Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Me ty zmrdi rekli, ze dle narocnosti. Ale kolem 1000,- Myslim si, ze montaz rele na Octavii, je stejne narocny na Octavii cervenou nebo bilou, zase hledaji rybicky...Stejne jako tempomat, v jednom servisu 1000,- montaz, o par kilometru uz 2500,- montaz... Smejdi zlodejsky! :angry:

Vloženo

Zdarec! Známá, co dělá ve Škodovce, tam má mechanika (dělá repasáka tamtéž), co jí dělá věci na Octě (možná i někde jinde :D ), dělá i alarmy a vyhledávací zařízení a ten prej tvrdil, že u Octy stačí něco "přepíchat" a denní svícení funguje. Já jsem v tomto směru pesimista, páč se mi zdá divný, že celá Octavácká republika kupuje relé a při tom tam nemusí být. Co na to vy ostatní? Je to možný? Tu známou jsem zaúkoloval ať ten mechanik vyšpulí schéma zapojení, tak uvidíme s čím přijde ;) Jestli to pouze špatně nepochopila - je to přece jenom ženská B)

Vloženo
Zdarec! Známá, co dělá ve Škodovce, tam má mechanika (dělá repasáka tamtéž), co jí dělá věci na Octě (možná i někde jinde :D ), dělá i alarmy a vyhledávací zařízení a ten prej tvrdil, že u Octy stačí něco "přepíchat" a denní svícení funguje. Já jsem v tomto směru pesimista, páč se mi zdá divný, že celá Octavácká republika kupuje relé a při tom tam nemusí být. Co na to vy ostatní? Je to možný? Tu známou jsem zaúkoloval ať ten mechanik vyšpulí schéma zapojení, tak uvidíme s čím přijde  ;) Jestli to pouze špatně nepochopila - je to přece jenom ženská  B)

O tom sem uz taky premejslel a dokonce sem se koukal jak je to zapojeny, znamej to ma v okte. Je to celkem jednoduchy, kdyz zapnes hlavni svetla(tlumeny,dalkovy) tak ti nesvitej pri startu a pri vypnutym klicku. Dela se to tedy tak, ze z napajeni pro tyhle hlavni svetla napajis i parkovacky,SPZ a palubovku. Do vypinace vedou minimalne dva plusy - jeden stalej pro parkovacky a jeden kde je proud jen pri zapnutym klicku - pro hlavni.. Takze on ma vypinac svetel vypnutej, ale jakmile zapne klicek rozsvitej se mu vsechny svetla, kdyz startuje vsechno mu zhasne a kkdyz prestane stratovat vsechno se rozsviti.. Prej si to nechaval delat v servisu ;) ale me osobne se mi to ani trosku nelibi fuj :disgust: teeeda aspon sem to tak pochopil, protoze takle mu to funguje a nema tam, co sem koukal, zadny pridany rele...

Vloženo

Ta známá tam k němu jede za 14 dní si to nechat dělat, tak uvidím a napíšu. Kdyby to mělo fungovat jak píše Tomina, tak by to byla pěkná chujovina! Zlatý relé. Kdo je z českolipska, mám kontakt na jednoho maníka, kterej tam dává to relé za dvanást kil s prací. To pro ty, který jsou levý jako já ;)

Host Guest_Jenda
Vloženo

V amaru pred par lety vysel navod tusim ze se to jmenovalo Piskle3 - ten delal jen to, ze kdyz po nastartovani nesvitila svetla tak 10 vterin pipal a kdyz po chcipnuti motoru svetla svitila tak taky 10 vterin pipal. Bylo to jednoduche zapojeni ktere pres diodovy mustek kontrolovalo spad napeti mezi klickem (15) a svetlama... cena cca 25kc

Jinak nebylo by mozno podobnou funkci aktivovat pres vag? Se me zda ze kdyz zapomenu svetla zhasnout jde to taky pres RJ nebo ne?

