Publikováno Březen 4, 201015 r Ahoj všem,dnes jsem si nechal změřit emise a výsledek hodně špatný,několika násobně víc CO2.když jsem se ptal technika co mám měnit,tak řekl,bud to může být: teplotním čidlem - (ale ručička teploty mi na palubovce,pracuje správně) řídící jednotkou - ? svíčky - (nové Ngk najeto na nich cca 100km) kabely - (původní) katalyzátor - (původní) asi před 8.měsíci mě zlobil zapalovací modul,motor běžel jen na dva válce a já musel ujet 5-6km.tím pádem palivo hořelo v katu a ten byl uplně do ruda rozpálenej.ttakže bych usuzoval jako laij že se spálila keramika.technik z emisí říkal že lamda pracuje správně a že tam teče o dost víc paliva na volnoběh než by mělo.spotřeba se mi jeví jako zvýšená!!! tak nevím po čem mám jít dřív,jeden výfukař mi říkal at vyměním katalyzátor,že dostal na prdel tím hořením paliva,dám nový a po ujetí asi 70km,si řídící jednotka sáma doladí kolik paliva poradte mi prosím....
Březen 4, 201015 r Tak to máš pro příště pokud ti to nepálí tak s tím nejezdi a ani to nepokoušej,zničíš katalizátor. Jako teď dej novej a nech to zkontrolovat od někoho kdo tomu rozumí.Třeba autorizovaný servis nebo někdo kdo se tím živí ,je na to vybavenej patřičným zařízením a umí to s tím.
Březen 4, 201015 r Autor ted už vím že to byla hloupost s tím jet,ale v tu chvíly meě nic jinýho nedošlo.
Březen 4, 201015 r Chybama se člověk učí ale jen kdyby to nestálo takovej ranec za takovou blbost.Už se stalo,teď jen to opravit
Březen 4, 201015 r to sis nechal merit jenom obsah C02? Vysokej podil C02 by skutecne odpovidal bohate smesi pri volnobehu a zaroven by to ukazovalo ze katalyzator je OK, pac jinak by jsi nameril zvyseny obsah HC, CO, malo CO2 jestli se nepletu, takze zacni vymenou cidla teploty motoru. Podle me si RJ pohlida vypadky zapalovani a pokud se opakuje, valec odpoji, takze by k vypaleni katalyzatoru teoreticky dojit nemelo.
Březen 4, 201015 r A ni potom co ho měl rozpálenej do ruda jak píše na začátku? Bych se divil jestli přežil.
Březen 4, 201015 r Autor chase:mno ani nevím,dal jsem tam auto a udělali mi emise,jen se zmiňoval o CO2 jak na tom jsou ostatní hodnoty to nevím.doslova řekl:je tam mnohonásobně překročen limit spalin CO2.
Březen 5, 201015 r Autor to sis nechal merit jenom obsah C02? Vysokej podil C02 by skutecne odpovidal bohate smesi pri volnobehu a zaroven by to ukazovalo ze katalyzator je OK, pac jinak by jsi nameril zvyseny obsah HC, CO, malo CO2 jestli se nepletu, takze zacni vymenou cidla teploty motoru. Podle me si RJ pohlida vypadky zapalovani a pokud se opakuje, valec odpoji, takze by k vypaleni katalyzatoru teoreticky dojit nemelo. a kde najdu prosím tě to teplotní čidlo motoru u mého typu?.děkuji.
Březen 6, 201015 r Autor chase:děkuji za informaci kde hledat. když tak o tom přemýšlím co jsi mi psal,že se mám nejdříve ze všeho podívat na teplotní čidlo motoru,tak v tom nějakou spojitost začínám vidět.když mám na volnoběh auta zvýšený CO2 a po přidání otáček hodnoty poklesnou,(sice né do normy emisí),ale klesnou,tak bych se přikláněl že do motoru dává řídící jednotka povely štříkat více benzínové směsy.proto je zvýšený jen CO2 a ne HC. když jsem měnil olej asi před 4.měsíci,tak jsem koukal na VAG a ten hlásil:chybu teplotního čidla(sporadicky)
Březen 6, 201015 r vymenou cidla nic nezkazis, bud to problem vyresi nebo se posunes v reseni o trochu dal, jednim z faktoru pro vypocet delky vstriku (mnozstvi) je i teplota motoru, takze cidlo se na priprave smesi primo podili, cim vic paliva ve smesi, tim vetsi podil CO2
Březen 9, 201015 r dobry den prajem,citam citam,a mozem niekoho poprosit o pomoc,problem znie.bol som pred asi tyzdnom na emisnej,a vsetko ok az na to ze auto ma na volnobeh vela uhlovodikov,mechanik z emisnej spominal sviecky,ale tie maju asi 3000 km,a to sa mi zda ze je v norme,daval som tam original ngk,take ake tam maju byt,menil som aj zapalovacie kable,vsetky lebo na 3-tom valci to blblo,a blblo aj vihrievanie lambdy za katalizatorom,mam motor 1,6 benzin typ BFQ,motor ma po zahriati na volnobeh spotrebu tak 0.6-0.7l otacky sa pekne drzia tak na 670-680ot. test oboch lambd vo vagu ok,aj starnutie lambd je v norme,akurat som mal prasknutu hadicku co verta klukovku a tlaci to pred skrtiacu klapku,ale to je uz viac ako rok opravene,neviete co z tym? katalizator sa mi barz nechce menit.dakujem za radu
Březen 9, 201015 r napadaji me tri duvody vysokeho nebo zvyseneho podili nespalenych uhlovodiku (HC) bud malo ucinny katalyzator (nejen vysoky podil HC, ale i CO, nizky podil CO2 a prebytek kysliku), od toho je tam 2. lamda sonda aby stav katalyzatoru vcas nahlasila problem s tvorbou smesi (neverohodona lamda, cidlo teploty motoru, vaha vzduchu): zvyseny podil HC, CO spatna zapalovaci soustava (velmi zvyseny podil HC, velmi malo CO, a proto taky mene CO2, velmi mnoho zbytkoveho kysliku), vypadky zapalovani RJ vyhodnocuje a zapisuje do pameti
Březen 11, 201015 r Autor tak dnes jsem si zajel ještě na VAG a říká:čidlo teploty(sporadicky)a lamda sonda-bez sirnálu.....zítra jdu měnit lamdu
Březen 15, 201015 r Autor Takže až dnes jsem vyměnil lamda sondu,chtěl bych se zeptat je potřeba jí nechat pár km zaběhnout aby se třeba seznámila s řídící jednotkou aby byl znát efekt?protože mám dojem že jízdní vlastnosti a spotřeba paliva je úplně stejná.... Zatím jsem s novou sondou najel cca 18km. Na VAG jdu až ve středu Upraveno Březen 15, 201015 r od herrkomisar
Březen 15, 201015 r To urcite ne problem bude nekde jinde. Co to cidlo teploty menil jsi ho nebo si ho aspon meril?
