Přejít na obsah

Vysoká spotřeba


Speedlimit

Doporučené příspěvky

Tak to pak jo, to jsem nevěděl.

Ještě jsem ty přepážky neviděl, ale taky by mě to zajímalo. Já mám jednu brašnu z auto kelly, dá se do ní dát nářadí, lékárnička a různý věci co tě napadnou. Přidělává se to suchým zipem a drží pěkně, je to poměrně praktický. Nebo si tam dej nějákou menší bednu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pripada mi ze takovou presnou ti daji i ve skodovce .. akorad cenu nevim .. tak zkus radit v nejvysim tocivem momentu .. myslim ze 2600 ot. ja to tak zkousim ted a docela to jezdi svizne .. a neuvazoval jsi treba o elektro kole? Nebo kolo s pridavnym motorem jake jsou napr. na sekacce? Parkrat jsem to uz videl.. clovek co s tim motorem jede musi byt hluchy uz po tom 1km ale je to urcite uspornejsi nez auto .. ale nevim jak by se ti jezdilo v zime ve snehu .. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no právě-v zime a ve snehu..a zase druhý problém.to motokolo bude težší atd..a asi i v určitýcgh ohlédech objemnější.. já jsem rád, že si dsomu vytáhnu dco bytzu kolo klasické-výtah nemám a a kolo jinde než doma byc nemohl mít. No-ted tu mí známí říkal, že mi sežene LAMBDU-zadarmo, tak to zkusíme vymněnit, nevím, co je to zač co on nabízí-opticky to vypadá stejně-konektor je také stejný opticky...tak jsem zvědav, skoro bych si troufnul vmněnt sám tak říkajícb "na ulici", ale většinou to nejde povolit, tak se musí sundavat vyfuk atd.....uf,...uf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechvci nejak rozvádět další téma typu brasnicka-koukal jsem i na net-kde mají pro mojí verzi-já mám COMBI-ale nechápu to přichycení- jak se přichytí protikus suhého zipu na na te filcovej koberec, co tvoří vnitřek kufru. A potřeboval bych to bez vybavy-tu už mám----to zas bude, sehnat to bez vybavy..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzdyt htp ma tolik problemu ze ho sezere na opravach! A proc nejezdis na kole kdyz je to jen 1km :D To se ani HTP nezahreje takze mu bude stejne zima..

nelze všechny HTP házet do jednohho pytle, ano 6V má problém s ventily ... já mám 12V a jediný problém co jsem měl na motoru byl s EGR ventilem, ale ten odchází i u 1,4 16V a i jiných aut, MPIčka a šestiventily mají to štěstí že tento problematický eko díl nemají. A cívky? První mi odešla na jaře při 205 000 najetých km ... myslím že to není zas taková hrůza ;), nyní mám 213 500km a pozítří s autem odjíždím bez obav na 1750km vzdálené Bulharsko :p ... nemůžu na HTP říci ani popel :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vsem , jsem sice majitel Octavie 1,9 TDI 81kw ale uvazuju o koupi prave Fabie 1,4Mpi. Bo ted uz nenajdezdim kvuli praci tolik km, jak jsem drive planoval,takze pro me TDI celkem straci vyznam a tak nejak zvazuju ze TDI vymenim za 1,4Mpi :)

A tak to tady procitam a zjistuju, jak je to s tou spotrebou. Ktera verze teda zere vic benzinu 44kw a nebo 50kw ? Jelikos spis bych chtel combika, tak bych stejne mel tu 50kw.

Vim ze tady resite kolik to zere v zime, a je to samosebou dost od toho kdo kam jezdi atd. Ale zajimalo by me, kolik mate asi spotrebu ted v lete ?

Omlouvam se za lehky OT ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam taky kombinovanou spotrebu 6.5L ale kdyz jezdis vice mene mimo mesto a mas hodne lehkou nohu da se i za 5.8 i 5.5 ale musis mit silene lehkou nohu :) ve meste mam 7-9 kdyz na to slapnu tak i 10 podle delky trasy .. zjistuju ze na MPI cim delsi trasa tim mensi spotreba .. ja bych se ale kazdopadne TDI nezbavoval .. tak super motor uz nesezenes .. ikdyz MPI bych rekl je hodne super a 44kw verze zere malo tech 6.5L .. ale 50kw s 2 lambda sondami zere tech silenych 10-15 L !!! Ale nekdo tady vymenil lambdu uz co jsem cetl a pry to pomohlo ze ta lambda na emise je nejaka divna a zvysuje tu spotrebu ale vice nevim .. radeji bych sel do 44kw na fabii to staci na dalnici pri 140 tacho toci nejakych 3800ot. a ma skvele odhlucneni takze o tom motoru ani nevis kdyz mas vymeneny rozvody :) oproti HTP

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to si oponuj jak chces ale jestli prijdes rad ti to predvedu :D Jezdil jsem skoro 2 roky v HTP a obcas jsem se vezl v MPI Fabii strejdy .. je to sileny rozdil :) Ted navic mam svou Fabii MPI a kdyz sednu do HTP a nastartuju myslim si ze motor je na sedadle spolujezdce a odpovidaji tomu i vibrace a trepajici se sedadlo coz i vidim .. je to fakt sileny rozdil jak zvenci tak zevnitr ..

