Přejít na obsah

Vysoká spotřeba


Speedlimit

Doporučené příspěvky

Ok- tak ted jsem učinil další vešlké poznání. Mel jsem za to, že takováto moderní auta ukazuji rozsvícení kontrolky SPOTRBA-REZERVA a při skutečném nedostatku benzínu a né při každém naklonění auta-jako např FAVORIT a pod. Vzhledem k tomu, že nemám PALUBAk, pro mne je tento zpusob zjisštěni spotřeba jediný možný-po rozsvícení REZERVa natankovat určité množstváí paliva-a kolik na to ujedu. Dnes jsem chtěl neco takového udelat a při prujezdu kruhákem-auto nakloněné- ...REZERVA. natankuji 3 litr benzínu- po otočení klíčkem- houká REZERVA, dotankuji další 2 litry-REZERVA- říkám si, to není normální-odpojim baterii a cca 20 mninut čekám...nasledně po optočení klíčkem již vše OK. jel jsem takto mimo město. vesměs dvouproudovka a na 5 litru jsem najel 80 km...rychlost cca 110-120 km..kolem 3000 otáček. pak došel benzín-REZERVA-doleji 3 litry-opět REZERVA -VYP-ZAP baterie-opět vše OK.....akorát po tom mestě-couračky...ale motor permanentně ohřáty- nikde jsem neodpočíval více než 1 hod..jsem najell na 3 litry jen 27 km........ jenže opět VYP-ZAP baterie....REZERVA až po 1.5 km od rozjezdu........opět VYP-ZAP baterie ..REZERVA opět až po 1.5 km.........

je mi jasné, že VYP-ZAP baterie vypínám všechny obvody.....ale je tohle normální....??to je pak jakékoliv měření naprt, protože PLOVAK tam hnedle jaksi při sebemenším poklesu hladiny "dá REZERVU"....ale situaci už pak jhaksi nevrátí..., po VYP-ZAP baterie zřejmně asi čeká, až se situace začne vyhodnocovat během jízdy...., nebo já nevím, jak to je......?????.aAe ta REZERVa a dolití 3 vlastně 5 litru paliva... a dále se signalizací REZERVA-to mi nějak leží v žaludku.

Máte někdo nejaké podobné zkušenosti????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měření spotřeby tímto způsobem je na dvě věci lol, pokud se chceš dobrat směrodatných čísel, tak tankovat do prvního vypnutí pistole a pokud možno u stejné pumpy, pak můžeš počítat spotřebu mezi jednotlivými tankováními. Takové dotankovávání aby zhaslo hladové oko je naprd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já nevim jestli nebude lepší když to auto prodáš, neustále něco píšeš o moderním autě vs Favorit a za chvíli se z tý Fabie asi zblázníš :)

Spotřeba co ti vyšla mimo město je OK a na město také, takže ti žere normálně.

Pokud ti zahouká rezerva a ty ostře projedeš zatáčku, nemělo by se ti stát že ti hladový oko ihned zhasne a naopak. Je naprogramovaný tak, aby hlavně při nízkém stavu benzinu tě neotravovalo ( tzn nějakou chvíli vyhodnocuje stav a ten pak zobrazí )

Může to být čidlo polohy plováku, nebo ŘJ a nebo něco mezi ( kabely, ukostření )

Zkus prohledat fora, myslim že se to tady již řešilo...

Jediný spolehlivý jak zjistit kolik ti auto žere je vzít plnou, ujet min 100 km klasickou jízdou a pak dotankovat zase plnou u stejného stajanu a propočítat...

PS: Jinak nevim jestli je rozumné pokaždé odpojovat baterku

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by zajímalo co od toho auta vůbec očekáváš. Mě přijde mi, že to auto nesnášíš..sice nevím proč, ale přijde mi to tak. Pokud ti jde o spotřebu tak jsi neměl kupovat 1,4, ale něco menšího, to je taky v elektronice.. A ta spotřeba je normální. Jelikož máš tu nejžravější MPI jak tu někteří psali tak ta spotřeba sedí ;)

A ten ukazatel může ukazovat při projetí zatáčky, nebo kopce něco jinýho. Vždyť ten benzín se v tý nádrži vlastně pohybuje a aby mohl plovák zjistit hladinu, musí se ustálit. Není to žádná chyba, je to normální. Ale pokud se nemýlím tak to dělá většina aut ne?

