Přejít na obsah

z.j

Uživatel
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení z.j

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Niekde som čítal, že existuje aj nejaký taký aux, ktorý sa zapojí medzi Nexus a CD menič, a keď do toho strčí človek USB alebo kartu, tak ovláda ten, a keď je to prázdne, tak ovláda CD menič. Teraz to neviem nájsť. Neviete niekto link na niečo podobné?
  2. Hodnota ET je v mm. Vo všeobecnosti: "Čím väčšie číslo ET, tým viac bude koleso zapustené v podbehu a naopak." Trošku podrobnejšie: http://www.pneumatiky.cz/info/alu-kola-et-zalis.html Ja som to síce ešte neriešil, ale kolegovia tu na fóre majú väčšinou názor, že o niečo menšie ET prispieva na celkový desing auta, lebo originál disky sú trošku zapustené.
  3. Velkosti diskov (šírka, výška) más v palcoch, tj. 1 inch = 2,54 cm. Tak ako píše Woody, rozdiel je 1,27 cm. Tieto 15" disky na Octávii sa nebudú zachytávať. + Možno pomôže: na aký disk sa čo hodí.
  4. z.j

    Značky alu diskov

    Možno sme sa celkom nepochopili, napriek tomu ďakujem za linky. Aj to je dôležité, kuknúť ako budú vyzerať disky na aute, ale to je už druký krok. Ja som ale myslel, že aké značky pozerať. Skoro každý pneuservis predáva AEZ, Dezent, Dotz. Z toho ale nie je zrejmé, či sú to aj dobré disky, alebo majiteľ servisu dostáva za to dobré provízie a preto ich predáva. Takisto auto-disk konfigurátor tiež nehovorí nič o kvalite. Borbet, Brock, RC design, Alessio, Romagna Route, Replica, ... + asi 10 rôzne trojpísmenkové značky? Jasné, každý obchodník napíše "kvalitné italské, nemecké, .. disky", ale skúsenosť je skúsenosť. Takže ocením, možno aj iný, skúsenosť, či sa X alebo Y značka sa predčasne opotrebovala, zlomila, deformovala sa pri bežnom používaní. Vďaka.
  5. z.j

    Značky alu diskov

    Zdravím. Tu na fóre som nenašiel súhrn výrobcov neoriginálnych alu diskov. Samozrejme origo je origo, ale keď už si človek nevie (nemôže, nechce) z rôznych dôvodov vybrať originál disk, tak aspoň aby sa nepríjemne neprekvapil po prvom parkovaní alebo pri prvej diere na ceste. Takže skúste zhrnúť ktoré značky sú podobne kvalitné (lakom, pevnosťou, atď.) ako originálne a od ktorých značiek (okrem noname) radšej ruky preč. Ja som napr. čítal na nete, že Replica -y sú kvalitné, a následne, že niekto ich musel dať po troch mesiacoch jazdy reparovať. A aby sa človek z toho vysomáril. Ďakujem za rady.
  6. z.j

