Mathes25 Vloženo 11. leden 2012 Vloženo 11. leden 2012 chcem sa vás spýtať že neni mi jasné prečo ked preradujem z jednotky do dvojky tak ked pustím spojku tak sa ozve taký ako keby cvak alebo puknutie a to isté ked napríklad vyradujem na neutrál z jednotky alebo spiatočky a ked pustím spojku tak taký cvak...ale počuť to len zvonka alebo pri otvorených oknách robí to aj vám? Citovat
brixi Vloženo 18. leden 2012 Vloženo 18. leden 2012 tak už som po výmene rozvového reťazu aj tlaky v hlave mi zmerali boli 1-13,8 2-13,8 3-13,9 4-14,2 rozdiel v previse reťaze0 bol cca 1 cm na dĺžku to je ešte viac auto stíchlo získalo ťah a lepšiu spotrebu a soom zase šťastný majitel TSI Citovat
Jan tsi Vloženo 30. leden 2012 Vloženo 30. leden 2012 Zdravim tak že me problemy z cukani vyřešeny prokousane od kun, jinak potom cosem udělal vitr ve škodovce. sem neplatil ani startovaci kabely. sice asik 3 hovory z boleslavi ale aspon neco. Ale postupně začinam pozorovat velice divny zvuk při startovani. plus stale vetši spotřeba, tak že se chystam znova z fabkou do servisu, Už po 3. A vzhledem tomu že problem budou řešit z boleslavi tak že ja taky budu volat do škodovky až nato dohlidnou,tato praktika se mě osvěčila,přece jen sem nedal penize za auto prodejci ale Škode tak že škoda nevyužitt peče o zakazniky Citovat
Mathes25 Vloženo 30. leden 2012 Vloženo 30. leden 2012 tak ja idem dnes ráno do práce, teplota -7 a naštartujem a trochu som sa zlakol motor nabehol, otáčky išli hore možno aj o niečo vyššie ako ked naskočí normálne a len pomaly padali asi aj súčasne zo zvukom napínajúcej sa reťaze pretože som tú reťaz až tak dobre nepočul lebo motor ako keby chvílu tak vysoko zaručal takže paráda a to som 4 mesiace po výmene rozvodov....ako vám to štartuje pri týchto mrazoch? Citovat
Jairo Vloženo 30. leden 2012 Vloženo 30. leden 2012 Rano teplota -19, start trval zjavne dlhsie ako obycajne ale motor bol len o malo hlucnejsi ako pri 'bezhlucnom' starte. Citovat
Jan tsi Vloženo 31. leden 2012 Vloženo 31. leden 2012 Nestartuji auto venku kde mrzne až prašti. auto mam v garaži, kde je 10stupnu. a vydava startovani přišerny zvuk. 15 jdu na servisku tak to rovnou reklamuji.. plus když auto zmrzne venku tak ten zvuk je ješte šilenějši než v teple garaži.auto ma najeto 13 000. Citovat
Mathes25 Vloženo 31. leden 2012 Vloženo 31. leden 2012 tak dnes som išiel asi 15 km zaparkoval som a za dve hodiny som znova naštartoval a bol to doteraz asi najsilnejší zvuk napnutia sa reťaze. Doteraz sa napínala dlhšie a frekvencia toho rapčania bola pomalšia ale teraz sa napla asi do sekundy a pol a strašne rýchlo to zarapčalo....budúci týžden to idem reklamovať a bude ma velmi zaujímať ako sa môže toto stať po odjazdení 3000 km po predchádzajúcej výmene reťaze proste neuveritelné.... Citovat
Pawouk Vloženo 31. leden 2012 Vloženo 31. leden 2012 No to je docela síla. Jenom jestli ti tam nedali stejné nepovedené provedení řetězu,jako už bylo z výrobního závodu. Pak dej vědět,jak ti to dopadlo. Citovat
Mathes25 Vloženo 31. leden 2012 Vloženo 31. leden 2012 ale aj keby dali tú pôvodnú reťaz vyťahalo by sa to za 3 mesiace a 3000 km??? Citovat
Betko Vloženo 31. leden 2012 Vloženo 31. leden 2012 Chlapi chcem sa spytať aký mate dátum výroby auta ? Ja má 4/2010 a tiež niekedy hlučné štarty. Citovat
akubus Vloženo 1. Únor 2012 Vloženo 1. Únor 2012 tak dnes som išiel asi 15 km zaparkoval som a za dve hodiny som znova naštartoval a bol to doteraz asi najsilnejší zvuk napnutia sa reťaze. Doteraz sa napínala dlhšie a frekvencia toho rapčania bola pomalšia ale teraz sa napla asi do sekundy a pol a strašne rýchlo to zarapčalo....budúci týžden to idem reklamovať a bude ma velmi zaujímať ako sa môže toto stať po odjazdení 3000 km po predchádzajúcej výmene reťaze proste neuveritelné.... Mne to po vymene zachrastelo uz to ani nepocitam mozno 20 krat a viac. Nie je to uz take silne ako s povodnou retazou. Chrastenie tam bude stale, je tam proste dlha retaz, male opasanie na koleckach a napinak nahovno. Tak to konstrukteri navrhli. Treba sa s tym zmierit alebo auto predat...ja uz to neriesim. Zacal som parkovat vylucne na rucnu brzdu az potom rychlost, je to lepsie pre pnutie retaze, menej chrastivych startov. 1 Citovat
