Publikováno Březen 2, 201015 r Chci koupit malé 2 až 3 roky staré MPV. V nejužším výběru mě zůstal Note a Roomster. Poslední týdny mého rohodování směřují k Roomsteru ačkoliv jsem škodovku při úplně první selekci podvědomě vyřazoval. Přiznám se, že jsem nikdy něměl jiné auto než japonské i když vyrobené v Beneluxu nebo Británii:-). Jde hlavně o to, že mým představám (najeto do 40 tisíc, stáří do tří let) odpovídají tak tři Nissany v republice. Na druhou stranu velká nabídka Roomsterů je pouze ve dvanáctistovkách. Takže jsem se zasekl na motorizaci. Dá se tímhle motorem odvézt rodina na čtrnáct dní do chorvatska aniž bych musel nějak extra řadit, co v tomhle případě spotřeba? I když většinou auto bude sloužit jenom mně a nákladu do 50 kg proto mám cukání do dvanáctky jít. Jinak se mi moc líbí že z toho jdou vyndat sedačky. Dále se chci zeptat na nějaké neduhy - na co si dát u Roomstera při nákupu pozor. U Noteho je to třeba odstávající plast u čelního skla v místech u stěračů, nebo příliš masivní sloupek u řidiče.
Březen 3, 201015 r Tezko ti nekdo bude znovu vypisovat jak se R chova a co se nepovedlo. Venuj par minut (desitek) a jukni se taky po jiz zrizenych vlaknech. Zavady maji sve, motory, resp spotreba take. Obecne myslim, ze s 1,2 do chorvatska v pohode dojedes. Uz to tady absovovalo spousta lidi.
Březen 4, 201015 r Na druhou stranu velká nabídka Roomsterů je pouze ve dvanáctistovkách. Takže jsem se zasekl na motorizaci. Dá se tímhle motorem odvézt rodina na čtrnáct dní do chorvatska aniž bych musel nějak extra řadit, co v tomhle případě spotřeba? Motor HTP je takovej hajzlík. Ve městě jako ryba ve vodě, jak ho ale trochu naložíš, jede do kopce a nebo se dostane do vyšších rychlostí, tak mu velice rychle dojde pára a je konec. Zapnutá klimatizace běžící na plnej výkon je hodně poznat. Moje doporučení - trochu hledat, 1.2HTP brat jenom do Fabky. Silnějších motorů je taky dost, je dost referenčních aut. Mimochodem, ne nadarmo sou ceny R HTP takový, jaký sou... No a nebo se naopak nízkou cenou nechat zlákat a brat ten motor smířen s tím, že do kopce to holt bude cestou do Chorvatska zpomalovat a předjíždění bude třeba promejšlet.
Březen 4, 201015 r kup 51kW HTP a neposlouchej někoho,že to nejede.Do chorvatska jedeš po dálnici a ještě sem neviděl,že na dálnici je kopec,co by nevyjela naložená HTP na tempomat při 130km/hod.Já sem měl dva japonce a tak můžu srovnávat. a když japonce,tak bych bral Verso s 1,8VVT-i nebo premacy,ale když si spočítáš pojištění atd.,je jasná výhra HTp
Březen 4, 201015 r možná to nevíš, ale prakticky stejný motor /47kW/ máme doma a jízdu zrovna do chorvatska jsem pravě s ním absolvoval nedlouho po jízdě obdobné trasy do Veneta s Feliciou a beprostředně poté s Roomsterem. Je na každým, jak se rozhodne. nejlepší bude, když si to zájemce vyzkouší a sám uvidí. Upraveno Březen 4, 201015 r od bojler
Březen 4, 201015 r Já osobně bych koupil nejméně 1,4 16V,nebo 1,6 16V.Je pravda že v nabídce je hodně 1,2 ale 1,4 se dá taky poměrně dobře sehnat.Horší už to je s 1,6.Asi by to chtělo koupit něco jako např.předváděčku nebo po skončení leasingu od 1.majitele a prověřit historii.