Březen 15, 201015 r Autor ten co mi koukl na auto přes vag tak řekl at vyměním lamdu,že je mrtvá.čidlo teploty to taky hlásilo jen sporadicky,a řekl že blbne jen za studenýho motoru.neměřil ho.určo ho taky vyměním. ještě jsem zapoměl napsat že se houpou otáčky když stojím s neutrálem,tak trochu lítá ručička,když se chci pomalu rozjet tak otáčky padnou asi k 400 a pak se jakoby chytnou a jedu....zaplat pánbůh že nechcípne motor,jinak bych byl už dost krát,na křižovatce za tele za volantem.ale to bylo i před výměnou lamdy.
Březen 19, 201015 r Autor Tak dnes jsem vyměnil čidlo teploty,zdá se mi že se nic výměnou nezlepšilo. Začíná mě nervy drásat ta zvýšená spotřeba,natankoval jsem 52litrů k dnešku jsem je vyjezdil a podle ujetých to dělá 390km,což je přes 13litrů/100km.je fakt že jsem těch 52litrů projezdil jen po městě,ale i tak je to dost! No tak je to normální,tam musí být něco v prdeli,ale podle vagu je vše ok............. Už nevím co vyměnit,ale auto to není.
Březen 19, 201015 r Zkus nechat přehrát soft v řídící jednotce motoru a pak se zaměř na ten katalizátor pokud byl červenej jak si říkal tak bych typoval že je KO.Jak vypadaj vstřikovače nejsou už taky špatný?
Březen 19, 201015 r Autor Na vstřikovače jsem se nezaměřil,zkusím jít po softu a nechám proskoumat vstřiky,každopádně zatím díky........
Březen 23, 201015 r Autor Dnes kontrola VAG jak jsem měnil lamdu tak je ok,čidlo teploty jsem vyměnil taky,vyčistil škrtící klapku(+základní nastavení),zádné závady nenalezeny,ale: od vyčištění klapky mi téměř pokaždé zastaví otáčky na 1200 a to,když pomalu dojíždím ke křižovatce točí motor na 1200ot.jakmile se přestanou točit kola,a auto je v uplném klidu,motor ubere otáčky a poklesne to na cca 800ot jak má být.jak to je možný klapka se nastavila?mám pocit že to je jen za teplého motoru,že by to mělo spojitost s výměnou čidla teploty,je nové ale člověk nikdy neví.....protože otáčky byli v pořádku do tý doby než jsem vyměnil čidlo,až pak jsem čistil klapku. co se týká spotřeby jak jsem psal,tak to poznám až vyjezdim nádrž....... mě už z toho jebne.... Upraveno Březen 23, 201015 r od herrkomisar
Březen 28, 201015 r Autor na zkoušku jsem vrátil původní staré čidlo,abych se ujistil že není vadné.otáčky i přesto zlobí. koupil jsem sprej na čištění karburátorů a klapek,řádně prostříkal,ale otáčky stále zlobí. ten sprej určitou službu vykonal,motor je klidnější,lépe akceleruje,a řazení je plynulejší,takže doporučuji vyzkoušet. taky zajímavé je,že otáčky při příjezdu ke křižovatce (jak jsem již psal) vysí na cca 1200,po uplném zastavení klesnou,ale neděje se to pokaždé.a také dělá to jen když stoupne teplota motoru cca 70ctupnů a víš. nemohl by být načatý snímač otáček pro klikovou hřídel?někde jsem něco četl..... Upraveno Květen 28, 201015 r od herrkomisar
Březen 29, 201015 r vyssi otacky pri toceni kol jsou normalni, tipuju tak o 100 vyssi, no 1200 je moc,ale muze si to sednout. doporucuju jeste pres VAG adaptovat skrtici klapku. pozor, teplota motoru by mela byt kolem 30 stupnu !
Březen 29, 201015 r Autor milosk: co máš na mysli tvojí poslední větou? ,,pozor, teplota motoru by mela byt kolem 30 stupnu !,,
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.