Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Byl by někdo ochoten mě udělat zaslepení EGR?Záslepky nerez mám.Okolí SO,KV-děkuji za pomoc

P.S.Na ceně se domluvíme SZ

Taky jsem o tom přemýšlel, ale bylo mi řečeno že u PDček se to dělá jenom přes vag elektronicky. Mechanicky to nejde protože to bude dávat chybu.

Vloženo (editace)

martikk: a kdo ti to napovidal ? normos tam frkni zaslepku a neres nic ti to nevyhodi

edit: sorac je to jen do roku 2005 cca s eu3

Editováno: , autor: shotik
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zdravím, tento víkend se chystám zaslepit EGR, ale protože mám Euro4 motor (1.4 TDI PD 51kW), tak se určitě rozsvítí kontrolka emisí. Nevíte o nějaké firmě v Praze, která umí udělat soft. úpravu téhle diagnostiky. Našel jsem firmu v Chomutově (dieselpower) nebo to umí v TDIFUN, ale ten má provozovnu až v Těšíně, což je trošku z ruky. Díky za typy.

Vloženo

Tak jsem provedl zaslepení a vyčištění EGR a mělo to efekt :) Motor táhne líp v nízkých a středních otáčkách a spotřeba šla dolů podle PP o 0,2l. Kontrolka emisí se ještě nerozsvítila, ale mám od zaslepení najeto teprve 150km, tak uvidím. Během čištění jsme měli odpojenou baterku, aby se vyresetovala ŘJ a mohla si načíst nové hodnoty, tak třeba proto se kontrolka nerozsvítila.

Všem zaslepení i vyčištění doporučuju, ale divil bych se kdyby to už všichni neměli zaslepené.

Vloženo

tak to se div , pac ja jsem jenom cistil a nezaslepoval :) duvod prosty:) vyhovuje mi ze se mi auto rychleji ohreje .) ale mozna k tomu zaslepeni taky dojde

Po zaslepení se auto zahřívá furt stejně, ale je v zimě tam už můžou být rozdíly.

Vloženo

no tak jasne ze mluvim o zime:) proste mam rad v aute teplo kdyz je potreba :))) ale taky neni do veci delat zimni a letni verzi (zaslepeno/ nezaslepeno) :)

To já mám taky rád teplo v autě, ale od toho tam je přidávné elektrické topení, které funguje dobře :)

Ale rozebírat auto před a po zimě kvůli záslepce mi příjde zbytečné.

Vloženo (editace)

tak ja na tom nevidim nic sloziteho :) 5 sroubku a je to venku :) jojo webasto mam taky a problem mi to nedela :))

určitě to není problém dělat léto off zima on...ani těch 5 šroubků se nemusí řešit, stačí vždy jen povolit 2 šrouby na spodku EGR a vyndat, popř vložit záslepku ;)

Slavisimo: 2004 je zrovna přelomovej rrok, mkni jakou emisní normu plníš, pokud EU4, tak, pokud se nepletu, kontrolka se rozsvítí

jináč v zimě se to logicky dýl ohřívá, do motoru nejdou horký spalny (čti sajrajt), který ho přihřívají ;)

PS: kdyby někdo chtěl mám tu zbytečný 2ks laserem pálený přesný 4mm silný nerez záslepky...za pár kaček prodám ;)

Editováno: , autor: kibi
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

sice už tady nikdo dlouho nepřispíval, ale tak zkusím si nechat zaslepit ERG a upravit SW, aby to nesvítilo a jsem zvědavej na zimu, o kolik se to bude pomaleji zahřívat... tak nějak to mám vyzkoušené z minulé zimy s aktivním ERG, tak pak hodím postřehy, taky váhám, ale mám pocit, že víc prospěju motoru zaslepením ERG. :D :D o kolik se to bude potom pomaleji zahřívat uvidíme. Nebo to má někdo vyzkoušené? Nějaké zkušenosti, že je to třeba cca o 1km nebo 2km nájezdu víc?

Vloženo

Jarys: jasný vyzkoušený odměřený :D aktivní EGR po cca 5-7km dle ukazatele 90°C.....EGR OFF cca po 10-12km 90°C....je to znát, ale opravdu to není žádná katastrofa ;)

Vloženo (editace)

Ahoj Kibi díky, takhle mi to stačí, sice je to znatelnej rozdíl, ale nic hrozného... :palec2::D možná se zdá, že se ptám pořád dokola na podobný věcí, ale na chip a ERG off, jdu až za 14dní... :D vůbec ten čas neutíká (když se člověk na něco těší) , ale tak si spíš jen upřesňuj a utřiďuji informace, přece jen je lepší se zeptat a dostat odpověď od někoho, kdo s tím má praktické zkušenosti.. :);) Auto nebyla levná investice, tak pak nechci něco výrazně pokazit...

Editováno: , autor: Jarys
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Já jsem taky zaslepil EGR i odstranil chladič výfukových plynu a rozdíl v zahřívání není. S EGR ON jsem měl při -4st 90 na budíku za 4 km a s EGR OFF při -7st za 5km... lol

  • o 2 týdny později...
Vloženo

U FRS jsem zaslepil EGR, ale rozsvěcela se kontrolka motoru. Nevěděli si s tím rady ani ve značkovém servisu. Je potřeba najít softweráka, který o tom ví víc než škodováci. To se mně nakonec podařilo a vše je OK.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...