Březen 4, 201015 r a v tym kopci to se muselo tlačit,jels vůbec na dovolenou,nebo na honění času a km?Mně trvala cesta k moři asi 24hod prostě dovolená a žádná služebka
Březen 5, 201015 r asi tak,ale přemýšlet jestli jednou za rok se bude řadit 5x víc nebo mín,to asi bude na ten automat,tak 1,6 a AISIN
Březen 8, 201015 r kup 51kW HTP a neposlouchej někoho,že to nejede.Do chorvatska jedeš po dálnici a ještě sem neviděl,že na dálnici je kopec,co by nevyjela naložená HTP na tempomat při 130km/hod.Já sem měl dva japonce a tak můžu srovnávat. a když japonce,tak bych bral Verso s 1,8VVT-i nebo premacy,ale když si spočítáš pojištění atd.,je jasná výhra HTp Já bych si zase tak tou dálnicí do Chorvatska nebyl jistý že je to po rovině, my jsem nejeli přes placené tunely a dálnice pak vede přes pěkné kopečky a zatáčky. Ale mám R 1,4 a docela to šlo, na to že byl docela naložený, klima je taky stále zapnutá tak se to do těch kopců dalo jet docela svižně. Se slabší motorizací nevím, nemám zkušenost.
Březen 8, 201015 r Tak hlavně Rakousko nepatří mezi rovinaté země a už jenom z principu je to od nás o nějakých 300m níž Ale přežít jde kdejaká hrůza. Upraveno Březen 8, 201015 r od bojler
Březen 8, 201015 r Na chorvatských dálnicích bych stou rychlostí moc nepřeháněl a obzvláš třeba v noci nebo za deště.Víte vůbec na co sou ty kolečka?Nebo jezdíte doraz a značky vás nezajímají
Březen 8, 201015 r Chci koupit malé 2 až 3 roky staré MPV. V nejužším výběru mě zůstal Note a Roomster. Poslední týdny mého rohodování směřují k Roomsteru ačkoliv jsem škodovku při úplně první selekci podvědomě vyřazoval. Přiznám se, že jsem nikdy něměl jiné auto než japonské i když vyrobené v Beneluxu nebo Británii:-). Jde hlavně o to, že mým představám (najeto do 40 tisíc, stáří do tří let) odpovídají tak tři Nissany v republice. Na druhou stranu velká nabídka Roomsterů je pouze ve dvanáctistovkách. Takže jsem se zasekl na motorizaci. Dá se tímhle motorem odvézt rodina na čtrnáct dní do chorvatska aniž bych musel nějak extra řadit, co v tomhle případě spotřeba? I když většinou auto bude sloužit jenom mně a nákladu do 50 kg proto mám cukání do dvanáctky jít. Jinak se mi moc líbí že z toho jdou vyndat sedačky. Dále se chci zeptat na nějaké neduhy - na co si dát u Roomstera při nákupu pozor. U Noteho je to třeba odstávající plast u čelního skla v místech u stěračů, nebo příliš masivní sloupek u řidiče. čo takto Toyota Verso ? myslim ze toje zaujimave auto a urcite lepsie nez Note ...
Březen 9, 201015 r Mám v R 1.4. Stačí to jen taktak. Osobně bych 1.2 HTP nebral. A kdybych kupoval teď, tak jedině 1.6 - jo ahá, už se nevyrábí. Myslím, že to nové TSI 77kW nebude špatné.
Březen 13, 201015 r Problém motorů HTP je na dlouhých cestách horší schopnost zrychlit třeba po zpomalení za kamionem. V táhlém, byť mírném stoupání trvá zrychlení ze 100 na 130 zatraceně dlouho. Znám to z Fabie I combi s motorem 1400ccm 50kW - ten starý škodovácký motor. Taky jsme s ní jeli do Chorvatska, pak jsem 2 roky jezdil s autem, co mělo 110 koní a to bylo úplně jiný kafe. Rozhodně, kdybys kápnul na 1,4/63kw, byla by to pro tyto situace lepší volba. HTP je zase výborné na denní popojíždění "kolem komína", úsporný motor. Do toho Chorvatska vás doveze taky, ale bude to chtít víc trpělivosti.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.