Přejít na obsah

Výkon 1.2 jede lip jak moje 1.4 16v 74kw


lada

Doporučené příspěvky

Jel jsem ve VW Polo s motorem 1,2/40 kW cca 600 km a taky i s Fabkou 1,2/40 kW, ale bohužel jen 5 km. Můj subjektivní pocit s jízdy s tímto motorem byl fakt dobrý, ochotně se vytáčí až k červenému poli. Tím, že se však jako "dvouventil" vytáčí, tak hodně žere. Otázkou taky je, zda se takto ochotně bude vytáčet, až bude mít najeto cca těch 80 až 100t km. V rychlosti nad 100 km/hod. však motor rychle uvadá a pokud v tom jede více lidí, tak už to zase až tak dobře nejede.

Nicméně, pokud bych měl volit mezi motory 1,2/47 kW a 1,4/55 kW pro "krátkou" Fabku, bylo by to asi těžké dilema. <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kedysi, keď som vyberal vhodný motor pre Fabiu ja, tak som skúšal 1,4 16V / 74 kW a už som mal pomerne dosť km odjazdených na 1,4 MPI / 50 kW. A tiež som bol veľmi sklamaný, že do cca 3500 otáčok to MPI jazdí lepšie. To bol dôvod, prečo som vybral 2,0. Vtedy bolo v elegance z benzínov už len 1,4 16V / 55 kW. A tam nebolo v cene ABS a zadné kotúče. A po doplatku za ABS by to vyšlo o nejakých 100 korún drahšie ako 1,4/74.

Na stránke www.railweb.sk v sekcii Škoda sa dajú tie krivky výkonu a točivého momentu pekne porovnať, sú v jednom grafe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2lada: Vubec tady nic neřeš..ptáš se proč ti to jede hůř než HTP a nevím co a v druhém tématu píšeš,že máš přetaženou výměnu rozvodu o 25tis a ,že ti nenapínají kladky a řemen líta o 1.5cm a já nevím co.... Nehledě na to jeslti to už třeba o zoubek nepřeskočilo....Tak to je takové neobjektivní srovnání...napřed si to dej do kupy a pak mužeš koumat proč ti to jede huř ;)-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2lada: Vubec tady nic neřeš..ptáš se proč ti to jede hůř než HTP a nevím co a v druhém tématu píšeš,že máš přetaženou výměnu rozvodu o 25tis a ,že ti nenapínají kladky a řemen líta o 1.5cm a já nevím co.... Nehledě na to jeslti to už třeba o zoubek nepřeskočilo....Tak to je takové neobjektivní srovnání...napřed si to dej do kupy a pak mužeš koumat proč ti to jede huř ;)-_-

Přesně tak -_--_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

htp jde rychle do otacek protoze ma lehci prevody, ale je to asi tak do 3,500 otacek, pak uz to uvada a po 4000 uz se nic nedeje jen vysava...mam s nim najeto uz pres 20 tis. a jezdim povetsinou sam ci s pritelkyni a v pohode nam to staci, do 120 to lita prima, ale na dalnici ve 130 a vice uz se to toci kolem tech 4000 a to uz clovek musi zvazit kdy predjede atd, pac uz to nezrychluje svizne...hold ta sila tam chybi..proste je to auto na primestky a mestky provoz..od toho se odviji vse..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No protože motor žere nejmíň +-na špici krouťáku. A 2ventil má tu špici v nižších otáčkách než 4. Proto když jedu 130km/h tak mám větší spotřebu a "hroznou" ochotu zrychlovat oproti 4ven.

kde chodite na tieto kacice ze auto zerie najmenej v oblasti maxima krutiaceho momentu?

Vy co mate PP sa mozete laho presvedcit o tomto rokm i zauzivanom hlbokom omyle :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No protože motor žere nejmíň +-na špici krouťáku. A 2ventil má tu špici v  nižších otáčkách než 4. Proto když jedu 130km/h tak mám větší spotřebu a "hroznou" ochotu zrychlovat oproti 4ven.

kde chodite na tieto kacice ze auto zerie najmenej v oblasti maxima krutiaceho momentu?

