Září 25, 200816 r Takže označení toho pinu je 000 979 132 jinak zde je dobrý přehled pinů i s označením http://www.passatplus.de/umbauteile/stecker/stecker5.htm Mám ještě dotaz k zapojení napájení tempomatu. V originále patří na pojistku 28 nebo se všude píše, že se může připojit na brzdový spínač. Ale nikde se nepíše o spojkovém spínači, který je napájen ze stejné pojistky (i stejný drát modro-červený). Takže to klidně může být připojeno i na spojkový spínač?
Říjen 2, 200816 r Ak by niekto chcel mam tu jednu BSG 6Q1 a ak niekto chce aj jednu kabelaz mam. ked tak makovv@gmail.com
Říjen 2, 200816 r Viem ze to tu niekde bolo ale opakovanie matka mudrosti.Cely tempomat sa da zbuchat do 1500SK. V cenniku je packa ktora ma lepsiu cenu cca 1050SK. prikladam aj foto. Packa 3U0953513D 01C KONEKTOR DO BSG 6Q0937702A KONEKTOR DO PACKY 8L0972980 kde sa da zohnat tempomat do 1500,- mal by som zaujem.
Říjen 2, 200816 r Skús to u Jakuba v TO nemal by byť velký rozdiel je to taký istý predajca ako Hilek v SE.Ja si tiež chystám veci dnes som vydražil BSG na AUKRE Ak tam pôjdem skôr tak sem hodím ceny.
Říjen 6, 200816 r kde sa da zohnat tempomat do 1500,- mal by som zaujem. u JAKUBA v TO: PAČKA 3U0953513D 01C 1100sk-objednať KONEKTOR DO BSG 6Q0937702A 36sk-skladom KONEKTOR DO PACKY 8L0972980 362sk-skladom
Říjen 6, 200816 r Autor Skús tuto:http://www.autosuciastky.sk 3U0953513 01C - 685 Sk To číslo páčky nemáš správně. S kolíbkou ze superba je 3U 0953513D
Říjen 7, 200816 r To číslo páčky nemáš správně. S kolíbkou ze superba je 3U 0953513D Nevšimol som si, že chýba D ...
Říjen 19, 200816 r Mám dobrú správu pre majitelov juniorov 44kw. Podaril sa mi dať do prevádzky tempomat na tomto holátku Je ale treba vymeniť BSG a prekodovať CAN- Gateway aby nesvietilo servo a ABS.Inak je to ako na ostatných fabkách Upraveno Říjen 19, 200816 r od vikino1
Říjen 21, 200816 r Je to tu stále dokola,ale spousta lidí tomu tady rozumí.... Namontoval jsem si sám, dle rad na foru tempomat.Mám 1.4 16V 55kW,rv. 04 , BSG 6Q1.... Dnes sem si to byl z aktivovat přes VAG u borca(profík ze škodovky) a nechodí mi to.Na vagu se projevilo jak sešlápnutí brzdy,spojky tak i spuštění tempomatu.Jediné co chalpík neudělal - nekativoval to při nastartovaném motoru-tvrdil že to není přes VAG-PC třeba. Ve výpisu chyb se mu objevilo něco ve smyslu CHYBNÁ INFORMACE RYCHLOSTI bo tak něco...nevíto proč to nechodí?Může to být jen tím že to nedělal při nastratovaném motoru? Díky všem
Říjen 22, 200816 r mne to práve pri naštartovanom motore nešlo na 1,2HTP nakódovať čo je logické, počas behu motoru nemáš čo do nastavení zasahovať 300: spuštení tempomatu znamená čo? vidíš tlačítka ako stláčaš?
Říjen 22, 200816 r ani mne to nechodilo a bolo dobe namontovane. akurat zle napinovane. profor poradil, pomohol. a nakoniec som vymenil kabelaz a uz je ok.
Říjen 22, 200816 r Tak to mám pro radosti,protože za tím zapojením si docela stojím... To Vaša : jsem z Blanska,k to bě bych to neměl tak daleko no... Zle napinovaným myslíš co? "náš oblíbený "bílí konektor? Mám tam dvě řady,v levo a pravo,takže jsem zapojoval do bílého v levo nahoru do prostřed,nic jioného už se snad pokazit nedá
Říjen 22, 200816 r jestli to budeš chtít řešit ozvy se SZ mám páčku i kabeláž na výměnu kdyby bylo třeba
Říjen 22, 200816 r Vyřešeno - už chodí. Su jitrnica a přehodil sem piny v tom bílém konektoru... Dík všem
Říjen 24, 200816 r zdravim ! nevie mi niekto povedat nakolko je prudovo zatazena packa tempomatu? ide nou vacsi prud ako 500mA alebo je to este menej? dik
Říjen 24, 200816 r podle mě to bude do 100mA aj ja si myslim preto ze v packe sa nachadza paskovy vodic a ten toho vela neznesie....tak dik za potvrdenie
Říjen 24, 200816 r Zajimala by me jedna vec, kdyz tahate ty kabely do delici steny bez sundani palubky, jak pak fixujete ty draty ke svazku? Me se nepodarilo tam ten drat protahnout, natoz ho jeste fixovat k puvodni kabelazi. Jeste sundani palubky neni tak slozita vec.
Říjen 25, 200816 r Mne sa to tiež nepodarilo zapojiť od prístrojovky tak som išiel ako Johanik pretiahol som káblik pod stierače a zapojil ho do konektoru z druhej strany.
Listopad 26, 200816 r Přemýšlím o montáži tempomatu, ale asi "na klíč" jsem z prostějovska, víte o někom kdo by to udělal a za kolik? Díky moc, prosím pište na mirek.oplocky@tiscali.cz
Prosinec 5, 200816 r Zdravim chlapi, tak jako vzdy me nemuze nikdy nic fungovat normalne. Fabka rok 2/2004, 1,4 16V 55KW. Ridici jednotka asi dobra (komfortka tedka nevim, ale klima, vse v elektrice, tripling ... Urcite umi :-) Tempomat bez kolebky na konci, jen s cudlikem. Montaz obycejna, jeden pin +12V ( ja ho mel cerveny a na nem nalepku +12V) je na modrocervenem kabelu na brzdovem pedalu. Druhy kabel je v te ridici jednotce nebo kde to je :-) Bily konektor, pin 10, barva kabelu byla zluta a nalepka na nem IDS nebo tak neco). Tempomat aktivovan kodem jak ma byt, pri kontrole je u jednotky napsane G :-). Vypis pamety zavad motoru (chyba se stale opakuje): 17977 - Spinac regulace rychlosti (E45) Nesmyslny signal. P1569 - 35-10--- Sporadicky. Konektory jsou zapojene spravne, tam nebylo co spackat (pro sychr: jeden v lukasu, druhy v ridici jednotce, pozice XS3) :-) Stoka 66 je nasledujici: Tempomat vypnuty signal v pohode 0000 :-) 0010 Prepinac v poloze ON 1010 Prepinac v poloze RES 0110 Prepinac v poloze A stisknut Trosku odlisne :-( Tempomat samozrejme netempomati :-( Poradi nekdo ? Packa koupena i s kabelazi na Aukru, kabelaz neni original, ten clovicek to pry vyrabel na miru pro moje auti :-) Diky moc za info.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.