A abych podotkl, ten motor může v nízkých otáčkách normálně jezdit. Nejvyšší točivý moment má oproti jiným autům poměrně nízko, okolo 2500, což je akorát a proto může jezdit na nízký otáčky. Mám 44kw a nízký otáčky mi nedělají vůbec problém.. Tak se toho vůbec neboj ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam 1.4 MPI 44kw .. jezdim po meste za 6.5L kdyz jedu usporne .. kdyz na to slapnu tak za 9 az tech 10 a taky se mi to zda dost ale tak vynahradi mi to motor kultivovanym chodem,tichym zvukem ( vymenil jsem rozvody je to sileny rozdil ) a je taky zivejsi nez HTP se kterym porovnavam a na dalnici mi to vrati nizkou spotrebou .. mel sis koupit 44 kw a nez sis to auto kupoval tak ses mel informovat treba tady na foru je tu toho plno o silene spotrebe u 50kw fabie .. zkus vymenit tu lambdu a uvidis .. a hlavne zmen styl jizdy .. ja se rozjizdim na rovince na 1200-1400 otacek .. uplne bez problemu u 1000 uz to vibruje a dusi se a do kopce se da rozjet i na 1500 ot. ale u 2000 si uz rikam ze nicim spojku s 3500 ot. se ti musi kola protacet ne? To mas i peknou spotrebu pneumatik .. A zkus radit u max 2900 az 3000 ot. a predvidat .. brzdit motorem, neslapat na podlahu a uvidis ze se dostanes na 10 litru po meste bez problemu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky za rady, je pravda, že jsem se při koupi tohohle křápu nikde neinformoval-bohužel..scháněl jsem v ten čas -březen 2010-FELICII- nejakou poslední...r.v. 2002.., ale ty co jsem videl, už také nějak-nekde rezly. pak jsem videl tu FABII hezká barva novější vůz-nemůžu přeci koupit horší vuz, než jsem měl /FELICIA COMBI r.v 1996/...jako nemůžu pochopit, jak takhle zkurvená SKODOVKa mohla udelat ohledně motoru-spotřeby- krok do zadu.-...

Ale zpet k onomu problému, rozumím, že čidlo dlouhodoběji vyhodnocuje hladinu- a pak pošle impulz REZERVA. ale to dotankování 3 vlastně 5 litru.. a nadále REZERVA- to asi není OK? Ináč ta kontrola dotankováním do zastavení čerpadla stojanu je také na prt....ono v té trubce do nádrže to pokaždé cákne-špolouchne jinak...a následné vypnutí je také pokaždé jinak,,,,,

Já to prodám......ale vubec nevím, jaké jiné auto si koupit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co je vlastně c té nádrži ohledně info o stavu paliva-??plovak s čidlem-každé samostaně-nebo pohromadě-či ještě neco jiného??Pod zadními sedačkami jsem našel jakéso zařízení.zz nehož vedou kabely...to je ono??nebo to je čerpadlo? u té vymněny LAMBDy.musí se to mazat ještě nejakým tesnícím pžřipravkem. nebo jen našroubovat?? Známí by mi tu možná nejakou LAMBU sehnal- jako pujčil-za nejaké cigarety atd...prý je nářez to sundavat-většinou nejde povolit, občas se i zkurví závit....bohu dík-když jen na LAMBDE.......uf----uf-...žádná legrace...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli budeš používat slova typu křáp a zkurvená Škodovka tak ti za chvíli asi nikdo neporadí...

Jaký krok zpět ohledně spotřeby ? ta spotřeba je OK na tu dobu co auto vzniklo, jenom musíš vědět k jakým účelům to auto použít. HTP žere málo ve městě ale zase na dálnici může být MPI i o půlku úspornější...

Ty chceš velké auto s malou spotřebou, jelikož jezdí mini couračky tak diesel nepřipadá v úvahu a když už budeš mít peníze na velké auto s moderním motorem aby nežralo ve městě tak stejně nepočítej se zázračnou spotřebou. To by jsi si musel koupit malé auto s moderním motorem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MPI je moc dobrej motor, akorát by mohl mít větší sílu, ale jinak si třeba já nemám na co stěžovat. Jestli chceš nízkou spotřebu, kup si 1,2 TSI, je to úplně novej motor a spotřeba je parádní. Když tak nadáváš na škodovku tak ten motor má třeba i VW..ale nový auto s novým motorem stojí dost, takže si moc nevybereš ;) jestli chceš tohle prodat, tak si kup místo toho 16V 55kw, lidi to moc chválí, pokud by jsi zůstal u Fabie..a jestli chceš větší auto, kup kombik..

