Jump to content
Igor

ANKETA: Koľko máte najazdených km na vašej O2?


    Recommended Posts

    Zaujímalo by ma, aký máte na vašej O2 aktuálny nábeh km a za aké obdobie...

    Naša 1.9TDI má asi 2500 km za prvých 6 týždňov a viem ešte o jednej 2.0TDI, ktorá má už 30tisíc za prvých 6 mesiacov.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ale Zolo je extrém a má firemné auto. Jeho asi málokto tromfne.

    Asi by bolo fajn udávať nábeh v prepočte km/rok.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    ja mam asi 25 000, auto mam 1 aj pol roka. prvy rok som nabehal asi 18 000. ale je to len rodinne auto a nejazdi sa s nim do roboty

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    1) 1.9 TDi od 10.06.2004 ma najeto 105000 km

    2) 1.9 TDi od 18.05.2005 ma najeto 35000 km

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Kupene 06/2004.....doteraz najazdene cca 18000km (mam este jedno auto,ktore pouzivam viacej,preto iba tolko najazdenych km)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Vďaka všetkým za info!

    Tajne som dúfal, že sa nájde niekto, kto má jednu z prvých a má už natočené cez 100tisíc.

    Nevadí, počkáme B)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Od 1. června 2005 do dneška 16.5.2006 (teda skoro jeden rok) 11638 km, takže 12000km/rok

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Marios, to si jí teda pěkně šetříš. Takový kilometry jsem jezdil za komančů, když nebylo kam. :D:D:D To je skoro škoda peněz za nový auto, ne ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Vďaka všetkým za info!

    Tajne som dúfal, že sa nájde niekto, kto má jednu z prvých a má už natočené cez 100tisíc.

    Nevadí, počkáme B)

    Dobrá a co by jsi chtěl vedět? Psal jsem že na jedné OII máme natočeno přes 105000 km, krom jednoho problemu a to dost zásadního (popisováno v jiných tématech) vše v pořádku. Je to jedna z prvních, které měli prodejci.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Pavlik: Soráč, prehliadol som info o 105000 km!

    Byrto: Za necelý rok vyše 120tkm??? Uff!

    A čo ma zaujíma? Zaujíma ma, v akom stave je auto po takejto záťaži - či nezačali pazvuky z plastov v interiéri, v akom stave je látka na sedadlách (u starej O1 to bolo nič moc, vysedené sedadlá, vyšúchaná látka), koľko vydržali tlmiče a stabilizátor vpredu, ako je na tom zadná náprava a tak. Proste som zvedavý, aké to auto je po takej porcii km!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Takže pěkně po pořádku:

    Interiér

    - pazvuky v interiéru jsou pořád stejné, nějak radikálně se to nezměnílo, i na druhém autě (35000 km) na kočičích hlavách něco dělá neplechu

    - jinak čalounění je v naprostém pořádku, po zimě se nechalo v servisu vyčistit a je jak nové, ale ani u staré Octavie či Fabie jsem se nějákým problémem nesetkal, myslím prošoupání nebo roztrhnutí

    - překvapilo mne, že na volantu ty kilometry nejsou vůbec poznat, to na staré OI se už začínal lesknout

    - manžeta kolem řadičky taky v pořádku, krom vytrhnutí kolem zámku řazení

    - na řadičce taky nic, jelikož byla na 100000 měněna kvůli oloupanému chromu

    - ovladače taky v pořádku, tedy bez známek opotřebení

    Pneu a kola

    - za těch 105000 km se sjely jedny letní a jedny zimní sady pneumatik, zrovna tuhle sobotu tam pujdou nové letní

    - brzdy se jěště neměnily, ale hodně brzy budou potřeba vyměnit (auto používané pro práci a vetšina cest mimo město)

    - geometrie se ještě nedělala, pneu se sjíždí rovnoměrně a auto nikam netáhne

    - tlumiče taky původní, u původní O se měnily kolem 160000 km, už si to ale nepamatuji přesně