Mathes25 Vloženo 1. Únor 2012 Vloženo 1. Únor 2012 no moc nesúhlasím lebo ako je potom možné že mi to prvých 10000 km vôbec nerobilo Citovat
galeo Vloženo 1. Únor 2012 Vloženo 1. Únor 2012 To je preto, že väčšinou to začalo ľuďom robiť a vadiť po tých 10.000 km, ale aj to je individuálne. Citovat
voodoo123 Vloženo 1. Únor 2012 Vloženo 1. Únor 2012 male opasanie na koleckach a napinak nahovno. male opasanie? je tam opasanie minimalne 180stupnov okolo kazdeho ozubenia, tak kolko viac by malo byt...? Citovat
JirkaBrno Vloženo 1. Únor 2012 Vloženo 1. Únor 2012 nevím, co řešíte... sama škodovka v manuálu píše, že zachrastění u tohoto motoru při startu je normální, protože se napíná hydraulický napínák řetězu.. kdosi to tu již psal.. takže je to normální vlastnost tohoto motoru... čím bude větší kosa a olej bude víc ztuhlý, tím bude chrastění intenzivnější.. to je celkem logický.. takže to není závada, ale vlastnost... schválně si projděte přiručku k vozidlu--- Citovat
samurai Vloženo 1. Únor 2012 Vloženo 1. Únor 2012 (editace) Je to sice jen 63kw, ale pro ukázku jsem nahrál svůj dnešní studený start. Auto stálo asi 3 dny, teplotu vidíte na budících a kilometry také. Rozvody mám původní, myslím, že start je v pořádku. Po startu je trochu hlučnější, po takové době stání a v takové zimě je to řekl bych v pořádku. Oproti dřívějším TDi co jsem měl je to balzám na uši. Editováno: 1. Únor 2012, autor: samurai 1 Citovat
Pawouk Vloženo 1. Únor 2012 Vloženo 1. Únor 2012 No právěže v tom manuálu se nic takového NEPÍŠE! Už se to tady objevuje po několikáté. Někdo to tady plácnul a pak už to ti ostatní jenom kopírují. Na straně Rozjezd a jízda se v kapitole Start motoru přesně píše: "Po nastartování studeného motoru může krátkodobě dojít k zesílení hlučnosti motoru,neboť se v hydraulickém vymezování vůle ventilů musí nejprve vytvořit tlak oleje. To je normální jev a není třeba se tím znepokojovat." (Mimochodem,cvakání hydroštelů u 1.2 TSI jsem ještě neslyšel.) Kde je tedy ten blud o tom, že je normální,když ten řetěz rachotí? Já s tímto motorem jezdím od června 2010, a do té doby než to začalo občas rachotit, byl start i v mrazech vždy TICHÝ. Prostě je to konstrukční nedodělek, který, jak je vidět, není schopen výrobce řádně odstranit. Citovat
Dandisan Vloženo 1. Únor 2012 Vloženo 1. Únor 2012 naštěstí po výměně řetězu je vše ok, co mě ale zaráží jsou vyšší otáčky a běh "sytiče". Samozřejmě chápu, že ze začátku budou 1000 ot, ale po ujetí 25 km, klesnou na 950 ot. Předtím t obylo tak 800 ot. A ten " sytič" jde jako by pořád.A po 5 minutách stání na volnoběh se auto začně lehce v určitých intervalech oklepávat a třást. Citovat
karmos Vloženo 2. Únor 2012 Vloženo 2. Únor 2012 Zdravim, Vcera rano jsem auto nastartoval a zacalo v tom bouchat a ten motor vydaval takove velke rany. Dela to nekomu taky??? Citovat
Mathes25 Vloženo 2. Únor 2012 Vloženo 2. Únor 2012 no tak neviem čo presne myslíš tými velkými ranami a búchaním to sa mi asi ešte nestalo. Neznelo to ako ked sa dopína reťaz skôr také zarachotenie ako rapkáč na bicykli? Citovat
KennyMc Vloženo 3. Únor 2012 Vloženo 3. Únor 2012 V posledních dnech jsem si všimnul, že po startu vyletí otáčky výš, než obvykle. Ráno: Odpoledne: Citovat
Mathes25 Vloženo 3. Únor 2012 Vloženo 3. Únor 2012 tiež som si to všimol ako začali tieto velké mrazy tak ked naštartujem aj je to hlasnejšie a otáčky mi vyletia k 2000 inokedy len k 1600 Citovat
karmos Vloženo 11. Únor 2012 Vloženo 11. Únor 2012 Tak si to včera mastím po dalnici a najednou spozoruji snížení výkonu a v tom se rosvítí EPC+znak motoru a palubní pc mě napsal porucha motoru. :kol-26: Zastavil jsem na krajnici a vypnul klíček a natočil jsem to kontrolky zhasly tak jsem jen tak tak dojel. Druhý den volám do servisu řekl jsem jim co to děla a odpověd že mám přehryzané kabely. Tak jsem nato koukl a jeden kabel byl trochu překousaný. Tak jsem si koupil nový a jel to projet,bohuzel když to trochu ssešlapnu tak ten motor začne škubat jakoby vynechavat. Tak jsem objednaný do servisu. Uvidím co natom zjistěj. Jinak mám občas hlučné starty tak nevím jestly to není těma rozvodama :kol-32: Citovat
Pawouk Vloženo 11. Únor 2012 Vloženo 11. Únor 2012 Nejspíš budeš mít načatý další kabel. Ono to kousnutí nemusí být skoro vůbec vidět. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.