V nádrži je plovák určitě s čidlem, ale jak to tam je ti neřeknu..ani jsem to nikdy neviděl. Ale čidlo bude v poho když ti to ohlásí rezervu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Felicia byla větší, ona byla taková vykuchaná, novější palubky maj tendenci člověka obklopit ale pořád zůstavá dost místa, Pouze větší lidi nebo lidi co seděj "divně" mají pak problém. Mě velikost Fabie vyhovuje, mám 177 a jsem hubenej. Jediný co mi trošku vadí je široky středový panel, nechápu proč to tam furt dávaj když už dobrých 12 let na to lidi nadávaj.

To nová Fabka je na tom ještě hůř s místem do stran a středový panel je ještě snad širší. Ale zase vzadu je tolik místa na nohy.....

Nová Fabka jinak neni špatná, TSI je fakt dobrý motor, ale když to srovnám s první Fabkou, tak mi dvojková přijde taková odfláknutá, polstrování v interiéru i v kufru apod.

Třeba nevim proč v dvojkový je odpočívadlo na nohu udělaný z takový materiálu že mi na něm kloužou boty :)

PS: MPI aby jelo holt musíš vytáčet, ale jak se to rozpohybuje nad 80, tak už jede celkem slušně :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ted nevím....tak že mám pravdu-aby to jelo-tak to musím vytáčet-což prý podle jinývch má vliv na spotřebu..neb oni řadí pod 2000 ot. Jo-taky jsem nechápal, ten prostor předni sedadela-opěrky a zadnio sedačky...... i když....na zadní sedadla si sedla moje hodně nemouhoucí mamka a na přední sedadla si sedlla cca 180 cm pani, pak se ta, nejak "holky srovnaly" a další jizda byla naprosto v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem taky 1,4 MPI 44kW a můžu říct že průměrnou spotřebu jsem měl 6,2. Je pravda že popojíždění do 5 km jsem tu spotřebu měl taky 10 - 12 l na 100 km, ale když jsem vyjel na aspoň 15 km cestu tak nebyl problém jezdit kolem 6 - 6,5 l na 100 km i míň záleželo na trase, otáčky jsem přes 3000 nikdy netočil. A s tou rezervou jestli si myslíš že když dojedeš na rezervu a natankuješ 3 litry, že ti rezerva zhasne tak jseš na velkým omylu, koukni se na nádrž jakou má plochu a při nalití 3 litrů ti hladina stoupne možná o centimetr a to ti plovák ani nezaznamená. takže jesli chceš vědět kolik ti tvá fábie žere tak musíš brát víc benzínu nejlépe plnou a to ještě několikkrát abys zjistil kolok ti opravdu bere. A jestli si myslíš že jiný motory nežerou tak jseš na velkým omylu, benzínový motor když budeš honit tak budeš mít vždy vysokou spotřebu. Mám teď 1,4 TSI a když jedu v klidu tak mám spotřebu 6,5 - 7 l na 100 km a když na to šlápnu ta spotřeba jde hodně rychle nahoru 8 - 10 l na 100 km. Z toho plyne, že pokud chceš mít malou spořebu kup HTP nebo musíš jezdit lehkou nohou.

Editováno: , autor: z.docekal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ted nevím....tak že mám pravdu-aby to jelo-tak to musím vytáčet-což prý podle jinývch má vliv na spotřebu..neb oni řadí pod 2000 ot. Jo-taky jsem nechápal, ten prostor předni sedadela-opěrky a zadnio sedačky...... i když....na zadní sedadla si sedla moje hodně nemouhoucí mamka a na přední sedadla si sedlla cca 180 cm pani, pak se ta, nejak "holky srovnaly" a další jizda byla naprosto v pohodě.

