Přejít na obsah

Tankovani


zzdeny

Doporučené příspěvky

Tankoval jsem na shellu. Jako by pistol nesla zasunou, jako by tam byl mirny sklon - oproti fabii. Tam se mi to nekdy stavalo taky, ale stacilo pohnou s pistoli a bylo to ok. Tady jsem snad 10 min hledal nejakou polohu a nic. Priste najedu na stojan s obsluhou a necham si to ukazat od profika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

U své předchozí OCT I 1.9 TDI 4X4 74KW jsem měl stejný problém... Neustále mě vypínala pistoje i když byla nádrrž uplně prázdná.. Nikdy jsem nepřišel na to čím to je.. I když jsem pistol držel v ruce a pořád se sní snažil hýbat atd tak pořád vypínala.. Čím toto bylo, to by mě také zajímalo.. Ten u nového benzinového auto problém nikdy nebyl..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tankoval jsem s autem zatím cca 4x. Z toho 3x do téměř prázdné nádrže (ručka na nule) a naprosto bez problémů.

Dnes jsem bral u benziny do nádrže, kdy v ní bylo trochu přes polovinu. A hle ihned se pistole opakovaně vypínala.

Tak jsem nechal otevřené víčko a počkal asi půl minuty. Po té naprosto bez problému jsem doplnil na jedno stisknutí plnou.

Tedy to chce asi nechat vybublat a uklidnit hladinku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Já s tím mám taky problém. Ještě se mi nestalo, aby mi při tankování pistole aspoň jednou nevypnula. Musím se páčky dotýkat jen jemně. Je jedno, kde tankuji, zda tankuji do prázdné nebo dotankovávám plnou. Když jsem jel poprvé natankovat, tak to vypadalo, jako bych byl u benzínky poprvé. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zatial som problemy s tankovanim pri OI nemal, je to v pohode. A este jedna otazka:

Na pumpe obcas vidavam, ako vodic zasunie do nadrze pistol a ta tam potom sama drzi. Na tankovacej pistoli som si vsimol taku prichytku. Co musi byt na nadrzi, aby sa dalo tymto sposobm tankovat a ako sa to obsluhuje? Boli by aj nejake fotky? Da sa to aj u Yetiho? (v navode som si nic podobne nevsimol)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že o tomhle v návodě nepíší. :) A dá se to u každého auta, fotky asi nebudou, ale zkusím lehký popis - zastrčíš pistoli do nádrže tak, aby tam držela (tedy naplno), zmáčkneš spoušť, zaaretuješ ji v poloze "zmáčknuto" kolíčkem u spouště a jdeš si třeba umýt okno. Až je nádrž plná, tak se tankování přeruší a ty se můžeš kochat částkou za plnou nádrž. :)

Toto nejde v případě zde zmiňovaného vypínání tankování z neznámého důvodu, já se s tím ještě nesetkal, takže tankuji takhle. Když máš nádrž 65 litrů a více, tak to oceníš. :D

Pokud je Slovensku jiný systém (ačkoli tento aplikuji po celé Evropě), tak se omlouvám za mystifikaci a rád se nechám také poučit. :)

Ale ještě něco k tématu - na Passatu pamatuji, že občas pistole vypnula dříve... bylo to tím, že jsem ji tam "nenarval" až nadoraz, pak už to nedělala. A přítelkyni to dělala pořád u toho samého auta... asi je to spíše obsluhou než autem. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mě je to podobné. U Shellu, Benziny, ale třeba i v Rakousku se mi to stalo všude. Pistoli vždy trošku povytáhnu směrem ven a pak tankování funguje. Jinak když mi vypne pistole, vždy tam ještě po delší chvilce doliji tak 4 až 5 litrů benzínu. Když to neudělám, pak stačí s autem popojet 3-4km a na ručičce palivoměru už je vidět pokles. (1,8 TSI)

Holt někdy natankuji napoprvé, někdy se s tím peru :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Takze zahada samodrzania tankovacej pistole pri tankovani poriesena. OI mala klasicke hrdlo nadrze - kruhovy otvor, tam pistol sama nedrzala. Yetak ma v hrdle nadrze navyse nejaky zacvakavaci mechanizmus, v ktorom tankovacia pistol drzi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mam 4x4 t.j. nadrz by mela byt 60lt. Tankuji vacsinou kdyz jsem temer na nule. Na sup tam vejde pokazde cca 48-49lt. Pak pistole vypne. Kdyz se pak snazim sebevic,s bidou tam nacvakam po deckach max.1,5lt. Tak jsem se smiril s tim, ze i kdyz tankuju prazdnej, nemam sanci /pokud nechci u stojanu zapustit koreny/ nalit vic nez chlup pres padesat /cviceni s pistoli ohledne provzduseni ovladam.../. Zvlastni, ze uz po odjezdeni nakych 20-30km, rucicka palivomeru klesne o dva dily. To se mi jeste u zadneho auta nestalo. Je zrejme, ze dotankovani poslednich litru do fakt plne si vyzaduje u yetiho 4x4 silne odhodlani. Tak je tomu alespon v pripade meho vozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...