Mozna ze u felici bylo MPI hlucnejsi ale fabka je mnohem lepsi odhlucnena nez HTP

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam taky kombinovanou spotrebu 6.5L ale kdyz jezdis vice mene mimo mesto a mas hodne lehkou nohu da se i za 5.8 i 5.5 ale musis mit silene lehkou nohu :) ve meste mam 7-9 kdyz na to slapnu tak i 10 podle delky trasy .. zjistuju ze na MPI cim delsi trasa tim mensi spotreba .. ja bych se ale kazdopadne TDI nezbavoval .. tak super motor uz nesezenes .. ikdyz MPI bych rekl je hodne super a 44kw verze zere malo tech 6.5L .. ale 50kw s 2 lambda sondami zere tech silenych 10-15 L !!! Ale nekdo tady vymenil lambdu uz co jsem cetl a pry to pomohlo ze ta lambda na emise je nejaka divna a zvysuje tu spotrebu ale vice nevim .. radeji bych sel do 44kw na fabii to staci na dalnici pri 140 tacho toci nejakych 3800ot. a ma skvele odhlucneni takze o tom motoru ani nevis kdyz mas vymeneny rozvody :) oproti HTP

To jsi možná četl můj příspěvěk,já mám taky 44kw ale euro 4 a 2 lambdy a já měnil lambdu za katem,protože mi házela chybu a spotřeba 12-15l a po výměně to spadlo na těch 6,5-7.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem jel taky vzadu v MPI a i tak to bylo o hodne tizsi nez HTP a ani vepredu se to neda srovnat .. ikdyz byly rozvody vychrasteny tak MPI nebylo tak hlucne zevnitr jako HTP :)

A dnes jsem zkousel jak rychle to akceleruje na 100km .. no pritelkyne pocitala a pri klidnych otackach max do 3500 za 27 secund :D Kolik to ma papirove? 14? TO bych to mel tocit do cervena?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to jsi to tocil do cervena az? No ja jel na 1. rychlost trictvrte seslapnuty plyn a otacky max 3000 .. 2. plyn na podlaze a do 3500 a to same az do 4. rychlosti kde to uz jelo nejak 100 .. no trvalo to dlouho hlavne od 80 nahoru :) ale tak nejak mi to staci na ty moje pojizdky a do mesta i na delsi vylety je to rozhodne lepsi nez HTP! :)

Ale docela jsme se oddalili uz davno od tematu o spotrebe v zime :D pardon

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No podle toho kolik ma KW jestli ma 74 nebo 71 proste pres 70 tak ta zere olej do te bych osobne nesel .. navic pro vykon se musi vytacet .. 55kw je nejlepsi z nich co tady ctu protoze nezere olej a vykon na fabii staci .. nekazi se moc jediny problem jsou rozvody remenem .. je to sice tiche ale musis je nejak po 90 nebo 100 nebo po 150 000 km vymenit neivm po kolika ale muzou se pretrhnout ale pokud moc nejezdis nebal bych se toho a zajel bych prvni do skodovky at ti zkontroluji km .. ale neke to delaji za peknou palku jinde zadarmo tak bacha na to :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[Tak je spodívám kolik KW to je....má to ještě jednu nevyhodu-je krátká-já chci COMBI-nicméně zlákalo mne to se podívat i jinde...ale hlavne- je to cca r.v. 2001 a má už ten novější tachometr, světlou palubku atd...no vpydá to uplne jinak než ta moje...a jak je to se spotřebou u tohoto typu??? když ju tak pořád řeším???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mění se okolo 100 000. A nevím jestli se 16V říká i MPI, ale to je fuk.. Čím vyšší výkon, tím víc to žere benzin a i olej. I když by se mi 74kw líbila :) Třeba já jsem jezdil v 59kw 16V a v kombíku - tichý, spotřeba moc pěkná, výbava skvělá a jelo to. Bylo pravidelně servisovaný, takže i to dělá svoje.. ;) ale i tu bych doporučil. Ale je to novější verze, takže bude asi dražší no. A co jsem četl tady na foru tak 55kw vede.

Jestli je to 2001, tak tachometr je jen vyměněnej za ten novej, ale to je taky asi jedno. Nový tacháče se dělali až snad od 2005.

Když to shrnu, tak všechny 1,4 jak MPI tak i 16V, tak všechny mají + - 7litrů/100km..pak už hraje roli jak se o ní kdo staral

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to jsi to tocil do cervena az? No ja jel na 1. rychlost trictvrte seslapnuty plyn a otacky max 3000 .. 2. plyn na podlaze a do 3500 a to same az do 4. rychlosti kde to uz jelo nejak 100 .. no trvalo to dlouho hlavne od 80 nahoru :) ale tak nejak mi to staci na ty moje pojizdky a do mesta i na delsi vylety je to rozhodne lepsi nez HTP! :)

Ale docela jsme se oddalili uz davno od tematu o spotrebe v zime :D pardon

No něják za 4000 ot. jsem se dostal u každý rychlosti. Ale když jsem si dával s klukama závody tak jsem dostal přes zadek.. :D njn málo koní na těžší auto. Ale mě to vyhovuje, to auto nemám proto abych závodil, takže co :) pravda, odbočili jsme :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...