Harmm Vloženo 27. Květen 2006 Sdílet Vloženo 27. Květen 2006 Každých 15 tkm jsem v servisu a zatím max. spokojenost jsou vstřícní, řekl bych rodinná atmosféra. A serviska je O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgin Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 No v tomto případě se pleteš, on-line spojení je hezká věc, ale razítko řeší vše a "zatím" on-linem nic nezjistíš. Když máš razítko, tak pohoda a nic se neověřuje Tak tohle vážně není pravda. Když jdeš reklamovat prorezavění, tak se určitě podívají i do počítače, jestli to už nebylo bouraný. Taky ty jako případný kupec ojetého auta si můžeš přes škodovku zjistit jestli serviska souhlasí s počítačem. Toť moje vlastní zkušenost s mým servisem stará 3 dny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 No v tomto případě se pleteš, on-line spojení je hezká věc, ale razítko řeší vše a "zatím" on-linem nic nezjistíš. Když máš razítko, tak pohoda a nic se neověřuje Tak tohle vážně není pravda. Když jdeš reklamovat prorezavění, tak se určitě podívají i do počítače, jestli to už nebylo bouraný. Taky ty jako případný kupec ojetého auta si můžeš přes škodovku zjistit jestli serviska souhlasí s počítačem. Toť moje vlastní zkušenost s mým servisem stará 3 dny... V případě, že chodíš do jednoho servisu, tak ti v tom konkrétním servisu jsou schopni říct minulost auta, ale v případě návštěv různých servisů nezjistíš on-line nic, toť moje zkušenost stará 14 dní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 No v tomto případě se pleteš, on-line spojení je hezká věc, ale razítko řeší vše a "zatím" on-linem nic nezjistíš. Když máš razítko, tak pohoda a nic se neověřuje Tak tohle vážně není pravda. Když jdeš reklamovat prorezavění, tak se určitě podívají i do počítače, jestli to už nebylo bouraný. Taky ty jako případný kupec ojetého auta si můžeš přes škodovku zjistit jestli serviska souhlasí s počítačem. Toť moje vlastní zkušenost s mým servisem stará 3 dny... V případě, že chodíš do jednoho servisu, tak ti v tom konkrétním servisu jsou schopni říct minulost auta, ale v případě návštěv různých servisů nezjistíš on-line nic, toť moje zkušenost stará 14 dní je to taky, taky si myslím, že žádná centrální evidence údajů od servisů neexistuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 je to taky, taky si myslím, že žádná centrální evidence údajů od servisů neexistuje Áno, v súčasnosti žiadna centrálna evidencia nie je, ale pracuje sa na tom, aby bola uvedená do ostrej prevádzky v druhej polovici tohto roka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Igor: A půjde v ní něco dohledat zpětně? Např. dřívější absolvování prohlídek??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Igor: A půjde v ní něco dohledat zpětně? Např. dřívější absolvování prohlídek??? Uff tak toto netuším. Ale skôr tipujem nie. Proste sa od určitého dátumu na centrále začnú zbierať všetky úkony spojené s daným autom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Pánové,jste na omylu,tohle už funguje.Každý den systém DMS posílá data do centrální databáze Boleslavi.Tím pádem není problém zjistit cokoli o autě.Stačí jen číslo karoserie.Pak už jste jen zahrnuti informacemi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Pánové,jste na omylu,tohle už funguje.Každý den systém DMS posílá data do centrální databáze Boleslavi.Tím pádem není problém zjistit cokoli o autě.Stačí jen číslo karoserie.Pak už jste jen zahrnuti informacemi. a to jako úplně všechno...protože třeba občas zajdu do servisu ohledně lakování a montáže nějakýho spoileru nebo nárazníku atd....to znamená že i tohle o mojem autě budou vědět? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Pokud na něj bude napsána zakázka s kterou je propojen DMS ,tak ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 28. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 otázkou pořád zůstává kolik člověk nasype servisu a jestli stojí za to pak si ty zadní dveře opravit sám, tím myslím pochopitelně prohlídky, ne jen razítka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Pokud na něj bude napsána zakázka s kterou je propojen DMS ,tak ano. zakázka je...no to je teda super...škodovka má kompetně záznamy jak si tuním auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Pokud si je opravíš sám,automaticky strácíš záruku na prorezavění karoserie ,tak i na lak.O tu nepřijdeš jen tehdy,pokud Ti to opraví smluvní partner se škodovkou.Jinak můžeš chodit na servis kde se Ti zachce ,tedy i k neznačkovému a o záruku na vůz nepřijdeš dle směrnic evropské unie.Jen si musíš dát pozor na díly,které Ti budou vyměněny,aby měly homologaci,Za takto vyměněné díly odpovídá servis.Pokud se Ti z důvodu vadného dílu stane havárie,odpovídá za to servis,který Ti jej namontoval.Neodpovídá za zranění posádky vozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Jim to je ukradený,oni to mají hlavně kvůli zárukám...