Přejít na obsah

Fabia 1.2 TSI 77kw problem


Misiak

Doporučené příspěvky

Mám taky stroj od VW - teda leona 1.4 Tsi. Taky jsem měl nějaký neduhy. Jenom chci říct, že příští auto to VW zřejmě nebude. Né nadarmo je VW v žebříčku spolehlivosti někde cca uprostřed! Na prvních místech jsou jiné, většinou japonské. A to jsem věděl, ale myslel jsem, že mě to nepotká!?

Asi to neradi slyšíte, ale stačí projít žebříčky a je to fakt.

VW dělá dobrý auta - design, ergonomii, tuhost, kvalitní pozink atd., ale kvalita je hold taková, kterou uvádí statistiky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame 1,5 mesiaca nove rodinne turbo Fabia 1,2TSI 63kW . Po 300km odisla skrtiaca klapka, ta bola opravena. po dalsich 300km svieti kontrolka vyfukovych plynov, auto je v servise a riesi sa nastavenie klapky. Kedy bude proces uspesne dokonceny-nevieme. mechanici auto uz niekolko dni "testuju" a my cakame. a to sme chceli nove auto, aby sme nechodili do servisu ako na klavir...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všichni, co jste se ulakotili na "nový turbo" od VW, modlete se, aby se motorářům konečně povedlo vychytat vešky a dětské nemoci - a tenhle motor přestal dělat problémy... Původně jsem si na tenhle motor chtěl počkat taky (otázka počkat si a koupit TSi nebo ne byla řešena zhruba vloni na podzim) a dnes vidím, že jsem udělal dobře, když jsem to neudělal a koupil "starou" motorizaci - taky by mne nebavilo se třást v obavě, kdy se zase něco vysere na bižutérii motoru (protože mechanicky s těmito motory problémy nejsou!) a já budu imobilní...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam skoro 3000 km a som stastny ze som ho kupil a ze som kupil prave tent 1,2 tsi 77kw motor...kazdy motor aj ten ktr mas ty ekkar sa moze posrat a moze byt aj 10rokov overeny prevadzkou...takze asi tak...bol by som hlupy keby som kupil staru techniku ked mozem novu ...a tych problemo vna pocet predanych kusov (vyrobenych vyse 100 000ks) nieje az tak vela...to sa zda len tu ..lebo tu sa vacsinou len hôada riesenie problemu... a nie chvali kednieco ide v poriadku......keby zacali tych vyse 100 000ludi ktr maju tu motorizaciu ten motor chvali tak by si sa divil..tych 500 co ma s nim problemy by sa stratilo..takze pohov o) a kazdemu ten motor len odporucam :palec2:

Editováno: , autor: chillike
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame 1,5 mesiaca nove rodinne turbo Fabia 1,2TSI 63kW . Po 300km odisla skrtiaca klapka, ta bola opravena. po dalsich 300km svieti kontrolka vyfukovych plynov, auto je v servise a riesi sa nastavenie klapky. Kedy bude proces uspesne dokonceny-nevieme. mechanici auto uz niekolko dni "testuju" a my cakame. a to sme chceli nove auto, aby sme nechodili do servisu ako na klavir...

