Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, taky mám fábku 1.2 40kW (BMD 6.měsíc 2006) a tempomat mi nejde aktivovat v řídící jednotce (píše mi to, že funkce není podporována), dokonce není natažen ani drát v motorovém kabelovem svazku (od propojovacího boxu do ŘJ motoru). Roradí mi někdo co by se s tím dalo dělat? Jinak myslím, že nejsem tak levej a začátečník (dodělával jsem 5 kompletních klimatizací, ESP, ASR, 5 climatroniků, výhřev sedadel, okna, zrcátka ..... ) ale tohle mi prostě nejde :( :( :(

Vloženo

Zdravím přátelé.Mám F1rs rv.03 a není mi jasná jedna funkce u tempomatu.Když chci (tempomatovat) rychlost třeba 50km,tak to nastavím plynem a zmačknu +nebo- a auto ji prostě drží i když plyn pustím.Potom jedu 90km a znovu +nebo- a drží 90km.Ale pak přijde město a já nastavím plynem 50km a tuknu +na tempomatu a auto zatáhne jak blázen do 90km.Asi si pamatovalo předchozí nastavení.Neudělá to pokaždý .Nevíte znalí proč? Nebo to navolení dělám blbě?Má to nějakou pamět na předchozí nastavení?Jinak vše funguje ok.Předem dík za reakci. M

Vloženo

Zřejmě máš pravdu.Horní je res a ten mi dělá zároven +rychlosti.Spodní je set a tím se nechá rychlost snížit.Možná má vliv i délka onoho stisku.Bohužel návod na tempomat jsem v češtině nenašel.Jen jsem zjistil,že je vice modifikací páček.

Vloženo

Návod na tempomat je v každém manuálu k autu.

Jinak set - zapíše do paměti aktuální rychlost a tu udržuje.

Tu pak pomocí res zvyšuješ nebo set snižuješ.

Každým zmáčknutím spojky nebo brzdy nebo posunutím toho šoupátka na páčce směrem k OFF se tempomat zruší.

K poslední zapamatované nastavené rychlosti se zase dostaneš jednoduše ťuknutím na res anebo si znova zvolíš aktuální pomoci set.

Délka držení tlačítka nemá vliv. Pokud držíš zrychluje/zpomaluje nebo jen ťukáš pro mírné zrychlení/zpomalení.

Jo, k zrušení tempomatu dojde taky když při jízdě na tempomat přidáš plyn a jedeš tak rychlostí snad o 10 km/h větší po dobu asi 10 min (nevím teď tu rychlost a čas, ale tak nějak).

No, a každým vypnutím zapalování se vymaže i zapamatovaná rychlost.

Vloženo

Moc děkuji za podrobné vysvětlení funkce.Návod mám takovej univerzální-pro všechny motoryzace a výbavy, ale v němčině .Obrázky jsou bez chyby,ale ty písmenka mi nejdou ani s brejlema :kol-47:

Vloženo

ten drát by tam měl být, pokud není tak možná dotáhnout.. pokud nejde aktivovat tak nepodporuje rj motoru - už jsem se s tím setkal..

A nevíš jestli se dá jednotka třeba přehrát, popř. jaký číslo jednotky to podporuje abych si našel auto a jednotku zkopíroval.

Vloženo

hm, takže se mi potvrdilo, že během jízdy nejde tempomat vypnout jinak, než přepnutím OFF nebo spojka/brzda. Hlavně OFF je dost nešikovný, je to prostě nepohodlný kroutit rukou a pořád klikat ON/OFF. Zlatá Honda s ovládáním na volantu...

Vloženo

No nevím jaký typ páčky máš ,ale já jak na Octavii tak na Fabii II lehce zatlačím na OFF - jen prostě s citem zmáčknu pružiku ne až do polohy úplného vypnutí a tempomat vyskočí. Není třeba uplně vypínat až do OFF

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Právě jsem odevzal svou Fabii 1,4 TDI rv. 2006 do servisu na instalaci tempomatu. Cena prý do 6000 kč (plus tam dostanu asi ještě nějakou slevu) .. prý kompletní tahání kabelů přes palubní desku + páčka :)

Vloženo

Právě jsem odevzal svou Fabii 1,4 TDI rv. 2006 do servisu na instalaci tempomatu. Cena prý do 6000 kč (plus tam dostanu asi ještě nějakou slevu) .. prý kompletní tahání kabelů přes palubní desku + páčka :)

Tak to jsi na tom finančně dost dobře :kol-47: cena do 6000,- no moc se tam toho netahá. Práce na cca 30minut + VAG. Třeba bude 4499,-kč sleva

Vloženo

Ano mě to zapojoval kámoš pryč plast pod volantem sunat volant neodpojoval ani baterii dal páčku zasadil piny zadekloval povolil přez vag a jel to projet. Celkem 38 minut stopl jsem si to :-) montuje tempomat tak 1x týdně.

Vloženo

Postup dle dílenské příručky je demontáž a montáž celé přístrojovky a zo je ten problém. Nemám rád když se něco zbytečně rozebírá ,někdy to má potom za následek různé vrzavé zvuky z přístrojovky.

Běžně co děláme tempomaty tak zapojujeme bez demont přístrojovky jak píše Davcatuma.

Vloženo

Tak tak, oni se netvarili tak, ze by to do Fabie delali 1x tydne, ale spis velmi vyjimecne. Mozna kvvuli te cene tam s tim moc lidi nejezdi. Ale technik, ktery me peijimal (zrejme taky fanda do tuningu apod., pac si dycky dobre pokecame) rikal, ze si ho nechaval davat do Octavie a taky rozebiral palubku. No kazdopadne tempomat je v aute, nic mi tam nevrze, funguje to skvele a ja jsem spokojen. Cena mohla byt nizsi, ale v origo servisu mne neprekvapila. Platil jsem 6325 kc, bylo v tom cisteni interieru (luxovani, pece o plasty, umyti oken zevnitr) a myti motoru (to se jim povedlo, vypada jako novej).

Vloženo

mc2ubo, zkus si tady trochu pročíst témata, či bazar, protože jsi právě prodělal tak 3500 penízků, které by s daly použít jinde :(

Jsou tady lidi na fóru, kteří by Ti to namontovali za již zmiňovaných 30 minut a včetně materálu bys zaplatil cca 1500...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...