Vy co mate PP sa mozete laho presvedcit o tomto rokm i zauzivanom hlbokom omyle :angry:

No prilozim svoje zistenie.Auto mi na dialnici najmenej zere pri 4250 otackach co jest 140km/h.A predpokladam ,ze je to aj spica krutiaceho momentu. Teda 4400ot/min

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fabka2004: Tohle neni zadnej omyl - v praxi se to velice tezko dokazuje, at uz s nebo bez PP. Zalezi uz treba jen na tom, jak lehkou mas nohu.

Napr. lze jet 100km/h za 6,5 litru a taky v naprosto stejne situaci (misto, vitr, rychlostni stupen, proste uplne stejne) za 5,5 litru. Zkus jet ustalenou rychlosti treba zminenych 100km/h a mirne uber plyn. Auto pojede porad 100km/h, ale spotreba spadne treba az o 1l niz.

To, ze motor zere nejmin v oblasti max. tociveho momentu je dokazano podle normovanych zkousek a i v laboratornich podminkach. Motor se v techto otackach nejmin "namaha", ma tam proste nejvic sily a proto potrebuje nejmene paliva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fabka2004: Tohle neni zadnej omyl - v praxi se to velice tezko dokazuje, at uz s nebo bez PP. Zalezi uz treba jen na tom, jak lehkou mas nohu.

Napr. lze jet 100km/h za 6,5 litru a taky v naprosto stejne situaci (misto, vitr, rychlostni stupen, proste uplne stejne) za 5,5 litru. Zkus jet ustalenou rychlosti treba zminenych 100km/h a mirne uber plyn. Auto pojede porad 100km/h, ale spotreba spadne treba az o 1l niz.

To, ze motor zere nejmin v oblasti max. tociveho momentu je dokazano podle normovanych zkousek a i v laboratornich podminkach. Motor se v techto otackach nejmin "namaha", ma tam proste nejvic sily a proto potrebuje nejmene paliva.

:worthy vystizne povedane. :specool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bemo: keby som ti mal pisat co vsetko mna poobiehalo to by bolo. uz boli aj take auta ze htp je proti tomu raketa. uz aj typek v skode 120 ma obehol na semaforoch a bol s toho cely spoteny. slapal tomu dobre na krk a ja som ho mal na salame. na dalsich semaforoch sme boli zas vedla seba uz ked sme stali tak to vytacal a cumel na mna ako schumacher a ta slecna mu znacne skladala obdiv jeho drakseru. tak som dal trosku rychlejsi rozbeh a chalanko sa potom uz nestaval na semaforoch vedla mna ale za mna.

vies zalezi ako kto tomu slape na krk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som chlapci tocil 3 prevodove stupne do 5000 tis/min pri jednom sprinte zo Seatom (ibiza)ma kompletny tunning a je aj nachipovany a sam sa sa divil ze som mu to natrel a auto tahalo ako raketa ! A niekto pise ze 1.2HTP straca vykon uz pri 4500 tis podla mna to nieje tak ale mozno sa to len mne zda ?. :DB)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No protože motor žere nejmíň +-na špici krouťáku. A 2ventil má tu špici v  nižších otáčkách než 4. Proto když jedu 130km/h tak mám větší spotřebu a "hroznou" ochotu zrychlovat oproti 4ven.

kde chodite na tieto kacice ze auto zerie najmenej v oblasti maxima krutiaceho momentu?

Vy co mate PP sa mozete laho presvedcit o tomto rokm i zauzivanom hlbokom omyle :angry:

No prilozim svoje zistenie.Auto mi na dialnici najmenej zere pri 4250 otackach co jest 140km/h.A predpokladam ,ze je to aj spica krutiaceho momentu. Teda 4400ot/min

No protože motor žere nejmíň +-na špici krouťáku. A 2ventil má tu špici v  nižších otáčkách než 4. Proto když jedu 130km/h tak mám větší spotřebu a "hroznou" ochotu zrychlovat oproti 4ven.

kde chodite na tieto kacice ze auto zerie najmenej v oblasti maxima krutiaceho momentu?

