LiveBomb Vloženo 10. Listopad 2014 Vloženo 10. Listopad 2014 Ahoj, vyřešil jsem to. Byl to nedostatek media v okruhu. Jelikož to bylo ani ne 4 měsíce po naplnění, šel sem po chladiči. Trocha jarové vody na bílou zátku a bylo jasno. Nakonec jsem měnil celý chladič. Doplnil klimu od té doby je klid. Citovat
LucasCZE Vloženo 10. Listopad 2014 Vloženo 10. Listopad 2014 No to mam radost. Mam pred FL, takze asi jedine cely chladic. Zkusim taky jarovou vodu a uvidim. Diky za info. Citovat
LiveBomb Vloženo 10. Listopad 2014 Vloženo 10. Listopad 2014 Ty bublinky na ty zatce po nastartovani motoru nemely chybu Me to vyslo s chladicem (Valeo), mrizkou na chladic (orig. skoda), naplenim klimatizace a praci asi na 4500,-. Citovat
LucasCZE Vloženo 10. Listopad 2014 Vloženo 10. Listopad 2014 A to uz mas ten novy typ chladice, nebo jsi tam dal zase stary typ, na kterem nejde vysousec samostatne vymenit? Citovat
LiveBomb Vloženo 10. Listopad 2014 Vloženo 10. Listopad 2014 Novy. Stary uz se neda snad ani sehnat. Citovat
LucasCZE Vloženo 10. Listopad 2014 Vloženo 10. Listopad 2014 No tak "super", dela to fakt ta bila zatka. Zkusim ji povolit, ale moc sanci tomu nedavam. Citovat
LucasCZE Vloženo 25. Listopad 2014 Vloženo 25. Listopad 2014 S bilou zatkou jsem ani nehnul, spis bych urval cely chladic. Takze jsem na cc-autodily.cz objednal vsechny dily (chladic HELLA, 2x tesneni, origo ochrannou mrizku a 10x prichytku mrizky) celkem za 3210 Kc a pustil se do vymeny. Krome naplneni jsem si vsechno udelal sam, prikladam par fotek pro inspiraci. (Jen z mobilu, ale pro predstavu staci. Stav bez chladice klimy jsem vyfotit zapomnel.) Naplneni (prace + chladivo) me vyslo na 610 Kc, celkem tedy "peknych" 3820 Kc. 1 Citovat
LiveBomb Vloženo 29. Listopad 2014 Vloženo 29. Listopad 2014 (editace) Ahoj, delal si to slozite. Nekde na netu je navod, jak to udelat bez sundavani predku. Btw. jak si to vypustil? Nebo ti to vsechno uteklo? Nebo si to nechal jen tak utect? Ale jinak klobouk dolu, zes to delal sam. Ale v garazi je to asi pohodka :-) Editováno: 29. Listopad 2014, autor: LiveBomb Citovat
šulda Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 (editace) LiveBomb>> A jak je to jednodušší? Dělal sem to stejně jako LucasCZE, byl k tomu dobrej přístup, nemusel sem vypouštět chladící kapalinu a vyměnil sem dole starý šrouby sežraný od soli. LucasCZE>> Proč jsi sundaval komplet světla i s tím štelovacím uložením? Editováno: 30. Listopad 2014, autor: šulda Citovat
LiveBomb Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 Nejak se povolovala cela ta chladicova stena, posouvala se o par cm smerem k motoru.... Citovat
LucasCZE Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 LiveBomb: Ze to jde delat i jinak vim, ale myslim, ze by se to neobeslo bez vypusteni chladici kapaliny a tomu jsem se chtel vyhnout. V garazi to vyslo asi nastejno jako u baraku. (Mozna jeste hur - v garazi nemam zadne naradi, vsechno musim dovezt a na nic nezapomenout.) Chladivo jsem chtel nechat odsat, ale v servise mi rekli, ze za to normalne zaplatim praci (platil bych ji tedy 2x). Takze bohuzel, pustil jsem to do atmosfery. Moc tam toho ale uz nemohlo byt, kdyz uz mi klimatizace divne chrcela. šulda: U praveho svetla jsem mel to ulozeni praskle, takze jsem ho rovnou menil (za 180 Kc mi to stalo). U leveho jsem to delal zbytecne, ale stejne jsem to svetlo chtel trochu presadit, takze to bylo jedno. Citovat
LiveBomb Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 (editace) Tak me odsavali cca. 250g - platil sem jen jednou, po odsati jsem si vzal listecek s tim, kolik toho odsali, odjel k mechanikovi vymenit a pak zase doplnit. Ty jsi menil drzak svetla? Je to slozite? Taky bych to mel udelat. Editováno: 30. Listopad 2014, autor: LiveBomb Citovat
LucasCZE Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 (editace) Jasne, kdybych mel to odsati zdarma, tak to takto taky udelam. Ale platit za to je nesmysl. Drzak svetla jsem menil, je to hracka. Staci vyndat svetlo (rukou povolit jednu plastovou matku, potahnout za tahlo a odpojit konektor) a potom povolit 2 sroubky, ktere drzi samotny drzak (myslim, ze Torx 30), prehodit to kovove tahlo na novy drzak a uz to skladas zpatky. Potom je potreba si vyhrat s usazenim svetla (je to jednoduche, princip pochopis hned, staci to videt) a nakonec samozrejme seridit svetlo. Na 15 metrech mi svitilo asi o 40 cm vys nez by melo... Ted drzak jsem koupit tady... Editováno: 30. Listopad 2014, autor: LucasCZE Citovat
