HanyZ Vloženo 8. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2010 Ahoj, chtěl jsem jet na geometrii, ale nezdálo se mi řízení a tak jsem zvedl auto a zkusil vůli kola. Levé přední kolo má dost vůli, celé chodí. Vůli má při chycení kole vlevo a vpravo tedy vodorovně. Vůle je jen vodorovná, když hýbu s kolem chodí celá tyč řízení. Když dám ruku na čep, tak chodí celý čep s tyčí podle toho, jak se pohybuje kolo. To je v případě, že s kolem hýbu hodně. Špatný čep řízení ? Spodní čepy mám měněné. Díky za rady. www.masazekus.cz/A.mp4 www.masazekus.cz/B.mp4 www.masazekus.cz/C.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 8. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 8. Srpen 2010 jo, zapoměl jsem dodat, že kolo jde taky těžce otáčet - jako by brzdilo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 9. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Srpen 2010 nikdo nic ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 12. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2010 co jsem ještě zaregistroval : - vůle předního levého kola - vodorovná - bouchání do podvozku pod nohama řidiče při přejezdu ostré nerovnosti (spodní čepy mám měněné, stejně tak silentbloky stabilizátoru) - auto táhne doprava při srovnání volantu, po geometrii byl před 4 měsíci volant rovně a teď se stočil mírně za levým kolem, které je špatné - při pohybu s kolem chodí čep a tyč řízení - při přeřazení se občas ozve klepnutí od levé strany.... Co by to mohlo být ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza. Vloženo 12. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2010 Pokud se kolo těžce otáčí, tak bych to viděl na špatný ložisko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 12. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2010 (editace) - kolo se otáčí těžce, ale má podélnou vůli ( to otáčení bude spíš brzdou - pístkem ? ) - ložisko nehučelo.... - vůle je podélná (vlevo - vpravo když chytnu kolo) a pokud vím, tak ložisko se pozná vůlí svislou (nahoře - dole) Editováno: 12. Srpen 2010, autor: HanyZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 17. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 17. Srpen 2010 tak opraveno... špatný čep řízení, výměna spojovačky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 7. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2010 (editace) Opravoval si ten kloub řízení sám? Dneska jsem byl na technické a mám oba klouby řízení v prdeli. Zajímalo by mě, jestli je možné to opravit ssvépomocí na parkovišti bez zvláštního vercajku. Editováno: 7. Říjen 2010, autor: Iguka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 7. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2010 nechal jsem to opravit v servise se spojkou, je tam docela špatný přístup k manžetě, která kryje spoj spojovačky a hřebenu, překáží tam převodovka... postup není těžký - doporučuji vyměnit i čep řízení, ten vyrazit z těhlice, sundat manžetu a vyndat spojovačku i s čepem... pak geometrie... ceny : http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0422803a-tyc-rizeni-leva-octavia.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 7. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2010 (editace) No, asi to vidím na servis, přeci jen to je řízení. Neví někdo v Brně o levném a kvalitním servisu nebo dílničce? Je potřeba po výměně těch čepů dělat geometrii? Editováno: 7. Říjen 2010, autor: Iguka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 7. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Říjen 2010 po výměně čepů i axiálního táhla je potřeba geometrie , jak jsem psal. Možná bys to zvládl sám, není to těžká práce (servis si za to vzal 300 Kč s DPH za jednu stranu), ale raději tohle svěřím do servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 20. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2010 (editace) Tak čepy vyměněny, koupil jsem origoše z cc-autodily oba za 420 Kč vč. poštovného a nechal vyměnit v servisu. Výměna stála 380,- Kč za oba, takže cena parádní. Teď ještě udělat geometrii. Editováno: 20. Říjen 2010, autor: Iguka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.