Jump to content
zdeny

Svítící kontrolka elektroniky motoru - systém kontroly výfukových plynů

Recommended Posts

A co to místo spekulací napíchnout na WAG? Pak budeš určitě moudřejší.

P.S.:

No, jinak nechci tě strašit, ale mě problémy s tímto motorem málem přivedly do Bohnic... ;) (výměna lambdy [jsou tam celkem dvě], čidla teploty, el. řízeného "termostatu", prasklé hadice sání a různých plast. trubek okolo motoru, problémy s váhou vzduchu, škrtící klapkou).....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navštiv servis,k tomuto motoru je k dispozici FLESH na zlepšení funkce lambda sondy a její ochrany.Teda,pokud to napíše na VAG jejich chybnou funkci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ked si to kupil u skodovky ako vyskusane tak tam mas zaruku teda pozri si zmluvu ci to tam mas. :palec2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Také si myslím, že máš od prodejce záruku a měl by si se na ně obrátit ať ti pomohou.Je mi líto, že máš takovou smůlu, dobře by ses hodil do naší rodiny, my co koupíme taky obvykle nefunguje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím,

díky za první rady a povzbuzení, ale s tím prodejcem a zárukou to není tak úplně jednoduché. Samozřejmě, že človek podepíše smlouvu, kde je uvedeno, že jsem seznámen se stavem atd. a že nebudu nárokovat a tak dále.

Je fakt, že při prohlídce a jízdě nic nesvítilo, událo se to až později, při najetí cca 80 km po koupení.

Nevím, jak dalece by uměl prodejce a servis nějakou závadu, která se projevuje touto kontrolkou chytře zakamluflovat, ale nějak se mi nechce věřit, že by to dělali. Možná jsem naivní, ale u autorizovaného prodejce mi to nějak nesedí. Pokd to bude skrytá závada, tak je těžké něco takového dokázat, zda o tom vědeli nebo nevědeli. Nevím no, radost je ta tam a s den starým autem začínaj jen starosti.

Auto na sebe ještě nemám ani na DI převedené a už tohle.

S autem jdu v pátek do servisu /jiný prodejce než kde jsem koupil/ a uvidím, co mi řeknou po diagnostice. Pokud by to bylo něco fatálního, tak samozřejmě budu kontaktovat prodejce, kde jsem auto bral a zkusil nějak zatlačit, i když si nic moc "nemaluju".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na skryté vady máš ze zákona záruku 6 měsíců. Tedy pokud jsi ve smlouvě nepodepsal, že se této možnosti vzdáváš, ale takovou smlouvu snad ani žádnej autorizovanej prodejce nemá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak uvidím v pátek resp. v pondělí, co mi řeknou v servisu a případně s výsledkem bych běžel za prodejcem.

Mezitím prostuduju znova smlouvu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A kolikpak cca stoji lambda k tomuhle motoru ?

No, jsou tam dvě u tohoto motoru, jedna tuším PŘED a druhá ZA katem. Samozřejmě většinou odchází ta dražší. Ale tenkrát (asi před rokem) jsem ji kupoval zde

a stála něco kolem 2400-2500,-Kč, pokud si dobře pamatuju. Jestli to bude fakt ono, tak si jí hlavně nekupuj ve Škodovce, protože tam podle mě bude stát 2x tolik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdravím,

díky za první rady a povzbuzení, ale s tím prodejcem a zárukou to není tak úplně jednoduché. Samozřejmě, že človek podepíše smlouvu, kde je uvedeno, že jsem seznámen se stavem atd. a že nebudu nárokovat a tak dále.

Je fakt, že při prohlídce a jízdě nic nesvítilo, událo se to až později, při najetí cca 80 km po koupení.

Nevím, jak dalece by uměl prodejce a servis nějakou závadu, která se projevuje touto kontrolkou chytře zakamluflovat, ale nějak se mi nechce věřit, že by to dělali. Možná jsem naivní, ale u autorizovaného prodejce mi to nějak nesedí. Pokd to bude skrytá závada, tak je těžké něco takového dokázat, zda o tom vědeli nebo nevědeli. Nevím no, radost je ta tam a s den starým autem začínaj jen starosti.