Vy co mate PP sa mozete laho presvedcit o tomto rokm i zauzivanom hlbokom omyle :angry:

No prilozim svoje zistenie.Auto mi na dialnici najmenej zere pri 4250 otackach co jest 140km/h.A predpokladam ,ze je to aj spica krutiaceho momentu. Teda 4400ot/min

No protože motor žere nejmíň +-na špici krouťáku. A 2ventil má tu špici v  nižších otáčkách než 4. Proto když jedu 130km/h tak mám větší spotřebu a "hroznou" ochotu zrychlovat oproti 4ven.

kde chodite na tieto kacice ze auto zerie najmenej v oblasti maxima krutiaceho momentu?

Vy co mate PP sa mozete laho presvedcit o tomto rokm i zauzivanom hlbokom omyle :angry:

No prilozim svoje zistenie.Auto mi na dialnici najmenej zere pri 4250 otackach co jest 140km/h.A predpokladam ,ze je to aj spica krutiaceho momentu. Teda 4400ot/min

No protože motor žere nejmíň +-na špici krouťáku. A 2ventil má tu špici v  nižších otáčkách než 4. Proto když jedu 130km/h tak mám větší spotřebu a "hroznou" ochotu zrychlovat oproti 4ven.

kde chodite na tieto kacice ze auto zerie najmenej v oblasti maxima krutiaceho momentu?

Vy co mate PP sa mozete laho presvedcit o tomto rokm i zauzivanom hlbokom omyle :angry:

No prilozim svoje zistenie.Auto mi na dialnici najmenej zere pri 4250 otackach co jest 140km/h.A predpokladam ,ze je to aj spica krutiaceho momentu. Teda 4400ot/min

aby akakolvek Fabia zrala nameje paliva pri 140km/h

:o:smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fabka2004 - neviem ako tvoje auto, ale moje malo najmenšiu spotrebu skutočne v oblasti okolo a pod maximom točivého moementu. Jedná sa konkrétne o 1,3 MPI vo Felicii a taktiež 2,0 MPI vo Fabii.

V/// RS - ale ešte by sa patrilo napísať, čo má pod kapotou ten Seat a prípadne aký starý je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fabka2004: Tohle neni zadnej omyl - v praxi se to velice tezko dokazuje, at uz s nebo bez PP. Zalezi uz treba jen na tom, jak lehkou mas nohu.

Napr. lze jet 100km/h za 6,5 litru a taky v naprosto stejne situaci (misto, vitr, rychlostni stupen, proste uplne stejne) za 5,5 litru. Zkus jet ustalenou rychlosti treba zminenych 100km/h a mirne uber plyn. Auto pojede porad 100km/h, ale spotreba spadne treba az o 1l niz.

To, ze motor zere nejmin v oblasti max. tociveho momentu je dokazano podle normovanych zkousek a i v laboratornich podminkach. Motor se v techto otackach nejmin "namaha", ma tam proste nejvic sily a proto potrebuje nejmene paliva.

to co si napisal je pravda, ale nide sa z toho nedaju spravit zavery ze prave v oblasti maxima krutiaceho momentu je najnizsia spotreba.

Skus ist napr v oblati maxima krutaku a potom zase uber o 500 otacok a co zbadas? :o nizsiu spotrebu :pB)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fabka2004 - neviem ako tvoje auto, ale moje malo najmenšiu spotrebu skutočne v oblasti okolo a pod maximom točivého moementu. Jedná sa konkrétne o 1,3 MPI vo Felicii a taktiež 2,0 MPI vo Fabii.

V/// RS - ale ešte by sa patrilo napísať, čo má pod kapotou ten Seat a prípadne aký starý je.

diamant, Teba mam za odbornika, takze chces povedat ze najnizsia spotreba je v oblasti maxima krutiaceho momentu?.

Ved na udrzanie rychlosti napr 100km/h staci len cca 9 kW a teda to utiahne auto aj na nizsich otackach..

takze na udrzanie 50km/h bude spotreba na V. nizsia ako pri 140km/h kedy to auto na V (ci sestku) dosahuje maximum krutaku

alebo? :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...