Přejít na obsah

1.6 MPi (75 kW)


petrenka

Doporučené příspěvky

co s tim maji společnýho A6ky apod? do kterých se mmch taky dává třeba 2.0TDI.

jako pokud auto se silnějším motorem (a v těhle dimenzích dost značně) neujede autu se slabším s vyrovnanou váhou a porovnatelnýma pneu, pak je to řidičem. ale nějak nevim, jak můžete tyhle vlastnosti zjišťovat na okresce, kde se stejně nedostanete přes nějakých 150 to nechápu

Nemaj diesely menší svih motoru - zrychlení? Věřím, že v 1.6 benálu na to dupnout a správně řadit, tak ujedeš i tomu dvoulitru..? V praxi nezkoušeno ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

menší švih motoru? to slyšim prvně a nevim co to znamená. a jestli MPI ujede 2.0TDI i na zrychlení- MPI 0-100km/h za 12,3s, TDI 0-100km/h 9,6s nevim, možná někdo dokáže ten víc jak 2,5s rozdíl vymazat. ale tohle zase spěje k hroznýmu flamu, podte radsi spát

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A6ky apod. s tím maj společného to, že je to třída aut, která je někde jinde než je Octavie, takže s porovnáním s nima může být jakákoliv Octavka slabá.

Zjisti si rozdíl hmotnosti těch motorů na přední nápravě (už jsem ten údaj zmiňoval). Na co zjišťovat výkonostní rozdíly nad 150, když takovou rychlostí se jezdí jen dálkový cesty po dálnicích, na který se dostane jakákoliv motorizace v Octavii a obvykle se udržuje nějakou dobu konstantní. Tu okresku ber jako příklad, nechci, aby se to tu bralo za slovo a analyzovalo každej detail.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

menší švih motoru? to slyšim prvně a nevim co to znamená. a jestli MPI ujede 2.0TDI i na zrychlení- MPI 0-100km/h za 12,3s, TDI 0-100km/h 9,6s nevim, možná někdo dokáže ten víc jak 2,5s rozdíl vymazat. ale tohle zase spěje k hroznýmu flamu, podte radsi spát

Kdo tu tvrdí, že 1.6 MPI ujede 2.0 TDI? Nikdo tu nic takovýho přece nepíše. Psal jsem, že 2.0 TDI je výkonově úplně někde jinde a nedaj se ty motory vůbec srovnávat. Jediný, co jsem zmínil bylo to, že v určitých situacích výkonostní rozdíl není v praxi až tak poznat a uvedl jsem jednu mou zkušenost. Někdo se mnou může souhlasit, někdo ne, toť vše. To spaní bude asi nejlepší nápad.

Editováno: , autor: ViktorMPI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

říkám, i do A6 se dává dvoulitr a s takovou A6 (i s tou 2.4 V6) si benzínová RS poradí naprosto hladce, takže to, že každá OII je oproti A6 slabá není až tak uplně pravda. to s tou okreskou jsem psal schválně, protože pokud jedete v rámci limitů, tak ani nová Corvette Z06 neujede fabce s HTP, proto mi to srovnání přišlo trošku divný.

co se týče rozdílu hmotností, tak ten pro mě není moc důležitej, mám udaj o zrychlení a ten je dost vypovídající

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím spíš na spotřebu než na to, abych byl v cíli o pár minut dřív, takže to soupeření a předjíždění nepotvrdím..

Ale kamoša s Pasatem 1.9TDi jsem stíhal.

Kamoš mi říkal, že naftáky jsou tak nějak línější, tak z toho jsem usoudil, že by si to mohl ten benál bezproblému dát..

Dle mě nejsou údaje o zrychlení směrodatné, nebo vy jezdíte přesně podle tabulkových hodnot? (aspon tak si myslím, že se to měří).

