Přejít na obsah

Sportovní vzduchový filtr


Challanger

Doporučené příspěvky

caute vsetci. prosim vas mam otazku teda je ich viac....Chcem sa prv opitat ci bude tento filter dostatocny pre fabiu 1,4 MPI....http://autoomega.sk/index.php?id_sek=1415&id_tovar=11342&ukaz=detail&hlzaradenie=1

chcem ho najme preto lebo je uzavrety....no a dalsie otazocka ... Ta vecicka co reguluje nasavanie vzduchu TEPLY/STUDENY.... no to co ide k boxu s filtrom_ a co je napojene aj na trubicu co ide od vyfuku _ je potrebna alebo nevadi ak ju odstranim...?:...prosim pomozte mi.. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je to mozne ze nema. no momentalne som zvecsil otvor na air boxe(origo) aby nasavalo vwcsie mnozstvo vzduchu a malinky roztdiel tam je...ale len malinky ..zatial normal filter.......vyskusam ,, a je pravda ze nechcem len to ide tam aj chip (soft) ked zozeniem tak aj ostra vacka. a rozmyslal som aj na odlahceni zotrvacnika....no ale to sa este uvidi....:)....no co ma najviac zaujima ci bude vadit ak odstranim tu blbost co reguluje privod vzduchu...za studena taha vzduch o vyfuku a ked zohreje tak normalne....co sa zmeni ak som to odstranil ...lebo zatim som nic nezbadal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

mám škodu fabii 1.4MPI 50Kw a koupil jsem si do ní sportovní filtr,sundal jsem originál airbox a místo něj jsem vložil kuželový filtr.Chtěl bych se zeptat jestli by bylo lepší přiložit ke kuželi nějakou rouru nebo něco podobného od nárazníku kde nasává studený vzduch.neškodíím filtrem motoru??zdá se mi že zvuk je sportovnější ale nějak postrádám výkonu...mám taky výfuk od ulter sportu 100mm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano je lepsie oddelit filter od motora aby nenasaval teply vzduch znova - staci ked ho potiahnes co najblizsie k prednej maske kapoty. ja mam tiez sportovy filter ale nie hrusku ale nahradu za originalny papierovy filter. vysledok filtra sa prejavuje v lepsom zaberani do otacok a narast o 1-2 konicky v zavislosti od filtra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 rok později...
  • o 4 měsíce později...

Plánuji koupi vložky filtru. Chci se zeptat, asi to spíš budou vědět ti co ho vlastní. Když objednám vložku buď od KN nebo Simoty, tak ho po objednání můžu začít normálně používat nebo musím přikoupit ty přípravky, než ho tam hodím? KN snad psali, že je připraven ihned k použití, ale chci se ujistit. Simota asi není, to už nevím. Díky. A pak drobnůstka, viděl jsem u někoho i nálepku KN a měl ji na airboxu, to dostanu k tomu filtru? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja som mal KN aj foter to daval a tie su pripravene oni su v takom igelite a su uz naolejovane tak ze len vymenis a ides ale ak od toho cakas nejake zlepsenie tak nic moc :( jedina taka vyhoda ze v dazdi ti klesne spotreba o daco lebo klasicka papierova vlozka zvlhne a zvysi spotrebu aspon to som ja pozoroval pri vymene :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam vlozku filtra GREEN, vidim ze taky si nepsomenul ale dovolim si len poznamku :) v ten den ako som ju kupoval som bral aj jednu od KaN. cenovo rovnake akurat green bol totalne suchy cize treba kupit sadu a KaN bol pekne nachystany aj s dvomi nalepkami. inak velke zmeny necakaj, bude to lepsie dychat ale vela to neda. tak isto ked to je v airboxe tak zvuk rovnaky, to by si tam musel mat sisku. uz ked si tam taky filter das, tak prerob nasavanie vzduchu tak aby tahal len studeny vzduch. s teplym vzduchom to nema vyznam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já vím, že potřebuje studený vzduch. Umím přidělat filtr, ale nevím jak vyřešit nasávání toho vzduchu. Předtím jsem měl na zkoušku šišku za pár korun a nechal otevřený původní airbox. Vzduch to podle mě nasávalo, ale přece jen by se to mělo udělat pořádně. A to nevím čím a jak a kam to dát :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Myslim ze dostanes nejen samolepku ale budes mit i bordel v motoru :-)

Proč bordel v motoru..? to jako ta bavlna má tak velký díry,že ti tam lítá kde co?? :kol-31::kol-33:

Jinak ty filtry jdou používat i jak jsou suchý pokud se nemílím a myslím, že až taovej rozdíl v tom nebude, spíš u nich nakoupíš víc věcí a uděláš kšeft.Na to předělávání airbox a ,,šiška" a pod. bych si dal pozor, jde to udělat fakt dost dobře abys tam přivedl jen studenej vzduch je otom plno článků a popisů, záléží jen na každým jak to ,,odbyde" a většinou to každej mrskne jen tak a hotovo.

Já bych to taky vyměnil jde mi spíš oto vyřešit automatickou regulaci teplý/studený vzduch jako tomu je v originál airboxu ještě tomu tak moc nehovím.

Ale na druhou stranu vím, že mi to motoru zas tak nepřidá-takže ještě hledám kompromis. :kol-135:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že to každý chápe takhle, protože má o hodně % lepší průchodnost vzduchu, tak každý si k tomu přidá vlastně i bordel..sice nevím to, jak píše K&N, že filtr něčím napatláte a ten bordel to zachytává a ještě to víc zlepšuje průchodnost. Spíš by mě zajímala odpověď odborníka, abych věděl, že to tak skutečně je :)

Měl jsem půjčený filtr, kterej stojí 350 kč.. :D je to sra*ka, nasadil jsem to prostě na tu hadici co vede od motoru do airboxu a jel.. nedal jsem si s tím práci, jen jsem chtěl vědět jestli to bude lepší a bylo, proto se teď v létě chystám na šišku, kterou povedu od masky, ale zatím nemám promyšlený jak.. jinak auto necukalo a táhlo líp, nárůst výkonu jsem žádnej nepocítil, ale motor prostě fungoval líp i když to bylo z Globusu. Až to bude tak bych možná přidal foto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jezdil jsi s tím jak dlouho??

Jde oto potrápit ten motor až se ti svody ,,rozžhaví" potom totiž v celém motorovém prostoru stoupne fakt teplota kór teď jak bude léto, to je ten problém jezdit dlouho a zajistit ten studenej vzduch, nejlepší je vést to trychtýřem od předního ,,spojleru" rourou a dát nakonec zas trychtýř do kterýho skoro ,,vložíš" ten kuželovej filtr, tím zajistíš čím rychleji jedeš nasání studeného vzduchu který proudem valí až k tomu kuželu, to je podle mě jedna ta lepší varianta + ještě nějáké to stínění ,,plechem.

Pak sem viděl ještě jednu možnost, vyvedeš ten kužel ven z kapoty.. :kol-31::kol-47: nebo vyřízneš v kapotě průduch co také hrne vzduch na kužel...

ale dát to jen tak k motoru nemá dlouhodobej efekt. :kol-135:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi 2 týdny :D ale předtím mi auto cukalo, při rozjezdu hlavně, chovalo se svižnějš..možná jen můj pocit, ale přišlo mi to tak. Jel jsem jednu trasu asi 300 km a jelo to pěkně, vytáhl jsem z MPI 180 km/h mírně do kopečka takže to možná pomohlo a nebo mi vítr přál :D

No řeknu ti, dělat díru do kapoty se mi fakt nechce, :D ta první možnost by už šla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...