Přejít na obsah

Vysoká spotřeba


Speedlimit

Doporučené příspěvky

jenom pár věcí,

74kW verzi nebrat, je u ní větší pravděpodobnost že bude žrát olej ( což není takový problém ) ale je to to motor dělaný na 98 oktanový benzin. A hlavně díky špatnému zpřevodování se tento motor musí vytáčet... má stejný krouťák jako 55kW verze ale o 800otáček více. Bude žrát tak o litr víc jak 55kW verze. Zase co vidim u ní plus je to, že s takovým motorem už byla většinou hodně dobře vybavená Fabka.

Já osobně bych bral 55kw verzi, ale rozhodně novější minimálně po faceliftu ( 2004 rok výroby a vejš ) Má odstraněná plno dětských nemocí jako servo, pazvuky z palubky apod. + je novější:)

Co se týče nových budíků, nevím nic o tom že by v roce 2001 byla nějaká změna, pouze s příchodem faceliftu ( stejně jako volant + odstín palubky a nárazníky - což každý ví :) ) a to mi ještě přijde ten starší hezčí ( tachometr a otáčkoměr je v poho, ale ukazatel teploty a paliva je hroznej )

Jinak i škodovácka 1.4 i od VW je oboje MPI ( vícebodové, vstřikování do sání ). Pouze se to tak divně značilo. Škodovácka 1.4MPI a od VW 1.4 16V ( + kW ). V současný době se dvojkový Fabie prodávají s motorama od VW označený MPI :) 1.4 16V MPI. Ono by to asi dřív vypadalo blbě pro škodováckej motor kdyby v nabídce bylo: 1.4 8V MPI a 1.4 16V MPI. Takhle 1.4 MPI vypadalo "nabušeně" a 1.4 16V také :)

úplně nejlepší by bylo koupit 1.4 16V 59kW verzi, dělala se ke konci výroby první Fabie, ale to už jsou jiné peníze...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevyznáte se nekdo v LAMBDA SONDACH-dostal jsem tu jednu novou-vyrobce AUDI-prumer zavitu sedi-ale počet drátu nikoliv..kolik mám na voze-to ted přesně nevím, v AUTO KELLY od BOSCHE mela 6 drátu, tahla má jen 4. Zkouším zadat do internetu ty udaje z L.S.-ale vyhledavač si ty jednotlivé položky čísel "rozhodí" po svém a vyhodí mi udaje-nesmysly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já nevím, ale já jsme dnes prohlíželo ten konektor za LAMBDOU...ve voze- a mne jde z neho 6 drátu...., alespon od toho konektoru směrem k motoru, a u té LAMBDY v A.KELLY bylo drátu 5. ale třeba už z toho blbnu..ináč dnes se povedlo zajímavé zjištění...trochu jsem přizpusobil jizdu jak zde píšete-radíte-ale opravdu to nejede...nicmeně za poslední 3 dny-"poctivé" couračky po meste- snad jen jednou jsem byl zde ve vesnici-4 km od mesta....a spotřeba 9ll/100 km..a to mi ještě nehoukala kontrolka REZERVA.....tak snad se blyská na lepší časy....takovouto spotřebu už dále řešit pochopitelně nebudu-to je OK...říkám si jen, jestli jsme dneska nejak nepohnul s tím konktorem-drátky...a tam byl jaksi nalomenej drátek nebö tak nejak....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na ty tve couracky po meste a nejdelsi trasa 4km je 9 litru krasnych teda .. vlastne polovinu te cesty jedes s uplne studenym motorem .. nevim jestli ta lambda pomuze :( Ja kdyz jedu 4 km a mam studeny motor tak s mou normalni jizdou mam prumer 10-11 litru .. ve meste :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

e studeným motororem? Ten mtor byl satudený jen prvních cca 10 km...pak už to je jen teple..stejne tak jako v zime...jak jsem popisoval na zčátku-ráno při ceste do práce 1 km se to neohřeje-spotřeba ccaa 20 litru-co já vím????-to je jasné!!!!!!!ale odpoledne..kdy najezdím tak 20 km couračkami behem cca 1 hod-ten motor vychladnout nestačí....já už s tím nic delat nebudu-ta včerejší spotřeba zjištěná-to jsem si s tím opravdu hrál, diokázal jsem i rozjezdy z volnoběhu..-s teplým motorem. to bylo jako "laboratoratorní"-tak že počítám s tím, že pak normálně to bude tech 10 litru...ale i to je s přihlednutím k tomu-co zde již bylo napsáno o 1.4 MPi /AQW/ dobrá spotřeba..ted si tam nechám nainstalovat dalkové ovladaní centralu-asi přímo SKODOVKOU, sice prodavají jakési sady za cca 1 tis K4 a já se považuji za pruměrného elektrikáře, ale ta kvaliota těch sad .....pak se to nekde začnew samo otvírat....fuj....fuj...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkoušel jsem to psát do tématu el. stahovaní oken-ale tam nikdo neodpovídá..myslíte, že mužu neco zkurvit-když si ženu el. motory...uplne jednoduše to zapojím na spínač a celé to přopojím na nějaký kontakt, kde je po sepnutí klíčku 12 V. co vím, tak i v klidovém stavu to odbery-proto jen po zapnutí klíčku. Oni mi zítra budou montovat dalku central, třeba budou mít "rozhozené dveře" tak že by to už nechaly a já jen osadil motory atd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pardon ja myslel ze jsi najel 10km za cely den tak to pak jo .. ale i tak myslim si ze kdyby jsi jezdil souvisle bez vypinani motoru tak tu spotrebu srazis na tech 7 :) Ale i tak na takovy motor 10L krasnych .. az budou eko zony tak se budes radovat ze mas eko 4 a vsude muzes .. ja mam eko 3 a budu muset polovinu mesta objizdet :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se včera dostal na spotřebu při couračkách po mestě na 8.3 litru ve meste.ale to jsem to fakt šetřil, řadil mezi 2000-2500 otáček-mimo kopec-i na rovine to nekdy nechtelo moc jet a se svými nemocnými nohy se naučil rozjíždět z volnoběhu-s teplým motorem a né pokaždé se to pochopitelně povedlo.. :):):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja se rozjizdim na 1200 ot. :) bohate to staci a necuka to :) me by ukamenovali ve meste kdybych se na zelene rozjizdel z volnobehu :D a proc myslis ze jsi ho dusil kdyz jsi radil ve 2500 ot.? Vzdyt ja taky tak jezdim a prijde me to dobre .. koukni na krivky tociveho momentu