Pokud se mýlím, opravte mně, rád se dozvím něco nového.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co s tim maji společnýho A6ky apod? do kterých se mmch taky dává třeba 2.0TDI.

jako pokud auto se silnějším motorem (a v těhle dimenzích dost značně) neujede autu se slabším s vyrovnanou váhou a porovnatelnýma pneu, pak je to řidičem. ale nějak nevim, jak můžete tyhle vlastnosti zjišťovat na okresce, kde se stejně nedostanete přes nějakých 150 to nechápu

No, že na okresce nejde víc, jak 150..pokud se nepletu, tak Viktor popisoval běžné situace z provozu, tak bych sem asi netahal veličiny typu maximální rychlost, apod.. To by se pak dalo říct, že na okruhu je rozdíl určitě znatelný, ale to snad není předmětem téhle diskuse.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke: uvedl jsem vůz (A6) ve vyšší střední třídě, která ve svých vrcholových verzích nabízí podstatně vyšší výkon než je tomu u Octavie. Samozřejmě, že 2.4, který nemá ani takovej výkon jako má 2.0 TFSI, Octavce neujede. Kdybych nejel na jízdních limitech, ale kochal se krajinou podle předpisů, tak bych to tady asi nepsal. Pro mě určitě není údaj o zrychlení (který mj. bývá často vyšší než je skutečnost) nejdůležitější hodnotou, ale pravda, že ledacos vypoví.

Jirik.DC: přesně tak, pochopils mě. K tomu okruhu ještě, kdyžs to tak nakous :).. měli jsme na okruhu v Brně jednou Octavia sraz, když byly jízdy pro veřejnost.. skvělý zážitek, hodně si tam toho člověk vyzkoušel a co nás překvapilo.. že ani na okruhu jsme z toho nevytáhli nějaký závratný rychlosti, pokud se dobře vzpomínám, tak já jsem na cílový rovince vytáh sotva 150 a kolega s 2.0 FSI 160 km/h. Na čistokrevný sporťáky a závodní speciály samozřejmě nikdo z nás neměl a věřím, že i RS by bylo na ně krátký a člověk by tam pořád potřeboval vyšší výkon.

Editováno: , autor: ViktorMPI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau vseci..... Kurwa to sem zase neco rek....

Proste resume. Mam zdechlou verzi motoru. Bohuzel sebou vozim VAG napichnutej obcas v aute. Takze pokud xcete vedet presne kolik zere klima na 1.6 jaky ma mA odber jestli ECON opravdu klimu vypne a nebo jen prostredni tlacitko dam sem screenshoty.

Skoda ze nemuzu takhle screenshotnout jak je 1.6 zdechla ve 4 lidech s klimou !! Leda na HDV kameru...

Kasleme na to. Muj novej motor bude 1.9 Tdi ale pokud bude uz CR tak zvazim tento. 1.8 TFSI zere jako prase. Ale zase to fiiiiiiiiiiiiiiiii jede. Ale do mesta zbytecny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

45000 a dolejval jsem 1.5 litru mezitim ale v 30.000 vymena a prekodovani na standard beh. On ten longlife mno nevim kdyz jsem v 30.000 videl jak je defakto vyhumusenej o((( Servis rikal a ja mu verim ze LL olejik ma jinou viskozitu atd atd a trosku ,,prosakuje,, proste se ztraci O))) Je fakt ze od te vymeny ani kousek neubylo !!! Takze asi neco na tom bude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam zdechlou verzi motoru. Takze pokud xcete vedet presne kolik zere klima na 1.6 jaky ma mA odber jestli ECON opravdu klimu vypne a nebo jen prostredni tlacitko dam sem screenshoty.

Skoda ze nemuzu takhle screenshotnout jak je 1.6 zdechla ve 4 lidech s klimou !! Leda na HDV kameru...

