Přejít na obsah

Rozdíly výkonových verzí 2.0TDI 81kW, 103kW a 125kW


mylys

Doporučené příspěvky

Každej motor je postavenej na určitej výkon tak že počínaje řídící jednotkou motoru, jinými vstřiky, turbem, konstrukcí motoru(hlava postavená na daný Kw) klikovka,spojka, převodovka ,poloosy,a spousta dalšího čím se to bude lišit.

Neverím tomu, že by do troch výkonnostných variantov upravovali toľko vecí.

Každá z nich musí mať predsa nejaké rozpätie (keby si to nachipoval, tak ti to potom proste nevydrží).

A keď sú tieto výkonnostné varianty v rozpätí danej súčiastky, nevidím v tom problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak napiš do škodovky ať ti napíšou čím se liší,když nevěříš. Třeba ta 125w bude mít kovaný písty a jiný rozvody. Rozdíly v hlavách počet ventylů jejich průměry podle výkonu tak že rozdíly tam budou.Čipováním tomu jen zkrátíš životnost a co se týče comonrailu tak bych ho nečipoval ale bral raději tu sinější verzi.

Editováno: , autor: acek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak napiš do škodovky ať ti napíšou čím se liší,když nevěříš. Třeba ta 125w bude mít kovaný písty a jiný rozvody. Rozdíly v hlavách počet ventylů jejich průměry podle výkonu tak že rozdíly tam budou.Čipováním tomu jen zkrátíš životnost a co se týče comonrailu tak bych ho nečipoval ale bral raději tu sinější verzi.

Keď myslíš..

Nevadí.

Veď by som aj ja bral silnejšiu verziu, len somári z Galanty šunku 4x2 iba so zárukou a hagusami striebornými objednali :( Síce verzia Advantage (Swing, MDI, parkováky, corner, ..), ale ajtak šunka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každej motor bude mít jinej kód a stím i spoustu jinech věcí.Pokud porovnáš motory z OII tak tam je rozdílu mnoho taktéž to je i u yetiho.Když se podíváš na ceny motorizací tak ta cena jasně dává najevo to že čím větší výkon tím vyšší cena.Aby se dosáhlo vyšších výkonů musí taky ten motor na to bejt upravenej jak už jsem tu psal.Tak těžko vyfotíš rozdíly schované uvnitř motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Taky resim podobny problem-uz jsem se ptal na spouste mist a nikdo mi k tomu nedokaze (nechce?) nic extra rict... Rozhoduju se mezi verzi 103 kW a 125 kW - jelikoz je tam velky cenovy rozdil (rozhodne vetsi nez mezi tiguany 103/125) a clovek ma urcity financni limit, tak je to vlastne rozhodovani mezi dobre vybavenym slabsim anebo "skoro" holym silnejsim autem. Co jsem zatim zjistil, tak v tom 125 kW by mela byt lepsi spojka, ale jinak motor by se mel lisit jen ridici jednotkou a jinym turbem....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky resim podobny problem-uz jsem se ptal na spouste mist a nikdo mi k tomu nedokaze (nechce?) nic extra rict... Rozhoduju se mezi verzi 103 kW a 125 kW - jelikoz je tam velky cenovy rozdil (rozhodne vetsi nez mezi tiguany 103/125) a clovek ma urcity financni limit, tak je to vlastne rozhodovani mezi dobre vybavenym slabsim anebo "skoro" holym silnejsim autem. Co jsem zatim zjistil, tak v tom 125 kW by mela byt lepsi spojka, ale jinak motor by se mel lisit jen ridici jednotkou a jinym turbem....

A proč se ptáš,když to víš. Je to celkem logické, turbo a spojka ti po čipu může odejít dřív,jestli je konstrukčně odlišné. Jestli máš peníze a nevadí ti případná drahá oprava,tak do toho běž a uvidíš. Problém je,že píšou jen ti,co zatím nemají problém,ti co mají nikdy nenapíšou .

Tady na to se mrkni: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=388665

Editováno: , autor: Chrudimák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A proč se ptáš,když to víš. Je to celkem logické, turbo a spojka ti po čipu může odejít dřív,jestli je konstrukčně odlišné. Jestli máš peníze a nevadí ti případná drahá oprava,tak do toho běž a uvidíš. Problém je,že píšou jen ti,co zatím nemají problém,ti co mají nikdy nenapíšou .

Tady na to se mrkni: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=388665

No ptám se proto, že mi to nikdo nedokázal říct na 100%, co přesně tam je jinak... ani ta spojka není jistá - vím jen, že RS oktávka (která má stejný motor jako 125 kW yeti) má jinou spojku, než 103 kW oktávka... tudíž ten kolega předpokládá, že by tam měla být jiná spojka... Vzhledem k tomu, že najezdím s autem cca 50.000 ročně, tak mě životnost zajímá hodně - teď mám načipovanou alfu 156 Q4 se 249.000 km (čip od cca 180.000 km) a problém není (jen to víc kouří...). Proto chip řešímu yetiho :)

Ad Cimbu - já na něj slyšel zatím jen dobré reference, tohle jsem už před nějakou dobu četl a dost mě to zarazilo... jezdím rallye, takže jeho jméno je coby ladič škodovky známé, tohle mě opravdu překvapilo..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak už jsem psal viz víše je jiná spojka ,písty jsou kované a bude i jiná kliková hřídel(Masivnější), jiná hlava kvůli jiným průměrům ventilů a provozním tlakům jiný turbo, motorová jednotka ale ta se dá upravit to je to nejmenší.Jiný vstřiky jejich průměr a hlavně to všechno je o tom jak dlouho po čipu začneš opravovat a obzvlášť u CR kterej je hodně citlivej na kvalitu paliva. Počítej že to nevydrží jako starší OI kerý byly a jsou skoro nesmrtelný.Až ti odejde nějakej vstřik což není u CR nic neobvyklýho nebo odejde vsřikovací lišta tak pak budeš čipu litovat.Jak už je tu mnohokrát psáno nikdo špatný následky čipu nikde nerozepisuje.Pokud nevěříš napiš do škodovky ať ti zdělí rozdíly jednotlivejch motorizací.

