Publikováno Duben 14, 201015 r Dobrý večer. Mám problém. Po ujetých zhruba 30-ti kilometrech se rozsviti kontrolka mazání, airbag a servo. Přestanou jít budíky, osvětlení palubovky..motor běží, vše funguje jak má, jen nejdou blinkry. Jednou nejde otáčkoměr, jde tachometr a naopak, taky se stane, že neukazuje palivoměr. Jde o Fabii 2003 50KW MPi. Má s tímto někdo nějakou zkušenost? Děkuji
Duben 15, 201015 r musis to hodit na vag. osobne nepredpokladam, ze by tam bola pricinna suvisoslkost prave s ubehnutymi kilometrami. na tvojom mieste by som si este precital temu o kablovom zvazku v motore.
Duben 15, 201015 r Autor na vagu to bylo uz 4x. Na nic nepřišli. Svazek je v pořádku. Už mě to stalo 2500 a stale to neni v poradku Upraveno Duben 15, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Duben 15, 201015 r No a co bylo v závadách? Chyby v komunikaci?? Optimální by bylo, kdyby jsi měl napojenou diagnostiku ve chvili kdy to blbne. Načíst gateway a zkontrolovat bloky nam. hodnot 125 a dál. A jesli v tu chvilku jedou stěrače- to taky ovládá centr. jednotka.
Duben 15, 201015 r Autor žádná závada nenalezena, jen nějaký pokles napětí. Ve škodovce si s tim neví rady. Prej že je to baterkou. Koupil jsemnovou a problem přetrvává
Duben 16, 201015 r Autor Dobíjení je v pořádku...Je možný že je nějakej studeňák v přístrojovce? Upraveno Duben 25, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Duben 16, 201015 r Podozrievam studený spoj. Buď v prístrojovom štíte, ale ešte pravdepodobnejšie na niektorom z kostriacich bodov v prístrojovke. A s tou baterkou je to blbosť, v prvom rade by nešlo naštartovať, ak by bola zlá.
Duben 16, 201015 r Tak mě napadla jedna věc. Jednou jsem měl poškozený závit na šroubu obalu převodovky na kterým držel kabel ukostření motoru. Občas se to rozhodlo že se to ovolní a ztratilo to kontakt. Bylo to taky na OHV.
Duben 18, 201015 r Autor Dnes se stalo, že na budíku se objevil error. Takže nevim. Byl jsem s tim u odbornika, mel venku pristrojovku. Neco tam pry letoval. Ujel jsem po tomto 130 kilometrů a opět problikla přístrojovka. Stále neopraveno...netuším, co mám dělat Upraveno Duben 25, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Duben 28, 201015 r Mám stejný problém, akorát mám fabii 1,9TDI rok 2001, když zhasnu motor, už nenastartuju, ale pokud pokračuju v jízdě, baterka se jakoby začne dobíjet a kontrolky začnou po jedné zhasínat. A pak bez problému nastartuji...
Duben 30, 201015 r Právě že nic nesvítilo, ale v servisu mi taky řekli, že je to alternátor prý uhlíky nebo mostek.... Auto postupně vypínalo zařízení, od airbagů, přes posilovač až po blinkry a světla... Edit: Tak po vyjetí ze servisu a výměně alternátoru, mám pořád stejný problém.... Takže vážně nevím co s tím... Zkouším ještě tohle: Upraveno Květen 25, 201015 r od Standis
Květen 11, 201015 r Takže auto je prý opravené a chyba opravdu byla v uhnívajících kabelech. Auto mám den ze servisu, tak se uvidí do budoucna jestli je to v pořádku...
