Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

prostě jezdim, čas od času se mi rozsvítí, že mám dolejt, tak jako teď, ale nejsem blázen, abych okamžitě dupnul na brzdu a hned dolejval. těch 50km do garáže dojedu, protože rezerva tam je a nehlásí to až když je to na suchu. prostě shoda náhod...kontrolu oleje nechávám na elektronice, až když bych najel podezřele moc km, možná bych zkontroloval

Editováno: , autor: Luke288
Vloženo
prostě jezdim, čas od času se mi rozsvítí, že mám dolejt, tak jako teď, ale nejsem blázen, abych okamžitě dupnul na brzdu a hned dolejval. těch 50km do garáže dojedu, protože rezerva tam je a nehlásí to až když je to na suchu. prostě shoda náhod...kontrolu oleje nechávám na elektronice, až když bych najel podezřele moc km, možná bych zkontroloval

Zajímavý přístup, ale snad máš pravdu.

Vloženo

jo tohle. uraženej vypouštěcí šroub předpokládám na rovným úseku nehrozí no a když by něco prasklo, tak teď nevím, jestli si to nepletu a audinou, ale mam mám pocit, že krom oranžových symbolů jsou i červený- kritický. nicméně co třeba lidi, co s sebou nevozí olej?

Vloženo
jo tohle. uraženej vypouštěcí šroub předpokládám na rovným úseku nehrozí no a když by něco prasklo, tak teď nevím, jestli si to nepletu a audinou, ale mam mám pocit, že krom oranžových symbolů jsou i červený- kritický. nicméně co třeba lidi, co s sebou nevozí olej?

Šroub bys asi slyšel nebo cítil, s tou oranžovou/červenou nevím nevím.

U Fabie jsem taky nikdy olej nevozil, ale Okinka mě naučila-mám naježděno mraky km a nekončím vždy doma+TFSI si vezme víc než MPI.

Vloženo
právě proto jsem odjakživa naučenej vozit litrovku s sebou, někteří ropáci jsou spotřebou oleje pověstný, jen se mi nechce dolejvat u silnice <_<

Myslím, že to hlavně dělá turbo, pokud totiž přeplňovaný motor olej nebere, je něco špatně.

Vloženo
Naše bejvalá 2,5 V6 TDI jezdila od výměny k výměně, současná 3,0 V6 TDI stejně tak, myslim, že v tom bude mít i co dočinění koncepce motoru…

Ještě mě napadá jakou viskozitu tam dáváte? Ta má taky dost vliv...

Vloženo
To nevim, to bych kecal, tatik tam leje, teda v podstate neleje, to, co předepisuje servis

5W 30 co se leje do TFSI je hodnbě řídké, takže i díky tomu dost ubývá, pokud dáváte něoc hustšího, může to být taky o něčem jiném...

  • o 3 týdny později...
Vloženo

tak jsem se celkem rychle dočkal onoho čísla na maxi dotu....a netravalo to celkem dlouho, 14 mesicu od koupe auta....foto uz mam delsi dobu, jen jsem se zapomněl pochlubit! :palec2:

post-3854-1200337273_thumb.jpg

Vloženo

Mě taky teda TDI vždy olej brala,jen starej Passat model 1994 TDI 66kw jezdila od výměny k výměně,ale tam to bylo po 10.000km,pak naslednej Passat 1997-2000 TDI 81kw jezdil výměny po 15.000km a taky od výměny k výměně,za to pak ty předposlední Passaty TDI 96kw co jsem měl naposledy,ty jezdily výměny po 50.000km a do nich se mezi výměnama dolilo min.3L a to minimálně.Oct.II TDI mi ted mezi 30.000km výměnama sežerou tak max.1,5L.

Vloženo
za 14 měsíců najet 100tis km, to fakt nepobírám...

krom carlose

je to moje 4 auto - nejdříve felicie, za 2 roky 155.000 km

pak fabie - 1 rok 75.500 km

pak berlingo 2.0 HDI - 3 roky a 252.00 km bez jediné kapky oleje mezi servisní prohlídkou (každých 20.000 km)

no a ted OII s temi 100.000 za 14 mesicu.....

v aute sem fakt denne... :feve:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...