A tady je jen malej důkaz co umí čip:

post-30138-0-20817500-1293624886_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ptám se proto, že mi to nikdo nedokázal říct na 100%, co přesně tam je jinak... ani ta spojka není jistá - vím jen, že RS oktávka (která má stejný motor jako 125 kW yeti) má jinou spojku, než 103 kW oktávka... tudíž ten kolega předpokládá, že by tam měla být jiná spojka... Vzhledem k tomu, že najezdím s autem cca 50.000 ročně, tak mě životnost zajímá hodně - teď mám načipovanou alfu 156 Q4 se 249.000 km (čip od cca 180.000 km) a problém není (jen to víc kouří...). Proto chip řešímu yetiho :)

Ad Cimbu - já na něj slyšel zatím jen dobré reference, tohle jsem už před nějakou dobu četl a dost mě to zarazilo... jezdím rallye, takže jeho jméno je coby ladič škodovky známé, tohle mě opravdu překvapilo..

Já jsem s Cimbu koketoval a byl v e mailovém styku ohledně chipu Yeti 103 kw,ale po této informaci do toho nepůjdu. Nestojí mi to za to-klidně se spokojím s tím výkonem,co mi výrobce nabízí. Riziko a pochybnosti zůstávají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak už jsem psal viz víše je jiná spojka ,písty jsou kované a bude i jiná kliková hřídel(Masivnější), jiná hlava kvůli jiným průměrům ventilů a provozním tlakům jiný turbo, motorová jednotka ale ta se dá upravit to je to nejmenší.Jiný vstřiky jejich průměr a hlavně to všechno je o tom jak dlouho po čipu začneš opravovat a obzvlášť u CR kterej je hodně citlivej na kvalitu paliva. Počítej že to nevydrží jako starší OI kerý byly a jsou skoro nesmrtelný.Až ti odejde nějakej vstřik což není u CR nic neobvyklýho nebo odejde vsřikovací lišta tak pak budeš čipu litovat.Jak už je tu mnohokrát psáno nikdo špatný následky čipu nikde nerozepisuje.Pokud nevěříš napiš do škodovky ať ti zdělí rozdíly jednotlivejch motorizací.

Ok, díky za odpověď. Zkusíme to bez chipu, svezu se s tou 103 kW verzí a uvidíme, jestli to "stačí" :) Protože 125 kW jeťák je už dost cifra :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Jediný rozdíl je ve větším turbu v odlišném softu a tlaku paliva v CR. Může se lišit například velikost filtru vzduchu nebo výfuková soustava. Spojka je stejná, klika také, čerpadlo taktéž.

Chip nemá žádný vliv na životnost vstřiků, lišty apod. pokud jsou dodrženy maximální parametry soustavy CR. Jsou to pouhé fantazie neználků.

Obrázek zničené kliky není argument. Praskla mi klika u Tatry a ta nemá žádný chip. Jo, měla najeto cca 40000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Při brouzdání po netu jsem našel toto:

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaký je rozdíl mězi dvěma typy motorů TDI: a) jaký je rozdíl mezi TDI 2,0 103 kW (Škoda, Volkswagen) a motorem TDI 2,0 105 kW používaný v Audi a Seat (Exeo). Jsou tyto dva motory shodné a jen jinak nastavené jednotky nebo Audi má dvoulitr vlastní konstrukce? B) a jaký je rozdíl mezi těmito motory: 2,0 TDI 88 kW (Seat Exeo) a motorem 2,0 TDI 81 kW (Škoda Yeti)? Jsou opět shodné a jen jiné nastavení jednotek nebo je jiná i konstrukce motorů? Děkuji

Poradna | Odpověď

Odpověď automobilky: "Obecně je k tomuto dotazu potřeba napsat, že bez ohledu na výkon existují motory 2,0 CR 1. a 2. generace, oboje s a bez vyvažovacích hřídelů (AGW), a na různých platformách je motor buď podélně nebo příčně zastavěn, což samozřejmě přináší konsekvence do HW. 1) rozdíl mezi TDI 2,0/103 kW (Škoda, Volkswagen) a 2,0 TDI/105 kW (Audi a Seat) - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl pouze v datech řídící jednotky 2) rozdíl mezi motory 2,0 TDI 88 kW (Seat) a 2,0 TDI 81 kW (Škoda)? - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl pouze v datech řídící jednotky 3) obecné rozdíly mezi 2.0 TDI okolo 80 kw / okolo 100 kW / okolo 125 kW - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl mezi 80 a 100kW pouze v datech řídící jednotky - motor 125kW se od těchto motorů liší hlavně jiným turbodmychadlem, setrvačníkem, řídící jednotkou... Škoda má aktuálně v sérii všechny motory 2,0 TDI 2. Generace (s vyjímkou Octavie RS - 1. Gen) s příčnou zástavbou, v Octavii a Yetim bez AGW, v Superbu s AGW."

Editováno: , autor: olint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...