Ta klima by mě zajímala :palec2: konkrétně jestli mám jezdit s ní nebo otevřenejma okýnkama lol , ten odběr proudu je mi celkem šumák :D

Zdechlý to mám též, tak to prostě točím :D (prý je to pro to auto aji lepší)

Jezdím i ve 4 a naloženej kufr a hold musím podřazovat do kopečků.. rovinka ji nějak nevadí a jede si jako prázdná (jenom spotřeba třebas o litřík větší.

Takové mé krátkodobé postřehy.

PS: by člověk nevěřil, co začne všecko sledovat po pročtění fóra :skoda:

To Jirka.DC: na kutě? proč :D Ráno se nevstává do práce.. ale jo, už si můžu aspon jet zase pro další klíčenku na Shellku za dvojnásobek bodů lol (neděle -2x víc smart) a že na to čekávám dycky celej tejden než bude neděle :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta klima by mě zajímala :palec2: konkrétně jestli mám jezdit s ní nebo otevřenejma okýnkama lol , ten odběr proudu je mi celkem šumák :D

Zdechlý to mám též, tak to prostě točím :D (prý je to pro to auto aji lepší)

Jezdím i ve 4 a naloženej kufr a hold musím podřazovat do kopečků.. rovinka ji nějak nevadí a jede si jako prázdná (jenom spotřeba třebas o litřík větší.

Takové mé krátkodobé postřehy.

PS: by člověk nevěřil, co začne všecko sledovat po pročtění fóra :skoda:

To Jirka.DC: na kutě? proč :D Ráno se nevstává do práce.. ale jo, už si můžu aspon jet zase pro další klíčenku na Shellku za dvojnásobek bodů lol (neděle -2x víc smart) a že na to čekávám dycky celej tejden než bude neděle :D

Pokusim se tejknout nejaky pictures...

Kolik ti zere, ale ja jezdim ze 70 procent Praha a to je dalsi ukazatel.... Ve meste/Mimo mesto/Kombinovana/Praha o))

Sem cekal ze v Praglu po zavedeni modrejch zon i na P7 atd ubyde aut a wono nic o(((

Editováno: , autor: KRYSIMLADE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokusim se tejknout nejaky pictures...

Kolik ti zere, ale ja jezdim ze 70 procent Praha a to je dalsi ukazatel.... Ve meste/Mimo mesto/Kombinovana/Praha o))

Sem cekal ze v Praglu po zavedeni modrejch zon i na P7 atd ubyde aut a wono nic o(((

Zvažuju, že si ten kablík taky koupím, ale vůbec se v tom nevyznám..

Jezdím po Brně a po Moravě, okresky prům 80km/hod za 7,5 max /100, ale většinou vyplá ta klima.

Město - třebas cesta do práce a z5 mi jezdí přes 8, spíš tíhne i k 9/100, údaje z PP, real jsem zatím nepočítal.

Spotřeba způsobená hlavně těma 17kama. Hodnoty jsou uváděné pro prázdné (krom toho bordelu co tam vozím furt) auto a 1-3lidi.

Já můžu hodnotit max Brno a vše ostatní :D a ještě celkem dobře můžu hodnotit dálnice Brno-Ostrava :) (8-8,5 záleží kolikátkou si to fičím po dálnici)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno měněn - po 12,5 tis km.

Dle servisu vše OK, prý jsou to auta na olej nenapapaný..

Servisku pak překodujou na častější - prý to co tam hází škodovka je vůči těm výměnám olejů nesmysl.. Tak uvidíme jestli ten teď novej vydrží až do těch 30tis km.. Co tam je přesně za olej nevím, ale je to něco ze Shellky :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

......

Zdechlý to mám též, tak to prostě točím :D (prý je to pro to auto aji lepší)

Jezdím i ve 4 a naloženej kufr a hold musím podřazovat do kopečků.. rovinka ji nějak nevadí a jede si jako prázdná (jenom spotřeba třebas o litřík větší.

Takové mé krátkodobé postřehy.

......