poganyi Vloženo 5. Květen 2015 Vloženo 5. Květen 2015 Ahojte, prestala mi fungovat manualna klimatizacia v automobile Skoda Octavia 2, 1,6FSI, 2007, 1Z3. Zasiel som do servisu a zistili, ze nie je chladivo. Pri naplnani sme si vsimli, ze to unika cez snimac tlaku klimatizacie a ten sme vymenili, nasledne naplnili, preslo skuskou tesnosti a tlaku a klima nezapla. Auto som napojil na diagnostiku bosch a hodilo mi to dve chyby. Prva bola nizky tlak v klima systeme, to sme vymazali, kedze bola naplnena a druha chyba bola kod 0333 Vyskokotlaky spinac, preruseni/zkrat-kostra, tato chyba uz nesla vymazat. Vedel by mi niekto povedat, co tento chybovy kod znamena, co moze byt chybne? Dakujem. 1 Citovat
agent007 Vloženo 8. Červen 2015 Vloženo 8. Červen 2015 (editace) Zdravím, z ničeho ni (to tak bývá) mi přestala na 2,0 FSI jít klima, přestala chladit. Náplň měněna před rokem a půl. Pročtena diskuze na fóru. Dnes udělán test : 1. Auto projeto na vzdálenost cca 20 km se zapnutou klimou. 2. Teplota venku 23°C, uvnitř auta nastaveno pro test 17°C. 3. Po jízdě i před jízdou zkontrolovány ventilátory na chladiči a ani velký, ani malý, se netočí. Jak před tak po jízdě. 4. Je slyšet z šustěníz větracích mřížek nebo toho prostoru, které po vypnutí klimatizace přestane. Máte nějaký tip co lze ještě udělat svépomocí? Má smysl dělat diagnostiku nebo lze celkem přesně určit v čem je chyba i bez diagnostiky. Editováno: 10. Červen 2015, autor: agent007 Citovat
agent007 Vloženo 10. Červen 2015 Vloženo 10. Červen 2015 Prosí o radu. Chci předejít investicím v servisech pokud by to nebylo nutné. Kolikrát se stačí jen zeptat. Citovat
Schavi Vloženo 16. Červen 2015 Vloženo 16. Červen 2015 Ale pokud je málo chladiva, doplnění to nevyřeší..někde budeš mít díru. Já měl stejný problém..v servise přišli na díru v chladiči (pravděpodobně od kamínku při zimním provozu) a rok na to odešlo to čidlo na kopresoru...jinak teď chladím tak jak mám (ťuk ťuk) i když z výdechů trochu slyším nějaký šelest (už cca rok, ne moc a ne vždy) klima je plná. Někde jsem se dočetl, že to může být končící kompresor, tak uvidíme. Citovat
agent007 Vloženo 1. Červenec 2015 Vloženo 1. Červenec 2015 Takže jsem nechal klimu naplnit. Chybělo 350g. Po naplnění jede, takže klimakompresor je OK. Pokud by došlo pět k úniku tak bude v pr..li nejspíš chladič. Takže bych to musel vyměnit a pak znova naplnit. Citovat
Wittmann Vloženo 1. Červenec 2015 Vloženo 1. Červenec 2015 Otázka, kdy byla naposledy doplňovaná, vždycky to trochu utíká. Když tlak na čidle klesne pod prahovou mez, tak už to nepustí. Citovat
crazymaniack Vloženo 7. Červenec 2015 Vloženo 7. Červenec 2015 Ahojte, prestala mi fungovat manualna klimatizacia v automobile Skoda Octavia 2, 1,6FSI, 2007, 1Z3. Zasiel som do servisu a zistili, ze nie je chladivo. Pri naplnani sme si vsimli, ze to unika cez snimac tlaku klimatizacie a ten sme vymenili, nasledne naplnili, preslo skuskou tesnosti a tlaku a klima nezapla. Auto som napojil na diagnostiku bosch a hodilo mi to dve chyby. Prva bola nizky tlak v klima systeme, to sme vymazali, kedze bola naplnena a druha chyba bola kod 0333 Vyskokotlaky spinac, preruseni/zkrat-kostra, tato chyba uz nesla vymazat. Vedel by mi niekto povedat, co tento chybovy kod znamena, co moze byt chybne? Dakujem. 1 Citovat
tomasz. Vloženo 5. Září 2015 Vloženo 5. Září 2015 - klimu mám naplněnou, vag mě nehází žádnou chybu, klima neuniká dotaz: 1. musí se při stisku a/c tlačítka rozběhnout ventilátor při vypnutém motoru ? mě se nerozběhne 2. při chodu motoru ventilátor klimy běží, nicméně když se plnila klima tak mě chlapi říkali že se sice ventilátor točí, ale málo, koukal jsem na něj a opravdu se točil málo. Nemůže to dělat např. relé ? ventilátor mám jeden společný Odsáli mě 395g R134 a 8ml oleje Citovat
LucasCZE Vloženo 5. Září 2015 Vloženo 5. Září 2015 Pri vypnutem motoru klima nebezi, takze se ani ventilator netoci. Ten ventilator, pokud vim, ma v sobe RJ, ktera nastavuje rychlost ventilatoru. Takze pokud se toci, melo by to byt v poradku. Kdyz bude potreba, roztoci se rychleji... Citovat
tomasz. Vloženo 5. Září 2015 Vloženo 5. Září 2015 ahá tak to jsem nevěděl, při tom vypnutém motoru jsem to nenapsal, ale myslel jsem s otočeným klíčkem, když svítí kontrolky. Tak jestli to je vpořádku tak to budu rád ... Dík Citovat
LucasCZE Vloženo 5. Září 2015 Vloženo 5. Září 2015 Taky jsem to tak myslel. Dokud motor nebezi, tak se netoci kompresor klimy, takze klima nefunguje. No a pokud klima nefunguje, tak se ventilator netoci. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.