v ktr tyzdni bolo vyrobene vase auto??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No chillike,ono se to ukáže za delší dobu co tomu motoru,nebo těm serepatičkám kolem něj,bude scházet. Nechval dne před večeří.Tak zatím buď rád,že ti to šlape. Na těchto forech se samozřejmě většinou řeší problémy,takže výkřiků typu: mě to funguje super,tam moc nenajdeš,protože jsou k ničemu. Bez poruch by to mělo fungovat všem. To je ovšem utopie... A to,že je těch motorů 100 000,ještě nic neznamená. Kolik lidí znáš co tento motor má? I tady na foru je jich minimum. A jen tak mimochodem,HTP se taky vyrobilo mraky a jaký potíže měli. O tom,že ten motor (TSI) jede velice dobře,myslím není spor. Já osobně přemýšlím o této motorizaci jako o mém budoucím voze. Ale ne dřív než za rok. Jenom ať to pěkně vychytají technici ze Škodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to pawouk :) je mi jasne ze na motore sa nejake chyby u niekoho budu objavovat.je po predsa len stroj ktr montuje clovek.ked zoberiem napr 1.8tsi tak ten sa vyraba hodnu dobu a mam pocit ze je to celkom vydareny motor.tak preco ocakavat nieco ine od 1.2tsi.len preto ze par ludi malo problemy so skrtiacou klapkou?to sa prejavilo po par km.cize kto ma nad 1000 si moze vydychnut:) zeby som ocakaval nejaku poruchu to nie.takze zatial budem len chvalit,lebo niesom z tych ktr ked je dobre tak je ticho a ked zle tak ma plne usta.dobry vyrobok,jedlo alebo cin,ked je moznost stale pochvalim.a naopak.ja drzim palce tym co maju problemy nech ich rychlo vyriesia. to baby: mam pocit ze tie tyzdne resp ten 22hy uz tu niekto spominal v suvislosti so skrtiacou klapkou.ktovie.mozno im dosla nejaka zla dodavka klapiek,chyba sa pri preskusani neobjavila a montovali sa prave v 22hom tyzdni. ja mam vyrobu 23/24ty(v nejakom kalendary tak a v druhom tak-14.jun) tyzden. inac mam znameho v porsche -skoda v ba spytam sa ho s kolkymi tymi motormi mali uz problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaujala mě tu jedna věc - 60 km/h na 5. převodový stupeň, když je motor v záběhu? OK, vím, že se prvních 1000 km nemá vytáčet, ale musí se točit. :-) Při zajíždění se musí točit, musí se střídat otáčky, musí se podívat za 3000 otáček, jinak to bude líná a žravá mrcha, která bude dělat problémy, věřte mi. :-) Takže pokud celé zajíždění probíhalo stylem "budu řadit podle rádce řazení, radši ještě o trochu dřív" tak to možná stojí za těmi problémy. Já zajíždím jak zajíždím, motor používám tak, jak ho dále budu používat, tedy normálně točím, šetřím studený, zahřátý se krásně vytáčí a spotřeba? Při cestě Střešovice - Hostivař 4,3 litru. :-) Ale klasičtější jsou třeba dost svižně projeté okresky (což je pro každého pojem znamenající něco jiného) se spotřebou přesně 6 litrů na sto a včerejší ježdění po Praze a po návratu spotřeba 5,9 litru. Mám najeto právě 800 km, zatím nic neodešlo. Auto nepodtáčím, nepřetáčím, prostě používám. Pokud něco odejde, má 4 roky záruku, půjde do servisu, to se nedá nic dělat, mohl bych vám vyprávět, jaké problémy jsou s novými Mercedesy... :-) Jedná se tedy o motor TSi 63kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja mam stejnou zkušenost jako samurai, mam dokonce stejnou motorizaci, ale najeto 1470km. Motor jsem zatim moc nevytáčel, ale taky zbytečně nepodtáčel tzn. řazení nahoru při těch cca 2200ot. a dolů při těch cca 1600ot. Při zmiňované šedesátce max na 4ku. Občas samozřejmě se to snažim vytočit při najezdu na rychlostni silnici. Na okreskach je to celkem problem, protože tam velice rychle je na tachometru rychlost 100km/h a více už neriskuju (mám rád svůj nulový bodový stav), přitom při sovce na pětku to točí 2200ot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ako mne na rovinke pri 60tke a pokojnej jazde nepripada 5tka zla.toci to cca1600 otacok.a ked sa zoberie ze max krutiak 175Nm ma pri 1550 tak o trapeni nemoze byt rec.samoska pri rychlom predbiehani podradit.pri tiahlom dlhom jemne tlacit plyn a leti to.do kopca samo stupen podla uvazenia.ja pod 1600ot tiez nejdem.pri predbiehani max 3000 viac si myslim neni treba,ibaze by clovek obehoval 3kamiony zaradom.inac na jedno dve auta do 3k v poho.spotreba sa da krasna urobit.v nedelu bratislava kosice,sam,pol klima,430km,5.3litra.ale to je ina tema kde aj foto mozem dolozit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapomeň - tohle budou tutlat jak jen to půjde. Kdyby přiznali, že pustili do výroby vadnou sérii klapek nebo že odflákli výstupku na finální montáži, sice by tím moc lidí potěšili, ale to oni už ze zásady nepřipustí, že by jako (skoro) monopolní výrobce aut v ČR udělali chybu...

