lada Vloženo 27. Květen 2006 Sdílet Vloženo 27. Květen 2006 tak jsem ridil fabii 1.2 htp a jede lip nez moje FAbia 1.4 16v 74 kw!!!!!!!!!!!!! Ted mam velky dilema co s tim.Sere me to a nevim cim to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 27. Květen 2006 Sdílet Vloženo 27. Květen 2006 Zkus to upresnit... Docela bych souhlasil, ze do cca 3000 ot. jede HTP lip... Alespon mam takovej subjektivni pocit, pak se karta samozrejme vyrazne obrati. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 27. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2006 vytacel jsem ji jen do 3000 ot a jela jak raketa ta moje je proti ni valnik s hnojem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 27. Květen 2006 Sdílet Vloženo 27. Květen 2006 Jo, jo, to muze eventuelne byt... HTP je jinak zprevodovany, ma diametralne odlisnou krivku. Pri primem srovnani vedle sebe by to mozna tak vyrazny nebylo, ale i ja mam pri jizde s 16V 74kW takovej pocit... Do cca 4200 ot. je to holt lina mrcha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 27. Květen 2006 Sdílet Vloženo 27. Květen 2006 vymen rozvody a uvidis ze to bude lepsie a to htp naozaj moze v meste ist lepsie ako to tvoje ale na dialnici si bud isty ze jej natrhnes bez problemov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 27. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2006 no doufam ze mate pravdu docela me to vylekjalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 27. Květen 2006 Sdílet Vloženo 27. Květen 2006 no doufam ze mate pravdu docela me to vylekjalo Je to tak.Som bol tiez uplne mimo ,ked ma na rozbeh dalo HTPcko.Presne ako bolo spomenute,je inak zprevodovane a taha hned od spodku...co je u nas iba sen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 27. Květen 2006 Sdílet Vloženo 27. Květen 2006 Jel jsem ve VW Polo s motorem 1,2/40 kW cca 600 km a taky i s Fabkou 1,2/40 kW, ale bohužel jen 5 km. Můj subjektivní pocit s jízdy s tímto motorem byl fakt dobrý, ochotně se vytáčí až k červenému poli. Tím, že se však jako "dvouventil" vytáčí, tak hodně žere. Otázkou taky je, zda se takto ochotně bude vytáčet, až bude mít najeto cca těch 80 až 100t km. V rychlosti nad 100 km/hod. však motor rychle uvadá a pokud v tom jede více lidí, tak už to zase až tak dobře nejede. Nicméně, pokud bych měl volit mezi motory 1,2/47 kW a 1,4/55 kW pro "krátkou" Fabku, bylo by to asi těžké dilema. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Tím, že se však jako "dvouventil" vytáčí, tak hodně žere. Tak to teda nevim, proc by mel vic zrat. Je jasne ze ve vysokych otackach nedosahuje takovych vykonu jako 4ventil, ale nevidim duvod proc by mel mit vyssi spotrebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scully Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 No protože motor žere nejmíň +-na špici krouťáku. A 2ventil má tu špici v nižších otáčkách než 4. Proto když jedu 130km/h tak mám větší spotřebu a "hroznou" ochotu zrychlovat oproti 4ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Scully: Mas pravdu, ale napr. HTP 6V a HTP 12V maji max. tocivy moment ve stejnych otackach, tzn. 3000 ot./min. Neda se to tedy rict generelne, ale principielne to tak je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Kedysi, keď som vyberal vhodný motor pre Fabiu ja, tak som skúšal 1,4 16V / 74 kW a už som mal pomerne dosť km odjazdených na 1,4 MPI / 50 kW. A tiež som bol veľmi sklamaný, že do cca 3500 otáčok to MPI jazdí lepšie. To bol dôvod, prečo som vybral 2,0. Vtedy bolo v elegance z benzínov už len 1,4 16V / 55 kW. A tam nebolo v cene ABS a zadné kotúče. A po doplatku za ABS by to vyšlo o nejakých 100 korún drahšie ako 1,4/74. Na stránke www.railweb.sk v sekcii Škoda sa dajú tie krivky výkonu a točivého momentu pekne porovnať, sú v jednom grafe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 2lada: Vubec tady nic neřeš..ptáš se proč ti to jede hůř než HTP a nevím co a v druhém tématu píšeš,že máš přetaženou výměnu rozvodu o 25tis a ,že ti nenapínají kladky a řemen líta o 1.5cm a já nevím co.... Nehledě na to jeslti to už třeba o zoubek nepřeskočilo....Tak to je takové neobjektivní srovnání...napřed si to dej do kupy a pak mužeš koumat proč ti to jede huř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 2lada: Vubec tady nic