Přejít na obsah

Klíč v zapalování zavazí u noh, jde to udělat nějak jinak?


RichardD

Doporučené příspěvky

Mám 198cm a nemůžu si pořádně na výšku ani vzdálenost nastavit volant tak, abych viděl na spodní část maxidotu (zařazený stupeň DSG) a zároveň mi při brždění nezavazel vystřelovací klíč v zapalování. Větší už být asi nemohl :( Dá se ten klíč nějak předělat na nevystřelovací+dálk.ovládání (případně vymyslet něco jiného) nebo mám prostě smůlu a se svojí výškou si volant pořádně nenastavím? :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, u mě je to to samé, mám 192 cm. Jediné co mě jednou napadlo, tak rozpůlit klíč jako když měníš baterii. Musel by jsi ale na té polovině s klíčem dodělat nějaké poutko, nebo dírku aby to šlo dát na kroužek k ostatním klíčům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě by mě zajímalo jak se sedadlem dole opřeš ruku o tapec. Já třeba tohle nemůžu, protože mám při tom vykloubenou ruku nahoru a rozhodně to není pohodlné. Takže mám sedadlo o kousek výš, volant o dost vysunutý k sobě a opěradlo mám na větší úhel, protože u toho musím skoro ležet (jinak mě bolí záda). Navíc volant nemůžu dát dolů protože mi tam právě začne zavazet onen klíč :( Kdyby tam nebyl tak mám přesně co potřebuju, ale za jízdy ho vytahovat nechci :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže já mám 185 cm a mám ten samej problém. Když si sednu pohodlně, tak ať nastavím sedadlo jak chci a volant k tomu tak, aby mi to vyhovovalo výškově, tak pravým kolenem kopu do klíče. Řeším to tak, že klíč strkám do dírky vždy "znakem nahoru" a po nastartování ho sklopím, takže visí dolů. Je pravda, že potom mám pro koleno zase málo místa na pohyb doprava - doleva - bez tohoto pohybu se ale objedu. Asi by to šlo i naopak, sklopit klíč nahoru, to by se ale musel zajistit nějakou gumičkou, aby se nevrátil do vodorovné polohy. Pro koleno by to bylo ideální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Řešení by bylo..předělat zapalování na tlačítko ;)

umite nekdo to tlacitko neco jako v a6 pry to ma golf vi takze sance by mozna byla

taky byse mi libilo kdyby to umelo samoparkovani jako novej sub 2 nebo golf vi to nejde ? :) pritelkyni by se to libilo a ja bych nemusel menit alu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Co pořídit jeden klíč a použít z něj planžetu a čip k imo a udělat něco jako servisní klíč kterej bude mnohem menší a nebo i zklápěcí tak aby tam skoro nebyl znát že tam něco je. Případně sundat snímací kroužek imobilizéru ze spínačky a umístit ho někde kde se položí klíč a signál čipu si vezme z toho klíče a použít jen tu planžetu a na tu vyrobit jen nepatnou placku za kterou se bude otáčet ve spínačce. Na tohle stačí trocha fantazie a zručnosti případně pomoc od nějakýho šikuly co dělá s obráběním a úpravou kovů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...