Vloženo
Ja mel vypichovak soucasti baleni rele

Můžeš prosím napsat, které přesně relé jsi kupoval? Nějak jsem to z kontextu nepochopil... Ten vypichovák mě celkem láká (samozřejmě že primárně to relé :D) Dík

Vloženo
Me ty zmrdi rekli, ze dle narocnosti. Ale kolem 1000,- Myslim si, ze montaz rele na Octavii, je stejne narocny na Octavii cervenou nebo bilou, zase hledaji rybicky...Stejne jako tempomat, v jednom servisu 1000,- montaz, o par kilometru uz 2500,- montaz... Smejdi zlodejsky! :angry:

když vezmeš modul který stojí opravdu za to tak stejně bude stát kolem 1000kč a zapojení je podle náročnosti do oktavie to je cca 500kč montáž ......to znamená ne to tam hodit ale udělat pořádně a ručit zato..........! :D

Vloženo

Pak je ještě tohle: http://www.velkoobchod.cz/shop/showgoodsit...&GoodsID=107709 Taky by se dala splašit lepší cena. Já osobně jsem si montoval Molpir. Líbí se mi že se mi tam neválí nějaká krabička, nebo nemusím přidávat další držák na krabičku. Do plata s relátkama se zacvakne další patice (je tam dost volných pozic) ze které vedou kablíky, ty se zapojej, zacvakne se relé a je vyděláno. Drobnej, leč pro mne podstatnej detail, že v návodu nepsali nic o tom, že se musí vzadu v pojistkovým pouzdře posunout ten fialovej jistící plastík, jinak se ty konektory nevypíchnou. Mno ale asi po hodině ožvejkávání vypichovákama a šroubovákem jsem na to přišel a pak už to bylo na 10 min :p

Vloženo

Já to dal do servisu a v akci mi denní svícení namontovali za 500,-Kč. Není to prý u Octy nic složitého (mám combi 2001). Otočím klíčkem do první polohy a světla se rozsvítí. Jak začnu startovat, tak zhasnou a po nastartování se zase rozsvítí. Jinak ta cena se v servisu Škoda mimo akci pohybuje asi 1700-1800,-Kč.

Vloženo

Jenom poznamka - neprijde vam to hovadsky, ze za pul hodiny prace (jak tady pisi mnozi z vas) si znackovy servis uctuje "v akci" petikilo a normalne 1-1,5 tisice? Ja jsem teda byl dlouho priznivcem toho ze origo namontovany by melo byt lepsi nez neorigo... Ale rele denniho sviceni si z vyse uvedenyho duvodu radsi namontuju sam.

Vloženo

Nechce se mi to cist, je tu toho hodne. Chci rele denniho sviceni takove, aby mi to samo rozsvitilo ihned po nastartovani, ale palubku abych si ovladal sam klasickym spinacem na svetla... Ktere z uvedenych to je? Jak to ma Skoda? :o

Vloženo

Automatiku deního svícení jsem dělal jak v Octávii,tak v Golfu IV(je to naprosto shodné s Octou) tak i v Superbu,taky shodné s Octou.Kupoval jsem origo relé se svazkem,dvakrát v akci u Molpiru(Molpir dodává tyto relátka+kabeláž škodovce)-499 Kč na Octu a Golfa a na Supíka za 899 ve Škodovce-včera.Zapojení cca hodinka v klidu s tím,že,signálový vidič letuji a nedávám do spojky,kterou oni dodávají a ještě dělám přemostění,ať mi funguje i podsvit budíku.

Vloženo

SRY ale musim se smat, co to tu vymyslite za predrazene kravoviny

zkuste todlenc

Koupit jedno autorele cca 40A - asi 50Kc

Rozebrat palubovku (ale asi neni nutne)

Jeden pol rele pripojit na minus

Druhy pol rele pripojit na vystup z alternatoru ktery vede na signalku dobijeni v palubce

Kontaktem rele spinat kontakt na spinaci svetel, ktery vede ke svetlum samotnym

Nic tezkeho a zvladne to snad kazdy. Navic je to univerzalni pro vsechny auta s alternatorem

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...