Květen 22, 201015 r Tak mě se objevil podobný problém - postupně se vypinalo vše co je na elektriku až zustal běžet jenom motor. Kabelový svazek je rozmotany tak jsem šel po Altiku. Ten sice dobijel, ale pro jistotu jsem ho vypačil a odnesl na kontrolu - závěr: Altik je OK. Vyměnil jsem řemen, pročistil kontakty a momentalně vše vypada že je OK - ujeto 150km a bez naznaku problemu. Na Vagu se mi ale v ŘJ motoru pořad objevuje jedna chyba a nevim vo co go tak bych chtěl požadat o radu zkušené: 17911 - Signal zatizeni od svorky alternatoru DF Nesmyslny signal P1503 - 35-00 - - prosim o radu kde hledat dál. děkuji
Květen 25, 201015 r Na googlu jsem našel tohle: cislo chyby: 17911 signal zatizeni pro svorku DF alternatoru - neverohosny signal pricina regulator dobijeni alternatoru vadny , alternator vadny, narusene vedeni mezi alternatorem a RJ motoru mozne projevy: nizke palubni napeti, alternator nedobiji doporuceny postup: kontrola nebo vymena regulatoru dobijeni kontrola nebo vymena alternatoru Jedná se o převzetí z níže uvedené stránky.... http://pandora.idnes.cz/part/2006/1/23529 http://translate.google.cz/translate?js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.fabiaclub.pl%2Fforum-pl%2Fviewtopic.php%3Ft%3D2710&sl=pl&tl=cs http://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&tl=cs&u=http%3A%2F%2Fwww.tigerstyle.co.uk%2FphpBB3%2Fviewtopic.php%3Ff%3D8%26t%3D41114%26start%3D0 Upraveno Květen 25, 201015 r od ware007
Květen 27, 201015 r Taky mi dneska cestou z práce začalo zlobit dobíjení.Podsvícení budíků se snižovalo a pak se rozsvítila kontrolka bezpečnostních pásů a vyplo se servo,tak jsem zastavil,nechal běhat motor,otevřel kapotu a zahýbal s konektorem na alternátoru a světe div se ono to pomohlo,takže zítra to musím zkontrolovat a asi vyměnit ten konektor,protože je trošku polámanej
Květen 28, 201015 r Na googlu jsem našel tohle: cislo chyby: 17911 signal zatizeni pro svorku DF alternatoru - neverohosny signal pricina regulator dobijeni alternatoru vadny , alternator vadny, narusene vedeni mezi alternatorem a RJ motoru mozne projevy: nizke palubni napeti, alternator nedobiji doporuceny postup: kontrola nebo vymena regulatoru dobijeni kontrola nebo vymena alternatoru Jedná se o převzetí z níže uvedené stránky.... http://pandora.idnes.cz/part/2006/1/23529 http://translate.google.cz/translate?js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.fabiaclub.pl%2Fforum-pl%2Fviewtopic.php%3Ft%3D2710&sl=pl&tl=cs http://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&tl=cs&u=http%3A%2F%2Fwww.tigerstyle.co.uk%2FphpBB3%2Fviewtopic.php%3Ff%3D8%26t%3D41114%26start%3D0 máš přerušený drát mezi RJ motoru a alternátorem.. nejčastěji uhnivá ve svorkovnici u startéru..
Květen 30, 201015 r Dobrý den, mam problém a už jsem zoufalej.Mam v autě Magicar 100 a nechal jsem ho zaparkovaný v garáži.Fabia RS ročník 2004.Přišel jsem do auta, potřeboval jsem jet natankovat a budíky mi zhasly, autorádio se seklo a konec.Vylezl jsem ven a z důvodu pasivního zamykání se auto zamklo..otevřel jsem ho..ale otevřely se mi dveře jen za řiďičem.Tak si řikám, že to je baterkou.Poté už se mi neotevřely žádné dveře a já na prášky,protože jsem si tam nechal věci.Vlezl jsem pod auto a zatažením za lanko si otevřel kapotu.Baterka totálně vyždímaná.Zkusil jsem tam napojit jinou, ta byla plná šťávy..ale auto mi začlo houkat v kuse a jeli stěrače a blinkry svítili.Prostě cirkus.Na ovladači na displeji mi všechny ikony dávno zmizely při vybití baterky, ale i teď nenaskočili.Máte s tím někdo zkušenost? Odepište co nejdříve, moc děkuju
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.