buď můžeš točit do 2500 a bude žrát málo ale nepojede

nebo točit do 3500 a celkem to pojede a spotřeba bude taky v normě

nebo točit nad 3500, auto pojede ale spotřeba už nebude OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele ja mam taky 1.4 MPI 44 kw .. nemam ji dlouho ale myslim si ze jsem se sni taky naucil jezdit .. kdyz jedu kratkou trasu treba tech 5km .. tak mam spotrebu 8-9 litru .. navic kdyz je studeny motor a je to ve meste .. ale kdyz jedu delsi trasu tak taky mam prumer tech 6-6.5L .. radim ve 2800 otackach a vetsinou to spadne na 2000 a maximalne na 1900 .. rikam si ze to mozna pod 2000 podtacim ale u 2800 uz to ma takovy zvuk ze me prijde ze to vytacim moc .. obcas to pres 3000 taky pretocim ale ne casto (na dalnici 3600ot. a jede to krasne 130 GPS) jede to slusne a ikdyz na to trochu slapnes tak to ma taky prumer ve meste 7-8 litru a jede :) ale musis umet predvidat .. je to fakt dobrej motor a ve felici mela 1.3 MPI 50kw ne? Tak je jasne ze jela rychleji .. a ikdyz chces spotrebu hlavne nekupuj HTP ani HTP 12V! Radeji fakt TSI ikdyz nikdo ti jeste nezaruci ze vydrzi tolik co MPI ..

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HTP je dobry na spotrebu jenze tolik problemu co s nim je (podpalene ventily,odchazejici civky nam uz i vstrikovaci ventil,znamy mel zniceny valec) .. a v HTP 12V mizi olej takze taky neni super .. a octavie 1.9TDI je dobrej motor ale jestli najdes takovy ktery nema stoceny tachometr a ma oreginalni nesfalsovanou servisni knizku tak pred tebou smekam :) a krade se .. silene. A jestli budes jezdit couracky po meste tak budes mit i s nim 7 litru na sto ani se neohreje .. pro tebe je vhodny benzin takze bud 1.4 44 kw nebo predelat tu tvou do plynu a treba aspon trochu se ti to vyplati a nebo TSI .. pokud prezijes problemy s HTP tak i htp je dobry .. :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1km do práce na to není ani potřeba auto..to se vážně nemůžeš divit, že ti to žere.

Pokud budeš řadit do 2000 ot. tak to sice moc nepojede, ale ve městě je to úplně v pohodě.

Octavie je zase větší a těžší, takže by se ti moc nevyplatilo.. A TDI je na takovou krátkou trasu k ničemu, jsou to motory dělaný na dlouhý cesty, dálnice a okresky.. Ale slyšel jsem, že má Octávka teď nevím jestli kombi nebo sedan, málo místa vzadu. Ale možná je to výmysl, nemám ji..ale i tak v ní bude víc prostoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzdyt htp ma tolik problemu ze ho sezere na opravach! A proc nejezdis na kole kdyz je to jen 1km :D To se ani HTP nezahreje takze mu bude stejne zima..

a nesežere, problém měla nevíc ta první nejslabší verze, ty poslední a starší výkonější už jsou celkem OK. Jasně pořád to má mouchy ale už to neni tak kritický že ti v 50-ti odejde motor.

A autem myslim musí jezdit kvůli zdravotním problémům.

Co se týče problému s místem vzadu tak to bylo pouze u první verze Octavie ( a ještě řidič musel bejt ten typ co u řízení leží )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jednoznačne plyn, na feldu zabudni, bude ti hniť na počkanie, furt to budeš lepiť a čo ušetriš na benzine minieš na plechoch a bude to vypadať jak vrak, oktavku tdi som povodne chcel aj ja, ale, ako to tu jeden pisal, nezoženieš nič poriadne a ešte k tomu draho a kradnu sa fest, stačí si pozrieť štatistiky - jednoznačne najkradnutejšie auto, možno by si mohol skusiť 55kw verziu, ale mna nejak neočarila, lepšie mi vyhovuje moja načipovaná 44kw-atka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já doí práce musím autem.jeden km bouhuželo neujdu-zdravotní problémy- maximálně ted v létě to můžu vzít na kole...ale v zime...bezpodmínečně autem....nevíte nekde. exitují do tohoto typu vozu nějaké-jakési brasnicky, nebo plastové boky, nebo nejaké přepážky do toho prostoru, jež je na obou stranách ve vntřku kufru zýa zadními blatníky a "koncem vozu"?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...