kols Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Mám toto čidlo asi vadné, neboť vždy po ujetí asi 100km se rozsvítí kontrolka emise. Vag píše 16502 sporadicky - vadné čidlo teploty,konektor, vedení atd.Po výmazu chyby kontrolka zhasne. Konektor čidla i na ŘJ motoru jsem vyčistil a asi po 100km to stejně svítí znova.Chci čidlo vyměnit, ale je tam utopené, že se tam jen tak nelze dostat. Poradí mi někdo co třeba demontovat, nebo jak se k čidlu dostáváte. Co demontujete? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Staníček Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Pokuď já vím dobře čidlo teploty s kontrolkou emisí nemá nic společného..kdyby ti nešlo čídlo teploty neukazuje ti to na přístrojové desce. Kontrolka emisí ti bude svítit kvůli lambďe nejspíše..a cyba bude ve vyhřívání sondy...a utopené čidlo..záleží kde ho hledáš..jestli myslíš čidlo v nádržce kapaliny tak to je úplně jiné..ale čím to je nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kols Vloženo 16. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2010 Vag píše čidlo teploty, takže nemám důvod se domnívat,že je to něco jiného. To čidlo je na termostatu, který je sám o sobě špatně přístupný a tak chci vědět jak se k němu dostat. Utopené rozuměj - hluboce zapuštěné , čili nepřístupné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 16. Květen 2010 Sdílet Vloženo 16. Květen 2010 (editace) Vypust chladící kapalinu, spodem, na straně řidiče je vlevo pod narazníkem šroubovitý výpustný kolík ( samozřejmě musíš mít otevřenou nádobku chl. kap.. Vyteče ti tak 2 litry kapaliny. Shora na čidle je plastová pojistka ve tvaru U, tak tu kombinačkama vytáhni směrem nahoru a vyndáš čidlo i s přívodními kablíky. Vyteče ti trochu kapaliny ven, ale kablíky jsou dost dlouhé , aby sis vytáhl čidlo do volné polohy mimo sněť hadic a pak čidlo v pohodě odpojíš. Napojíš nový čidlo na zásuvku a pak ho zandáš do termostatu a nandáš zase U pojistku. Kapalinu naleješ do nádobky, necháš nastartovanej motor, mělo by se to samo odvzdušnit. Radši odpoj minusový kabel od baterie před veškerou demontáží. Vymaž chybu a jezdíš. PS: Myslel jsem si , že mám okruh odvzdušnění a až druhý den po nastartování se mi rozsvítila kontrolka na palubce , byla to červená kontrolka, myslím teplota motoru a v nádobce na chl. k. bylo málo vody. Dolil jsem a O.K. Samozřejmě musíš mít při práci šikovný prstíky. Dal jsem toam čidlo za 150,- ( autokelly) Editováno: 17. Květen 2010, autor: Standis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Staníček Vloženo 16. Květen 2010 Sdílet Vloženo 16. Květen 2010 No přístup není zase tak hroznej..záleží na typu motoru ale vždy musíš pod plast motoru..a nemusíš ani odpustit vodu..jen počítej s tím že když odděláš to čidlo že voda vždy vyteče..musíš mít to druhé po ruce a hned je vyměnit..a doporučuji předem odpojit kabel a vytáhnout U pojistku.Voda ho nevytlačí.A to doporučení odpojit baterii radši udělej..protože jsem slyšel že ho někdo při výměně už odpálil a ještě neměl ani nastartováno...ale s tou kontrolkou emisí bude podle mě ještě jinej problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kols Vloženo 17. Květen 2010 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2010 (editace) Ano, jak čidlo vyměnit mi je celkem jasné, ale asi mám velké tlapy, neboť se nemohu rukou dostat ani ke konektoru, natož k čidlu. Není nutno třeba vytáhnout AKU, nebo ERG? Vy to zvládnete jen tak ? Mám motor AUA. S kontrolkou "emise" teda nevím. Když závadu vady čidla 16502 vymažu, kontrolka mi ihned zhasne. Takže by to mělo být ono. Pravdou je, že občas když kontroluji Readiness tak u odvětrání nádrže mi píše "nezdařilo se". Po další jízdě se to však změní na "zdařilo se". Chybovou hlášku to však nehodí.Nevím je-li to normál, nebo mám hledat zde. Akčními členy však ventil N80 pro odvětrání nádrže skáče. Editováno: 17. Květen 2010, autor: kols Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 17. Květen 2010 Sdílet Vloženo 17. Květen 2010 Samozřejmě sundat černý plast kryt motoru, nevím jaký je rozdíl mezi motory, ale mezi gumovým potrubím mi stačilo pak ukazováčkem a fuckováčkem , samozřejmě po uvolnění U pojistky , vyndat čidlo. Jesli máš silný prsty , nebo jinak řešený motor, tak použij kleště, sikovky, čínské tyčky nebo ať ti pomůže někdo jiný se slabýma dlouhýma prstama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misom Vloženo 9. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2010 Chlapy len taka mala otazocka preco treba odpajat baterku ked menim snimac? Vsak odpojim konektor vymenim snimac zapojim konektor naspat a az potom skusim startovat, takze by nemala ist stava do knektoru nie? Tiez ma caka vymena tohoto ssnimaca lae moc sa mi nechce odpajat baterku lebo naposledy sa mi skrtiaca klapak nastavovala skoro dva dni a ten motor isiel naprd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.Repp Vloženo 8. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2010 (editace) Pokuď já vím dobře čidlo teploty s kontrolkou emisí nemá nic společného..kdyby ti nešlo čídlo teploty neukazuje ti to na přístrojové desce. Kontrolka emisí ti bude svítit kvůli lambďe nejspíše..a cyba bude ve vyhřívání sondy...a utopené čidlo..záleží kde ho hledáš..jestli myslíš čidlo v nádržce kapaliny tak to je úplně jiné..ale čím to je nevím. To já mám horší problém, vyměním čidlo, vše je OK, startuje super, ručka rychle na 90. Po ujetí ani ne 1000 km opět špatně startuje, ručka nechce stoupat, po 10 minutách teprve začne ukazovat a podalších 5 je na 90. Vyměnil jsem čidlo a opakovalo se úplně to samý, diagnostika OK, nevím si s tím rady. žy by byly obě čidla vadný a vada se projevovala úplně stejně, to se mi nezdá, jestli nějaký přepětí nebo co. S tím jste se nikdo nesetkal ještě? FABIA 1.4. 16V 55 KW, motor BKY Editováno: 8. Srpen 2010, autor: Johny.Repp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 21. Červen 2011 Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 Ahoj, tiez mi zacalo vyhadzovat 16502 ... moze niekto hodit cislo toho cidla z etky? (motor BBZ) dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 21. Červen 2011 Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 pro všechny motory FI stejné čidlo 06A 919 501 A http://www.cc-autodily.cz/cidlo-teploty-dvojite-7_7?keyword=06A+919+501+A + pro jistotu i nové těsnění: N 90316802 http://www.cc-autodily.cz/krouzek-cidla-teplom?keyword=N++903+168+02 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 6. Květen 2012 Sdílet Vloženo 6. Květen 2012 Tak ako napísal "kols" to má niečo spoločné,lebo mi začalo robiť to isté.Mne občas svieti kontrolka motora "check",ale to robí kvôli LPG,ale teraz mi začala vyskakovať a vo VAG-u je hláška okrem klasiky 16555 aj 16500 a to je ten snímač teploty G62.V stredu mám STK+EK a zároveň dám vymeniť aj ten snímač.Niekoľkokrát sa mi stalo že po rannom studenom štarte auto cca 4-5 s dosť vybrovalo a teraz nemyslím vybrácie na voľnobeh u HTP,určo to bolo tým snímačom,ak nedal správny signál o teplote tak sa RJ dávkovala palivo ako pri teplom motore a motor bol studený,toto mi robila aj felícia,po výmene ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 18. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2013 Zdar chlapi, mam problem s tatovou fabkou. Fabia 1 modelova rada 2003 1,4MPi (AQZ). Sviti kontrolka motoru a obcas nefunguje teplomer na palubovce. VAG vypisuje: 16502 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Signal prilis velky P0118 - 35-10 - - - Sporadicky Cidlo vymeneno a kabel k cidlu opticky zkontrolovan (ale pouze ten kousek nez to zaleze do spolecneho svazku se vstriky nebo cim). Chyba opet pretrvava, kam bych se mel mrknout dale ?? Na kabelovy svazek na nosniku nebo kam ?? Diky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2013 Ano pozri kablovanie na nosniku a potom premerať dva vodiče konektoru čidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 19. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2013 A s cidla to vede kam ?? Do ECU ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 5. Duben 2021 Sdílet Vloženo 5. Duben 2021 Ahoj, mám následující problém: čidlo teploty chlad. kapaliny mi v aplikaci Torque a Car scanner ukazuje teplotu mezi 50 a 60 C, ale přitom se již zapíná větrák. Proto předpokládám, že voda má již potřebnou teplotu a je vadné čidlo na termostatu. Na palubce je 90 C. Je moje domněnka správná anebo se může ještě jednat o jinou závadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 5. Duben 2021 Sdílet Vloženo 5. Duben 2021 Jedine vycitat chyby v jednotkach.Inak su to len domienky.Takmer vsetky typy chladiacich systemov maju nudzovy rezim.V tvojom pripade moze to byt spustenie vetraku naplno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 5. Duben 2021 Sdílet Vloženo 5. Duben 2021 V jednotkách chyby předevčírem nebyly a dnes jsem kontroloval jen motorovou ale taky žádná. Větrák se zapíná přerušovaně. Jinak se zdá vše ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 13. Duben 2021 Sdílet Vloženo 13. Duben 2021 (editace) Dnes proběhla výměna čidla teploty chladicí kapaliny u motoru BKY, čidlo hlásilo teplotu teplého motoru 50 - 60C, přitom se ale při stání již zapínal ventilátor. Dále sem si všiml, že se zvýšily volnoběžné otáčky asi o 50. Koupil jsem od výrobce Hella, spona je oproti originálu kovová. Konektor na čidle byl odjišťovacím zobáčkem dolu, tak jsem musel nejdříve čidlo vyjmout a pak teprve odpojit konektor. Těsnění zůstalo v termostatu a nejdříve se mi ho nedařilo vyndat. Nakonec se ale povedlo, vytekla nějaká kapalina, která se po delší jízdě ustálila na dně vyrovnávací nádržky, na což mě upozornila kontrolka. Nové čidlo jsem si natočil zobáčkem nahoru. Nyní teplota krásně stoupá, volnoběh opět na normálu a ventilátor se zapne asi při 96C, celkem na krátkou dobu a teplota klesne na 93C. Editováno: 17. Duben 2021, autor: psurn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.