Potřeba vyšších otáček=podřazování je prostě dána charakteristikami motoru..ale mně to neva, stejně o tom motoru skoro člověk neví :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi to taky neva :) Je slyšet až přes ty 4tis..

Dokonce jsem byl obviněn, že nepoužívám blinkry :D není totiž slišet ani to "tikání".

Spíš než to podřazování by mě zajímalo to s tím, že mám to auto víc zatěžovat - vyšší otáčky, řadit třebas až při 4tis ot., po městě jedu 50kou na trojku.

Jak to je s tímto? Prý je to dané tím, že to je vysokootáčkový motor.. narozdíl od fabie, kde řadím už při těch 2,5tis další rychlost..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo tu tvrdí, že 1.6 MPI ujede 2.0 TDI? Nikdo tu nic takovýho přece nepíše.

Dadacek ve 12:56 dnes, tj 27.4.08

Tazyy: pak si to s tou Z06 a HTP přečti ještě jednou a pomaleji

celý je to o tom, že tu někdo napsal, že potom na okresce někomu kdo jel v 1.6MPI neměl šanci ujet druhej co jel v 2.0TDI. vcelku logicky, protože by musel bejt hovado a letět na limitu, pak by mu samozřejmě ujel. takže to je takový to, jak jsem s někym závodil a ten druhej o tom ani nevěděl...

a pak se sem vtáhly vrcholový verze A6, což už vůbec nechápu, apropo, benzínová RS do 100km/h potrápí i 3.0TDI

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dadacek: taky přezouvám 15"-17" kola a tak markantní rozdíl jako je 1.5l tam určitě není. Ano 1000 ot./min. to může na volnoběh točit, ale za studeného motoru. Spotřeba hodně záleží na stylu jízdy, ale i na těch 17kách když dám mimo obec na tempomat 90 km/h a často nepředjíždím, tak spotřeba jde pod 6 litrů. Kolik tak po tý dálnici jedeš při spotřebě 8 - 8.5 l/100km? Odhaduju 150 - 160? S tou klimou si to vyzkoušej.. vypínej ji, zapínej a uvidíš. Já znatelnej rozdíl nezaznamenal, i ten známej zátah od 2500 ot. tam stále je (ten jde akorát dopryč se zatížením dalšíma osobama). Tankuješ Shell V-power nebo Shell V-power Racing? První případ je asi zdravější pro motor než je klasickej N95, ale nečekej, že s ním poznáš nějakou změnu v chování motoru. V-power racing jsem jedno období zkoušel a měl jsem pocit, že mu opravdu víc chutná, že se mu chce líp do otáček a že ten motor tak netočím, proto mě zajímá i ten chip, jak se řeší ve vedlejším vlákně. S těma otáčkama.. já si naopak myslím, že osmiventil se nemusí tak točit jako šestnáctiventil, ale od toho ty benzíny jsou, aby se točily ;):D. Točím jak potřebuju, ale pokud mám ve městě udržovat 50ku, tak 3.° opravdu zbytečnost.

Luke: Dadacek ve 12:56 dnes, tj 27.4.08 - to je samozřejmě nesmysl, to máš pravdu. S tou okreskou mi buď nerozumíš nebo nechceš rozumět, přesvědčovat tě o tom dál nebudu.

Editováno: , autor: ViktorMPI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samozřejmě, že nemůže, ale když to vztáhneš na situaci kdy se striktně držíš předpisů, tak i ta fabka bude držet stále 50/90/130 to by ses musel dostat do dost těžkých podmínek, kdy by cesta byla takovým způsobem zatáčkovitá, že by fabie musela hodně brzdit a to druhý auto ne. pak v zatáčce náskok naroste, ale tim to hasne

Viktor: ale já tomu rozumim, jenže jsem myslel, že když to takhle napíšeš, tak že jste jeli nějak ostře. při normální jízdě neujede ani M3 favoritu

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...