Duben 18, 201015 r Ahoj, mam dotaz, co znamená na BSG písmeno D? 6Q1937049D? Mam možnost sehnat ješte jednotku bez indexu, co je lepší?
Duben 19, 201015 r Tripling je to,že ťukneš do páčky smeroviek a oni zablikajú nemusíš páčku zapínať.Je to dobrá vec pri predbiehaní a na dialnici.Zablikajú kolko krát chceš dá sa to nastaviť. Ked si na to zvykneš je to výborná vec! Daj si to vyhladať tu na fore.
Duben 19, 201015 r Ahoj mám Fabii 1,2HTP 47kw r.v.2005. Kopil jsem si tempomat, namontoval, nakodoval, ale stále mi nefunguje, přitom řídící jednotka ho vidí, a když mačkám tlačítka, tak se to na vagu zobrazuje, ale za jízdy se nic neděje. Podle návodu se bílej drát u 1,2 nezapojuje. Poradí mi někdo. Díky.
Duben 20, 201015 r tak to bych chtěl vídět ten návod! Návod mám klidně ti ho mohu poslat. Ale stále nevím jestli bílej drát zapojit, nebo ne. Podle mě se zapojuje jenom u TDI
Duben 24, 201015 r Super, díky, jěště mám dotaz, já mam auto rok 2000 a ta BSG jednotka D je už MR 2005, nebude s tim nějaký problém? Někde jsem tady četl že je pak jinak zapojený cyklovač, snad že je napájený přes mínus, máte někdo schéma jak to přepojit? Moc děkuji Upraveno Duben 25, 201015 r od Jirka.
Duben 29, 201015 r potřeboval bych pomoct, hledám uživatelský manuál na tenhleten tempomat.... v uživatelském manuálu od auta mám popsaný jiný typ, tak by mně zajmalo, jak je to s tady tímhle.... p.s. scháním uživatelský manuál, ne instalační, nainstalovaný ho mám a funguje super, jen bych si rád přečetl co a jak černé na bílém.... Upraveno Duben 29, 201015 r od Mr. Zajda
Duben 29, 201015 r Ovládá se úplně stejně jako s tlačítkem. Jen je to s ním komfortnější, protože Ti stačí jeden prst a né jako u tlačíka ještě palec. Stáhni si návod na Superba I, ten používá tento typ přepínače.
Duben 29, 201015 r Tlačítko dole nastaví aktuální rychlost, tlačítko nahoře obnoví dříve nastavenou rychlost (nebo nastaví aktuální pokud dříve nebyla) Pokud tempomat reguluje rychlost tak horní tlačítko přidává, spodní ubírá.. a ON-OFF je snad jasný :-)
Duben 30, 201015 r Tlačítko dole nastaví aktuální rychlost, tlačítko nahoře obnoví dříve nastavenou rychlost (nebo nastaví aktuální pokud dříve nebyla) Pokud tempomat reguluje rychlost tak horní tlačítko přidává, spodní ubírá.. a ON-OFF je snad jasný :-) ON-OFF pre mna nie je jasny. Na co sa to vlastne pouziva,ked to ani nepouzivam. Kedy je to dobre zapnun,alebobo vypnut?
Květen 3, 201015 r Ahoj, prosim o radu, tempomat mam ve sve fabii od vyroby, ale ted mi prestal jit a to velmi podivnym zpusobem, do 60km/h jde zapnout, nad uz ne, a i pod tech 60 se mi obcas sam od sebe vypne, a vzdy vypne pokud se ma brzdit motorem, tedy zadne pridavani plynu. Nevite prosim nekdo cim by to mohlo byt? Dekuji
Květen 3, 201015 r Ahoj všem, mám prosbičku, kde se dá sehnat pin do konektoru T11a (pozice 10) v propojovacím boxu, měl by to být pin mini iso samec. Bohužel mám tempomat namontovaný a měl jsem tam nesprávný PIN. Poradí mi někdo, už jsem prošel všechny možné prodejny u nás a neúspěšně. Předem dík.
Květen 4, 201015 r Škoda-Auto salón pin má číslo: 000 979 131 nebo 000 979 131A Pozor jedná se kablík se dvěma piny a stojí cca 70,-kč
Květen 4, 201015 r Děkuji, ale není náhodou PIN 000 979 131 samice,tam je potřeba samec a měl by to být 000 979 132. .... Ták jsem zajel do autosalónu Škoda v našem regionu a dostavil se úspěch. PIN do konektoru T11a (pozice 10) v propojovacím boxu se tam dá pořídit na kablíku pod číslem 000 979 132 za 66 Kč. Všem děkuji. .... Tak jsem to dnes odpoledne rozjel a tempomat nádherně funguje. Upraveno Květen 4, 201015 r od jendam
Květen 9, 201015 r Prisiel som na to, ze to nieje brzdovym ani spojkovym spinacom. Problem je v samotnej packe. Ked mi tempomat naskocil, tukol som omylom do packy, kemne ale pohla sa a vtedy sa vypol. Nasledne nesiel zapnut, skusil som nou jemne pohybat dopredu a potom nastavit rychlost a naskocil... Takto to blbne stale raz ide raz nie... da sa packa rozobrat pripadne sa tam nieco precistit? na co to typujete? Dakujem.
Květen 10, 201015 r Tak mám další informace ohledně podivně chovajícího se tempomatu, VAG žádnou chybu nehlasí, po odskoušení na kanálu 66 jsou všechna čidla v pořádku a funkční, při uložení logu bylo vidět, že tempomat funguje pouze do 50 km/h. Při jízdě v 48km/h byl sepnut, pak jsem pomocí páčky přidával ale motor přestal zrychlovat avšak tempomat hlásil polohu ON. Za veškeré nápady předem děkuji. Ještě jsem se chtěl zeptat, zda-li jde tempomat deaktivovat a znovu aktivovat. Bohužel jsem se dočetl pouze o aktivaci. Děkuji.
Květen 10, 201015 r Lukisvk vymeň páčku a máš pokoj! Satanet 11463 aktivace tempomatu 16167 deaktivace tempomatu
Květen 10, 201015 r Tak jsem provedl deaktivaci a znovu aktivaci tempomatu, problém bohužel nevyřešen, přetrvává nadále, přikladám log kanálu 66, případné nápady prozkouším, děkuji Tempomat.zip
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.