Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ja mám DSG v dvoch autách a zatiaľ stále spokojnosť.

  • 1 měsíc později...

Tak po navsteve autorizovaneho servisu poskubavani stale trva. Myslim, ze to nikdo neopravi, protoze problem se objevi az kdyz je motor opravdu zahraty (nestaci mit na teplomeru teplotu 91°), takze by s tim automechanik v autorizovanem servisu musel jezdit takovych 20minut, aby to zacalo delat a to nikdo delat nebude sad.gif. Po mesici jezdeni jsem se tim problemem zacal intenzivne zabyvat, protoze na netu nikdo podobny problem nema.

Par faktu:

- jedna se o motor 2.0 TDi PD 103kW s 6DSG v Superbu 2 r.v.08

- najeto 60tis.km

- problem se neobjevuje u studeneho motoru (je treba s nim jezdit min. 20minut)

- poskubavani je stav, kdy pri brzdeni motorem (zaden pedal neni pouzivan) a zarazenem 2 rychlostnim stupni poskakuji otacky v rezimu D

- problem je jeste vyraznejsi v rezimu S

- v manualnim rezimu brzdi auto motorem na 2 stupen normalne

- vymena oleje v prevodovce dle servisni knizky provedena

- spatne jsou i rozjezdy se zahratym motorem, kdy pri zarazeni 2jky auto poskoci dopredu, pak zacne brzdit a pak se samo rozjede na skoro ustalenou rychlost (rozjezd probiha ciste pustenim brzdoveho pedalu bez pouziti plynu)

- nevim zda se nejedna o problem s EGR o kterem se obcas mluvi v diskusi zde na foru

- pry byla nejaka svolavacka ohledne problemu s teplotnim cidlem druhe spojky v prevodovce (zdroj), nicmene v autorizaku mi rekli, ze mam nejnovejsi verzi softu v prevodovce takze by to tento problem byt nemel

- zhotovil jsem na ukazku video s popisem pod nim ve kterem se snazim problem demonstrovat

Muzu dodat i logy z VAG, mam tam zachycene teploty a podobne veci, kdyby to nekomu pomohlo.

Ahoj, už to máš vyřešené, nebo problém stále přetrvává?

Kdyby zase někdo řešil problém s DSG, mohu poradit popřípadě udělat diagnostiku problému.

Problém vyřešen, auto je už dávno prodané :kol-135: , ale nebylo to kvůli škubání DSG. :kol-142: Zapomněl jsem se zmýnit.

Flesh řídící jednotky a provést základní nastavení....Pokud vše ostatní je OK.

  • 4 týdny později...

Problem pretrvava.

Napsal jsem email do skodovky, kde jsem uvedl vsechny informace tak jako zde ve foru. Ti mi akorat rekli, ze jim mam predat kontakt na servis ve kterem to resim. Predal jsem kontakt na Autoheller v Ostrave a oni je kontaktovali s instrukcema co s tim. Heller si me pak zavolal na prohlidku. Prvni navsteva byla o kontrole aktualnosti softwaru v DSG. Soft. byl aktualni, cili znovu nastavili. Nic se nezmenilo, takze 2. navsteva kde sbirali logy pro skodovku. Treti navsteva vypusteni a kontrola oleje z prevodovky. Kontrola oleje na pevne castice, nahran nejaky modifikovany soft. do DSG. Problem stale pretrvava, jen jsem si vsimnul zmeny v tom, ze to ty otacky poskakuji razatneji coz vede jeste k vetsimu skubani celeho auta. Stale nad tim uvazuju co s tim.

Mám radu. Zkuste mne kontaktovat.

  • 1 měsíc později...

Tak jak to dopadlo?

Ahoj, kuciii, to je presne ono tak se to projevuje! Musi se to zkalibrovat ;-) A co je nejhorsi ? Servis to nevi a neumi... Smutne, ale pravdive. 103kw Okinu. 103kw Supa2 jsem takto delal. Je to zdlouhavy zpusob, ale jedinej co tomu muze pomoci. Kazdopadne je tam i nejake riziko a proto jsem to delal jen nej kamosovi, ktery mi ,,podepsal,, revers a ex pritelkyni. Ovsem zafungovalo !

Upraveno od KRYSIMLADE

  • 10 měsíců později...

Po delsi dobe sem aktualizuju stav:

- Napsal jsem p. Sixtovi (doufam, ze sklonuji spravne). Potreboval ode mne udelat kompletni diagnostiku. Tu jsem se snazil udelat, nicmene v autorizovanem service mi rekli, ze z toho nedostanou vice nez muzu zjistit ja s VAGem (vypisy s VAGu sem p. Sixtovi poslal). Nicmene kdyby neco diagnostika vypsala, nepotreboval bych to resit tady na foru, protoze uz by i autorizovany servis vedel co s tim dale delat. Snazil jsem se domluvit na navsteve primo u nej nicmene dostal jsem odpoved:

Dobrý večer,

neopravuji vozidla ani nejsem elektronik, takže Vám nic na vozidle nenaměřím. Musíte navštívit nějaký autorizovaný servis a ten ví jak provézt kompletní diagnostiku převodovky DSG.

I:S

Nu, jak jsem psal uz na zacatku, kdyby to bylo tak jednoduse zjistitelne pomoci diagnostiky, oba autorizovane servisy, ktere jsem navstivil, by uz davno vedely co s tim delat. Teda ony ty servisy vzdy skonci radou vymenit to cele, ale nejsou si jiste, ze to pomuze.

Nicmene nyni shanim novou DSG za nejake rozumne penize.