    - na stabilizátory se taky ještě nešahalo, u Fabie sem je měnil po 90000 km, ale tam byl hlavní problém v uložení

    Motor 1.9TDi

    - má proměnný interval, tedy +- 30000 servis, sem tam se musí trochu dolít olej, u druhého auta je pevný interval a s olejem není problém

    - krom jediné závady a tou bylo čidlo otáček motoru (6 krát reklamace a následná výměna elektroinstalace, vše v záruce) zatím nic, auto pravidelně jezdí na servis

    - poslední dobou mi ale přijde, že motor začal na volnoběh víc klepat v porovnání s druhým autem

    Exteriér

    - lak v pořádku (Sahara)

    - několikrát prasklá žárovka v předním pravém světle

    - těsnění kolem dveří, kufru v pořádku

    Závady? Ty byly popisované v Reklamacích, nic víc mě nenapadá. B)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Takže pěkně po pořádku:

    Interiér

    - pazvuky v interiéru jsou pořád stejné, nějak radikálně se to nezměnílo, i na druhém autě (35000 km) na kočičích hlavách něco dělá neplechu

    - jinak čalounění je v naprostém pořádku, po zimě se nechalo v servisu vyčistit a je jak nové, ale ani u staré Octavie či Fabie jsem se nějákým problémem nesetkal, myslím prošoupání nebo roztrhnutí

    - překvapilo mne, že na volantu ty kilometry nejsou vůbec poznat, to na staré OI se už začínal lesknout

    - manžeta kolem řadičky taky v pořádku, krom vytrhnutí kolem zámku řazení

    - na řadičce taky nic, jelikož byla na 100000 měněna kvůli oloupanému chromu

    - ovladače taky v pořádku, tedy bez známek opotřebení

    Pneu a kola

    - za těch 105000 km se sjely jedny letní a jedny zimní sady pneumatik, zrovna tuhle sobotu tam pujdou nové letní

    - brzdy se jěště neměnily, ale hodně brzy budou potřeba vyměnit (auto používané pro práci a vetšina cest mimo město)

    - geometrie se ještě nedělala, pneu se sjíždí rovnoměrně a auto nikam netáhne

    - tlumiče taky původní, u původní O se měnily kolem 160000 km, už si to ale nepamatuji přesně

    - na stabilizátory se taky ještě nešahalo, u Fabie sem je měnil po 90000 km, ale tam byl hlavní problém v uložení

    Motor 1.9TDi

    - má proměnný interval, tedy +- 30000 servis, sem tam se musí trochu dolít olej, u druhého auta je pevný interval a s olejem není problém

    - krom jediné závady a tou bylo čidlo otáček motoru (6 krát reklamace a následná výměna elektroinstalace, vše v záruce) zatím nic, auto pravidelně jezdí na servis

    - poslední dobou mi ale přijde, že motor začal na volnoběh víc klepat v porovnání s druhým autem

    Exteriér

    - lak v pořádku (Sahara)

    - několikrát prasklá žárovka v předním pravém světle

    - těsnění kolem dveří, kufru v pořádku

    Závady? Ty byly popisované v Reklamacích, nic víc mě nenapadá. B)

    na 105tis jedna sada gum, tak to nechapu. ja mam letni gumy na 25tis, zimni mam dve sezony, vic ani prd

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    No obě sady jsou opravdu sjeté, letní GoodYear a zimní Barum. Ty GoodYear sice hodně vydržely, ale poslední sezónu bylo hrozné jak hučely. Jinak na druhé OII jsou od výroby Bridgestone, mají najeto nečo kolem 25 000 km a jsou v pořádku. :) Jinak na Fabii jsem původní pneu, Continental, měnil kolem 60 000 km a nebylo ještě moc sjeté, ale šly tam vetší kola a tak šlo z domu. Zimní obutí vydrželo 4 sezóny a při prodeji auta jsem je přibalil do kufru, prodejce říkal že pro bezpečný provoz vydrží ještě tak jednu sezónu.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×