Publikováno Duben 23, 201015 r Byl by někdo ochoten mě udělat zaslepení EGR?Záslepky nerez mám.Okolí SO,KV-děkuji za pomoc P.S.Na ceně se domluvíme SZ
Květen 11, 201015 r Byl by někdo ochoten mě udělat zaslepení EGR?Záslepky nerez mám.Okolí SO,KV-děkuji za pomoc P.S.Na ceně se domluvíme SZ Taky jsem o tom přemýšlel, ale bylo mi řečeno že u PDček se to dělá jenom přes vag elektronicky. Mechanicky to nejde protože to bude dávat chybu.
Květen 11, 201015 r martikk: a kdo ti to napovidal ? normos tam frkni zaslepku a neres nic ti to nevyhodi edit: sorac je to jen do roku 2005 cca s eu3 Upraveno Květen 11, 201015 r od shotik
Červen 2, 201015 r Zdravím, tento víkend se chystám zaslepit EGR, ale protože mám Euro4 motor (1.4 TDI PD 51kW), tak se určitě rozsvítí kontrolka emisí. Nevíte o nějaké firmě v Praze, která umí udělat soft. úpravu téhle diagnostiky. Našel jsem firmu v Chomutově (dieselpower) nebo to umí v TDIFUN, ale ten má provozovnu až v Těšíně, což je trošku z ruky. Díky za typy.
Červen 2, 201015 r tady se určitě nespálíš a máš to za humnama http://www.chipforum.cz/viewtopic.php?f=12&t=1944
Červen 3, 201015 r tady se určitě nespálíš a máš to za humnama http://www.chipforum.cz/viewtopic.php?f=12&t=1944 díky za tip, volal jsem tam a úpravu udělat umí.
Červen 7, 201015 r Tak jsem provedl zaslepení a vyčištění EGR a mělo to efekt Motor táhne líp v nízkých a středních otáčkách a spotřeba šla dolů podle PP o 0,2l. Kontrolka emisí se ještě nerozsvítila, ale mám od zaslepení najeto teprve 150km, tak uvidím. Během čištění jsme měli odpojenou baterku, aby se vyresetovala ŘJ a mohla si načíst nové hodnoty, tak třeba proto se kontrolka nerozsvítila. Všem zaslepení i vyčištění doporučuju, ale divil bych se kdyby to už všichni neměli zaslepené.
Červen 7, 201015 r tak to se div , pac ja jsem jenom cistil a nezaslepoval duvod prosty:) vyhovuje mi ze se mi auto rychleji ohreje .) ale mozna k tomu zaslepeni taky dojde
Červen 7, 201015 r tak to se div , pac ja jsem jenom cistil a nezaslepoval duvod prosty:) vyhovuje mi ze se mi auto rychleji ohreje .) ale mozna k tomu zaslepeni taky dojde Po zaslepení se auto zahřívá furt stejně, ale je v zimě tam už můžou být rozdíly.
Červen 7, 201015 r no tak jasne ze mluvim o zime:) proste mam rad v aute teplo kdyz je potreba )) ale taky neni do veci delat zimni a letni verzi (zaslepeno/ nezaslepeno)
Červen 7, 201015 r no tak jasne ze mluvim o zime:) proste mam rad v aute teplo kdyz je potreba )) ale taky neni do veci delat zimni a letni verzi (zaslepeno/ nezaslepeno) To já mám taky rád teplo v autě, ale od toho tam je přidávné elektrické topení, které funguje dobře Ale rozebírat auto před a po zimě kvůli záslepce mi příjde zbytečné.
Červen 7, 201015 r tak ja na tom nevidim nic sloziteho 5 sroubku a je to venku jojo webasto mam taky a problem mi to nedela )
Červen 7, 201015 r Tak už se rozsvítila kontrolka emisí. Vypadá to že to nemá vliv na funkci motoru, tak s tím budu jezdit. Ale časem si to necham soft. vypnout.
Červen 7, 201015 r tak ja na tom nevidim nic sloziteho 5 sroubku a je to venku jojo webasto mam taky a problem mi to nedela ) určitě to není problém dělat léto off zima on...ani těch 5 šroubků se nemusí řešit, stačí vždy jen povolit 2 šrouby na spodku EGR a vyndat, popř vložit záslepku Slavisimo: 2004 je zrovna přelomovej rrok, mkni jakou emisní normu plníš, pokud EU4, tak, pokud se nepletu, kontrolka se rozsvítí jináč v zimě se to logicky dýl ohřívá, do motoru nejdou horký spalny (čti sajrajt), který ho přihřívají PS: kdyby někdo chtěl mám tu zbytečný 2ks laserem pálený přesný 4mm silný nerez záslepky...za pár kaček prodám Upraveno Červen 7, 201015 r od kibi
Červen 8, 201015 r Kua prisel sem pozde :-D grrr Tak si to objednej tady http://www.tdifun.cz/ taky jsem si tam objednal 2 záslepky a přišly do 3 dnů.
Červen 8, 201015 r já osobně je bral na VW klubu zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=129411&p=1737089&hilit=+z%C3%A1slepky#p1737089 krásná cena je to přesně vypálený
Červenec 26, 201015 r sice už tady nikdo dlouho nepřispíval, ale tak zkusím si nechat zaslepit ERG a upravit SW, aby to nesvítilo a jsem zvědavej na zimu, o kolik se to bude pomaleji zahřívat... tak nějak to mám vyzkoušené z minulé zimy s aktivním ERG, tak pak hodím postřehy, taky váhám, ale mám pocit, že víc prospěju motoru zaslepením ERG. :D o kolik se to bude potom pomaleji zahřívat uvidíme. Nebo to má někdo vyzkoušené? Nějaké zkušenosti, že je to třeba cca o 1km nebo 2km nájezdu víc?
Červenec 26, 201015 r Jarys: jasný vyzkoušený odměřený aktivní EGR po cca 5-7km dle ukazatele 90°C.....EGR OFF cca po 10-12km 90°C....je to znát, ale opravdu to není žádná katastrofa
Červenec 27, 201015 r Ahoj Kibi díky, takhle mi to stačí, sice je to znatelnej rozdíl, ale nic hrozného... možná se zdá, že se ptám pořád dokola na podobný věcí, ale na chip a ERG off, jdu až za 14dní... vůbec ten čas neutíká (když se člověk na něco těší) , ale tak si spíš jen upřesňuj a utřiďuji informace, přece jen je lepší se zeptat a dostat odpověď od někoho, kdo s tím má praktické zkušenosti.. Auto nebyla levná investice, tak pak nechci něco výrazně pokazit... Upraveno Červenec 27, 201015 r od Jarys
Prosinec 7, 201014 r Já jsem taky zaslepil EGR i odstranil chladič výfukových plynu a rozdíl v zahřívání není. S EGR ON jsem měl při -4st 90 na budíku za 4 km a s EGR OFF při -7st za 5km...
Prosinec 16, 201014 r U FRS jsem zaslepil EGR, ale rozsvěcela se kontrolka motoru. Nevěděli si s tím rady ani ve značkovém servisu. Je potřeba najít softweráka, který o tom ví víc než škodováci. To se mně nakonec podařilo a vše je OK.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.