Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Cauko.

Potreboval by som radu.Kupil som si pamätovy cyklovac a po nastaveni stale stiera a nevypina.

Priklad:Zapnem sterac do spodnej polohy a ako zotrie okno vypnem.Pockam napriklad 10sec.a znovu zapnem sterac do spodnej polohy a cyklovac by si to mal zapamätovat a cyklusi opakovat po 10 sec.Ale nestane sa tak.

Stierace stale dookola stieraju bez prestavky.

Uz som z toho na nervy.

Druhy problem je,ze nedavno ked som vypol stierace v nejakej polohe,tak sa vzdy vratili do spodu. Ale teraz ked ich kdekolvek vypnem,tak zostnu v polohe kde som ich vypol a nevracaju sa dole.

PROSIM VAS O RADU LEBO MI TO IDE UZ NANERVY TO STALE VRACAT DOLE.

Vloženo

Máš to špatně zapojené, přehodil sis dva dráty - nebo Tvoje verze pojistkové/relátkové desky nad nohama spolujezdce nemá ty správné spoje. Cyklovač se zapojuje i na vývod doběhového kontaktu motorku stíračů, aby dal krátký impuls do motorku - a zbytek běhu motorek běží přes ten doběhový kontakt. Jak dokončí kyv, kontakt se rozpojí - a motorek se zastaví. Cyklovač mezitím časuje prodlevu před dalším spouštěcím impulsem. Ty máš drát od doběhového kontaktu natvrdo spojený s napájením - a proto se Ti taky zastavují stěrače jako bys vypnul zapalování a v režimu cyklovače běží trvale, kvůli tomu, že ten doběhový kontakt není správně zapojený. Nemám bohužel po ruce schéma, abych Ti sem napsal barvy drátů a čísla svorek, ale vím, že s tím byly problémy.

Vloženo (editace)

Zapomjel sem napisat rocnik.Je to 1994 LXI.Len problem je v tem,ze ja sem sa v elektrike moc nehrabal.Az na central s alarmem.A to slo par vodicu na smerovkove svetla,ukostrení a permanentny plusak.

Nic vic.

Tam az taky zasah do elektriky neni.

Ale raz sem preletovaval ten plošák od pojiskovej skrinky,protoze mam 100W zarovky (55 W STOJA ZA HOVNO) v predu a jak je kontak na pojistku L a P svetla to bylo prehríté a musel sem to cínem trochu vytuningovat.(Upaleny spoj,naletovany naspatky na plosak s vjecim mnozstvem cínu) :D

Nemoze to byt nejaka dioda,alebo odpor v peeečku?

Lebo ja sem sa snazil vzdy postupnost kabelaze zachovat.Ale keby byla ta nejaka schemicka byl bych moc vdacny.

Editováno: , autor: sinner33
Vloženo

Bohužel - jak jsem napsal, schéma nemám k dispozici, ale zkus se podívat po knížce "Jak na to - ŠKODA Favorit/Forman" z vydavatelství GRADA nebo BEN - třeba si ji půjč v knihovně a schémata si nechej oskenovat. Jestli se nemýlím, ´94 XLi měly instalaci na cyklovač připravenou, stačilo jen ho zastrčit do patice jako relátko. Pokud to takhle nefunguje, máš v autě něco vyhnilého - a měl by se na to podívat elektrikář. Jednou z možností je i porouchaný doběhový kontakt přímo v motorku stěračů. Takhle na dálku to ale já nemám jak zjistit - moje křišťálová koule má vybitý baterky....

Vloženo

Skusim pozriet na ten dobehovy kontakt.A cyklovac som tam uz dany mal predtym,len ten stary so spiralov a ta sa odpalila,tak preto som kupoval novy.

S tym dobehom budes mat asi pravdu ze tam bude ten dobehovy kontak v prdeli.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

ZDAREC.

TAKZE ZIADNE KABLE PREHODENE,ANI NIC PODOBNE,LEN TAKA MALA BLBOST.

v PREVODOVKE MOTORKA OD STERACOV SU VNUTRI 3 KONTAKTY KTORE SU PRITLACENE NA ZBERAC UMIESTNENY NA OZUBENOM KOLE.TEN ROZOPINA A SPAJA OKRUH PRE DOJAZD STERACOV A CYKLOVACA.

PROBLEM BOL V TOM,ZE JEDEN Z KONTAKTOV BOL OHNUTY A NEBOL DOTLACENY NA ZBERAC CIM NEPLNIL SVOJU FUNKCIU.

TO JE PRE TYCH CO BY MALI POD.PROBLEM

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...