Únor 26, 200916 r to je taky řešení , kdyby někdo chtěl návod zapojení můžu ho naskenovat a hodit ho sem.
Únor 26, 200916 r ta elektrika na obrázku nevypadá jako originální, jednotka vypadá spíš jako klon, to se zapojuje i na CAN bus?
Únor 27, 200916 r ta elektrika na obrázku nevypadá jako originální, jednotka vypadá spíš jako klon, to se zapojuje i na CAN bus? elektrika z náchoda je na can bus
Únor 28, 200916 r Je fajn, že jste tady řešili originál instalaci, hlavně aby se nemuselo zasahovat do původní elektroinstalace vozidla..a pak přijdete s touhle univerzální? Tak hodně štěstí Za sebe říkám, že už jsem vyrostl z různých "provizorií", kdy mi na kabelech kdesi v interiéru poschovávané visí pojistkové krabičky a já se musím naskřipovat kamsi na originál vodiče..zvlášť ve chvíli, kdy existuje elegantní originál řešení, kde se nic takového provádět nemusí.
Únor 28, 200916 r kdyby někdo chtěl, mám tu elektriku na TZ OII combi, jde i na Sedan (kabeláž + RJ, bez zásuvky) tak si napište, je to origo. zbylo mi to po jednom chytrolínovi, co si to natahal podle sebe
Březen 1, 200916 r tak tažný namontovámo bez problémů a elektrika výborná všechno pěkně popsaný a sedělo to jen se to nacvakalo do konektorů a maká to... Upraveno Březen 1, 200916 r od jirka toledo
Březen 4, 200916 r Zdravím. Existuje nejaký podrobnejší popis montáže ťažného zariadenia, napr. v DP. Ak áno kde sa to dá nájsť? Vďaka.
Březen 6, 200916 r Zdravím.Existuje nejaký podrobnejší popis montáže ťažného zariadenia, napr. v DP. Ak áno kde sa to dá nájsť? Vďaka. Vlastní montáž taž. zařízení je podle mě docela jednoduchá 1. sundáš zadní lampy 2. sundáš zad. nárazník 3. odšroubuješ výztuhu nárazníku (už se nebude montovat zpět) 4. do podélných nosníků vsuneš závěs a přišroubuješ čtyřmi šrouby ( díry jsou ze strany,je třeba kousek svěsit výfuk) 5. vyndáš ze z. čela záslepku a protáhneš el. svazek a přišroubuješ zásuvku. 6. vyřízneš dle vyznačení spodek nárazníku a namotuješ vše nazpět. 7 instalace elektriky který bod ti není jasný? můžem ho pak detailně rozebrat
Duben 1, 200916 r já nic nekódoval, napojil ř.j. tažnýho a makalo to ... tož to jo a jeste jednu vec bych se chtel zeptat. vybral sem nejspise tohle tazné z nachoda a nevim které elektro k tomu? (mam couvací senzory)
Duben 2, 200916 r mám to samé z náchoda na šrouby , tažný stálo 2900 +nějaký drobný a elektrika 3200+ nějaký drobný , couvací senzory sem neřešil protože je nemám ale mělo by to umět , vem telefon a zavolej rovnou do náchoda ti poví víc.
Duben 6, 200916 r Mám orig tažný a doporučuju. Měl jsem ho na OI Výhoda je, že auto pozná, že je připojenej vozejk nebo cokoli jiného (nosič na kola) a při couvání vypne couvací senzory, nezapíná se zadní mlhovka na autě a ještě možná další věci, které jsem zatim nezjstil.
Duben 6, 200916 r A ještě to komunikuje s alarmem, takže když máš zamčený auto a odpojíš vozejk, tak začne houkat alarm
Duben 8, 200916 r máte zkušenosti s dánskou firmou BOSAL? BS 033-491 a el. BS 021-408 Upraveno Duben 8, 200916 r od mcz
Duben 22, 200916 r Ahojte. Pustil som sa do montáže tažného aj ja. Nepovažujem sa za nešikovného, ale toto bolo na nervy. Polovičku auta treba rozobrať, všade málo miesta, človek na to nevidí, atď. Už som ale u konca el. inštalácie a narazil som na problém. Podľa štítku na elektronike je to prosvar. Na jednej časti káblov sú 4x dvojkové konektory 3x šedo-biela a 1x šedo-biela a hnedá. V manuáli ani slovo o tom, čo to je, či ich treba spojiť? Tie tri vodiče, ktoré sa ťahajú k poistkovej skrini ani za svet neviem dostať zo zadu na poistkový konektor. Svorky z konca vodičov sa nezakliknú do konektora a siliť to klieštami, som nemal odvahu. Ako ste to robili? V manuáli je písané, že keď na pozícii 43,44,45 nie je napájanie pre poistku, dotiahnite ich s priloženými vodičmi. Ale odkial? To už nepíšu. Ďakujem za odpovede. Upraveno Duben 22, 200916 r od z.j
Duben 23, 200916 r co se týče té pojistkové skříně, tak se musí odcvaknout takovej zobáček, který drží ten růžový kus, pak ten růžový kus posuneš trochu do strany a konektor tam krásně zapadne bez jakékoli síly a zase zasuneš ten růžovej kus na svý místo.