    Koupě Octavie II

    Zdravím. Ja mám O2 s 2.0TDI a som spokojný. Neviem povedať presne koľko má auto najazdených lebo som to kupoval ako jazdenú. Ja by som k tejto problematike prispel matematicky. Motory 2.0TDI dávajú do všetky koncernové autá a vyrobili ich hádam státisíce. Ak by chybovosť prekročila nejaké percento tak by to asi riešili vyradením motora z ponuky, prepracovaním konštrukcie, ... Nestalo sa. Osobne si myslím, že výkon je nejak optimálne vykalkulovaný a chiptuning tiež neprispieva k životu motora. Dajme tomu, že dvaja si kúpia 2.0. Jeden robí osobnú dopravu a za rok najazdí 200.000km, druhý si ho kupuje ako rodinné auto a ročne najazdí cca. 20.000km. Keď obidvom praskne hlava pri 200.000km-och, tak jeden nadáva, že má ročné auto a nevydržal nič, a druhý si ho chváli, že až 10 rokov mu dobre slúžil. Je to uhol pohľadu, takisto ako pohľad na výkon, na výbavu, ... Aj s 1.9 aj s 2.0 môže byť človek veľmi spokojný a môže ich aj prekliať. Ešte jeden off-topic: Pamätám si, že ľudia v zime roztláčali Škodovky 105, 120, lebo neštartovali. Aj my sme mali 120-nu a ako 30 ročný štartoval na prvý krát aj v -15. Takže môžeme pouvažovať nad tým, či to boli dobré alebo zlé autá.
  7. Zdravím. Musel som dať niečo opraviť na mojom aute (nie v Škoda servis), a keď som prišiel pre auto, tak som videl, že motor beží, xenonové svetlá vonku. Niekde som čítal, že ak je auto naštartované bez svetla, auto stratí schopnosť automatického nastavovania xenonov, a treba ho to znova naučiť. Je to pravda? Mám sa tým vôbec zaoberať? Minule mi menili v Škoda servise žiarovku, tiež boli svetlá vonku, ale motor nebežal a ani nič nenastavovali. Ako treba naučiť základnú pozíciu vo VAG. Ďakujem.
  8. Zdravím. Po namontovaní tažného som hladal, v jakom RJ by som to mohol nakódovať. Našiel som v RJ parkovacieho asistenta položku "auto s tažním"(presný názov po anglicky si nepamätám), tak som to zaklikol. Sranda je, že teraz mi parkovací asistent nepípa ani pri nazapojenom vozíku. V čom by mohlo byť problém? Kde sa vôbec kóduje tažné, ak nie v RJ parkovacieho asistenta.? Tažné je asi originál, aspoň som si ho tak kupoval, mal aj štítok so Škoda kódom. V VAG som zbadal aj možnosti sedan, wagon, ... Mám kombi ale je tam nastavení kód pre sedan. Je to nejaký rozdiel?
  9. Nie som síce zadávateľ tejto otázky, ale vedel by som predstaviť napr.: Mám Nexusa, čo je len drahé rádio so "starou technológiou". Má však vyhodu, že má veľký display. Nevie mp3 ani DVD. Po pripojení PC by som mohol prehrávať všetky audio a video formáty existujúce v PC svete. Na LCD by som mohol mať nejaký skin napr. Winamp-u alebo by tam mohli "blikať" ledky zo software-ového eqvalízera. Som z krajiny, ktorá je pre navigáciu biely flak (Slovensko, Maďarsko, ...). CD od TeleAtlasu teda neviem kúpiť, takže rozbehám na PC nejaký navigačný soft a pripojím USB GPS, a na LCD vidím peknú veľkú mapu. Môžem si na aute hrať Solitaire. To bol samozrejme vtip. Ovládanie bez dotykového LCD je zložitejší. Sú praktické možnosti využitia PC v aute, no investícia do PC asi prevyšuje investíciu do prenosnej navigácie a napr. MDI interface.
  10. Ahojte. Pustil som sa do montáže tažného aj ja. Nepovažujem sa za nešikovného, ale toto bolo na nervy. Polovičku auta treba rozobrať, všade málo miesta, človek na to nevidí, atď. Už som ale u konca el. inštalácie a narazil som na problém. Podľa štítku na elektronike je to prosvar. Na jednej časti káblov sú 4x dvojkové konektory 3x šedo-biela a 1x šedo-biela a hnedá. V manuáli ani slovo o tom, čo to je, či ich treba spojiť? Tie tri vodiče, ktoré sa ťahajú k poistkovej skrini ani za svet neviem dostať zo zadu na poistkový konektor. Svorky z konca vodičov sa nezakliknú do konektora a siliť to klieštami, som nemal odvahu. Ako ste to robili? V manuáli je písané, že keď na pozícii 43,44,45 nie je napájanie pre poistku, dotiahnite ich s priloženými vodičmi. Ale odkial? To už nepíšu. Ďakujem za odpovede.
  11. Vďaka Ti za odpoveď. Aj tak je to čudné, prečo vo fabrike limitovali štart motora na tak "oficiálnu" hodnotu, keď aj nižšie napätie to roztočí. Akkumulátor by nemal mať viac ako 12V (aj keď sú tam desatinky nad) a pod to je auto mrtve. Dá sa trebárs ten limit prekódovať?
  12. Ahojte. Chcel by som sa opýtať, či je normálne, že neviem naštartovať auto, keď napätie akkumulátora sa zníži pod 12V. Raz sa mi to už stalo asi pred 2-3 týždňami. Zmeral som akku, malo 11,8V, takisto ako teraz. Keď štartujem, motor sa roztočí, ale nenaskočí. Svieti kontrolka immobilizéra, akkumulátora, tlaku oleja. Pritom počujem zvuk, podobný ako keď spína a rozopína relé. Ináč elektronické vecičky (rádio, sťahovanie okna, ...) fungujú. Napadlo ma, či mi to náhodou nerobí alarm. Možno sníma napätie, a nedovolí štartovanie pod 12V. Takže moja otázka: viete naštartovať auto, keď máte menej ako 12V? Ďakujem.
  13. Ani pribalený driver, ani aktuálna verzia ovládača. Všimol som si, ako keby pravá časť konektora sa nedalo zasunúť uplne, pritom sedí stabilne. Asi je to len môj dojem.
×
×
  • Vytvořit nový...