Přejít na obsah

Svítící kontrolka elektroniky motoru - systém kontroly výfukových plynů


zdeny

Doporučené příspěvky

Přesný postup orig servisu, neví co s tim a jak se naskytne možnost to svést na něco, tak to udělají a tím si omlouvají svoji neznalost, místo toho aby s tím něco normálně a logicky udělali. Taky mi měnili první a nakonec i druhou lambdu, že já kokot se nepodíval na hadice pořádně a nevšimnul si děravý hadice odvětrání klikovky, minimálně 10t bych mohl dát jinam ... :rtfm:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

take na me zamrkala ta oranzova potvora...2 dny svitila, pak zhasla...po tydnu se opet rozsvitila. mrkli jsme na to, smazli sporadickou chybu...a jelo se dal. po samzani se rozla vzdy, kdyz se motor ohral na 80°C. vse napravila vymena teplotniho cidla. je to 1. zavada po 93000km :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
tak panove, to opravdu nemate nikdo auto s dvema lambdami a vAG,ze by jste se mi na to nemohli podivat? fakt by mi to pomohlo,nechci lamdu menit jen tak na blind. :mellow:

tak panove,fakt ase nenajde nikdo,kdo ma dve lambdy,aby se mrknul do bloku 30 a 31 a 36,jestli lambdy reguluji obe dve nebo jen ta prvni?Nikdo po servisech nevi a nechci menit pul auta jen tak.pomuze nekdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako tak sa pozeram na túto tému tak neviem...... Mám problém asi si to myslím, že to bude turbo... Mám na oktávií I motor 1.9 TDI 96kW a 132K. Dovoz z Nemecka. Všetko bolo OK. Mala okolo 96 tis km a turbo zapínalo pri otáčkach okolo 1500/min. Teraz ma cca 140tis km a turbo zapína niečo cez 2000ot/min. Prejavujú sa problémy, že ak idem s autom po diaľnici a blížim sa k rýchlosti okolo 180 km/h pri otáčkach okolo 3tis/min. na 6-tom prevodovom stupni tak sa rozsvieti kontrolka motora a turbo končí, neťahá. Musím zastaviť, vypnúť motor a po opätovnom naštartovaní už všetko ide ale kontrolka motora stále svieti. Bol som aj v škodováckych servisoch. V prvom bolo auto aj na teste a že je vraj všetko v poriadku. V inom servise sas povedali, že turbo treba vymeniť. V treťom servise zasa je vraj niejaka súčiastka zlá...... no neviem čo robiť???????????????????????????? Tak sa mi zdá, že v servisoch nevedia čo tomu je a len hádajú čo asi......Ale ja nesom taký bohatý aby som kupoval lacné veci!!!!!!!!!!! Neviem čim to je ale tieto motory sa nedovážali na Slovensko tak neviem či majú dostatočné skúsenosti s týmito motormi. Potrebujem pomôcť prosím.... Nevie niekto o nejakom servise tu v Bratislave alebo na Slovensku kde by mi to mohli zistiť závadu??? Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, tak jsem měl asi 2 měsíce problém s touto kontrolkou, měnil jsem dvakrát lamda sondu 1, vždy byla černá, jak kdyby jste ji vytáhli z komína. Při druhé výměně jsem dal novou hadičku regulátoru talku a částečně vyčistit škrtící klapku. Ujel jsem cca 400 km, dal jsem mototu i trošku zabrat a zatím v pohodě :) tak uvidíme, zda to pomohlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, tak jsem měl asi 2 měsíce problém s touto kontrolkou, měnil jsem dvakrát lamda sondu 1, vždy byla černá, jak kdyby jste ji vytáhli z komína. Při druhé výměně jsem dal novou hadičku regulátoru talku a částečně vyčistit škrtící klapku. Ujel jsem cca 400 km, dal jsem mototu i trošku zabrat a zatím v pohodě :) tak uvidíme, zda to pomohlo.