Duben 27, 200916 r Zdravim všechny - můj dotaz směřuje k tažnému zařízení na Octavii II - facelift - rv. 2009. Setkal jsem se v servisu s nazory, ze tazne zar. pro Octavii II je v elektroinstalaci rozdilne oproti faceliftu :-( Udajne je v teto verzi Elektrina mirne upravena a neni shodna s verzi puvodni Octavia II. Mozna to zde jiz bylo receno, ale nenasel jsem to :-( Mate nekdo zkusenosti s montazi tazneho zar. do Octavie r.v. 2009: http://czechfolks.com/wp-content/uploads/2...ctavia-2009.bmp Zajímavou cenu jsem nalezl zde: http://www.taznezarizeni.cz/z13938-tz-skod...ou-elektrosadou Dekuji za pripadne rodpovedi - rady. Upraveno Duben 28, 200916 r od Hasicarna
Duben 30, 200916 r 3 výhrady: 1. musí se řezat nárazník 2. koule není sundavací - za prvé se mi to nelíbí vzhledové a za druhé to úplně změní deformační zóny při nárazu 3. zásuvka je jenom 7mi pólová - už i nosič na kola má 12ti pólovou zásuvku ale na druhou stranu ta cena je super
Červen 24, 200916 r nevíte někdo, čistě teoreticky, co se stane, když se zapojí elektrika k závěsu bez řídící jednotky, jen tak napojit dráty od koncových lamp, jako to měly tažná dříve? TZ Škoda Octavia II sedan/kombi/4x4/Scout - KIT s 7pin elektrosadou pro CAN-bus. vaše cena: 3.568 Kč s DPH (2.998 Kč bez DPH) Skladem: ano Rok výroby: 2004 - Max. zatížení: 1800 kg Svislé zatížení: 100 kg Výřez: neviditelný Typ čepu: neodnímatelný čep na 2 šrouby ze strany výrobce Westfalia www.tazne.cz, www.taznezarizeni.cz tažné lze samozřejmě zapojit jen na zadní světla, pak ti ale bude pípat parkovací senzor po připojení vozíku, nebo pokud je vyšší vozík, tak tě bude oslňovat mlhovka od auta (v noci) atd. Lepší je to natáhnot dopředu na pojistky a nakódovat do ŘJ, která po připojení zástrčky do zásuvky automaticky odpojí některá zařízení v autě (viz výše). Pokud nechceš kouli na bajonet (ze své zkušenosti na několika autech vím, že ho člověk stejně nesundává, pak to zarezne, takže na dva šrouby úplně stačí), pak toto je nejlevnější značkové TZ i s elektrikou
Červen 24, 200916 r nebo jeste levnější dokonce české od fa HOOK TZ Škoda Octavia II sedan/kombi/4x4/Scout - KIT s 7pin elektrosadou CANBUS(E360706KIT) Vaše cena: 3.177 Kč s DPH (2.670 Kč bez DPH) Skladem: ano Rok výroby: 2004 - Max. zatížení: 1730 kg Svislé zatížení: 100 kg Výřez: neviditelný výřez Typ čepu: neodnímatelný čep na 2 šrouby ze strany Certifikace ISO9001:2000, homologace EU94/20, záruka 24 měsíců. Výrobce: HOOK CZ, Česko. Ověřená kvalita EG - nejlepší národní výrobce.
Červen 25, 200916 r TZ Škoda Octavia II sedan/kombi/4x4/Scout - KIT s 7pin elektrosadou pro CAN-bus. vaše cena: 3.568 Kč s DPH (2.998 Kč bez DPH) Skladem: ano Rok výroby: 2004 - Max. zatížení: 1800 kg Svislé zatížení: 100 kg Výřez: neviditelný Typ čepu: neodnímatelný čep na 2 šrouby ze strany výrobce Westfalia www.tazne.cz, www.taznezarizeni.cz tažné lze samozřejmě zapojit jen na zadní světla, pak ti ale bude pípat parkovací senzor po připojení vozíku, nebo pokud je vyšší vozík, tak tě bude oslňovat mlhovka od auta (v noci) atd. Lepší je to natáhnot dopředu na pojistky a nakódovat do ŘJ, která po připojení zástrčky do zásuvky automaticky odpojí některá zařízení v autě (viz výše). Pokud nechceš kouli na bajonet (ze své zkušenosti na několika autech vím, že ho člověk stejně nesundává, pak to zarezne, takže na dva šrouby úplně stačí), pak toto je nejlevnější značkové TZ i s elektrikou pokud se nepletu tak ktem sadam pridavají tuhle elektro sadu jetak že ? no a tys sem dal informaci že to odpojuje mlhovku ale v popisu se pise ze na odpojeni mlhovek a couvacích senzoru je treba dalsí modul o kterém jsi ale už nenapsal nebo mas nějak vyzkoušeno že to jde i bez toho pridavného modulu?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.