Publikováno Březen 31, 201015 r Zdravím, mám octavii II r.v. 2006, 1,9 TDI PD 77kw a jde mi ztuha řízení. Vyzkoušel jsem spousty jiných octavek a je to značný rozdíl. Profíci ze škodovky mě řekly, že na diagnostice nic není a nastavovat to nelze a řešit to nebudou... Když byla ještě v záruce, tak to byly samé výmluvy a teď se jen usmívají a řeší kraviny a prý je to v pořádku. Bohužel je to jen jejich názor. Každý kdo s tím autem jel, tak to potvrdil. Nemá s tím někdo prosím zkušenost? Lze to nějak nastavit ?Jsem docela zoufalý. Koly to není, je to stejné s 15" i 17"....Děkuji S. Upraveno Březen 31, 201015 r od Jaris
Březen 31, 201015 r Autor Nastavit to u Octy I nejde... Já mám OCTAVII II. A opravdu je ten posilovač slabý, tak nevím co stím..... :-(( Ale dík
Březen 31, 201015 r Tak u OII to jde máš na výběr 5 posilovacích účinků. Upraveno Březen 31, 201015 r od acek
Březen 31, 201015 r Autor Tak u OII to jde máš na výběr 5 posilovacích účinků. Omlouvám se, ale jak to myslíš. To se dává do výbav či obsahů různé druhy posilovačů? A kde to seženu. Navíc nemůže to být v něčem jiném, nerad bych vlítnul hned do té nejdražší součástky....Ve škodovce mi tvrdí, že to nejde přenastavit. Mám 1,9 TDI PD 77/105 kupována jako Ambiente. Upraveno Březen 31, 201015 r od Jaris
Březen 31, 201015 r Autor Nic měnit nemusíš jen se vagem dá změnit síla posilovacího účinku. [/q Fakt se omlouvám, jsem začátečník a postupně to auto předělávám a učím se. vysvětli mi to blíže (vago atd). jsem z čech, nevíš na koho bych se mohl obrátit? Upraveno Březen 31, 201015 r od Jaris
Březen 31, 201015 r Táák to je jiná, tam to jde přes VAG jak už psali jiní. Nasravzje se to přes "počítač" /diagnostiku/, i servis by to zvládl, kdyby chtěl
Březen 31, 201015 r Nic na tom není pokud ti po nastartování nesvítí kontrolka servořízení (červený volant) tak je to jen o tom to nastavit vagem za pět minut máš vyřízíno a můžeš frčet.
Březen 31, 201015 r Autor Nic na tom není pokud ti po nastartování nesvítí kontrolka servořízení (červený volant) tak je to jen o tom to nastavit vagem za pět minut máš vyřízíno a můžeš frčet. Díkec fakt jste borci kluci, snad to výjde
Březen 31, 201015 r Tak u OII to jde máš na výběr 5 posilovacích účinků. a kde to najdu ve vagu? vyzkousel bych vsech tech 5 nastaveni, a pak bych si nechal to co se mi bude nejvic libit...skus napsat adresu ve vagu a nastaveni pro vsechny varianty at se s tim zbytecne nebabru...budu ti vdecnej
Březen 31, 201015 r Autor a kde to najdu ve vagu? vyzkousel bych vsech tech 5 nastaveni, a pak bych si nechal to co se mi bude nejvic libit...skus napsat adresu ve vagu a nastaveni pro vsechny varianty at se s tim zbytecne nebabru...budu ti vdecnej I Já, alespoň budu přesně vědět jak v budoucnu......
Březen 31, 201015 r Adresa 44-posilovač řízení - O7 přispůsobení - kanál 01 - 0 je nejmenší účinek ,1 trošku silnější ,2 je stědní, 3 svíc silnější, 4 nejsilnější pro tělěsně postižené. Ale už se to dá zkoušet jak moc to posiluje při změnách hodnot od 0 do 4. to co si vybereš tak dáš uložit potvrdíš změnu kódování a pak dáš číst zkoukneš jestli se to uložilo a hotovo.
Březen 31, 201015 r Autor Adresa 44-posilovač řízení - O7 přispůsobení - kanál 01 - 0 je nejmenší účinek ,1 trošku silnější ,2 je stědní, 3 svíc silnější, 4 nejsilnější pro tělěsně postižené. Ale už se to dá zkoušet jak moc to posiluje při změnách hodnot od 0 do 4. to co si vybereš tak dáš uložit potvrdíš změnu kódování a pak dáš číst zkoukneš jestli se to uložilo a hotovo. Jen pro jistotu, jde to tedy i na OII? Veškodovce mi tvrdily něco ve stylu, že to lze upravovat pouze u fabie a že OII má elektricky posilovač na pevno nastavený.....
Březen 31, 201015 r Neboj na každý OII to jde nejde to pouze na OI asi jste se v servisu špatně domlouvali a nepochopili se navzájem nebo tam jsou úplný tataři co nic neuměj. Teď jsem byl v autě a opisoval postup a zkoušel to.Věř tomu je to tak jak píšu.
Duben 1, 201015 r To záleží na tom jak jezdíš a taky kde a na tom co ti vyhovuje menší účinek jízda po dálnici a větší účinek spíš městský provoz.(záleží na tom jaký máš svaly,pak ti to může bejt jedno) :smich: Jinak asi zlatej střed. Upraveno Duben 1, 201015 r od acek
Prosinec 24, 201212 r U poslední generace serva je již vše jinak...lze sice provést tuto adaptaci, ale každé auto má svojí charakteristiku a ta se tam musí dohrát. Nelze vzít servo z jednoho a přendat do druhého aniž by se tohle nepřehrálo. Teda lze, ale pak se lidi diví, že jim auto táhne ke straně, či volant se chová jinak než by měl. Příklad: 1K0 909 144 M EPS_ZFLS Kl. 195 320 Charakteristiku udává(Superb krátký, sportovní podvozek, přední náhon): Příklad: 2UC = sportovní provedení G53 = tlumení přední L10 = okruh pérování 10 tj. charakteristika 194 Tj. pokud chce opravdu změnu, která se projeví na řízení jedině zkoušet po přestavbě podvozku různé charakteristiky...z GTI nebo RS aut. Kl. 195 - je ta charakteristika...nové servo bude psát chybu než ji tam dohrajete. Upraveno Prosinec 24, 201212 r od ferda25
Prosinec 30, 201212 r Acek, tak ja som to dnes skusal upravit, no nepovolilo mi v aplikacii ziadnu upravu. Akokeby to bolo zamknute. Mate s tym niekto skusenost?
Červenec 19, 20214 r Zdravím, neporadil by mi někdo - mám octavia 2 rok výroby 2008, posilovač tam je 3. generace. Tj. u něj nejde postup na změnu tuhosti 0 - 5 jak bylo napsáno výše. Auto je po nehodě a po ní mám pocit, že jde ztěžka točit volantem. Po ní bylo vyměněno rameno, těhlice, konzole ramene, poloosa. Ale určitě to jde lépe jak např. s vypnutým klíčkem. Diagnostika žádnou chybu nehlásí. Netušíte, čím by to mohlo být? díky za radu Upraveno Červenec 19, 20214 r od stanislavdavid
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.