neřeš..ptáš se proč ti to jede hůř než HTP a nevím co a v druhém tématu píšeš,že máš přetaženou výměnu rozvodu o 25tis a ,že ti nenapínají kladky a řemen líta o 1.5cm a já nevím co.... Nehledě na to jeslti to už třeba o zoubek nepřeskočilo....Tak to je takové neobjektivní srovnání...napřed si to dej do kupy a pak mužeš koumat proč ti to jede huř Přesně tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubi Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 htp jde rychle do otacek protoze ma lehci prevody, ale je to asi tak do 3,500 otacek, pak uz to uvada a po 4000 uz se nic nedeje jen vysava...mam s nim najeto uz pres 20 tis. a jezdim povetsinou sam ci s pritelkyni a v pohode nam to staci, do 120 to lita prima, ale na dalnici ve 130 a vice uz se to toci kolem tech 4000 a to uz clovek musi zvazit kdy predjede atd, pac uz to nezrychluje svizne...hold ta sila tam chybi..proste je to auto na primestky a mestky provoz..od toho se odviji vse.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 No protože motor žere nejmíň +-na špici krouťáku. A 2ventil má tu špici v nižších otáčkách než 4. Proto když jedu 130km/h tak mám větší spotřebu a "hroznou" ochotu zrychlovat oproti 4ven. kde chodite na tieto kacice ze auto zerie najmenej v oblasti maxima krutiaceho momentu? Vy co mate PP sa mozete laho presvedcit o tomto rokm i zauzivanom hlbokom omyle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 No protože motor žere nejmíň +-na špici krouťáku. A 2ventil má tu špici v nižších otáčkách než 4. Proto když jedu 130km/h tak mám větší spotřebu a "hroznou" ochotu zrychlovat oproti 4ven. kde chodite na tieto kacice ze auto zerie najmenej v oblasti maxima krutiaceho momentu? Vy co mate PP sa mozete laho presvedcit o tomto rokm i zauzivanom hlbokom omyle No prilozim svoje zistenie.Auto mi na dialnici najmenej zere pri 4250 otackach co jest 140km/h.A predpokladam ,ze je to aj spica krutiaceho momentu. Teda 4400ot/min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 fabka2004: Tohle neni zadnej omyl - v praxi se to velice tezko dokazuje, at uz s nebo bez PP. Zalezi uz treba jen na tom, jak lehkou mas nohu. Napr. lze jet 100km/h za 6,5 litru a taky v naprosto stejne situaci (misto, vitr, rychlostni stupen, proste uplne stejne) za 5,5 litru. Zkus jet ustalenou rychlosti treba zminenych 100km/h a mirne uber plyn. Auto pojede porad 100km/h, ale spotreba spadne treba az o 1l niz. To, ze motor zere nejmin v oblasti max. tociveho momentu je dokazano podle normovanych zkousek a i v laboratornich podminkach. Motor se v techto otackach nejmin "namaha", ma tam proste nejvic sily a proto potrebuje nejmene paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 fabka2004: Tohle neni zadnej omyl - v praxi se to velice tezko dokazuje, at uz s nebo bez PP. Zalezi uz treba jen na tom, jak lehkou mas nohu. Napr. lze jet 100km/h za 6,5 litru a taky v naprosto stejne situaci (misto, vitr, rychlostni stupen, proste uplne stejne) za 5,5 litru. Zkus jet ustalenou rychlosti treba zminenych 100km/h a mirne uber plyn. Auto pojede porad 100km/h, ale spotreba spadne treba az o 1l niz. To, ze motor zere nejmin v oblasti max. tociveho momentu je dokazano podle normovanych zkousek a i v laboratornich podminkach. Motor se v techto otackach nejmin "namaha", ma tam proste nejvic sily a proto potrebuje nejmene paliva. vystizne povedane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Bemo: keby som ti mal pisat co vsetko mna poobiehalo to by bolo. uz boli aj take auta ze htp je proti tomu raketa. uz aj typek v skode 120 ma obehol na semaforoch a bol s toho cely spoteny. slapal tomu dobre na krk a ja som ho mal na salame. na dalsich semaforoch sme boli zas vedla seba uz ked sme stali tak to vytacal a cumel na mna ako schumacher a ta slecna mu znacne skladala obdiv jeho drakseru. tak som dal trosku rychlejsi rozbeh a chalanko sa potom uz nestaval na semaforoch vedla mna ale za mna. vies zalezi ako kto tomu slape na krk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host V/// RS Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Ja som chlapci tocil 3 prevodove stupne do 5000 tis/min pri jednom sprinte zo Seatom (ibiza)ma kompletny tunning a je aj nachipovany a sam sa sa divil ze som mu to natrel a auto tahalo ako raketa ! A niekto pise ze 1.2HTP straca vykon uz pri 4500 tis podla mna to nieje tak ale mozno sa to len mne zda ?. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 No protože motor žere nejmíň +-na špici krouťáku. A 2ventil má tu špici v nižších otáčkách než 4. Proto když jedu 130km/h tak mám větší spotřebu a "hroznou" ochotu zrychlovat oproti 4ven. kde chodite na tieto kacice ze auto zerie najmenej v oblasti maxima krutiaceho momentu? Vy co mate PP sa mozete laho presvedcit o tomto rokm i zauzivanom hlbokom omyle No prilozim svoje zistenie.Auto mi na dialnici najmenej zere pri 4250 otackach co jest 140km/h.A predpokladam ,ze je to aj spica krutiaceho momentu. Teda 4400ot/min No protože motor žere nejmíň +-na špici krouťáku. A 2ventil má tu špici v nižších otáčkách než 4. Proto když jedu 130km/h tak mám větší spotřebu a "hroznou" ochotu zrychlovat oproti 4ven. kde chodite na tieto kacice ze auto zerie najmenej v oblasti maxima krutiaceho momentu? Vy co mate PP sa mozete laho presvedcit o tomto rokm i zauzivanom hlbokom omyle No prilozim svoje zistenie.Auto mi na dialnici najmenej zere pri 4250 otackach co jest 140km/h.A predpokladam ,ze je to aj spica krutiaceho momentu. Teda 4400ot/min No protože motor žere nejmíň +-na špici krouťáku. A 2ventil má tu špici v nižších otáčkách než 4. Proto když jedu 130km/h tak mám větší spotřebu a "hroznou" ochotu zrychlovat oproti 4ven. kde chodite na tieto kacice ze auto zerie najmenej v oblasti maxima krutiaceho momentu? Vy co mate PP sa mozete laho presvedcit o tomto rokm i zauzivanom hlbokom omyle No prilozim svoje zistenie.Auto mi na dialnici najmenej zere pri 4250 otackach co jest 140km/h.A predpokladam ,ze je to aj spica krutiaceho momentu. Teda 4400ot/min No protože motor žere nejmíň +-na špici krouťáku. A 2ventil má tu špici v nižších otáčkách než 4. Proto když jedu 130km/h tak mám větší spotřebu a "hroznou" ochotu zrychlovat oproti 4ven. kde chodite na tieto kacice ze auto zerie najmenej v oblasti maxima krutiaceho momentu? Vy co mate PP sa mozete laho presvedcit o tomto rokm i zauzivanom hlbokom omyle No prilozim svoje zistenie.Auto mi na dialnici najmenej zere pri 4250 otackach co jest 140km/h.A predpokladam ,ze je to aj spica krutiaceho momentu. Teda 4400ot/min aby akakolvek Fabia zrala nameje paliva pri 140km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 fabka2004 - neviem ako tvoje auto, ale moje malo najmenšiu spotrebu skutočne v oblasti okolo a pod maximom točivého moementu. Jedná sa konkrétne o 1,3 MPI vo Felicii a taktiež 2,0 MPI vo Fabii. V/// RS - ale ešte by sa patrilo napísať, čo má pod kapotou ten Seat a prípadne aký starý je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 fabka2004: Tohle neni zadnej omyl - v praxi se to velice tezko dokazuje, at uz s nebo bez PP. Zalezi uz treba jen na tom, jak lehkou mas nohu. Napr. lze jet 100km/h za 6,5 litru a taky v naprosto stejne situaci (misto, vitr, rychlostni stupen, proste uplne stejne) za 5,5 litru. Zkus jet ustalenou rychlosti treba zminenych 100km/h a mirne uber plyn. Auto pojede porad 100km/h, ale spotreba spadne treba az o 1l niz. To, ze motor zere nejmin v oblasti max. tociveho momentu je dokazano podle normovanych zkousek a i v laboratornich podminkach. Motor se v techto otackach nejmin "namaha", ma tam proste nejvic sily a proto potrebuje nejmene paliva. to co si napisal je pravda, ale nide sa z toho nedaju spravit zavery ze prave v oblasti maxima krutiaceho momentu je najnizsia spotreba. Skus ist napr v oblati maxima krutaku a potom zase uber o 500 otacok a co zbadas? nizsiu spotrebu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 fabka2004 - neviem ako tvoje auto, ale moje malo najmenšiu spotrebu skutočne v oblasti okolo a pod maximom točivého moementu. Jedná sa konkrétne o 1,3 MPI vo Felicii a taktiež 2,0 MPI vo Fabii.V/// RS - ale ešte by sa patrilo napísať, čo má pod kapotou ten Seat a prípadne aký starý je. diamant, Teba mam za odbornika, takze chces povedat ze najnizsia spotreba je v oblasti maxima krutiaceho momentu?. Ved na udrzanie rychlosti napr 100km/h staci len cca 9 kW a teda to utiahne auto aj na nizsich otackach.. takze na udrzanie 50km/h bude spotreba na V. nizsia ako pri 140km/h kedy to auto na V (ci sestku) dosahuje maximum krutaku alebo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.