Přejít na obsah

co udela spatna nafta?


Doporučené příspěvky

Zdravim, uz zase neco resim na F1 1.4 Tdi...tentokrate je to, ze muj ted uz (ne)znamej, prodavam naftu redenou hydraulickym olejem..nikdo nevi v jakym pomeru to redil, ale kazdopadne se mi v nadrzi objevilo cca 25 litru teto nafty..hned jak jsem to zjistit tak ji dolil plnou normalni nafty a pridal jsem aditivum a cisteni palivovy soustavy a vstriku..auto jezdilo jak ma, obcas se pri startu zakourilo bilym dymem...ale..posledni dobou mi nechtelo moc dobre startovat a tak jsem to protocil vic nez je asi zdravo a rozkmitala se mi kontrolka zhaveni a elektroniky motoru...kdyz nastartuju tak auto jezdi uplne normalne...snizeni vykonu ani nejaky dym nepocituju...myslite, ze by se spatnym palivem mohlo spat neco s zhavicima svickama??nebo co myslite...dik Marek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to něco vydrží neboj znám pár dobrodruhů který jezděj na fritovací olej ,trafo olej,a na různý mixy nafty s vyjeťákem a o jinejma olejema.Co vím tak jsou to motory čerpadlo-tryska.A podotýkám že už je to několik let a pořád jezdí.Nevím co by tohle provedlo u u novějších motorů PD nebo CR včetně katu a DPF tam by to asi už těžko rozdejchávaly.

Co se týka žhaviček těm se nic nestane.Natankuj čistou kvalitní naftu a ono se to rozředí a už tyhle sajrajty nekupuj.Dej tam VIF aditivum vyměň palivovej filtr a starty budou zas dobrý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a na cem jinym nez na nafte mam setrit? :-) vzdycky si kupuju, kdyz mam moznost za levno...presne jak rikas, naredil jsem ji a pridal aditivum...obcas jenom spatne startuje,ale jinak jezdi uplne normalne..spotreba normalni vse OK..jen me uvidivuje, ze se rozblikala kontrolka zhaveni a sviti elektronika motoru..jsem laik a nevim jak zhaveni vubec funguje a uz vubec nevim nic o elektronice a proto me hned napadlo, jestli to nema spojitost s tou naftou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už by musel bejt pořádnej sajrajt aby odrovnal čerpadlo pokud v tom je jen ten hydraulickej olej tak tomu neublíží krom toho že studenej start bude hold hořší se zakouřením pak jsou teplý starty bez problémů.Jsem denně ve styku s diselovými motory a vím co snesou,a hlavně ty čerpadlo-tryska.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasne, takze rikas VAG...a vite nekdo jakou maji zhruba ty zvahici svicky zivotnost??auto ma uz 118 tis. a dle servisni knizky jeste meneny nebyly..a kontrolka elektroniky znamena co? naftu jsem kupoval vzdycky za symbolickych 20 :-) a to s tou O1 uz jsem cetl neboj...koupil jsi starou naftu a cerpadlo sehnat tady na foru za 3 tis :-)...tam byl problem ale ,ze ta stara nafta uz byla zvodnatela ze jo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No žhavičky by mohly být na konci svý životnosti.Nevím jak je to u fábky ale u OII ji diagnostika pokud je špatná tak ji odhalí a řekne na kterým válci.Je možný že jich je špatnejch víc a proto to blikání kontrolky žhavení a elektroniky motoru.Ale takhle můžem jen hádat.Diagnostika řekne víc.Každopádně pokud koupíš nový žhavice tak je tam dej neuškodíš tomu ba naopak.Nemá ten motor při studeným startu nepravidelnej trošku hádavej chod několik vteřin a pak je to ok? to by taky směřovalo na špatný žhavení na některej válcích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nová nafta má charakteristickej zápach a stará zvodnatělá je cítit uplně jinak.Nehledě pokud ji dáš do něčeho průhlednýho tak by byla kalná nádech obsažený vody nebo by si sedla voda na dno.Čerstvá nafta je do zelinkava čím je žlutější nebo hnědší svědčí o tom že není čistá a je něčím napančovaná nebo je v ní víc bionafty a čím víc pění tak je to taky příměsema něčeho co tam nepatří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty seš ze všeho hned vyklepanej.Prostě plašan,fakt tě nechápu z komára děláš velblouda.Oni ty motory něco snesou.To už musí bejt hovado aby s tím něco provedlo.

Co týče žhaviček tak tam z nějakýho důvodu jsou.Neříkám že motor teď bez žhavení nechytne ale jen si zkus otočit klíčkem bez nažhavení a rovnou startuj taky ti okamžitě nechytne jako s nažhavením a pěkně začmoudí. Ono jinak chytá větší obsah1.9 než nižší 1.4 to už je hold konstrukcí Pokud má víc žhaviček v háji tak tam má asi problém když mu blikaj kontrolky ne?

A co mi řekněš na to že jezdím na bionaftu s OII 2.0TDI ?Jezdí bez sebemenšího problému a už pěkně dlouho.A hlavu z těch co jsou příručkový strašpitlové si nic nedělám.Po pravdě chovám se k tomu jinak než tam je psáno jen s tím že vím co tomu dát aby vše vydrželo a sloužilo.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...