Auto na sebe ještě nemám ani na DI převedené a už tohle.

S autem jdu v pátek do servisu /jiný prodejce než kde jsem koupil/ a uvidím, co mi řeknou po diagnostice. Pokud by to bylo něco fatálního, tak samozřejmě budu kontaktovat prodejce, kde jsem auto bral a zkusil nějak zatlačit, i když si nic moc "nemaluju".

By si sa divil ze co su schopny zakamuflovat v servise to je jedno ci znackovy alebo nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdravím Vás,

asi nedělám dobře, když zakládám nové téma, byť omluvou snad může být, že jsem se stal majitelem Octavie teprve před několika hodinama a už mám trochu zkaženou radost :feve: .

O co jde:

Je Octavia I motor 1.6 75 kW, najeto 90 tis. i podle servisní knížky, rok 3/2004.

Auto jsem koupil jako "Vyzkoušeno" u autorizovaného prodejce Škoda.

Líbilo se mi, vypada dobře, zkušební jízda mne nadchla, prohlídka i zespoda neodhalila aspoň napohled nic závažného, takže jsem zkousnul i docela vyšší cenu a auto si odvezl. Při cestě domů (cca 45 km) jsem si Octavku pochvaloval, že to určitě nebyla špatná koupě atd. (však to asi znáte, když máte něco nového).

Ale když jsem teď navečer šel auto projet znova na delší trasu, najednou se rozsvítila kontrolka s piktogramem motoru (myslel sem, že se z toho poseru, nemám nové auto ani 2 hodiny a už nějakej problém). V návodu nepíšou nic kloudnýho. Kontrolka teď svítí furt.

Nevíte co to může být ? Motor se mi zdá běží krásně, ale nemám jak a s čím porovnat, taky nemám s OCtavií žádnou zkušenost.

Než jsem auto koupil, prolejzal sem několik dnů tohle fórum a celkem mne nic neodradilo a teď tohle...

Hned jsem hledal podobné témea, ale řeší se to jen u motorů 2.0 (snad lambda sondy, co jejich výměna stejně nepomůže), ale u 1.6 sem nic nenašel.

Jestli sem blbě hleda, tak sem omlouvám, ale zapracovaly taky emoce, protože mám fakt zkaženou radost.

Že poběžim do servisu hned druhej den po koupi s nějakou takovou závadou, to sem nečekal. Hlavně se děsim, že to bude záležitost X tisíc...

To že jsi to koupil z "Vyskoušeno" nic neznamená je to fígl na lidi. Mě nabízeli OC nehavarované a při důkladné prohlídce jsem zjistil že to bylo bouchli ze zadu a bazarista autorizovaného servisu mi řekl že se asi splet. fuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njn, přijde mi, že koupit dneska slušný ojetý auto je umění.

Tak snad až odstraním tuhle závadu, tak bude na čas pokoj.

Zatím si na auto jako takové nestěžuju. Nikdy sem předtím Octavii neřídil a mám teď veskrze samé pozitivní pocity z jízdy a vůbec z celýho auta.

Snad byla Octavie dobrá volba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Njn, přijde mi, že koupit dneska slušný ojetý auto je umění.

Tak snad až odstraním tuhle závadu, tak bude na čas pokoj.

Zatím si na auto jako takové nestěžuju. Nikdy sem předtím Octavii neřídil a mám teď veskrze samé pozitivní pocity z jízdy a vůbec z celýho auta.

Snad byla Octavie dobrá volba.

Dobrá volba to určitě byla. Jen bazary u nás jsou katastrofální.Stažený km pooporavovaný vše aby to vydrželo jen na chvíly a nejhorší je když auto projde přes AAA tak to je úplnej šrot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snad byla Octavie dobrá volba.