Vemte si, kolik už bylo "svolávacích" akcí počínaje OI - vždycky to udělali co nejméně nápadně, pokud možno "v rámci" nějakých jiných oprav nebo prohlídek, jen aby se lidi co nejmíň vyptávali a raději už vůbec nic nedozvěděli... A o spoustě závad se ví, jenže prostě ŠA se odmítne vyjádřit nebo vydá přes tiskového mluvčího nějaké nic neříkající prohlášení, kterým pokud možno situaci co nejvíc zamlží - viz (například) špatně vedené elektrické kabely od akumulátoru u Roomů do určitého VIN - při čelním náraze se nejdřív utrhne baterka a přeruší kabeláž, takže se neodpálí pyrotechnické předepínače pásů - ale hromadně opravovat to nehodlají, protože to (ÚDAJNĚ!!!) není na závadu bezpečnosti... Ale že to na kusu pro crash-test EUROCAP museli upravit, aby získali 5 hvězd, kterými se teď ohánějí u všech Roomů, to už ŠA řešit nehodlá...

Sorry za OT, tohle se nedá jinak překousnout...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim ze staci pozriet na fora inych znaciek(renault,kia,citroen ale aj ford ci mercedes) a zistime ze je jedno ake auto kupi stale sa najdu nepodarene kusy.keby sa clovek tymi straseniami od nespokojnych majitelov danych znaciek a motorov riadil tak si nikto nekupi nielen skodu ale ani bmw alebo mercedes lebo bude mat stiahnutu rit,ze co ked prave on bude mat taku vadu.takze tak. a ver ze kazda znacka ma problemy a zvolava na vymeny dielov.mam kamosa na reklamaciach vo vw a ten by ti vedel rozpravat o tuaregoch a q7 ake super serie dokazu vyjst z linky.ze su dni ze je do polnoci v robote.takze tak.zaver nech si urobi kazdy sam.so zum Thema. meiner Meinung nach 1.2tsi ist sehr gut Motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a este k tym zvolavackam.pred skodou som mal ford focus 2 combi,1.6tdci 80kw.r.v.2005 a to auto uz vyslo z fabriky s tym ze malo ist na dve "predpisane akcie" na vymenu nejakeho tesnenia a na vymenu hadice co k turbu isla.a to bolo auto v prepocte za 26tisic eur a nie za 13k.a nevedel som o tom az ked uplne nahodou som si nechal vycit vinko pri ktr bola poznamka. takze skoda aspon zvolala.ford sa na to vysral.a to hovorim len o focuse.ja som inac nikdy nepocul zeby ford robil zvolavacku.to ale neznamena ze je vsetko ok.takze radsej potichu zvolat a opravit ako sa na to vykaslat a tvarit sa ze je vsetko ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja len nechapem jednu vec - co vas, ludia, zenie do toho aby ste si co najskor kupili co najnovsie NEVYSKUSANE veci? Ci uz je to motor (1.2htp) alebo prevodovka (multitronic) alebo model auta... pri sucasnych obrovskych problemoch mi proste rozum nebere ako ludia stoja v rade na nove XXXX auto alebo model, nech uz je to mercedes alebo bmw alebo skoda... ako objednavaju len co sa objavi press-release, platia zalohu a potom nedockavo cakaju styri mesiace vo fronte na vytuzeny telefon "ano pane, pridite si pre vase posrate 1.2kompressor auticko ktore bude castejsie u nas na servise (s ktorym mimochodom nebudeme vediet pohnut) ako u vas" ?