zajimave,kdepak je takova hadicka regulatoru tlaku? ja teda kontroloval vsecky hadicky,ale je jich tam tolik,ze jsem mohl neco prehlidnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Dobrý den,

prosím neměli jste už někdy zkušenost se závadou, která se projevuje rozsvícením žluté kontrolky (symbolu motoru) + textem, který se objeví na displeji mezi budíky: "EMISE - DO Dílny " ?? Motor 1,6 75kW ??? Někdy pomůže (pomoc na telefonu z autoservisu) odpojení baterie, čímž se vynuluje paměť závad, po čase se však znovu objeví během jízdy a potom pokaždé po nastartování...... Motor jde dobře, žádný kouř, cukání, zvýšená spotřeba atd....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dobrý den,

diagnostika nahlásila ucpaný vstřik na třetím válci. Pravděpodobně tam musela být nějaká voda nebo jiná nečistota z paliva. V servisu mi přidali do benzinu nějaké aditivum, které to má rozpustit. Asi týden to bylo bez problému, a dnes ráno, ještě na ne zcela ohřátém motoru se to projevilo znovu. Už jsem vypozoroval, že ten žlutý symbol a akustický signál + text EMISE-DO DíLNY se spouští vždy při volnoběhu...... Tak s tím zase budu nějaký čas jezdit, ono to buď samo zmizí, nebo nezmizí, ale asi nemá smysl to řešit, ten motor je přeplácaný elektronikou a zřejmě některé z těch systémů spolu špatně komunikují...... Zlaté motory s karburátorem, kde jediná elektrika bylo čidlo teploty vody a tlaku oleje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

diagnostika nahlásila ucpaný vstřik na třetím válci. Pravděpodobně tam musela být nějaká voda nebo jiná nečistota z paliva. V servisu mi přidali do benzinu nějaké aditivum, které to má rozpustit. Asi týden to bylo bez problému, a dnes ráno, ještě na ne zcela ohřátém motoru se to projevilo znovu. Už jsem vypozoroval, že ten žlutý symbol a akustický signál + text EMISE-DO DíLNY se spouští vždy při volnoběhu...... Tak s tím zase budu nějaký čas jezdit, ono to buď samo zmizí, nebo nezmizí, ale asi nemá smysl to řešit, ten motor je přeplácaný elektronikou a zřejmě některé z těch systémů spolu špatně komunikují...... Zlaté motory s karburátorem, kde jediná elektrika bylo čidlo teploty vody a tlaku oleje...

jestli nechceš mít spálenej kat tak to řeš dokud neni pozdě jinak to bude stát víc než si myslíš novej kat neni zrovna levná záležitost a na emisích před STK pak stejně neprojdeš (pokud nemáš známý)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím všechny škodováky, asi měsíc mi svítila kontrolka elektroniky motoru, ale auto se chovalo naprosto normálně, minulý týden jsem to hodil do škodovky ať se na to podivají, bylo mi řečeno že je to byla jen chyba v nějakém kontaktu a že je vše v pohodě, týden to opravdu v pohodě bylo, ale včera se mi opět rozsvítila + rozsvítila se ještě kontrolka prokluzu kol auto ztratilo výkon( musím řadit kolem 4000 jinak mě předjede i traktor od 130 km/h výše auto vůbec nereaguje), spotřeba stoupla o 1-2 litry a když zastavím a mám tam neutrál tak otáčky padnou na 500-600 a auto se začne hrozně klepat, nevíte co by to mohlo být? Předem díky za vaše odpovědi

jo ješte sem zapoměl jedná se o OI rok 2002 1.6 75kw

Editováno: , autor: Tonda1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj mam takovej dotaz dneska se mi pri jízde rozvítila kontrolka - systém kontroly výfukových plynů a kontrolka ASR, asr na vypnutí/zapnutí nereagovalo a svítilo porad. Ale pak pri jízde do kopce auto na 2.stupen se mi zdalo nemelo moc sílu pedla tak do 3/4 a výkon nikde... Tak jsme se chtel zeptat jestli nevíte cím to je auto je 3 mesice po STK a emise byly OK. Ještě mě to při startování 3x zapípá. Nikde jsem se nedočetl v navodu co to znamena. Mám O1 1.6 75kW 2001

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zítra na diagnostiku, dneska to zase zazlobilo! Jel jsme do kopce za 3 normalne najednou kontrolky ASR a Servis začalo se to klepat podřazeni na 2 servis zhasl, ASR zustalo svitit ale sila nekde a reakce na přidaní plynu takéé nic moc, jako by se to dusilo. Rekl bych že to bude asi ta vaha vzduchu jak nekdo ríkal výš.

Pry se dá vaha nejak vyčistit je to pravda?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...