 7300 bylo jen za dily do prevodovky (tri synchronni krouzky po 700/700/1400Kc a nejake prerazovaci kolecko za 4500). S tim 6q ti neporadim to zkus zapatrat po foru, urcite to uz nekdo resil. Jeste mala zkusenost ... nevim jak je hajsavej 5q ale u 6q urcite po oprave doporucuji nalejt do prevodovky pouze origo olej. Taky sem spekuloval a chtel usetrit a nakonec sem po precteni jinych clanku vylejval tu nahrazku pac razeni bylo mnohem horsi a taky pro klid duse Ted je razeni uplne perfektni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.