Preco nenechate jeden alebo idealne dva roky prejst nech sa ini BLBCI pardon nedockavi majitelia naucia na vlastnej kozi? Preco nenechate inych fesakov ktori maju prilis vela volneho casu a energie, aby kazdych 20km chodili do servisu a tam pozbierali aspon 1.000 pripadov na zaklade coho vyrobca usudi ze asi maju vadne ci uz skrtiace klapky alebo cokolvek ine?

co vas do toho zenie? odkial viete ze tento 1.2kompressor bude motor v poriadku, zvlast napriklad ked povodna 1.2ka bola tak neskutocne odflaknuta ze az? je tam zmrsenych tolko veci ze to snad nie je mozne ani v zacinajucej automobilke v Indii a nie v "progresivnej" zabehnutej firme z Mladej Boleslavi?

este ste sa to nenaucili? este ste nikdy o podobnych hororovych pribehoch nepoculi? nestacilo vam ze zrovna tato automobilka na pekne dlhych par mesiacov odstavila vyrobu viacerych typov motorov, napriklad ubervydareneho 2.0tdi?

este stale nemate dost? este stale si myslite ze s vasim vysnivanym uberautickom sa to nemoze stat?

ach jaj...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vies keby neboli ako si ich ty nazval "BLBCI",tak sa tie muchy nikdy nevychytaju a tí presne ako ty,ktr cakaju a popod fuz sa smeju na tych "BLBCOCH"co si kupili novy model s novym motorom,by si nikdy nekupili ten motor,lebo by nebol overeny a odskusany.takze pekne sa otoc do kuta a poslusne cakaj aj 3 roky a neutieraj sa o BLBCOV ktr ti testuju auto.a zas nie kazdy ma problemy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco na tom pravdy možná bude, ale zase na straně druhé si myslím, že vinu by neměl nést koncový uživatel, který si za své naspořené peníze koupí nové auto s moderní technologii a ona zklame. Především je to vina automobilky a ta by se měla v prvé řadě starat o to, aby se problémy co nejrychleji řešily ve prospěch zákaznika, neboť ten automobilku živí a není to zdaleka jen problém Škody. Otázkou je jaké je procento těch aut co se pokazí a co jezdí bez problému, která strana převažuje? Tady na fóru mám pocit, že jsou dva uživatelé, kteří jsou nadmíru spokojení a myslím 2-3 co mají problémy, kolik takových lidí je mimo forum? Navíc, třeba ne všichni si mohou dovolit čekat 2 nebo více let, nekteří auto potřebují hned. Já jsem taky měl patřit do skupiny těch, kteří chtěli počkat na nové TSI a určitě bych ho kupoval v první řadě (žádala si to rodinná situace), takže bych zřejmě byl taky tím "blbcem"? Nakonec jsem auto musel koupit už mnohem dříve - mám 1,4 benzín a jsem spokojen, ačkoli vím, že to TSI pojede určitě lépe a za nižší náklady. Na firmě máme taky TSI je tam najeto cca 8 000 a v pohodě, žádný problém, jen sama chvála. Takže opět zde platí, že to možná bude kus od kusu. Chápu ty, kteří nešťastně koupili vadný kus, taky nakupuju a reklamaju věci a mám pocit, že poslední dobou více reklamuju než se těším z užívání. Myslím si, že je to hold blbá doba - všude se spěchá, každá značka chce rychle, rychle vyjít s nějakou novinkou, aby ji náhodou konkurence nezačala válcovat a pak to takhle dopadá, že klasicky pepa z vesnice si jde pro nové třeba TSI, protože před tím měl stodvacítku (spokojen) a teď si chce užívat luxusu a průser, protože automobilka pod tlakem musela rychle přijít s něčím novým a navíc pod taktovkou vztyčeného hruzostrašného prstu Volkswagnu, který se dívá na Škodu a říká "ty, ty, ty nesmíš být lepší jak lidová auta vw". Však se mrkněte na staré články FII. To bylo pořád - špatné motory (přeci nebude vw dávat hned své novinky do Škodovky, už tak je velkou konkurencí), uzká a vysoká karoserie, proč ne, když jezdí na staré podvozkové platformě a další a další negativa, prostě chtělo to urychleně jednat, protože hrůzostršná čísla prodeje najhednou šla dolů a tak bychom mohli debatovat do nekonečna. Takže zřejmě zákazník bude ten poslední co nese vinu na tom, že auto které si koupí bude špatné, leč bohužel se musí na své náklady (čas, benzín, nervy) postarat o to, aby jeho turbo sen opět jezdil. Ach jo ... hlavně, že jsme obklopeni samými normami a ISO a metodickými pokyny a stejně je to prd platné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, jsem ten BLBEC, který si koupil nevyzkoušený motor a jsem ochoten to risknout. Tak prosím šoupej nohama a buď vděčný lidem, jako jsem já, že mám odvahu. Nebýt mě, mouchy by se nevychytaly a pak po dvou - třech letech by snad někdo koupil auto s motorem, na kterém by se něco pokazilo, to je přece nemyslitelné, že by se mohlo stát!