http://www.railweb.s...a/Mot_Fabb.html

Myslim ze tva spoterba 8.3 L po meste je vpohode uz .. ja mam taky 7-8 ale kdyz jedu kratkou trasu tak klidne 12 jak jsem meril :)

Asi se ti moc dobre nejezdi s nemocnyma nohama ze :(

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no- já jsem totriž chvili jezdil s FAVORITEM a vcelku mohlo dojít k efektu, -poslech motoru- že FAVORIT oproti FABII při stejných otáčkach "řve" a já si to možná naposlouchal...a podle toho jsem jezdil i s FABII...no-spotřeba 8.3 je naprosto v pohode...asi udelám to-že se zkusím projet s jinou FABII stejného typu..abych porovnal..me se ted zdá, že ta FABKa po přeřazeníá netáhne...to FACKO se při přeřazení rozjíždí líp....ale to je fakt nejlepší porovnat s jiným autem stejného typu...případně i trochu okoukat, jak s tím deotyčný jezdí...jenže on to má jako služební..a tak spotřebu neřeší....- Onehdy mne mojí FABII vezl servismen domů- jely jsme do takového kopce...ptal jsem se hgo, jestli se mu to neznbá naké pomalé....on to do toho kopce vytočil přes 3000-3500 otáček--na trojku..mne vstavaly vlasy na hlave..pak dal čtyřku .. a řekl..to jede dobře.......ale bavil jsem se s jiným...ten má poslední FABBII 1.2 HTP..a do toho samého kopce to musí rozjet na 80 km /na jeho otáčky jasem se nezapta/ a pak teprve může dát čtyřku-no-třeba to chce fakt nejak zmenit styl jízdy...já už jsem do toho vozidla dnes investoval 3500 Kč za dalkové ovládání centrálu....tak už si toi musím nechat..prodávat to nebudu...s nohama až takovej problém není..zvládám spojku atd...ale nejak ta tecnika jízdy....možná fakt zbytečně jezdím styl FAVORIT..a člověk jak to mění-FABIE - FAVORIT - FAVORIT - FABIE taqk nekteré věci už nevnímá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jakýho jsi měl favorita, já měl před fábií 1,4 MPI 44kW favorita 1,4 47kW a můžu říct že pocitově fábie jela líp aniž bych musel ji vytáčet. Taťka měl favorita stříkačku kW nevím a ten jezdil pocitově hůř než můj. Spotřeba u toho mého favorita byla přes 9 litrů na 100, protože aby kapku jel tak jsem na něj musel pořád šlapal. U fábie jsem měl průměrnou spotřebu o 3 litry menší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pokud mohu jen orientačně odbočit--řešil se tu nekdy problém u jednoduších verzí FABIE-jež mají otvírání 5 dveří jen bowdenem-aby to šlo nejaqk elektricky-spinačem a člověk nemusel kvuli otvírání kufru chodit "k přední sedačce" Ve značkovém servisu jsou z toho bezradní a prý bych se nedoplatil....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cosby, Vaša, Ferda, Milhausek, Rolbař a další Elektrokutilové tady na foru.

U mě to tuším staálo 2500. Dva klíče, zámek do levejch dveří a spínací skříňka. Ale vo třítlačítkovým klíči tady toho je mrak.

Rozcestník:

ALARMY, CENTRÁLY, KOMFORTKY, EL.OKNA - rozcestník

El. otevírání 5. dveří Jak dodělat

Ale to už je velkej off topic.:spam:

:noot:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Netrvalo to dlouho, a poridil jsem Fabii Kombi 1,4 MPI AME. Ted jsem to priblizne meril kolik si to vezme na 100km. Jezdeno po okreskach a pak motani po Zline atp. Spotreba me vysla priblizne 7,2litru. Takze si myslim, ze kdyz bych s autem jel nekde veci dalku, a moc to nehonil, tak se dostanu kolem 6,5litru na 100km.

Me jde prave o to, ze ted o vikendu pojedu do Prahy po dalnici. Takze zvazuju, jak rychle s Fabii upalovat, abych mel co nejmensi spotrebu ? Jakou mate zkusenost s timto motorem na veci dalky ? Jelikos jsem si nejak navyknul na TDI a SDI motory, tak MPI je prome ted zase neco noveho :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja najezdil s MPI uz par dalek (mysleno vkuse vic jak 150 km aspon) a spotreba .. kdyz jedu 130 a neni moc kopcu da se dostat i na 6.1 to je muj record ale kdyz jsou kopce tak tech 7 .. kdyz jsem jel 110-120 tak 5.8 .. je to kombinovana ale prevazovala dalnice .. jinak pri 130 spotreba nejak 6.5-7 zalezi na ceste a pri 150-160 uz to je kolem 10 takze bacha :) ale i to se da dlouhodobe kdyz je motor vpohode ..oproti HTP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...