PS: me predchozi prispevky byly pod uzivatelem karel blaha, ale zapomel jsem heslo, proto prispivam pod jinym uzivatelem,

Upraveno od nuda

  • 1 rok později...

Nazdar klucí, Mám OII 2,0 TDI 103kW DSG a také mi to škubá při malých otáčkách.. :( někdo nějakou radu?

bez měření je to hádání z věštecké koule

Rada je-zajed do škodováckého servisu.

A nebo ke mě :) do MB

  • 2 týdny později...

Mně to převodovka dělala taky (Octavia II), našel jsem si http://www.autoindividual.cz/opravy-automatickych-prevodovek  , pán ochotný mi převodovku napíchl, udělal kalibraci a od té doby je to v pohodě.

 

Byl jsem pěkně vyklepanej, že si zacvakám novou skříň..

 

Jak psal někdo výše, ve Škodovce se nějak netvářili na opravu..

Upraveno od Majkl007

  • 2 měsíce později...

Ahoj vespolek,

mam SII 3.6 s DSG a obcas se mi pri rozjezdu po stani v kolone/na semaforech stava, ze auto neprijemne skubne - pri tom na maxidotu problikne zarazena rychlost, resp. zmizi (D1 -> D -> D1). Pri jizde a razeni zadne problemy nejsou, ale toto je dost vopruz. Auto ma najeto 64t, olej se na 60 menil.

Mechatronika, vymena a tak? wink.gif

Dobrý den,můžu se zeptat jak jste dopadl s Vaším problémem...řeším totiž něco podobného na stejném vozidle.

  • 1 rok později...

Mně to převodovka dělala taky (Octavia II), našel jsem si http://www.autoindividual.cz/opravy-automatickych-prevodovek  , pán ochotný mi převodovku napíchl, udělal kalibraci a od té doby je to v pohodě.

 

Byl jsem pěkně vyklepanej, že si zacvakám novou skříň..

 

Jak psal někdo výše, ve Škodovce se nějak netvářili na opravu..

Z toho stejnýho jsem teď vyklepanej i já, vyjedu nejspíš na to stejný místo, jsem taky z Prahy.

  • 5 měsíců později...

Dobrý den,můžu se zeptat jak jste dopadl s Vaším problémem...řeším totiž něco podobného na stejném vozidle.

Zdravim pani, viem, ze to uz je riadne daaavno, ale ako ste tento problem vyriesili??

Jak? Naucil jsem se s tim zit. Delalo to na moji RS TDi 125kw a ted i na me RS TSI 162kw (najeto 10.000km). Obcas to sem tam pri zpomalovani udela. Pomuzu tomu prislapnutim brzdy a je klid...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ahoj vespolek,

mam SII 3.6 s DSG a obcas se mi pri rozjezdu po stani v kolone/na semaforech stava, ze auto neprijemne skubne - pri tom na maxidotu problikne zarazena rychlost, resp. zmizi (D1 -> D -> D1). Pri jizde a razeni zadne problemy nejsou, ale toto je dost vopruz. Auto ma najeto 64t, olej se na 60 menil.

Mechatronika, vymena a tak? wink.gif

presne tohto problemu sa neviem zbavit.. ziadna chyba na diagnostike prevodovky ani motora.... :/

Tohle konkretne co popisujes vyresila vymena DSG u moji predchozi Octy II TS FL TDi :( samozrejme na zaruku. A jak popisujes. Diagnostika nic neukazala. Az sikovny pan Pecher z Porsche Olomouc se to cuknuti naucil nucene vyvolat...

Sent from my iPhone using Tapatalk

hm, no tak to nie je dobra sprava pre mna teda, na novu prevodovku sa necitim :D... ja to sice neviem vyvolat, neviem kedy presne to spravi, ale skor viem tomu zabranit aby to nespravila...  a po vacsom suvislom najazde km 150-200km a viac, mam pocit, ze uz to nespravi vobec a je celkovo taka pokojnejsia ta prevodovka potom... mne bolo povedane u viacerych su to spojky, ale kto vie. zatial jazdim, vdaka za odpovede :)

Jasny. Je to blbost. Na Tvem miste bych to ignoroval. Ja na servis totiz prilis tlacit. Podle me je to vlastnosr DSG s najezdem vic, jak 30tkm.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Překontrolovat soft a zaměřit, nastavit DSG. Po té řešit mechatroniku.

Ahoj, taky se přidám do diskuze.

 

Na mém Passatu CFGB mám problém se škubáním DSG. Dělá to jen po velmi dlouhé jízdě (zahřátí na třeba 20-30km), vypozoroval jsem, že na maxiku musí být teplota oleje tak 93st a víc. Projevuje se to jen ve velmi nízkých otáčkách (1400 a méně), tedy hlavně dobržďování a ploužení se po městě. A také se to projevuje jen na 2, 4 a 6 rychlostní stupeň. Pocitově je to jako kdyby se spojka na chvilku rozpojila (jako kdybych s manuálem jel po rovině a levou nohou ťukl do spojky - rozpojí a hned spojí).

 

Zkusil jsem vyměnit ventil 1K0121113A , v naději, že je to způsobeno přehříváním oleje v DSG a jeho snahou chladit lamely (pulsy, rozpojí lamely). To ale nepomohlo. Diagnostika je čistá. Za studena, nebo relativního tepla řadí DSG zcela bezproblémově. Dnes mám jet do Tukase na diagnostiku, ale moc šancí tomu nedávám. Můj tip - buď mechatronika, nebo prostě v pičce lamela. Je to možný?

 

Dodám, že vozidlo má 147tkm a olej v DSG jsem měnil před 1000km.

 

Díky.

Upraveno od hkr

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.