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 .....Jinak můžeš chodit na servis kde se Ti zachce ,tedy i k neznačkovému a o záruku na vůz nepřijdeš dle směrnic evropské unie.Jen si musíš dát pozor na díly,které Ti budou vyměněny,aby měly homologaci.. Z tohoto co píšeš jasně plyne,že mužu chodit do libovolného servisu a razítko nemusím mit ani jedno a třeba zaruka na prorezivění mi bude uznána? to jě nějaké divené udajně první co prohlíži je pečlivě vyplněná serviska... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Jim to je ukradený,oni to mají hlavně kvůli zárukám...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 ano,pečlivě vyplněná serviska,teda i razítko neznačkové opravny.Aby se vědělo ,kdo to dělal.Podmínkou záruky je pečlivě vedená knížka a to dodržíš.Pouze oprava laku,teda přestříkání,to Ti uznají tehdy,pokud to stříkala smluvní opravna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Pánové,jste na omylu,tohle už funguje.Každý den systém DMS posílá data do centrální databáze Boleslavi.Tím pádem není problém zjistit cokoli o autě.Stačí jen číslo karoserie.Pak už jste jen zahrnuti informacemi. Souhlasím. Když jsem koupil ojeté auto a šel v Liberci ke Kučerovi, měl v PC záznam o odmotání kabelového svazku z jiného města od minulého majitele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 30. Květen 2006 Sdílet Vloženo 30. Květen 2006 Můžete mi někdo říct co konkrétně mi přináší záruka mobility když už jsem po 2 letý záruční době....nějak nechápu k čemu mi to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 30. Květen 2006 Sdílet Vloženo 30. Květen 2006 "Pokud Vaše vozidlo bude z důvodu jakékoliv poruchy nepojízdné, budou Vám poskytnuty následující služby: * pomoc na místě * odtažení vozidla k nejbližšímu autorizovanému Škoda-obchodníkovi * přednostní provedení opravy * pokud nebude oprava provedena ten samý den, může Vám v případě potřeby Škoda-obchodník zajistit jednu z následujících tří možností: o přenocování na 1 noc v hotelu pro Vás a Vaše spojujezdce o zapůjčení náhradního vozidla na nezbytnou dobu - nejdéle do 3 dnů o zajištění náhradní dopravy do cíle Vaší cesty Všechny tyto služby Vám budou poskytnuty bezplatně. Z bezplatných služeb jsou vyloučeny poruchy způsobené vlastní vinou (např. nedostatek paliva) nebo násilnými vnějšími vlivy (např. havárie)." Kladl bych duraz na slovo BEZPLATNE. Je jasne ze tu opravu si zaplatis, ale i ten odtah je kolikrat pekne drahej, obzvlast v zahranici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 30. Květen 2006 Sdílet Vloženo 30. Květen 2006 NiceOne: a jestli to platí i v zahraničí tak je to hustý... ale to aby člověk vozil servisku pořád s sebou (i po čechách) co aby prokázal tu mobilitu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vytlacil Vloženo 30. Květen 2006 Sdílet Vloženo 30. Květen 2006 Me se zaruka mobility vyplatila i v CR. Vybijela se mi baterie a neslo otevrit auto. Vzdy prijeli, auto otevreli a pripadne si ho i odvezli do servisu a dostal jsem nahradni. Fungovalo to bez problemu, i po zaruce. Samozrejme opakovany vyskyt vady nebylo nic prijemneho a auto bylo 2x v MB v Servisnich sluzbach. Problem s vybijenim baterie vyresili vymenou vetsiny kabelaze (az napodruhe). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 30. Květen 2006 Sdílet Vloženo 30. Květen 2006 NiceOne: a jestli to platí i v zahraničí tak je to hustý...ale to aby člověk vozil servisku pořád s sebou (i po čechách) co aby prokázal tu mobilitu No ja ji samozrejme vozim. Jinak je ti cela zaruka k nicemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 30. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Květen 2006 Tak to mi je ta mobilita k ničemu, doma odtah zaplatím tak nebo tak, po záruce opravu taky a bezplatný příjezd služby mám v asistenci u pojistky. V zahraničí to je za peníze taky, takže to tam můžu řešit až to přijde a nechat si tam opravovat auto, no nevím, spíš odtah do Čech někým z Česka a asistence u pojištění je pro celou Evropu, takže pro mě žádné plus mobilita nepřináší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda Vloženo 30. Květen 2006 Sdílet Vloženo 30. Květen 2006 Tak to mi je ta mobilita k ničemu, doma odtah zaplatím tak nebo tak, po záruce opravu taky a bezplatný příjezd služby mám v asistenci u pojistky.V zahraničí to je za peníze taky, takže to tam můžu řešit až to přijde a nechat si tam opravovat auto, no nevím, spíš odtah do Čech někým z Česka a asistence u pojištění je pro celou Evropu, takže pro mě žádné plus mobilita nepřináší. V zahraničí pro České zákazníky platí následující: Zdarma je zprostředkování pomoci centrálou „Škoda Assistance“. Samotné služby v rámci Záruky mobility (odtah, náhradní vozidlo, náhradní doprava, příp. ubytování) jsou ale zpravidla už vyúčtovávány. Pokud se ale uhradí některá ze služeb v rámci záruky mobility přímo na místě, jsou náklady po předložení účtu propláceny vašimi kmenový obchodníky v CZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.