Buď klidný OI je opravdu dobré auto.Já mám možnost otestovat i cizí vozy a teprve, když se svezeš s něčím jiným tak si uvědomíš jak dobré auto Octávka je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lidi vim ze se to tu uz hodnekrat probiralo a ze to zrejme ve vetsine pripadu zpusobuje vaha vzduchu,ale mam takovy dotaz muze to zpusobit mensi netesnost vyfukoveho potrubi ? anebo nakondenzovani par ve vyfuku a zaslepeni lambdy od vody ? popripade jak dlouho s tim mam pojezdit nez se vydam na VAG ? (v servise mi poradili ze nemam divocit a aspon tyden pojezdit nez to zacnu diagnostikovat) diky za odpoved

Share this post


Link to post
Share on other sites

lidi nevite aspon jak resetovat zavadu ? jestli naskoci znova, odpojovat kabel od baterky se mi moc nechce jde to i lehcim zpusobem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě kontrolka check po odpojení baterky nezhasne, jedinej způsob jak jí zhasnout, je vagem vymazat závady. Jinak já jí už moc neřeším, když se rozsvítí, tak když mám čas, vezmu noťase a podívám se na to, jestli je stále ta závada sporadická a vymáznu jí. Někdy to vydrží 100 km a někdy klidne 700 km nesvítit, tak to ještě neřeším.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mě kontrolka check po odpojení baterky nezhasne, jedinej způsob jak jí zhasnout, je vagem vymazat závady. Jinak já jí už moc neřeším, když se rozsvítí, tak když mám čas, vezmu noťase a podívám se na to, jestli je stále ta závada sporadická a vymáznu jí. Někdy to vydrží 100 km a někdy klidne 700 km nesvítit, tak to ještě neřeším.

nejsi od ostravy ?:-) ze bych se stavil na smaznuti

, nemel bys nekdy cas pokecat treba na icq co bych potreboval k notasu na napojeni na vag a taky takove male samodiagnostice ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kamo dokonci tema :) mam uplne stejnej problem , stejne auto a taky jsem to koupil z bazaru a po ujeti cca 1200 km mi to zaclo svitit a citim se stejne jako ty (jestli to nezakamuflovali,jestli tam neni zavada co bude stat oprava tisice atd....)

tak co vyresil jsi to ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, vcera sem privez auto ze servisu a byla to jedna lambda sonda.

Problem je, ze to nemohli rozdelat, takze museli sundat celej vejfuk, mel sem u toho i servisni prohlidku v 90 tis. vcetne vymen naplni apod. takze sem se pekne prohnul...

Edited by Mondstein

Share this post


Link to post
Share on other sites
A kolikpak cca stoji lambda k tomuhle motoru ?

No, jsou tam dvě u tohoto motoru, jedna tuším PŘED a druhá ZA katem. Samozřejmě většinou odchází ta dražší. Ale tenkrát (asi před rokem) jsem ji kupoval zde

a stála něco kolem 2400-2500,-Kč, pokud si dobře pamatuju. Jestli to bude fakt ono, tak si jí hlavně nekupuj ve Škodovce, protože tam podle mě bude stát 2x tolik.

Svatá pravda, výměna lambdy ve škodovce 4900,-s prací, na netu ji seženeš za polovic... :aggressive:

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ještě něco, nejsi v tom sám, když si něco koupim taky se to většinou hned rozbije, ale pak to zase maká, když jsem koupil před 3 rokama první oktu tak do tejdne lehla vodní pumpa, pak až do konce bez závad, teď mám asi rok tohle autí a to samé co ty, po asi tisíci km lamdba, od té doby pohoda ale musim to teď zaklepat lollol

Edited by viewer

Share this post


Link to post
Share on other sites

no auto jede normalne,spotreba nijak nevzrostla, tak kdyz to projde emisemi tak at si konrolka sviti ne ? :-) btw nejaka finta aby ta svine prestala svitit nemate ? btw kdyz je spatna lambda je mozne ze to bude zrat vic nez mi ukaze palubni pocitac ? ja byl zvyklej na corsu a do te sem benzin lil tak jednou za mesic :D tady do tohodle mi pripada ze jsem na pumpe porad a pritom ukazuje spotrebu kolem sedmi litru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...