Pokud budou nějaké svolávací akce od Škodovky - jedině je vítám, lepší, než aby nebyly s odůvodněním, že co je prodané je už nezajímá. :-)

Pokud bude nějaký problém s novým a nevyzkoušeným motorem, tak samozřejmě využiji záruku, auto nechám opravit. Pokud se toto třikrát nepovede, budu postupovat jako v případě klasické reklamace.

Zatím jsem po těch pár svých najetých kilometrech spokojen, líbí se mi na autě "výjimečnost", je to sice Fabia jako každá jiná, ale kolik jich člověk potká TSi? Tak třeba jsem ten blbec, co odskáče prvotní chyby, ale za výjimečnost se platí. :-)

Mimochodem "zadne a nic k tomu" je samozřejmě nějaký nick na provokace, normálně bych na to nereagoval, ale zaujalo mě to jako téma na reakci. :-D

Takže betatesteři - držím vám palce! :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vobec sa nehanbim, ze sme auto objednavali ako novinku a necakali sme nan 4 mesiace ale 6 tyzdnov. keby vo vsetkych automobilkach fungovalo vsetko na 100 % tak sa ziadne novatorske a detske poruchy nemozu objavit, lenze nic a nikde nefunguje na 100%. takze to tak beriem. zaruka je na 4 roky servisy funguju akurat ma trochu "fascinuje" ze je servisak tak trochu mimo a po 5 dnoch co auto spravovali povie, ze klapku nastavili (uz druhykrat), s autom nabehali nejake tie km, ....a malo by to uz fungovat....tak uvidime o tyzden , ked zas budeme presne na urcity datum auto potrebovat a ono vzdy na ten presny datum si rozsvieti kontrolky jak na vianocnom stromceku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

též mam tsi objednané a neviděl bych to tak černě jako někteří co se tu čerstvě zaregistrují a hnedka jejich první příspěvek začne škodovky očerňovat-zajímalo by mě v jakých autech tito lidé jezdí.....

Editováno: , autor: lukyssek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

Pokud bych se řídil radou toho nejmenovaného chytráka a kupoval vše až vyzkoušené , tak bych si asi nikdy nic nekoupil.Jsou stále nové a nové věci a doba letí dopředu.Bohužel ne vždy se všechno povede.

Nicméně by mě zajímala jiná věc , jestli ti uživatelé co mají problémy mají nějakou dodatečnou montáž , kterou nedělal servis Škoda ?A pokud ano jak se v servisu chovají ohledně reklamace .Nechtějí se vymlouvat na to , že do auta byl zásah a že potom není nárok na reklamaci? Když jsem kupoval Citroena tak tam to byla jedna s podmínek , že se smí montovat jen u autorizovaného servisu jinak hrozí neuznání záruky. Upozorňoval vás také někdo při přebírání vozu Škoda?

Dík za odpověď Jirka

Editováno: , autor: Rumík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...